Qual è 3D? - Manifattura additivu in scrittura

Attribuzioni nantu à 3D Stampa

U travagliu in 3D hè divertente fantastica. Hè sfida, spaventamente cumplettu, è permette parechje espressione creativa.

In ogni modu, cumparatu à u "mondu reale" forme di dimensioni tridunitali cum'è a furmazioni, sculture, ceramica o tessili, u modellare 3D ùn hè micca mancu in un regard, i mudelli ùn anu micca un veru elementu di a tangibilità fisica.

Pudete vede l'articulu nantu à una schernu o ancu fà una stampata di 2D di alta prestazione di grande prestazione , ma contru una scultura di marmura o un pezzu ceràmicu, ùn pudete micca alcune è toccu. Ùn pudete micca turnà in i vostri mani, o corse i dete nantu à a so prucessu di a superficia , sintì sottile di i so cuntorni o u so pesu.

Per un mediu artisticu chì hè dipende in forma , hè una vergogerie chì un mudellu digitale deve esse ridotta in una dimensione dimensioni. Diritta?

Solu micca. Sic .: Sò sicuru chì dedanu, ci hè un pocu più à a storia.

Stampa 3D (spessu chjamata prototipu veloce o fabrica aditiva ) hè un prucessu di fabricazione chì permette i mudelli 3D generati per l'equipaggiu per esse trasfurmatu in un obxettu fìsicu in un prucessu di stampa. I tecniche sò iniziati in i 90 anni per un modu di produzzione di prototipu relativamente prezzu di u travagliu di u travagliu industriale è autonumiu, ma cum'è i costi accuminzanu a caccia, a stamperra 3D trova u so modu in una diversità di l'industrializzazioni espansiva.

A causa di a so costaggia è di a versatilità, l'avventu di a fabricazioni additivi hà avutu u pudente sia quantu impurtante è cambiante di ghjocà cum'è a introduzione di a linea di assemblea di cent'anni.

Eccu alcuni questioni freti nantu à 3D Stampatura: