Utilità di discu pò creà un installatore di OS X Yosemite

OS X Yosemite hè una scaricata gratis chì vene à a vostra Mac da a Mac App Store in a forma di un installatore chì accumene automaticamente. Se seguite l'urdinamentu di a screenata, puderete finisce cù una installazione di l' aghjurnamentu di u OS X Yosemite in u vostru startup drive. U prucessu hè prestu, faciule - è hà una difenda minima.

Ciò chì sè vo vulete realizà una stallazione neve, sguassate sanu sanu l'impetu di riescita? E forsi vi vulete avè l'installatore nantu à un USB drive, perchè ùn avete micca avè sempre aduprà telecaricamentu sempre chì vulete aghjurnà unu di i vostri Macs?

A risposta hè chì ùn pudete micca, almenu micca se seguite l'urdinamentu. U prublema hè chì l'installatore hè abbandunatu cum'è parte di u prucessu d'aghjurnamentu. Questu significa chì ùn pò micca aghjurnà altre Mac senza scaricà l'installatore. Anch'ella voli chì ùn avete micca un metudu faciule di esse realizatu una installazione limpia perchè ùn avete micca un còdice pòpulu di l'installadoru.

Per korrunà quella falluta basica, tuttu ciò chì deve ferà hè quita u installatore quandu hè automaticamente attivata dopu a scaricata è cumpletu, è utilizate unu di dui mètudi per creà una unità USB flash drive que contene l'installador d'OS X Yosemite.

01 di 04

Utilizà Utilità Disca per creà un installador d'Android X OS X Venerable

Pudete utilizà un discu USB à creà un installatore di OS X Yosemite cù sta guida. bluehill75 | Getty Images

Ci hè dui metudi per creà u installatore d'iniziale. Invece i preferisce un impiumentu USB da a destinazione per l'installatore, pudete aduprà qualchì mètudu per creà una versione d'iniziale di l'installadoru d'OS X Yosemite nant'à qualsiasi media riflettante, cumprese i discu duru, SSD è e USB.

U primu mètudu avemu cubierto utilizeghja un mandu di a Terminale hidden, chì pò esse rializatu tutte l'articulu forti, è pruduce una copia di cuntribbionu di l'installatore cù un cumandru. Truverete infurmazioni cumpleti per questu metu in l'articulu:

Ci hè ancu un metudu manuale di fà u so prucessu, utilizendu u Finder and Disk Utility. Stu articulu vi purterà da l'attraversu per fà fà creà manualmente una copia di u cuntributore di u sistema OS X Yosemite.

Chì ci hè bisognu

  1. OS X installatori di Yosemite. Avete da esse ancu scaricatu u installatore da a Mac App Store. Truvarete a scaricata in u carpeta / Aduprali, cù u nome di l'archive Install OS X Yosemite .
  2. Un USB flash drive o un altru dispositu adattatu d'arranziari. Cumu l'avete indicatu, pudete aduprà un discu duru o un SSD per u dispertuble, ancu se sti urdinazioni si riferenu à un discu USB.
  3. Un Mac chì cumpleanu i bisogni minimi per OS X Yosemite .

Una nota finali: Sè dighjà installatu OS X Yosemite nantu à a vostra Mac, pudete avete averà creà una copia di u cuntributore di l'installatore cum'è una strumentu di struzione di situazione, o fà facilità più facilitazioni di Yosemite. Per pudè avè, avete bisognu di re downloadu u installatori di Yosemite da l'App Store Mac. Pudete a forze Mac App Store per avè permessu di scaricà l'installatore torna da seguitu sti indicazioni:

Tuttu u settore? Avemu principiatu.

02 di 04

Cumu monte l'OS X Yosemite Installer Image Pudite Esse Fate Copiate di Sò

U cartulare image di ESD contene un sistema d'iniziale chì si usa durante u proc install. Screen shot courtesy of Coyote Moon, Inc.

U prucessu per creà una copia di u cuntributore di u sistema OS X installazione di Yosemite segui i segui chì sò scritte in più detail sottu:

  1. Munti l'installatore nantu à u vostru scrittore .
  2. Utilizà Utilità discu di fà un clone di l'installadoru.
  3. Modifiche u clonu per allora u puderà rimettivu.

Muntagna l'OS X Yosemite Installer Image

Dopu un installu, u scaricamentu di l'OS X Yosemite Beta chì hè caricatu hè una imagine di discu chì cuntene tutti i schedari chì avete bisognu di creà u vostru installatore d'iniziale. U primu passu hè di acquistà l'accessu per sta fugliale di l'imagine.

  1. Apertura a finestra di u Cercadori è navigate à / Appenze .
  2. Locate u schedariu chjamatu Istituisce OS X Yosemite .
  3. Cliccateu in u cliu di u Cunsumete di u SO X Yosemite è sceglie Mostra u Pianu Contenutu da u menu populari.
  4. U caratteru u cuntenutu .
  5. Apertura u caratteru di Supportu Shared .
  6. Quì vi trova l'imagine di discu chì cuntene i schedari chì avemu bisognu di creà un installatore d'iniziale. Fà clic doppi in u fugliale InstallESD.dmg .
  7. Questa montà a stampa InstallESD in u scrittore di u Mac è apre a finestra di Finder chì mostra u cuntenutu di u schedariu muntau.
  8. Pudete avessimu chì l'impresa muntagnita pare chì cuntene unicu cartulare, chjamati Pakketti . In l'actualità, ci hè un sistema tutali di cuntribbionu in u cartulare di stampa chì hè oculistica. Avemu bisognu di usà Terminale per fà visibili i schedarii di u sistema. Se ùn sapete cumu fà questu quì, pudete utilizà e struzzioni in l'articulu sottu per falla scumparà i schedari visitatibili: Vede i caratteri inculate in a Mac Macromediazione di u Terminal
  9. Quandu avete fattu quellu, pudemu cuntinuà.
  10. Avà chì i vostri fiche sò visibili, ponu vede chì u OS X Install ESD image cuntene tres schedarii supplementari: .DS_Store, BaseSystem.chunklist è BaseSystem.dmg. Avemu da utilizà a finestra di u Finder in i passaggi sussegwenti, cusì sia di sta apertura .

Hè tutti i schedari chì avemu avè avè avè visibile, pudemu passà à utilizà Disk Utility per creà un clone di u SO X Installate l'ESD image chì avemu munta à nantu à u scrittore.

03 di 04

Utilizà a Restaurazione di l'Utilità Disca Feature à Clone the OS X Install ESD Image

Screen shot courtesy of Coyote Moon, Inc.

U prossimu passu in a creazione di una copia rimpruverete di l'installadoru OS X Yosemite hè di utilizà a capacità di Resta di l' Utilità di Discu à creà un clonu di l'OS X installate l'ESD chì hà cullatu nantu à u vostru scrittore.

  1. Launch Disk Utility, situatu à / Applications / Utilities .
  2. Assicuratevi chì a muzione flash USB hè cunnessu cù u vostru Mac.
  3. Select the BaseSystem.dmg item listed in the left-hand panel of the Disk Utility window . Pudete stà listatu vicinu à u fondu, dopu à i vostri diskressi internu è esternu di u Mac. Se l'element BaseSystem.dmg ùn hè micca prisentatu in a barra di l'utilità Discu, pudete arreru da quì da a finestra di u Finder chì pareva quandu hà cullatu u fugliale InstallESD.dmg. Quandu u file hè prisente in a barra di a utilità Disk, assicuratevi di sceglie BaseSystem.dmg , non InstallESD.dmg, chì serà ancu in a lista.
  4. Cliccate a pranzi Restauratu .
  5. In a tabulazione Restore , pudete vede BaseSystem.dmg lista in u Campu Fonte. Sì ùn sì, arrossenu l' element BaseSystem.dmg da u pane di u sinatu à u Campu Origine.
  6. Arraste u USB unità da u pane à u pianu di u direzzione di destinazione .
  7. ATTENTI : U prossimu passu saldarà a cumpressione di u cuntenutu di u discu USB (o qualsiasi altru dispositu d'arregistramentu chì pudete arrossegate à u campu di Destinazione). El
  8. Cliccate u Risultate .
  9. Avete da esse dumandatu s'ellu hè sicuru chì vulete borrar un USB flash drive è rimpiazzà i so cuntenuti cù BaseSystem.dmg. Cliccate u buttone Erase .
  10. Se deve dumandate, furnisce u vostru password amministrativu è cliccate cliccate.
  11. U prucessu di restituisce un pocu di tempu. Una sola volta hè cumpletu, u discu Flash drive muntarà nantu à u vostru scrittore è aperte in a finestra di Finder chjamatu OS X Base System. Mantene a finestra apertura di Finder, perchè averemu da utilizà in e passeti sussegwenti.

Avemu fattu cù Utilità Discu, perchè pò esse sfucià l'app. Tuttu chiddu chì hè mancatu per fà hè mudificà u OS X Base System (a flussu unità) per fà chì u stallatore OS X Yosemite viaghjanu correlativamente da un solu dispositiu.

04 di 04

A Passa Finale: mudificà u Sistema Base VO X on a Flash Drive

Screen shot courtesy of Coyote Moon, Inc.

Finu à quì, truvamu u file di l'imagine oculta in l'installadoru Yosemite. Avemu criatu un clonu di u cartulare di l'imaghjina oculistica, è avà sò pronti per copre un paru di schedari chì facenu a versione sopravevuli di u Mac OS X Installatore di Yosemite.

Avemu da esse travagliatu in u Finder, cù i dui finestri avemu dumandatu à mantene oghje durante i passi passati. Pò esse un pocu cunfusante, cusì sia accurdate da i primi passi, per verificate chì capisce u prucessu.

Modificà u sistema di basa di l'OS X in a vostra Flash Drive

  1. In a finestra di Finder u OS X Sistema Base :
  2. Apertu a cartulare di u Sistema .
  3. Apertura u cartulare di installazione .
  4. In questa carpeta truvate un aliasu Eccu. Elimineu l'aliasi Paesi arrammendu à u trash, o à cliccà nant'à u l'aliasi è sceglienu Move à Trash da u menù popup.
  5. Trascendenu a finestra di l' installazione , perchè averemu aduprà sottu.
  6. Apertura a finestra di u Cercadori chjamatu OS X Install ESD . (Se ùn avete micca lasciatu di sta finestra aperta da i passi primi, seguitate i struzzioni in u 2 Passu per fà turnà a finestra.)
  7. Da a VOS X installate a finestra ESD , arrossa a carpeta Paquetes à a finestra di a stallazione chì abbandunò davanti.
  8. Da u VOS X installate a finestra ESD , arrastrà i BaseSystem.chunklist e BaseSystem.dmg à a finestra di u sistema OS X (u nivellu di l'unnessu USB) per copià à a memoria flash.
  9. Quandu a copia hè completa, pudete cercate tutti i Windows .

Ci hè un ultimu passu. Nanzu, pudemu esse visibuli i cartari invisibule è i caratteri. Hè u tempu di rinvià quelli articuli à u so statu invisibili originale. Segui l'urdinamentu in l'articulu sottu (sottu u situ Accolta l'Ecurie ) per rinvià u vostru sistema di archive per u so statutu:

A vostra flussu USB hè avà pronta per esse utilizatu com un installatore di OS X installazione di Yosemite.

Pudete scalu di l'installadoru di Yosemite chì hè fatta fatta cù inserisce a unità USB à u Mac, è da principià a vostra Mac mentre mantene a chjave di l'opzione. Questu averebbe presentà l'amministratore di u Apple, chì vi permettà selezziunà u dispusitivu chì vulete principià.