Ricerca: Boot Camp Lets You Run Windows on Your Mac

L'Apple Boot Camp facilita l'ambitu Windows più veloce in una Mac. E postu chì si trova veramente un Windows, senza usu di un pruduttu di virtualizazione , ellu Windows in Boot Camp hè generale in più stabbli, è travaglia cun una varietà larga di periferi, cà qualunche altra opere di Mac.

Fabricante di u situ

Pros

Cons

Cundizione

Cumpigliulemu fora di a strada prima: U Boot Camp di Apple ùn hè micca un sistema di virtualizazione chì vi permette di correranu Windows. U hardware di Mac, chì hè custruitu da cumpunenti piani quantità di pc, hè perfettamenti capace di correranu Windows comu, dapoi chì pudete riunite tutti i drivers di Windows per u hardware Mac.

Boot Camp hè veramente un app apposta per aiutà à fà a vostra Mac pronta per accettà una particione di Windows, è da puderà permette di scaricà è installate tutti i drivers di Windows. Questa hè a funzionalità principali di Boot Camp, ancu s'ellu hè veru chì Boot Camp fa tuttu questu questu cù u solidu in modu di Apple, è fendu cusì, fa a stallà Windows in un Mac assai faciule. In fattu, parechji persone comprani mudeli Mac di venditi solu per correranu Windows, u mutivu chì u hardware hè incredibbilmente affidatu è stabile, è pò esse a megliu pratiche per a Windows.

Ancu s'è cumu parranu di Boot Camp, l'apprezzamentu propiu chì porta tutta tutta l'opara hè Boot Camp Assistant . U scopu di u Boot Camp hè di ricunniscenza di disque Windows in boot time, perchè pudete sceglie frà Mac OS è u sistema operatore Windows quandu arriate u Mac.

Utilizare Boot Camp Assistant

U Boot Camp Assistant permette di scaricà u software di u soprappettu di Windows per Apple à una untura USB. Questu software includenu una selezione di cumpunenti chì vi permettenu uttene u tecmaticu di u Mac, u trackpad, a camera integrata è l'altre ferru Mac cù a vostra copia di Windows. In più di i cuncettori di hardware, u software di supportu compri un installatore chì esci da Windows, per esse stallazione di tutte e furmazioni Mac di hardware sò stallati sottu Windows correctament.

A secunna funzione principalu di Boot Camp Assistant hè di installà o rinunzià una versione di soprapiù di Windows (più nantu à quale li versioni sò supportate più tardi). U prucessu di stallazione accumenza cù Boot Camp Assistant cume u voluminu di Windows; puderete sceglie di dividisce u vostru startup drive à dui volumi, unu per a vostri data di l'OS X è l'altru per a vostra nova installazione Windows. Pudete puru selezziunà u grandu di u novu voluminu di Windows, è a spedizione uttizjana hà cambiatu u vostru numeru volume per fà u spaziu per Windows.

Se u vostru Mac hà avutu un second unitate internu, pudete avete Boot Camp Assistant eradicate a seconda impurtazione è l'assignanu solu per utilizà cum'è u voluminu Windows. U Boot Camp Assistant hè assai particulare nantu à quelli impieghi pò esse usatu per Windows. Spicificatamenti, Boot Camp ignora aduprazione esterna. Puderete utilizà unu di i vostri drives internu di u Mac.

Intrusioni Fusion

Se el manequale di sceglie per installà Windows hè un impurtante Fusion , quellu chì si componi di un SSD è un discu duru standardu cumminatu, u Boot Camp Assistant se fassi particioni u fusion in un modu chì cumu per creà un voluminu di Windows chì hè tutale sanu in u sughjettu standard di u discu duru, è ùn hà micca migratu à a secunna SSD.

Installazione Windows

Quandu u vulintariu di Windows hè creatu, u Boot Camp Assistant pò principià di u prucessu di stallazione Windows. Stu metu simplificatu vi guidà u prucessu di stallazione di Windows, è ghjeneralmente hè unu di i modi faciuli di ottene Windows installatu in un computer.

In ogni casu, ci sò uni pochi spots along a strada chì pò causà disgrazia, u più impurtante chì hè u puntu induve ellu puderà induve installà Windows. Questu hè parte di u prucessu di stallazione Windows installata da Microsoft, è ùn hè mai pensatu à esse in Mac. In u risultatu, quandu avete dumandatu di selezziunà u voluminu per esse installatu, pudete vede volumi stranguli di accua, cum'è questi articuli EFI o Recovery HD. Sulu sceglie u voluminu chì hè preformatu per Windows; sceglienu unu di l'altri si pò scriveghja i vostri dati di u Mac. Per questu causa, ricordu di imprizzà a guida di l'assistente di Boot Camp (una di l'opzioni à u Campu d'Assistante di Boot Camp), perchè pudete riferite à l'infurmazioni detallati da Apple durante u prucessu di stallazione Windows.

Approvatu Windows Versions

A l'ora di questu scrittura, Boot Camp hè in a versione 5.1. Boot Camp 5.1 controla versione 64-bit di Windows 7.x e Windows 8.x. Hè pussibuli chì qualchì ghjornu dopu a Windows 10 hè liberatu avemu vede l'aghjurnamentu di u Boot Camp per soporta l'ughjettivu, ma ùn l'aspetta da a seguita.

Versione previa di Boot Camp hè sopra à l'versioni più vechje di Windows:

Boot Camp 3: Windows XP, Windows Vista

Boot Camp 4: 32-bit è 64 versione di Windows 7

In più di a versione Boot Camp, a Mac era di Windows era stata installata annantu dicendu chì e versioni di Windows sò soporta. Per esempiu, u 2013 Mac Pro hè sopra tutte Windows 8.x, mentre li versioni più antichi di u Mac Pro pò soporta Windows XP è più tardi. Puderete truvà una tavola di mudelli Mac è e versioni di Windows chì sustene l'Apple Ripertimentu di u Sistema. Scrollenu avanti versu u fondu di a pagina per truvà i mudeli Mac.

Mandà Windows

Pudete ancu aduprà Boot Camp Assistant per sguassà u voluminu di Windows, è restaurisce a vostra startup drive à un unicu modu VO. Hè ricortamentu chì, se decide decide di rinfreserà u vostru volume di u Windows, fate cusì usando Boot Camp Assistant. Mentri hè pussibule di eliminà manualmente u voluminu di Windows è mudificà u vulumu OS X , assai persone anu avutu prublemi pruvatu di fà cusì. Ubligatoriu Boot Camp Assistant per a sguassà Windows hè stata u megliu mètudu è un suggerente.

Pensei Finali

L'abilità di Boot Camp per permette chì a vostra Mac per ricunniscenza è l'accumpagnamentu da Windows furmatu furmatu puderia micca parechje assai di un prucessu tècnicamente difficultu, è ùn hè micca veramente. Ma prupone dui funzioni assai impurtanti per quellu chì deve bisognu di correrdu Windows in i so Macs:

Prima, velocità; ùn ci hè un mètode più veloce di correranu Windows. Uvutu cù Boot Camp, vi esse accuminzatu Windows in a radica di hardware nativa. Avete permessu à accessu direttu di Windows per ogni pezzu di hardware di u Mac: u CPU, GPU, visualizazioni, tasti , trackpad , u mouse è a reta . Ùn ci hè micca un sopra à software entre Windows è u hardware. Se u primu preoccupatu primariu hè u sirviziu, Boot Camp hè a solu risposta più veloce.

A seconda funzione hè chì hè liberu. Boot Camp hè integrata in Mac è OS X. Ùn ci hè micca una appartazione di terzu per a cumprà, è nisun sustegnu di terri parte di preoccupari. Boot Camp hè direttamente supportatu da Apple, è Windows hè direttamente supportatu da Microsoft.

Di sicuru, ci sò quarchi pagliacci. Cumu l'esitatu, Boot Camp run Windows nativamente. In u risultatu, ùn ci hè micca integrazione entre l'ambienti Windows è OS X. Ùn pudete micca esse runu OS X è Windows in u stessu tempu. Per cambià da elle, deve chjudarà l'ambientu chì tù stai, è ripigliate a vostra Mac in l'altru sistema operatore.

U metudu di calculà quale virsioni di Windows hà da veramente travaglià nantu à a vostra Mac hè un pocu cumplessu. Inoltre, pudete truvà aspittà un tempu prima chì Apple sostene a versione di Windows.

Ma à u finalu, se avete bisognu di gestisce u prugramore o gràficu applicazioni Windows in intensivi, Boot Camp hè quì u probabilizadore a bona opcione dispunibile. E no discendimu micca e cose da nunda, altru una licenza di Windows, per dà Campi di Boot a prova.

Hè ancu una grande manera di toccu à tutti i ghjorni di Windows chì ùn anu micca un contraparto Mac, ma ùn si senti micca da questu da mè.

Publicata: 13/01/2008
Updated: 18/06/2015