Utilizare Boot Camp Assistant per installà Windows in a vostra Mac

U Boot Camp Assistant , una utilità cume cù u vostru Mac, furnisce a capacità per aghjunghje una nova partition à l'unità di inizziu di Mac per installà è eseguisce Windows in un ambiente nativu. U Boot Camp Assistant hè ancu prublemi di i prughjetti di u Windows chì hè necessariu di utilizà u hardware Apple, cumpresio l'elementu chjave cum'è càmera integrata in Mac, audio, networking, keyboard, mouse , trackpad e video. Sì sti mutori, Windows sempre funziunamente funziunale, ma a chjave nunda quì hè basica, cum'è in ultimi basi. Ùn puderebbe micca pudè cambià a risulazione di video, utilizighjate alcunu audio, o cunnette à una reta. E mentre u teclatu è u mouse o trackpad da travaglià, elli ùn averanu solu i semplici di capacità.

Cù i manciari Apple chì Boot Camp Assistant fornece, pudete scopre chì e Windows è u feritu Mac sò una di e meglius cumminzioni per run Windows.

Chì Campi di Assistante di Boot Campu per voi

Chì ci hè bisognu

Versione di Versione Italiana di Boot Camp Assistant

Sta guidata hè scritta cù Boot Camp Assistant 6.x. Inoltre, ma ancu chì u testu è menu di menu propriu pò esse sfarenti, Boot Camp Assistant 4.x and 5.x sò similanti abbastanza chì pudete esse pussutu d'utilizà questu guida cù e versioni prima.

Se u vostru Mac hà una versione prima di Boot Camp Assistant o versioni più avanzati di l'OS X (10.5 o prima), pudete truvà una guida detallada di l'usu di sti versione di Boot Camp Assistant ccà .

Quale edizione di Windows sò supportati

Siccomu Boot Camp Assistant downloads è crea i pruvucatori di Windows per cumpressà l'installazione di Windows, avete bisognu di sapè chì una versione di Boot Camp Assistant cumpriu cun quella versione di Windows.

A vostra Mac tindrà una sola versione di Boot Camp Assistant, facendo difficult, per sè ancu impussibili, installà autri versi di Windows chì ùn sò micca direttamente soporta da a versione di Boot Camp Assistant.

Per installà versione alternate di Windows, avete bisognu di scaricà manualmente è creà i supporti di supportu di Windows. Utilizà e seguenti ligami, secondu a versione di Windows chì vulete usà:

Boot Camp Support Software 4 (Windows 7)

Boot Camp Support Software 5 (versioni di 64 belli di Windows 7 è Windows 8)

U sopratuttu Boot Camp Support 6 hè a versione attuale è pò esse telecaricatu da l'App Assistante di Boot Camp.

01 di 06

Prima di Avè principiu

Cù l'aiutu di Boot Camp Assistant pò esse run Windows 10 nativamente nantu à a vostra Mac. Screen shot courtesy of Coyote Moon Inc.

A parte di u prucessu di installazione Windows in u vostru Mac implica a riunizzione di l'impresa di Mac. Mentre Boot Camp Assistant hè creatu da spartà un'unità senza perdimentu di dati, ci hè sempre a pussibilità chì qualcosa pò sbocca. È quandu si tratta di perdienti dati, pensu sempre chì qualcosa pò sbocca.

Cusì, prima di andà in più, volta à u vostru Mac's drive now. Ci sò una infinità di applicazioni di copia di salvezza; parechji mio favouris:

Quandu a vostra salvezza hè stata finita, pudemu dinari cumminciari cù Boot Camp Assistant.

Nota nota:

Hè ricumandemu di ricurdà a memoria di u USB da aduprà in sta guida cunnessione direttamente à unu di i vostri porti USB Mac. Ùn cunfate a unità flask à a vostra Mac a través d'un centru o un altru dispositiu. Hè cusì pò causà a stallazione di Windows per fallut.

02 di 06

Boot Camp Assistants Terceri

U Boot Camp Assistant pò creà un discu di installazione di Windows, scrivite i caratterizei necessarii, è partition è furmatu l'unità di inizziu di Mac di accettà Windows. Screen shot courtesy of Coyote Moon, Inc

U Boot Camp Assistant ponu esse realizatu trè tarei fundamentali per aiutà à ottene Windows furmatu nantu à a vostra Mac, o desinstale da a vostra Mac. Sicondu ciò chì vulete cumpiendu, ùn pudete micca bisognu di fà l'utilizà di e trè tarei.

A Tres Assicurazioni di Boot Camp Assistant

Sè vo site di creazione di una particione di Windows, a vostra Mac attivarà automaticamente u prucessu di stallazione di Windows quandu a particione propria hè creata.

Sè vo site l'eliminazione di una particione di Windows, sta opción ùn hà micca solu sguassà a particione di Windows, ma ancu ungechjarà u spaziu novu liberatu cù a vostra particionazione di Mac per creà un spaziu più grande.

A selezzione di i cumerci

Pujene una marca di verra per a funzione chì vulete cumpiarà. Pudete puru sceglie più di una unità; i cumpitenzi seranu realizatu in l'ordine approprellu. Per esempiu, se selezziunate e seguenti tarei:

A vostra Mac guarda a prima descarga è salvà u software di supportu Windows, è da creà a particione necessaria è cumince a prucedimentu di installazione di Windows 10.

Nurmalmentu avete sceglie tutte o e cumpagnie è avete Boot Camp Assistant run all for you concurrently. Pudete puru selezziunà una unità à un tempu; ùn ne capisce pare u risultatu finali. In questu guida, trattemu tutte ogni tareta cum'è se ellu hà sceltu per separà. Cusì, per fighjà utilizatu di sta guida, seguitate l'urdinamentu per ogni funzioni seleziunatu. Ricurdà chì se selezziunate più di una unità, a vostra Mac prumesse automaticamente à a prublema futura.

03 di 06

Boot Camp Assistant - Crea u Windows Installer

Utilizare un schedariu ISO di Windows Boot Camp Assistant pò creà un discu installatu. Screen shot courtesy of Coyote Moon, Inc

Boot Camp Assistant hà bisognu di creà un discu di installatore Windows 10. Per fà sta cumpagnia, necessite un schedariu d'imatge ISO ISO 10 per esse dispunibule. U schedariu ISO pò esse guardatu nantu à i vostri drives internu di u Mac, o in un spaziu esternu. Se ùn avete micca avete u Windows 10 installadoru un file di ISO, pudete truvà un ligame à l'imagine nantu à a pàgina duie di sta guida.

  1. Assicuratevi di u USB flash drive da pudete utilizà cum'è u discu di installazione di Windows installate hè cundue cù u vostru Mac.
  2. In casu di pruvà, inizziu Boot Camp Assistant.
  3. In a finestra Task selection, fate dun sicilianu in a casella Cunsigliate u Windows 10 o più tardi installate u discu.
  4. Pudete scancerà i marcati da e funzioni restitu à fà esse creazione di discu.
  5. Quandu ci hè prestu, fate clicate Continue.
  6. Cliccate u scelte botinu ghjunghje à u situatu di ISO Image, da navigà finu à u Windows 10 stampa di l'Iso ISO chì hà salvatu in u vostru Mac.
  7. In a sección di Disziu Disuccu, selezziunate l'USB flash drive chì vulete usà cum'è u discu di l'installatore di Windows.
  8. Avvisu: U discoppu di destinazione seleccionata serà furmatu da furmà ogni dati à u dispositu seleccionatu da esse borra.
  9. Cliccate u buttone Cumpla dopu preparazione.
  10. Una cullizzioni chì seguite avè avvertimentu nantu à a pussibilità di perdita di dati. Cliccate u buttone Cumunità.

U Boot Camp hà da creà l'unità di Windows Installer per voi. Stu prucessu pò piglià un pocu di tempu. Quandu u Boot Camp Assistant complete dumandà a vostra password di l'amministratore perchè pò fà cambiamenti à u discu di destinazione. Prughjettanu a vostra password è cliccà cliccate.

04 di 06

Boot Camp Assistant - Crea i Windows Driver

Sì avete bisognu di creà i prughjetti di u Windows, fate puru un anulatu entre l'altre opere. Screen shot courtesy of Coyote Moon, Inc.

Per fà u Windows chì travagliendu in u vostru Mac, necessitev l'ultima versione di u software Apple di supportu Windows. U Boot Camp Assistant vi permette di scaricà u Scheduleru di Windows per u hardware di Mac, per assicurà chì tuttu u so travagliu in u megliu.

Launch Boot Camp Assistant

  1. Launch Boot Camp Assistant, situatu à / Appliaggi / Utilities.
  2. Boot Camp Assistant abrirà è mostrarà a so pantalla di intro duzzione. Assicuratevi di leghje attraversu u testu introduttori, è fate guardà i cunsiglii per avè a vostra Mac portable cunnette cù un cordone AC. Ùn puderà micca cunfiderà in batti durante u prucessu.
  3. Cliccate u buttone Cumunità.

Scaricate i Windows Support Software (Drivers)

U u primu uveru Se chjave tene. Hè incù tres opzioni:

  1. Pujhe una marca di verificatu da toccu "Scaricate l'ultime software di supportu Windows da Apple".
  2. Eliminà e qualificazione di i marchi di u restu duie elementu.
  3. Cliccate Cuntinuà.

Salvà u Software di Software

Avete a scelta di salvà u software di supportu Windows in qualsiasi cuntenutu esternu attaccatu à a vostra Mac, cumpresa una unità USB.

In verità, vogliu aduprà un discu USB flash com l'external drive in stu esempiu.

Saving to USB Flash Drive

  1. Inizio cù a preparazione di u USB. Hè bisognu à esse furmatu in u format MS-DOS (FAT). U furmà u discu USB flash borrarà ogni dati à u gailu, cusì vuleve chì e dati hè backed up in un altru locu s'ellu vulete mantene. Formatei indicatori di quelli chì utilizanu OS X El Capitan o più tardi pò esse truvatu in a guida: Formate una Mac's Drive Using Disk Utility (OS X El Capitan o più tardi) . Sè vo avete adupratu OS X Yosemite o prima pudete truvà direzzione in a guida: Utilità di discu: Formate un Hard Drive . In i dui casi, fate puru esse elettu MS-DOS (FAT) cum'è u formattu è Master Boot Record as the Scheme.
  2. Quandu si furmate u discu USB, pudarete abandone Disk Utility è continuà cù Boot Camp Assistant.
  3. In a finestra di Boot Camp Assistant, sceglite u flasheghjate cumu furmatu cumu u Discu di Disini, dopu cliccate Continue.
  4. Boot Camp Assistant cumenzarà u prucessu di scaricà l'ultimi versi di i cuntucrituri di Windows da u situ web di supportu Apple. Quandu hà scaricatu, i caratteri seranu salvate nantu à u stage USB.
  5. U Boot Camp Assistant pò esse dumandate per a vostra password di l'amministratore per aghjunghje un schedariu helper durante l'scrittura di e dati à u situ di destinazione. Fornite u vostru password è cliccate u buttone Add Helper.
  6. Appena chì u software di supportu di Windows sò stati salvati, Boot Camp Assistant mostrarà un buttone Quit. Cliccate Quit.

U caratteru di supportu Windows, chì includenu i drivers di Windows è una apprupzione, hè guardatu issa in u USB. Puderete aduprate stu palcu spaziu durante u proc installatu di Windows. Puderete aduprà u pannellu USB in cuntattu in prumessu chì avete da esse instalatu Windows prontu, o espagne u propiu per un utilizazione dopu.

Saving à un CD o DVD

Sè vo avete Usse Boot Camp Assistant 4.x, pudete puru sceglie di salvà u software di supportu Windows in un CD o DVD in bocca. U Boot Camp Assistant riuniona l'infurmazioni à i mediate in voce per voi.

  1. Select "Quema una copia in CD o DVD".
  2. Cliccate Cuntinuà.
  3. Boot Camp Assistant cumincià u prucessu di scaricà l'ultime versione di i drivers di Windows da u web di sustegnu Apple. Appena chì a scaricata hè cumpletu, Boot Camp Assistant se dumandà di inserisce stampate in u vostru Superdrive.
  4. Fate inserisce u media in legnu in u vostru òspite, è da clicche cliccate.
  5. Quandu u quistu brughju hè cumpletu, u CD o DVD seranu ejettu. Avete bisognu di sta CD / DVD per cumpiazione di a stallazione di Windows 7 à u Mac, cusì fate sicurità per etichettà i media è mantene in un locu sicuru.
  6. U Boot Camp pò dumanda a vostra password di l'amministratore per aghjunghje una nova succia helper. Fornite u vostru password è cliccate Aggiungi Helper.

U prucessu di scaricamentu è di salvà u software di supportu di Windows hè cumpletu. Cliccate u buttone Quit.

05 di 06

Boot Camp Assistant - Crea a Partition Windows

Utilizare u Boot Camp Assistant per sparisce u vostru spaziu di iniziale di Mac. Screen shot courtesy of Coyote Moon, Inc

Una di e funzioni primaria di u Boot Camp Assistant hè di dividisce un accunciamentu di Mac additù una particione dedicata à Windows. U prughjettu di particedariu permette selezziunate quantu u spaziu serà presu da a vostra particionu Mac è attribuita per l'utilizazione in a particione Windows. Se u vostru Mac hà parechji prughjetti, cumu parechji iMacs , Mac minis, è Mac Pros, possite l'opzione di selezziunate l'unità à partizioni. Pudete puru sceglie per dedicà un impegnu tutale à Windows.

Quelli di voi cù un'unanimità ùn devenu micca esse l'scelta di quale impendiscite per aduprà, ma ancu avete da esse capace d'assignà a quantità di u spaziu chì vulete utilizà pè Windows.

Boot Camp Assistant - Partition Your Drive per Windows

  1. Launch Boot Camp Assistant, situatu à / Appliaggi / Utilities.
  2. Boot Camp Assistant abrirà è mostrarà a so pantalla di intro duzzione. Sè stallate Windows in una Mac portable , è sicuru chì a Mac hè cunduciutu cù una fonte d'energia AC. Ùn vulete micca chì u Mac a stalla in mezzu per questu prucessu perchè a so bateria esce fora di u ghjacciu.
  3. Cliccate Cuntinuà.
  4. L'opzione tasteri seleziunaria vi schjetta, chì permettenu selezziunà una (o più) di e trè funzioni differenti chì Boot Camp Assistant pò cumprenda.
  5. Pujene una marca di cuntrollu da vinu à Installare Windows 10 o dopu.
  6. Mentre pudete selezziunate tutti i cumpitenzi per esse fatti da una volta, sta guida prupone i vostri fèrmini un à tempu, cusì sguassate l'altri dui checkmarks da a lista di e funzioni.
  7. Cliccate Cuntinuà.
  8. Se u vostru Mac hà parechje internu internu, vi farà esse un listinu di i pruposti dispunibili. Se u vostru Mac hà una sola volta, saltate stu passu è vai in u passaghju 12.
  9. Selecciona u propiu chì vulete utilizà per a stallazione di Windows.
  10. Pudete scelte di split the drive in dui particioni, cù a seconda partizioni per esse utilizatu per a stallazione di Windows, o pudete dedicate tuttu u discu di l'usu da Windows. Se ellu scegli aduprà l'unità tutale per Windows, qualsiasi dati chì sò stati guariti in u discu seranu affacatu, perchè esse sicuru d'accumpagnà questa data à un'altra unità si vulete tene.
  11. Fate a vostra selezione è cliccate Continue.
  12. U discu duru ch'ella hà sceglie in u passatu più anticu vaghjime cù una seccione lista com macOS è a nova secciona lista com'è Windows. Nisun particionamentu hè statu ancu realizatu; prima avete bisognu di decisu quantu vulete a particione di Windows per esse.
  13. Intra dui particeddi pruposti hè un punteddu chì pò cliche è arraggià cù u vostru mouse. Arraste u puntu finu à a particione Windows hè u diminuitu desitvulevule. Avè chì qualsiasi spaziu chì aghjunghje à a particione Windows hè stata tosta da u spazi libbiru dispunibule in a particione Mac.
  14. Quandu avete fattu a Windows partituchese u tostu chjamatu, avete prontu à principià u prucessu di creà a particione è installate Windows 10. Assicuratevi di avè a vostra unità USB flash drive cun Windows 10 Installer handy, U software creatu in un passatu avanzatu.
  15. Aggiunate altre applicazioni aperte, salvate qualsiasi app di dati quantu bisognu. Una volta clicate u buttone d'installazione, a vostra Mac particionarà a unidade scelta è da automaticà automaticamente.
  16. Inserisce u USB flash drive contene Windows 10 installate u discu, è fate clic a Stallà.

U Boot Camp Assistant createà a particione Windows è chjamate BOOTCAMP. Allora restarà a vostra Mac è principià u prucessu di stallazione di Windows.

06 di 06

Boot Camp Assistant 4.x - Installation Windows 7

Assicuratevi è selezziunate a partizioni chjamata BOOTCAMP. Courtesy of Apple

À questu puntu, Boot Camp Assistant hà spartutu u vostru Macu di SPIP è rinnuvanu u Mac. U installatore di Windows 10 hà da ripiglià, per cumprà a stallazione di Windows 10. Senza sempre a seguita di l'urdinazioni di a pantalla di Microsoft.

Duranti u prugramma di stallazione di Windows 10, avete dumandatu da induve installà Windows 10. Hè esse rializatu una imagina rapprisentanu l'uni in u vostru Mac è cumu si sò particeddi. Pudete vede parechji o più divizzioni. Hè assai impurtante chì sete sceglie a particione chì hà BOOTCAMP com'è parte di u so nome. U numellu di a partizioni accumene cù u numicu di discu è u partitu, è finisci cù a parolla BOOTCAMP. Per esempiu, "Disk 0 Partition 4: BOOTCAMP".

  1. Select the partition that includes the name BOOTCAMP.
  2. Cliccate u Link opzione (Avanzate).
  3. Cliccate u ligame Format, è cliccate cliccate.
  4. Cliccate dopu.

Da quì, pudete seguitu seguità u prucessu di stallazione nurmale di Windows 10.

In seguitu, u prucessu di stallazione di Windows culpisce, è a vostra Mac reinicia in Windows.

Installa u Software di Software

Cù ogni furtuna, dopu à u complete installatore di Windows 10 è a vostra Mac reinicia in l'ambienti Windows, u installatore Boot Camp Driver accumira automaticamente. Se ùn principia micca nantu à ellu stessu pudete fà cumparisce u installatore:

  1. Assicuratevi chì u USB flash drive contene l'installador di Boot Camp installatu hè cundue cù u vostru Mac. Questu hè normalment u mesu unnessu USB da chì era utilatu per installà Windows 10, ma puderete creà una unità di flasheja separata cù l'installadoru di u driver si selezziunite e cumpagnie in l'Assistante di Boot Camp indipindentamente in uce di ripurtà à tutte sse attività.
  2. Aduprendu u USB Flash Drive in Windows 10.
  3. In u cartulare BootCamp trovi un file setup.exe.
  4. Cliccate dopu in u schedariu setup.exe per inizià u installatore di l'installadoru Boot Camp.
  5. Segui i struzzioni in a pantalla

Vulete dumandatu se vulete permettà Boot Camp per fà cambiamenti à u vostru urdinatore. Cliccate Sì, è seguità a struzzione di a scrittura per cumprà a stallazione di Windows 10 è i cuntrolli di Boot Camp.

Quandu u installatore accumbe a so cumpagnia, clicate u buttone Finisci.

A vostra Mac reinicia à l'ambiente Windows 10.

A selezzione di u Sistema Operativu predeterminatu

U Cunsigliu di Boot Camp installate u Boot Camp Control Panel. Hè bisogna à esse visibile in a bande di Sistema 10. Se ùn vede micca, fate clicate u triangulu in riserva in a rotula di u sistema. Ogni íconoù occulto, inclusi nant'à u panicu di Cunsigliu di Boot Camp.

Select the Startup Disk tab in u pannellu di cuntrollu.

Sceglite u discu (SO) chì vulete stabilitu com'è u default.

U macOS ha un panellu preferitu di Startup Disk li pudete utilizà per stabilisce l'impegazione predeterminata (OS).

Sè avete bisognu à un altru SO in una basa tempuranee, pudete fà cose accunsente a chjave d'Option quandu avete principiatu u Mac, è dopu selezziunate quale impone (U) in u usu.