Top Series of Game II di a Guerra Mundiale

01 di 23

Top Series of Game II di a Guerra Mundiale

Screenshot da Company of Heroes 2. © Sega

L'ambienti di a Secunna Guerra Munniali hà statu un scelta populari da i primi ghjorni di l'informatica è di i video games. À l'annu avianu parechje serî chè sò avè principiatu cù a Sicunna Guerra Munniali è si sò state turnate in franchising superpositu di video game. A lista chì seguita hè una lista di qualchi di i megliu successi di a serie di a Sicunna Guerra Munniali chì sò stati liberati per u PC. Sò include ghjochi di strattu in tempu real , ghjunti in prima persona , strategie turnu è altre genre. Tutti i ghjochi di videomachera di a Sicunna Guerra Munniali quì sottumessi à listessa almenu da dui ghjoculi setti durante a WW2 ma pò esse mudificati da l'entruazione da quella ora.

02 di 23

Cumpagnìa di Eroe Series

Screenshot da Company of Heroes 2. © Sega

Prima Versione: 2006
Latest Release: 2013

A cumpagnia di Erode hè una serie di ghjochi di storia di a Sicunna Guerra Munniali, sviluppata da Relic Entertainment solu per i PC. U primu titulu, Company of Heroes, hè stata liberata in u 2006 da publicatu da THQ è hà ricivutu accrittu criticu è hè sempri cunzidiratu unu di i megliure è più altu di ghjochi di PC. Hè stabilitu durante l'invasione è a liberazione di l'Europa Occidintali è cuntene una campana unica sindacanta è modi di cunflitti di cummendimentu. U ghjocu iniziale hè stata cuncessa cù dui espansioni stand, Opposing Fronts in 2007 è Tales of Valor in u 2009, ma di quale introduciu novi facenzi, unità, mape è missioni di campagni. A cumpagnia di Erode Online hè stata liberata in u 2010 com'è una basa sola libera 2 ghjocu jocu ma l'avete mai stabilitu da Beta. Hè stata annunziata in 2011. Drittijiet à a Franchisee di Heroes è Relic Entertainment vindìanu à Sega à principiu di u 2013 dopu chì THQ falleu. Relic è Sega poi alluvice a Cumpagnia di Erode 2 in 2013 chì traschigghia a seria à u Pianu orientale cù facimenti tedesca è russa. Ci hè stata una quantità di paquetes di cuntenutu downloaded per a Cumpagnia di Erode 2, trè da quelli quì sottumessi è aghjunghje novi facenzi, mapei è / o missions di campagni.

Cumpagnia di Heroes World War II Games

03 di 23

Call of Duty Series

First Release: 2003
Dernière Release: 2008

A franchizia di Call of Duty hà principiatu in u 2003 in u pc cun una guerra di a guerra mundiale in shooter in prima persona. A serie hè stata crecida in una franchise multimillonaria di dolu, ma hà ancu alluntanata da a Stazione di a Guerra Munniali, cun l'ultimu ultimu esse Call of Duty World at War publicata in 2008. A Call of Duty originale era ancu u primu ghjocu hà sviluppatu da Infinitatu Ward, una sucità chì hà cumpostu di parechji sviluppatori chì anu travagliatu nantu à Medal of Honor: Allied Assault for Electronic Arts. Call of Duty hà stata distinta à l'altri tituli WW2 FPS da l'iniziu di l'anni 2000 pendu quattru campagni distinti chì pusonu à i attori di u cuntrolu di diverse caratteri di l'armate americanu, britannicu è sovietico. Call of Duty fu seguitu da un prugettu di espansione United Offensive chì aghjunghjia una storia breve in un jugadoru è hà rinfurzatu u compunente di partitu multiplici chì aghjunghjenu i mapti più grande, d'armi novi è di un sistema di classificazione di u ghjocu. U cumpunente di partitu multiplicitore hà assai riesciutu è hè cunsideratu unu di i motivi dopu à l'impetu à a popularità di a serie. Call of Duty 2 hè stata liberata in u 2005, cum'è a so predecessora, hà include trè variate campagnoli dati da a perspettiva di l'armati sovieti, britànchi è americani, è un cumpunente di cumpunente multiplica chì introduciu novi mapei è elementi di jocu.

Call of Duty World at War hà statu l'ultimu ghjocu di CoD set in a Second World War per esse liberatu, sviluppatu da Treyarch Interactive, hè a precu di Call of Duty: serie Black Ops. Cum'è i primi dui tìtuli CoD, detti e multiplicità di i campagni unicu è e so funziona in l'opera di Pacificu di u Pacificu. U cumpunente di pianista à Call of Duty World at War addicineghja à a cunversione è era ancu u primu ghjocu di Catturare per fà i zombi nazi.

Call of Duty World War II Games

04 di 23

Wolfenstein Series

Wolfenstein: L'Ordine Novale Screenshot. © Bethesda Softworks

First Release: 1981
Latest Release: 2014

A serie Wolfenstein anu a distinzione per esse unu di a serie inevitabbili più longa da u primu à l'ultimu liberu. In u casu di Wolfenstein, ci sò parechje voce di ottu e nove anni rispettivi trà quarchi libri. I primi dui tituli cù u nome Wolfenstein, Castello Wolfenstein è Beyond Castle Wolfenstein sò pocu pocu à l'altri tituli in a serie. E sò e dui attrazzi bidimensionale / ghjucadore di avventura induve i prugrammi cuntrolanu un eroi innominatu mentre battanu i so passati à parechji livelli di u casteddu per truvà i piani secreti è scappà. Casteddu Wolfenstein hè stata primu allora per l'Apple II è poi poi portatu à MS-DOS hà assai esercitu. Hè cunsideratu cum'è u primu video game cun cunfigurazione di a Secunna Guerra Munniali è hè ancu creditu per a popularisazione di u cunfini.

U primu scorsu ottu anni in a serie Wolfenstein vinni da u 1984 è finu à u 1992 chì Wolfenstein 3D hè stata liberata da u software id. Wolfenstein 3D hè un remake di u Casteddu Wolfenstein in u primu tirimettu di pirsuna è hè cunsideratu da parechji furmazioni in u generale popular shooter in prima persona. Hè ancu introdutte à BJ Blazkowicz, u prutagunista chì ghjè prisenti in ogni ghjocu di Wolfenstein chì seguitanu. Spear of Destiny hà segnu u Wolfenstein 3D com'è precu, induve BJ Blazkowicz hà da ottene a Lanza di Destine da i Nazis.

Dopu à un novu anni d'annunziu, a serie hè stata rifiuta cù Return to Castle Wolfenstein in u 2001. In questa versione, BJ Blazkowicz hà scupertu un pianu secretu da a divizia SS Paranormale di u Nazi per vende a guerra. Hè u so travagliu di vultà à u casteddu è fate stu pianu. Ritorna à u Casteddu Wolfenstein hè stata cuncessu cummerciale è criticu è hè stato cun Wolfenstein: Enemic Territory chì hè stata prutetta cum'è una espansione à Ritorna à u Castellu Wolfenstein, ma hè statu dopu cambiatu è liberatu com un titulu freeware standalone multiplayer.

In più anni ricenti a serie hà vistu trè volte; A Wolfenstein di u 2009 hè una sequenza diretta à Ritenimentu à u Casteddu Wolfenstein induve BJ Blazkowicz cuntinua a lotta contru a SS Paranormal Division. A serie hà sappiutu tutta l'ambienti tradiziunale di a Secunna Guerra Mundiale 2014. U novu Ordine chì hè stata in una 1960s alternative, induve l'Italia Nazi hà guadagnatu a Guerra. U più recenti L'Anticu Sangue hè riimaging di Ritorna à u Casteddu Wolfenstein cun qualchissia di a stessa storia è i pezzi.

Call of Duty World War II Games

05 di 23

Fratelli d'Armi

Fratelli d'Italia Screenshot.

Prima Versione: 2005
Dernière Release: 2008

Fratelli d'Armi hè una serie di tacca in u scontu in i primi ghjucatorii tattici in u squadra induve i prugrammi cuntrolanu u caractère principale è curà diversi cumandamenti / cumandamenti à cumpagnie. A serie ancu a distinzione di esse basatu nantu à l'eventi stòrici cù i caratteristiche nantu à i suldati ghjocu chì battete duranti a Sicunna Guerra Munniera. U primu ghjocu in a serie, Brothers In Arms: Road to Hill 30 rende a vera storia di u 502 u Regimentu d'Infanteria di Parchinu di a 101. Division Airborne durante a Missione Albany di l'Operazione Neptune. A storia seguita u Sergeant Matt Baker è cose a primu simana o ancu di lotta dopu à i pagamentu di u D-Day.

U secunimu jocu in a serie seguita a stissa trama chì principia cù u ligame da e 82e è 101esta divisioni. i jugatori cuntrolanu novu Matt Baker chì hè in cumanda di u 2o squad, 3rd platoon. E misioni sò basati nantu à a liberazione è a difesa di Carentan. L'ultime ghjochi à esse liberatu in a serie Fratelli d'Armi hè stata l'Infernali di u 2008. Questu ghjocu novu mette a ghjucatori cù u rolu di Matt Baker chì hè questu un Staff Sergeant è seguita a 101 e Airborne Division è u so rolu in l'Operazione Market Garden.

Fratelli d'Armi II Guerra Mundiale

06 di 23

Medal of Honor Series

Medal of Honor Series. © Electronic Arts

First Release: 2002
Latest Release: 2007

A serie Medal of Honor hè a prima blockbuster franchise di video game chì hè stata firata durante a Siconda Guerra Mundiale. A serie hà principiatu in a console PlayStation originale cù Medal of Honor in u 1999 è dopu trasfirìu versu u PC in 2002 cù Medal of Honor: Allied Assault chì fù stata in l'Europa occidentali da u D-Day è l'invasione di Nurmandia. Ddu jocu avianu duie paese di espansione è induce dui sequelli, Pacific Assault alliberatu in u 2004 è stabilitu in u Pacific Theatre of Operations è a Medal of Honor in 2007: Airborne chì ponu attuali in u rolu d'un paratrooper in u 82impiore.

A serie hè stata rimanitata è s'hè alluntanata da l'assignatura WW2 à una destinazione futura militari / futura in Medal of Honor in u Medal of Honor in u 2010: Warfighter

Medal of Honor World War II Games

07 di 23

Red Orchestra Series

Red Orchestra: Heroes of Stalingrad Screenshot.

Prima Versione: 2006
Latest Release: 2013

Red Orchestra hè una serie di ghjochi tattici di ghjuvedura di primu ghjocu durante a Siconda Guerra Mundiale. U primu titulu in a serie, Red Orchestra: Ostfront 41-45, hè basatu annantu à un Unreal Tournament full modification nome Red Orchestra: Arms Combined . Hè stabilitu nantu à u frontiere europeu orientali è centri annantu à a lotta trà i militare sovietsi è alemani. U ghjocu hè in particulare un jocu multiplayer cun un modu di praticatu di pratichi unicu attu è hè cunnisciutu per u so realisimu in quantu à u muvimentu, a simulazione di ferite, a bolla è a balistica è assai più.

U sicondu jocu in a serie Red Orchestra 2: Erode di Stalingrad focuse nantu à a battaglia di Stalingrad è hà una campà unicu è u modi multiplayer. Hà avà ancu u listessu tipu d'elementi di realisimu di u primu ghjocu è di novu funziunalu cumu un sistema di coberta, un cacciatore persone è più. L'espansione Storm Storm hè una modificazione completa chì traschera u ghjocu à u Teatru Pacificu cù i lotteri trà i forzi americani è niputi.

Red Orchestra, Second World War II

08 di 23

Corsetti di Seraghju di Ferru

Corazones di Sculture III Screenshot. © Paradox Interactive

First Release: 2002
Latest Release: 2015

A serie di Corsa di Ferru hè una serie di grandi ghjucadore di stratificazione chì abranu l'aspettu virtuale di a gestione nazione durante a Siconda Guerra Mundiale. Ogni libru in a serie hè stati prumuvutu è sviluppatu nantu à a quantità di dettagliu, gràfica, AI è meccanica di ghjustizia. I giovani sceglienu una nazione per cuntrollevule è gestionà a ricerca tecnulogica, piglià e decisioni economica cum'è pattu di cumercii, alleanzi diplomatii è trattati, decisione militari è assai più. Corazones di Ferru II è Corazioni di Ferru III anu stati più sviluppati nantu à u dettu è di jocu cù ogni titulu chì aghjunghjenu numerosi packagni di espansione chì aghjunghjenu aspetti differenti, com'è storia alternativa, armi nucleari è assai più. I giochi sò ghjucati di una vista di u mondu di u mondu chì hè statu divisu in millezze di territorii chì i ghjuturi rièssenu, difendenu è cunquistà in tempu reale. U quartu tìtulu chjamatu hè scrittu per esse liberatu in u falatu d'u 2015 è hè sicuru d'aghjustà funzioni supplementari à a gestione di a nazione di a Sicunna Guerra Naziariu à u vostru scrittore

Corazones di i sureddi II di Guerra Mundiali

09 di 23

Codename: Panzers Series

Codename: Panzers Phase One captive.

Prima Versione 2004
Latest Release: 2005

U Codename: a serie Panzers di a Guerra Storia di a Sicunna Guerra Munniali sò solu dui ghjoculi senza espansioni chì sò stati settimani durante a Secunna Guerra Mundiale. I ghjucatori sò stati sviluppati da u cuncurrenza Ungarisa StormRegion, a stessa cumpagnia di Rush For Berlin. In Codename, i jugatori di Panzer gestionanu gruppi di truppe, artilleria, cisterna è altre vehicule in un tentativu di capisce certi objettivi di missioni. Tutti i ghjuculi sò trè campagni unicu è mudelli di ghjocu multiplayer. Fase One teni una campagna di l'Alia, Soviètica e Alleati Ovesti, mentri a Fase Dota dette un Egeu, Alliati Spirenzii è I Campi di partisani Iugoslavi.

Un terzu ghjocu in a serie hè stata chjamata Codename: Panzers - Guerra Fria, in 2009, ma cum'è u titulu suggerisce chì l'elencu per quellu ghjocu principia in u 1949, dopu à a fini di a Second World War.

Codename: Panzers Second World War II

10 di 23

Blitzkrieg

Screenshot 2 Blitzkrieg.

First Release: 2003
Latest Release: 2015

Blitzkrieg hè una seria di ghjochi di storia di a Guerra Mundiale in Ghjerusalemme sviluppatu da u jocu russu Nival di ghjoffesi di video. U primu titulu spostatu in a serie hè Blitzkrieg in u 2003. Hà funziona cù una campa campaigne americanu / britànnicu, campaggiu sovietsu è una campagnolo tedesca chì riunificanu assai battesi storichi. U primu titulu in a serie hà teneu trè staghjone di espansione liberate chì aghjunghjenu una campà unu publicista cum'è una campagna di Rommel in l'Africa di u Nord, una campagna di resistenza francesa, a campana Patton è più. U secunimu jocu in a serie Blitzkrieg 2 incorpori un gràficu novu / engine di game è ancu di funzioni di ghjocu novu è unità ùn anu micca truvatu in u primu titulu. Ci sò dui packagni di espansione liberate per Blitzkrieg 2 chì copre e battelli à u fini di a Sicunna Guerra Munniera. Un terzu ghjocu Blitzkrieg hè oghji in u sviluppu è prugettu cum'è un jocu RTS multiplayer massivamenti, hè stata liberata da l'accessu Steam Early in 2015.

In più di i ghjoculi uffiziali Blitzkrieg, ci sò una serie di spin-off games chì utilizanu e mutori di jocu di Nival chì sò ancu stabiliti durante a Second World War. Chissi sunnu Panzerkrieg - Burning Horizon II, Stalingrad, Frontline: Campu di Thunder trà l'altri.

Blitzkrieg Second World War II

11 di 23

Serje Commandos

Commandos 3 Screenshot.

First Release: 1998
Latest Release: 2006

A serie di i cummandanti sò un ghjocu di strattu di tempu chì i ghjucatori cuntrolanu un gruppu di Commandos britannici chì travaglianu sottu i filieri di ghjunghje per cumpricà diverse misioni, a maiò chì sò stealth based. Tutti i ghjurnati in a serie cù l'eccezione di Commandos: Strike Force sò ghjucati da un puntu di vista isométrico top-down. U primu ghjocu conta 20 missioni chì copranu l'operazzioni in l'Europa occidentali è l'Africa di u Nord. Commandos: Ancu u Call of Duty hè un pannellu d'espansione autònimu à Behind Enemy Lines, agghiuncennu setti missioni novi in ​​Grecia è Yugoslavia.

U secondu principale titulu in a serie, Commandos 2: Men of Courage, hè stata liberata in u 2001 è parechje un novu mutore di jocu cù missione chì sò stallati da u 1941 à u 1945 in u Teatru di l'Operazione di l'Europeu è Pacificu, è conta un totale di 21 missione . L'ultime tradizionale in istruzzioni / ghjochi di strattu / strattu ghjocu liberatu in a serie hè Commandos 3: Destination Berlin chì hè stata liberata in u 2003. U ghjocu ricevutu recensioni favorevuli è chjode più di una doccia di missioni chì si sò in l'Europa uccidentale è l'uccidentale. Commandos 3 era significativamente più forte di i tituli prelizii in a serie cum'è a maiò parte di e missione anu avutu un ghjovratu di limòsine à u ghjocu à scuntrà per esse successu è i screpimi è i cuntrolli sò cambiatu da i tituli precedenti.

L'ultime jocu di Commandos per esse liberatu era Commandos Strike Force di u 2006, chì traspute a serie da u ghjacciu / générale strategicu / ghjuventu di u tempu in ghjinirali in ghjinebalu in shooter. Tuttavia, ùn era micca cunnisciutu cù successu cummerciale o criticu, è a serie ùn hà vistu pocu bugettu.

Commandos Second World War II

12 di 23

Storia di a Storia

Storia Italiana Storia Italiana Screenshot. © Muzzy Lane Software

First Release: 2007
Latest Release: 2010

A Histoire fa una serie di grandi ghjoculi d'estratégie chì hè simili à a serie di Corazza di u Ferru di i ghjochi di stratigradu WW2 ma hà alcuni più un mudellu basatu per gestionà a ricerca, a industria, a diplomazia è altre area di a gestioni naziunale. U primu titulu spunni in u 2007 è cuntene un numme di scentifichi diffarenti cù u ghjocu chì principia in u 1936, 1939, 1941 o 1944. U juge possu l'abilità di ghjucà cum'è qualsiasi nazioni chì esistevanu durante u quadru di u 1936-1945.

U sicuru titulu in a serie hà una numeru di rinfurzazioni nantu à a Calma è A Tempesta cun meccanica di più cumentu, unità, regione mape è più. Tutti i ghjorni sò stati basati à basa è offri un cumpunente multiplayer in addition à u moddu un soffiu.

Facennu Storia Guerra mundiali di guerra II

13 di 23

Prughjettu quellu di Serie Combat

Ultima Combat Ultima Parte Arnhem Screenshot. © Matrix Games

Prima libru: 1996
Latest Release: 2014

Close Combat hè una serie di ghjocu di ghjustizia in tempu realu durante a Sicunna Guerra Munniali chì detti u cuntrolu di unità di e truppe in traversu diverse battali. I primi ghjoculi in a serie hè stati sviluppati da Atomic Games è sò ghjucati in una persunalizazioni di u cullettivu. I ghjoculi sò basati nantu à u Squad Leader avanzatu, u popular Avalon Hill bordo di ghjocu. Atomic Games hà sviluppatu un totale di cinque Partite di cummattimentu vicinu à u 1996 à 2000 chì coperà unipochi di e maiori operazioni duranti a Sicunna Guerra Mondraica, cumpresu l'Operazione Garden Market, a Battaglia di Bulge è a Invasione di Normandia.

Pocu pocu dopu Atomic Games hè acquistatu a serie hè stata licenza à Matrix Games chì si tornanu accurdà Close Combat III, IV, è V in u 2007, 2008 è 2009 rispettivamente. L'ultimi tres tituli chì sò stati liberati in a serie sò tutti i ghjuculi originali sviluppati da Matrizzu è cummunicazione Operazione Gardenia di u Mercatu, Operazione Luttich è Operazione Epsom. I Versi di Atomicu anu infrunzione è armadore mentre i partiti successivi aghjunghjenu artilleria, murta, supportu aereu è più. Un novu ghjinochju à combattenza cercata chjamata Prughjettu Cumpressu: U Primu Sanguineghjale hè stata in sviluppu, ma ùn hà micca annunziatu una data di liberazione ufficiale à u tempu di sta scrittura.

Cliccate i battelli Guerra Munniali di a guerra II

14 di 23

A serie di fora

Men of War: Assault Squad 2 Screenshot. © 1C Company

Prima Versione 2004
Latest Release: 2014

A scena di ghjochi di st'ambienti di The Outfront o Man of War hè una serie di ghjoculi di tatticole in tempu real. A serie agisce u nomu da u fattu chì u libru originali di Soldiers: Euru di a Secunna Guerra Munniali era chjamatu Foresta. U primu ghjocu, i prugrameri cuntrullenu un pocu nummaru di suldati è devenu passà un bonu quantu di tempu pruvatu à mantene fora di u modu per dalle per esse successu in e missioni. A secunna, Faces of War, hà i jugatstichi cuntrullenu u listessu cantu pezzu di suldati, ma questu tempu si sò ghjittati in battesi di grande scala cù una quantità di unità cuntrullata AI. Men of War hè stata liberata in u 2008 è si cuncense nantu à operazione speziale è ùn si trova micca a basa di basta tradiziunali / ricchezza di risorsa d'altri siti RTS. I attuali anu un accessu direttu annantu à i suldati individuali è u so equipamentu / armi. Hè stati liberati trè espanderizazioni standalone di i principali di l'omi di a guerra chì copienu diverse missioni è operazioni duranti a Sicunna Guerra Munniera è ogni expansioniscendu assai in quantu di ghjucazione. Per esempiu, Medu di a Guerra Assault Squad fucalizza in un jocu tradituale di RTS induve i ghjucatori ùn sò micca limitati à un settore fissatu di unità. Havi avè ancu parechji aspetti di simulazione cum'è un muvimentu di cunnessione di munimentu, di fugliale è assai più.

In più di i funzioni di i campiunità in un mondu funneddu in a serie Outfront, tutti i ghjorni includenu mudelli di scaricamentu multiplayer è certi tituli anu un mudellu cooperativu cumu.

Outfront / I Men of War World War II

15 di 23

Silent Hunter series

Silent Hunter 5 Screenshot. © Ubisoft

Prima libru: 1996
Latest Release: 2010

Silent Hunter hè una serie di ghjochi di simulazione di cumbattimentu di sottu à a guerra mundiale. U primu è secunimu tituli in a serie vinni publicati da Strategic Simulations Inc (SSI) cù u Cumbatore Silenciosu chì succèanu in u Pacificu Teatru incù i cummandanti cumandanti un Submarinu d'America è Silent Hunter II chì sò stati in l'Atlànticu cù attori chì cuntrolanu un U-Boat in u a battaglia di l'Atlànticu.

U terzu ghjocu dinò un locu in l'Atlanticu in a battaglia chjamata a Seconda Battaglia di l'Atlànticu cù i prughjetti chì cuntrullenu un U-Boat. Silent Hunter 4 torna à l'oceanu Pacificu è i SU Submarine mentre chì u quintu è finu à l'ultimu jocu in a serie di Caccia di Silenziu torna una volta ind'è l'Atlànticu è i attori in u cuntrollu di un U-Boat.

Caccia di Silent World War II Games

16 di 23

Cummissioni

Missione di cummattimentu: Fortress Italy Screenshot. © Battlefront.com

First Release: 2000
Latest Release: 2014

Ci hè stata sei partiti di Mission Missionu libera chì sò stati stabiliti durante a Second World War. I ghjochi sò basati nantu à una basa di stratiggia ticncia nantu à turnata cù esicuzione simultanea chì significheghja chì ogni ghjucateur emette pedizii / cumandamenti è allora tutti l'ordini eseguunu realizati simultaneamente. I primi tri libbirati libri sò tutti custruiuti cù u stessu mutore di jocu chjamate CMx1. L'ultimi terri tìtuli sò stati stampati cù CMx2 chì hè stata adupratu una varietà di i tempi, ma teni elementi funziona avanzati è funziunalità in più di u primu mutore.

Missa Cummissia II. Guerra Munniali

17 di 23

Oculta e Dangerous

Oculta e Dangerous. Pigliate dui interactive

First Release: 1999
Latest Release: 2004

Oculta è Periculosa hè una serie di prima ghjunti è terza persunalizazioni stealth shooters set during a Second World War. I prughjetti cuntrolli un gruppu di ottu operatori SAS SAS. Prima di ogni missione, i ghjovani scelta qualchì suldati per piglià nantu à missioni nantu à i saperi suldati è sfondate. Un petancu di espansione fù liberatu per ogni titulu chì e duie chì aghjunghjenu missione di unicu jocu, maple multiplayer è più.

Oculta è Dangerosa hè stata libera in freeware in u 2003 com'è una promozione per a liberazione di Hidden & Dangerous 2 è quede oghje liberamente oghje.

Ocultazione & Dangerous World War II Games

18 di 23

Battlestations

Battlestations Pacific Screenshot. © Eidos Interattivi

First Release: 2007
Dernière Release: 2009

Battlestations hè una seria di ghjocu di navigazione navali è aerigrafica in tempu reali di ticzioni durante a Siconda Guerra Mundiale. Battlestations: Centrale miridiunali à a Battaglia di Midway cù l'attori chì cuntenenu e diverse tipi di vapuri, inclusi i sottumarini, soprattaru, battelli e avere. A campagna di unu simpaticu seguita 11 missioni storicae. U secondu ghjocu in a serie traspendenu Midway aghjuntu novi funti di gameplay, invasioni isulane, armi novi, pianini e più. Cumplessu ancu dui campagni cun un sole cun un totale di 28 missioni. Tutti i ghjorni includenu modi di ghjoculi di battesi.

Battlestations Second World War II

19 di 23

Battlestrike Series

Battlestrike A Strada di Berlino screenshots. © City Interactive

Prima Versione 2004
Dernière Release: 2009

A battaglia di Battlestrike di a Prima guerra munumentu in i primi tieddi in persona sviluppata da u sustitutu pulaccu City Interactive è sò tipicamenti di u prezzu di u prezzu di u libru. U primu ghjocu in a serie focusesu nantu à l'azzioni di cummattimentu di vittime trà una pusizioni di scrollatura fissa, mentri l'altri ghjoculi in a serie anu una ghjocu tradiziunale di shooter in prima persona. L'ultimi dui libri in a serie sò tutti custruuti cù u mutore di jocu Lithtech, chì hè stata sviluppata per FEAR , questi tituli anu avutu i grafichi più avanzati è funti di jocu di a serie.

Battlestrike Second World War Games

20 di 23

Sniper Elite

Sniper Elite 3 Screenshot. © Rebellion

Prima Versione: 2005
Latest Release: 2014

A serata di Sniper Elite hè custituita da trè ghjucatori di shooter tuccioni induve i cumbattenti facenu u rolu d'un agentu OOS americanu inseritu davanti i linii inimici. In u primu titulu, l'attori di participà à a battaglia di Berlino disfrazado cum'è frangipane tedesco cumu pruvate d'ottene a tecnulugia naziariu sicreta prima di Berlinu accupa à i suvietichi. U secunimu jocu in a serie, Sniper Elite V2 hà una premessa similar, ma questu ghjucadore hà bisogni di prugetti o mpidèmi cume i scientisti tudischi sottu u V-2 cumandu di i sviets. Terzu è l'ultimu titulu in a serie, Sniper Elite III, hè stituutu prima di l'evuluzzioni di a V2 in l'Àfrica di u Nordu-Àfrica cù attori chì pruvate d'acquistà piani nantu à una arma di maravigghiari sigreti.

Sniper Elite World War II Games

21 di 23

Egei Mortali

Deadly Dozen Pacific Theatre Screenshot. © Infogrames

Prima versione 2001
Dernière Release: 2002

Deadly Dozen hè una serie di scuderia di prima scuppa per a prima guerra di a guerra mundiale. Ci hè statu solu dui ghjoculi (senza paesu di espansioni) liberati. Deadly Dozen hè stata liberata in u 2001 è centri in una bandu di imprigiunati, sulitamenti cunfittiti da l'uppurtunità di redenzione per rializazione successa di missi riesciii. Hè basatu annantu à u filmu di u 1967 The Dirty Dozen. U sicuru titulu in a seriale, Deadly Dozen: Pacific Theatre hè di a stessa storie di u storicu di una banda di sulitti senza sulitariu ma questa ora i so operazione sò contru u Giappunesi in u Pacificu Teatru.

Deadly Dozen World War II Games

22 di 23

Wolfschanze

Wolfschanze Screenshot. © City Interactive

First Release: 2007
Dernière Release: 2009

A cumpagnia di Wolfschanze di ghjunti in i primi persone durante a Siconda Guerra Mundiale. A trama di u primu ghjocu in a serie hè inspirata da l'eventi è di l'azzioni di Claus von Stauffenberg. I ripùbuli piglianu u rolu di von Stauffenberg è e missioni cumpleti cù l'ultimu capu di l'assassiniu di Hitler. In Wolfschanze 2, attuali assume u rolu d'un officinale in l'armata russa chì hè stata mandata in una missile periculosa à u Guerrie di u lupu à steal l'enigma criptographe è u libru di codice.

Wolfschanze Second World War Games

23 di 23

Strike Soudet

Sudden Strike 2 Screenshot. © Cdv Animazione di Software

First Release: 2000
Latest Release: 2010

Strike Soudene hè una serie di ghjoculi di tanti uttimizati in tempu reali durante a Siconda Guerra Mundiali, à questa data, cuntene un totale di sei tuli cumpresi i pannelli di espansione. In i ghjoculi, i giochi selezziunate una faccione, l'alemanu, u suvieticu o l'alliati è cuntrolanu diverse unità in battani tattici. U primu ghjocu in a serie cuntene quattru campagni unicu è hè creditu di l'innuvazione in u genere di tatticole in tempu reale, malgrati i riurenzi stampati chì hà ricivutu. Sudden Strike 2 includendu è aghjurnatu u prugramma di ghjocu, funzioni di ghjocu novu è l'addunione di u Giappone cum'è facció. U sicuru titulu fu rinforzatu è rilanciatu comu Guerra di Resource Sudden Strike in u 2004.

Sudden Strike 3, libera in u 2008, hè u primu ghjocu in a serie per fighjonà un mutuel di jocu 3D è hà fattu campagni in u Pacificu è Teatru Europeu. L'ultimu titulu di liberazione in a serie chjamata L'Ultimu Postu introduces a quantità di novità novi nantu à i tituli di precedente, cum'è unità d'abilità cum l'emboschè, reconnaissance è più.

Sudden Strike World War II Games