A cumpagnia di Walt Disney

A Walt Disney Company hè stata fundata in un studiu cartoon in u 1923.

Fundatore

Walter Elias Disney, fundatore di a Walt Disney Company, era un pioneeru in u sviluppu di l'animazione cum'è industria.

A cumpagnia

Disney hè unu di i nomi più famusi in l'industria di l'animazione, cunnisciutu per furnisce l'animazione diretta per adulti è i zitelli; cù parchi tematichi internaziunali è un studiu di strumentu di livellu d'affari è di a franchise business, a cumpagnia quasi domina l'industria. I nomi famusi, cum'è Mickey Mouse, principiendu cun Disney, è eranu a fundazione di una sucetà chì hè abruptamente in diverse studi di spettaculazioni, parchi tematichi, prudutti, altre produzioni mediani è unu di i studii di cinéma più grande di u mondu.

Opti recenti

Histoire de la compagnie

A cumpagnia di Walt Disney hà una storia prestigiosa in a industria di l'intrattenimentu, stendu circa 75 anni. Accuminciò u 16 di uttùviru 1923 cum'è Disney Brothers Cartoon Studio, una joint venture di Walt Disney è u so fratellu, Roy. Trè anni dopu l'empresa avia fattu dui filmi è hà acquistatu un studiu in Hollywood, California. I fiaschi in diritti di distribuzione quasi scorratu Walt è a so cumpagnia, ma a creazione di Mickey Mouse salvò un vapore di fosse.

Ntô 1932, a Disney Company vincìu u so primu accadèmu di l'Academia per i Best Cartoon, per a Silly Symphony. U 1934 marcatu a produzzione di a prima film di Disney, Bianca nìvuru è i Setti Nini , chì allibule in u 1937 è divintò a più grossa filmatura di u so tempu. Ma dopu, i spesi di a produzzione hà pruvucati difficultà cù e prossime cinque pelle animale; Allora l'avventu di a Second World War stoppiu a produzzione di films cum'è a cumpagnia di Walt Disney hà aportatu i so cumpitenzii à l'essenza di guerra.

Doppu a guerra, era difficiule da a cumpagnia di ricuncilià induve hè stata abbandunata, ma 1950 hè statu un puntu infieru cù a produzzione di a so prima film di vita, l' Isula di u Treasure è una altra film animata, Cinderella . In questu tempu, Disney hà ancu principiatu diversi serie di television; in u 1955, u Mickey Mouse Club hà ancu fattu u so debut.

U 1955 hà dinò un altru mumentu in u mondu: l'apertura di u primu parc temàtic Disneylandia di Disney, Disneyland. Disney hà sviluppatu in a popularizazione è sopravivenza ancu a morte di u so fundatori in u 1966. U so fratellu Roy hà da a sopra tutta à l'esempiu, è poi hè statu successore da un squadra executive in u 1971. Diversi parechji prughjetti, da u merchandising à a pruduzzione continuata di i filmi animati è live-action à a custruzzione di più parchi tematichi omplate l'anni; in u 1983, Disney veni internaziunale cù a apertura di u Tokyo Disneyland.

In l'ultimi dighjà, Disney hà trasfurmatu in un mercatu più largu, cumenciu u Disney Channel nantu à u cable è stabilimentu di subdivisioni cum'è Touchstone Pictures per pruduce un filmu distinti à a tarifa orientata per a famiglia umana, cuncetendu più in una scenza più larga. In l'anni 1970 è 1980, a cumpagnia aduprò di prupietà d'agenzia, ma eventualmente recuperata; u reganità di u presidente coru, Michael D. Eisner, era cruciali per quessa. Eisner è u cumintu direttivu chì Frank Wells hà statu un capu di successu, induve Disney per continuà a so tradizione d'eccellenza in un novu seculu.