10 Principi di stampa 3D Stampa

Un silculu di "Fabricated: The New World of 3D Printing"

Ùn hè tantu tempu avè ricivutu un email dumandava se vede rivista Fabbricatu: U New World di Stampa 3D , scrittu da Cornell l'investigatore Hod Lipson è l'analista tecnologicu Melba Kurman. U novu titulu di Wiley Publishing cresce a storia è l'avvene di a fabricazioni additivi, o l' impressione 3D com'è a tecnulugia hè cunnisciuta locu.

In tempu cù una copia etica di u libru mandonu un extracte, chì cusì perfetta à l'impresa di a rivuluzione di stampa 3D, ch'e aghju abbandunatu ciò ch'e facia in un lettu principiatu Fabricated right then and there.

L'autori di Fabricated sò stati stampate in 3D da u principiu:


A so mistieri è i cunniscenze in u nostru pruduttu additivu hè immedtamente apparente, è u libru s'abbrà cù un passaghju spettivu chì discrivi un futuru brillanti chì a stampazione 3D hà divinamente incisu in a nostra vita. Hè cusì divertente è inspiratore, è leghje cum'è bona scienza-ficzioni. Invece stampata 3D, l'autura facendu pronta, ùn hè micca a materia di a ficzioni. Hà digià divintatu una parte essenziale di u prucessu di pruduttu per u battaggiu, è u so rolu hè sempre cretu.

Avete un veru sensu chì u futuru Lipson & Kurman discriva hè ancu in u territòriu di a pussibilità. Qualchidunu di e cose più glamorous chì si parlanu, cum'è l'imprese biolimpiutu o replicatori alimentariu sò ancu decenni, chì si existenu solu in l'orizonte longu di pussibilità. Ma avutri cosi, l'asempiu di l'impenice di fabricazioni è rapidu protusteri, per esempiu, si succedenu davanti à l'ochji.

Hè stata dighjà permissione di pubblicà un extracte da i primi pagine di Fabricated .

Perchè ghjè una fantástica visione di quella stampazione 3D pò pudè definisce per u mondu, crede chì qualchissia interessa in a tecnulugia a circà hè abbastante fascinante. Ùn aghju pigliu qualchì messà annunziu nantu à u libru stessu per avà. Avemu una rivista completa finu à quellu mese.

Eccu stu siluru:

I Ten Principi di Stampa 3D

Furtificatu da Fabricated: U novu mondu di stampa 3D, scrittu da Hod Lipson è Melba Kurman

Predicà u futuru hè un crapshoot. Quandu avemu intesu scrivite stu libbru è entrevista per i persone nantu à a stampetta 3D, avemu scupertu chì un qualchì "regule" sottuffignu vinia sottu. E persone di una settore larga è diversa di industrii è sfondi è di niveddi di sapè fà scritte manevi simili chì a stampa 3D l'hàu aiutu à ottene u costu tempiu, u tempu è à l'intrequenza.

Avemu resumatu ciò chì avemu amparatu. Eccu dece principii di a stampazione 3D ci spiramanu di aiutà à i persone è l'abanevanu tutti i tecnulugia di stampa 3D:

  • Prindende unu: A cumplicità di manifestazione hè liberu. In a fabricazione tradiziunale, a forma più complexa di l'ughjettu, u più chjese di fà. In una stampetta 3D, a cuntezza hè a costa ancu a simplicità. Fatturà una forma ornate è complicata ùn deve più tempu, capacità o costu di stampà un bloqueu simplice. A cumplicità cumplitiva disturbu mudelli di pricici tradiziunali è cambia a manera di calculà u costu di e cose fabrica.
  • Principiu dui: Varieghja hè liberu. Un stampatore 3D ùn pò fà numerosi formi. Cum'è un artighjanatu umanu, una stampetta 3D pò fabricate una forma diferenze ogni volta. I fabrizzi tradiziunali sò assai versatili e ponu solu fà e cose in un spaziu limitatu di forme. L'impressione 3D elimina a quantità di e coperazione di u costu assuciatu à a furmazione di machinisti umani o macchufi di fàbrica di ricerca. Una sola impresora 3D ùn deve solu un pianu di diventatu distinto è un lettu frescu di materia prima.
  • Principle three: Nisun assemblea necessaria. Stampa 3D formi interlocked parts. A fabbrikazione massiva hè custruita nantu à a spina di a linea di assemblea. In i fabbrizii muderni, i machini facenu oggetti idèntius chì sò assuluti più tardi da robba o i travagliatore umanu, à i canti cuntinenti. A più parte di un pruduttu, hè più più duru di assemble è più caru hè diventatu per fà. Fendu l'uggetti in capasti, una stampetta 3D puderia imprimirà una porta è i perpendeali intravindicati attaccati à u stessu tempu, senza assemblea necessaria. Meno assemblea serà sparghje di a catena di supply, saving money in travagliu è trasportu; i catene di subministrazione i più brevi seranu menu impurtanti.
  • Principle four: Zero lead time. Un stampatore 3D pò stampà stampatu quandu un ughjettu hè necessariu. A capacità per a fabricazione in-situ prumove a crescita di l'imprese per l'inventariu fisicu. Nove tipi di servizii di serviziu uttene pussibule bisognu chì l'imprese 3D permette a un affari per fà spicialità - o persunale - ogetti nantu à dumanda in risposta à l'ordine di clienti. Un pruduttu di cero-lead-time puderia minimizzà u prezzu di u trasportu di longu distanza in casu chì i stampati sò fattu quandu sò nicissati è quandu induve sò precisamente.
  • Prudenti cinque: un ispaziu di designu illimitatu. I tecnologici tradiziunali di fabricazione è l'articuli umani ponu fà solu un repertoriu finitu di forme. A nostra capacità per formate formi hè limitata per l'arnesi dispunibule per noi. Per esempiu, un tornatu di legnu tradiziunale pò fà solu l'uggetti sondi. U mulinu pò fà solu e parte chì ponu accede cun una manighjera. Una macchina di furmà pò esse solu e formi chì pò esse spressi è da esse extracted da un furmolu. Una stampetta 3D sguassate queste bligazioni, chì apre u vasti spazii novi di designi. Un stampatu pò fabricà forme chì finu à avà hè statu pussibile solu in natura.
  • Principiu sei: Zero skill manufacturing. I traduttori tradiziunali trasfurmà cum'è apprenticesu per anni per acquistà e cumpetenze chì avianu bisognu. A produzione massima è a manu di fabricazione guidata di l'informatica diminuite a necessità di produzzione qualità. Ma i macchjura tradiziunali anu da dumandà à un espartu expertu per rinfurzà è calibre. Un impresore 3D face più di a so guida di un schedariu di disignu. Per fà un oghjettu di a cumplicità equalizia, una stampetta 3D hà bisognu di l'habilità d'operatore lesse chì un servitore d'inigultezzione. Fabbricazione unisitati sbrèghjanu novi mudelli di negozii è puderia offerte novi modi di produzzione per i persone in ambiancei remoti o circustanze stremu.
  • Principiu sete: Cumpratura, fabricazioni mobili. Per voluminu di spaziu di pruduzzioni, una stampetta 3D hà più capacità di fabricazioni ca una machina di fabricazioni tradiziunale. Per esempiu, una macchina di inedute di injezzione ponu solu l'ogetti significativamente più chjucu chè cusidu In contraste, una stampetta 3D pò fabricate l'oggetti cum'è grandi stampati. Se una stampetta 3D hè dispostu, cusì u so apparatu d'imprenta si pò spende in libertà, una stampetta 3D pò fabricate l'oggetti maiò di stà. Una capacità di produte à grandu per pezzu quadru face chì impresori 3D sò ideali per l'usi casa o l'usi di l'uffiziu, postu chì offrenu una petite passiva fisica.
  • Principiu ottu: Menso scucciu di pruduttu. Imprese 3D chì travaglianu in u metru create less waste by-product ca più di e tecniche tradiziunali di fabricazioni di metalli. U metalu di mekanizazione hè assai offensiva cum'è di cunsidereghja u 90 per centu di u metalu uriginale ghjunghjenu offre è finisci in u pianu di a fabbricale. L'impressione 3D hè più inutile per a fabricazioni di metalli. Quandu i materiali di stamperà, a fabricazione di "forma suletta" puderia esse un modu più eccu per fà e cose.
  • Principiu novi: Figliotti infiniti di materiali. Cumbattisce e diverse materia prima in un pruduttu solu hè difficiule di utilizà i macchine di fabricazioni d'ognunu. Sicondu e furmazioni tradizziunali di carving, cut, o mudificà e cose in forma, i sti prucessi ùn ponu micca cunfortu cù e funziunamentu di materia prima. Quandu si sviluppeghja a stamperia 3D multiplica, puderà capisce a capacità per blend e mesturi di materia prima. I mudelli novi chì anu accessìbile di a materia prima pruponi una paleta più grande di più impurtata, cun novità novi o tipi di cumpurtamenti.
  • Principle ten: Replicazione fìsica precisa. Un schedariu di musica digitale pò esse coppulatu infinitamente senza perdita di qualità audio. In u futuru, l'estensione 3D estenderà sta precisione digitale per u mondu d'objecti fìsici. A scanning di a tecnulugia è a stampata 3D hà da intruduce inseme in ghjustificazione altissima di u munnu fisicu è digitale. Scuderemu, edità è duplicate l'objeti fisichi per creà replichi exacti o per migliurà in l'uriginali.

Certi di sti principiati sò giustu oghje ghjornu. Altri si saranu veri in a dicera dopu o duie (o trè). Per eliminà i limitazioni di a fabricazione cunghjunsi cunsigliata di tempu, a stampazione 3D ponja l'urganisazione per una cascata di l'innovazione downstream. In i capidenzii seguenti scopre ch'elli tecnulugia di stampa 3D trasfurmà a manera di travaglià, manghja, guarì, apre, cresce è toccu. Emperu cusì cun una visita à u mondu di a fabricazione è u disignu, induve e tecnulugii di stampa di 3D faciliten a tirania di e economie di scala.

Autor Bios:


I co-autori Hod Lipson è Melba Kurman sò l'espunenti stampati in 3D, spessu parlanti è cunsiglià per questa tecnulugia à l'industria, l'accademia, è u guvernu. U labu di Lipson à l'Università Cornell hà adupratu a ricerca interdisciplinaria in stampa 3D, u pruduttu di u pruduttu, l'intelligenza artificiale è a materia inteligente. Kurman hè un analista tecnologicu è cunsigliu di stratiggia cummerciale chì escriva nantu à tecnulugia cambiante di u ghjocu in lincua lucente è intruduce.

Per più infurmazione visite Wiley Publishing.

Extracciatu cù permessu di l'editore, Wiley, da Fabricated: U novu mondu di stampa 3D da Hod Lipson è Melba Kurman. Copyright © 2013.