Tom Nousaine, 1945 - 2014

Ricurdàte unu di i Scrittori Audio più cuntruversi di u tempu

Un lettore chjamatu oghje per chjarate nantu à u mo CEA-2010 Subwoofer Output Measurement Manual (sì, lettori veramente me invenite di domenile per parlerterà cumu a midicione di subgrave) è m'hà datu la tristezza chì Tom Nousaine, un scrittore è l'ingenieru cunnisciutu per i so scritti in publicazioni cum'è Audio , Stereo Review , Sound & Vision , The $ assible $ ound è L'Audio Critic, fallevanu quarchi ghjorni à l'età di più chjucu di 69.

Mi admirava assai cosi di Tom. In u mo scopu, era unu di u pateticu novu numinatu di scrittori d'audio cù u prughjettu è passioni per fà i grandi prughjetti ambizzjuosi, cum'è l'attrezzi ceccanti di parlanti è subgwoofirs, è custruiscenu u so propriu "ultimate" subwoofer con ocho 15 inch mutori. Era unu di i pochi voli à cunfusi opinioni populi, cum'è a so credo chì l'elettroni di l'audio ùn diferenze micca in u sonu di un sistema, è chì e cumbattiti ùn fate micca nimu. Fate i ghjurnalisti, era unu di i medizzionisti più diliziosu è novu innovadoru di parlante. Hà pussessu di una piccula fortuna in i tagghiari di i preziosi, tuttu pagatu da a so buttiglia, micca furnita da e magazines chì hà travagliatu. (Allora mi disse à mè, almenu.)

A più impurtante, era u primu ghjurnalista, in u mo scusa, per fà medizzioni significanti è cumerciali di i sottuvoti, perchè era, primurmente, u primu per esce ancu chì l'output di un subwoofer hè almenu più impurtante, è probabilmente più più, ca a risposta di freccia. Era ancu u primu ghjurnalista di l'audio, à u mo sapè, per ricanuscià l'impurtanza di utilizà parechje subgwoofie per sguillà l'effetti di l'acustiche di l'ambiente.

Tuttu ciò chì hà dettu, era abbastante chì Tom pensa à mè - è assai altri scrittori audio - da esse un inemicu. Tom hà rializatu i attraversati à a Stereo Review quan u giudiziu Julinu Hirsch si ritirò, è continuò à quellu rolu quandu Stereo Review murmured in Sound & Vision . Suciò successi à Tom cum'è personale quant'è quantore di parlatori di S & V quand'ellu abandunò a rivista perchè ellu ci hà parechji articuli - uni pochi scritti da mè - chì hà astutu à un puntu di vista cinéfilo, less scientific, ca ellu preferia.

L'entusiasticu di u teatru hà avutu Nousaine per u so travagliu novu nantu à i subwoofers, è u so talentu per spiegà i so metudi è risultati in un ingrossu in English.

Ma audiophiles - ie, dilettanti di sistemi sterni tradiziunali, di dui canali, vilificonu, è senza ragiuni. Se si lettu à mezu di i so vechji articuli, hè faciule per avè l'impresa chì hà avutu in elli. Mi pareva parsu chì sempre chì una idea prevalenti di l'audio fubbia in publicazioni d'audiophile cum'è u Figliolu Absolu è Stereophile , Tom scopra una prova d'escezione chjara cun l'intentu di disprovanti. Audiophiles pensate chì u parratifume oghje una diferenza? Tom "hà dichjaratu ch'ellu hè sbagliatu". Audiophiles ùn hà micca piace u puzzicheghju THX originale? Tom "hà dichjaratu ch'ellu hè sbagliatu". I per suprattuttu ùn hà micca leggiu tuttu u so travagliu, ma ùn definisce micca mai un teste chì hà fattu cunnosce chì l'audiophiles hè statu ghjustu da tuttu.

M'arricordu chì dopu chì un scrittore in Stereophile u chjama un "corbeau", l'Audio Critic - cù u so permessu, stà sicuru, è aghju cun l'ànimimentu cusì - hà fattu chì u so alcuni ufficiale, in una manera oblicua (è successu successu) pruvate à annunzià i so nemesi.

Eppuri chì Tom hà in i so sforzi di scravagghiari a creazione audiophile, i so cuntributi à l'industria di l'audio era più impurtante da quelli di tutti ma un pocu scrittori d'audio chì putevi nomu. Ùn ci sunnu assai scrittori d'audio in quelli ghjorni cù i cinghji per andà contr'à e credenze popularmenti, o l'impurtanza per pruvà scopre di qualcosa di novu à l'audio invece di simplificheghja perghjennulazione di i publicità. Cundannusià cum'è a mo rilazione cù Tom era, sò tristu chì hè statu, è aghju vogliu chì qualchissia per piglià u so postu.

L'imàgine hè quellu chì aghju da u so situu. Hè da u "ultramondale subwoofer" di l'articulu chì aghju misuratu - una peppa d'altru scrittore novu, scritta chì ghjovi in ​​a so stella Sound & Vision à a fini di l'anni 1990. Eppuru chì l'imaghjini di caricatura di u "scientist scientist mad" porta sempre un solidu parechje à Tom, capisce u so spiritu, impuru è ambizione assai megliu ca qualsiasi foto puderia.

Per sapri, a famiglia di Tom hà dumandatu da chì in paese di fiori, donazione in memoria di Tom si sò fattu a VFW National Home for Children.