U più grande di u Ritratti di l'U. Ssu locu di l'anniversariu di u tempu

Pigliate una volta manera è in pettu à issa

La rivista Talkers hè a pubblicazione di cummercializazione chì serve à l'industrie di media di discussione in l'America. Ogni annu, a rivista recopilatate una lista di i cumandanti di a cumminzioni di u radio. In u 2002, a rivista hà presunuta u so cumpagnie di a radiu maiò.

Fighjate à quellu chì era cunsideratu cum'è u più grande di u tempu in 2002. Comparare listi per vede quale hè cumprà l'onda di a radiu.

Una cosa pare averebbe sicurezza; a pirsunalità chì hè stata classificata cum'è u più grande cronista di discussione mostra di u tempu in u 2002 hè esattamente a stessa persona chì cuntinua a classificazione più alta ora: Rush Limbaugh.

U spettaculu di Limbaugh hà statu u chjaru di cummerciale cummerciale postu da almenu 1987 in u scopu di mantene a copia. Limbaugh hà un'agutu giumentu cumportamentu di circa 13.25 milioni d'oligaturi unichi, chì u listinu di almenu cinque minuti, facennu di u Rush Limbaugh Uri u programa di più scentati per a parli di radiu in i Stati Uniti,

Top Radio Talk Show Hosts

2016 2003
Rush Limbaugh

Rush Limbaugh

Sean Hannity

Howard Stern

Dave Ramsey

Don Imus

Mark Levin

Larry King

Glenn Beck Sally Jessy Raphaël
Howard Stern Bruce Williams
Michael Savage

Dr. Laura Schlessinger

Joe Madison Barry Gray
Thom Hartman Barry Farber
Mike Gallagher Dr. Joy Brown
Bill Handel

Michael Jackson

Todd Schnitt

Art Bell

John & Ken Ronn Owens
Howie Carr Jerry Williams
George Noory Neil Rogers
Michael Berry Bob Grant
Jim Bohannon Long John Nebel
Lars Larson David Brudnoy
Doug Stephan Arthur Godfrey
Laura Ingraham Bill Ballance
Alan Colmes

Neal Boortz

Michael Smerconish JP McCarthy
Joe Pagliarulo Jean Shepherd
Dana Loesch Gene Burns
Dr. Joy Brown

G. Gordon Liddy

Criterium per a selezzione di l'Almanacchi di Radio All-Time

Sicondu a rivista di i Talkers, u furore editurale hà fattu una determinazione subjectivativamente educatu di talentu, longevità, successu, creatività, originalità è impattu nantu à a industria di a trasmissioni è a sucetà in generale. Questi individueli sò cunsiderati chì anu fattu una seria diferenza in a industria, è ancu in u paese è a cultura.

Cum'è tutti l'aliguli è "grandi", l'opinioni diventanu. U situ di novu NewsMax compilò a so lista di i cumandamenti di cumportamentu di u radiu. Molti di i sughjetti sò stati cum'è quì sopra, cumpresa di Limbaugh cum'è "re di a radiu di parlà", è altri si aghjunghjenu: Don Imus, Al Franken, Erich "Mancow" Muller, Bill Bennett, Ed Shultz, Opie è Anthony, Randi Rhodes , Larry Elder è Tom Leykis.

More About Talkers Magazine

La rivista Talkers fu dubbiusa "A Bibbia di Talk Radio" di Week Magazine. Cumu a tecnulugia è i tendenzi media ani evolututu annantu à l'annu, a publicazione hà sviluppata per sirvende a furmazione di media di parlà fora di più di parlà di a radiu, cumpareghja cumunità distribuzione digitale, radiu satellitari è parlà di prugrammazione nantu à a television.

Storia di Radio Talk

Talk mostra annunziate à u principiu di u radiu è hà cuminciatu à cultivà in i 1920. I primi scritturi radio documentati eranu cunversazioni trà agricultori nantu à u statu di l'agricultura. Aimee Semple McPherson, cunnisciutu ancu a Sister Aimee, era un pionieru di u mediu chì hà adupratu radiu cum'è evangelizante cristianu.

A maiò parte di furmatu di furmatu di furmatu sò oghji annunziede di una sola indipendente, è spessu appartene entrevista cù un nummiru di stanzi distinti. A radio di parlà accadera dinò un elementu di participazione di scumparu, per norma di radicali direttamente cunversu trà u cumandante è l'oliu chì "truveranu", solu per via telefone, à u manifestu.