A manera di installà è utilizate plugins à Pixelmator

Scende din Functionality di l'appruvazioni putente

Pixelmator hè un putore è diventente editore per l'ughjettu in Apple Mac OS X. Ùn manca u putere dirittu di l' Adobe Photoshop , l'industria di strumentu d'editoriu standard, ma ha parechje similarità è hè dispunibule per una frazzioni di u prezzu.

Ùn pò micca cunnessu cù u putere è di e funziunalità di GIMP , l' editore liberu, populari è publicatu di l'editore apertu . Mentre Pixelmator ùn hà un avvisu di prezzi in più di GIMP, prupone un interfaccia assai più stylish è favorebilmente aiutu à aiutà u so flussu di travagliu.

Plug-ins Add Functionality

U Pixelmator puderia sentenu cum'è un pocu di una cumprenda vicinu à Photoshop, ma Pixelmator timpie questa buca cù plugins. A più parte di l'Usuarisi di Photoshop è GIMP hè familiarizatu da u prucessu di estensione l'appiccuzzione per telecaricamentu è installate plugins, assai di quali sò offerati in libertà. L'utenti di Pixelmator, ancu alcune, pò esse menu cusì chì anu ancu pussutu prufittà di i plugins per aghjunghje funziunalità nova à u editore populari.

Questu hè forsi perchè ùn sò micca solu plugin à Pixelmator, ma plugins chì sò stallati à u nivellu di u sistema per allargà i capacità gràfica di u sistema operatu stessu. Inoltre, una gran varietà ùn hè micca dispunibile, è truvà quelli plugins pò piglià parechje ricerca.

Pixelmator hè cumpatibile cù dui tipi di plugins: Core Unità Image e Quartz Composer compositions.

Installation Core Image Units

Pudete truvà qualchi Unità Core di l'Unità gràfiche disponible per scaricate gratuitamente nantu à u situ Webcam Belight. Per esempiu, u plugin BC_BlackAndWhite prupone un canale più avanzatu à u Pixelmator. In particulare, permette di cunvertisce i ritratti di culore digitale per u biancu è u biancu nantu à una basa di u canali di u culore, chì aprecia a pussibilità di molte più creativa di mono-cunversione. Puderete ancu applicà un tintatu di culore à a vostra imagine, in una manera sìmule se appliate i filtri in u Photoshop.

Eccu cumu fà aduprà un Unità Core Image:

  1. Dopu telecaricatu una Unità Core Core, unzip it.
  2. Apertura a finestra di Finder è navigate à a razzi di u Mac. Innota chì ùn hè micca u vostru cartulare di u situ; Hè da esse u hard drive prima indicatu sottu Apparat in a cima di a spartera.
  3. Navigate à Biblioteca> Grafica> Unità Image. Situate u vostru Core Image unità in quellu folder.
  4. Se Pixelmator hè digià correndo, cercatu è rilancià.
  5. Fighjite u menu di u filtru di Pixelmator per u plugin in a parte installata. (Pudete bisognu di verificà u menù sub menu). Per esempiu, se installate u plugin BC_BlackAndWhite, trova cù u sottu menu di u Color.

Installà Quartz Composer Compositions

Composer di Quartz Composer sò un altru tipu di plugin chì Pixelmator ammenta. Truvarete una scelta più grande di questi chì unità Core Image in u situ Webcam Belight. Una complicazione di aduprà sti cumoni, però, hè u fattu chì Pixelmator hè cumpatibili solu cù e cumpunimentu creatu da Quartz Composer 3.

Se ùn pudete stabilisce quella versione di Quartz Composer hè stata utilizata per creà un plugin, pruvate a stallazione di vede si hè ricunnisciutu da Pixelmator.

  1. Apertura a finestra di Finder è navigate à a razzi di u Mac.
  2. Andà à Usuariu di Libreria> Compositions. Pone i vostri plugins inseriti in stu cartulare.
  3. Se Pixelmator hè in corruzzione, cercallu, da ripiglià.
  4. Se u plugin hè cumpatibili cù Pixelmator, a truvate cù filtru> Quartz Composer. Assicuratevi di verificà i menu sottuspevule ancu.

L'opzione di installà plugins in Pixelmator vi prupone un grande di prumessa, ma chì a selezzione hè un pocu limitata à u tempu di questu scrittura. Mentre Pixelmator sviluppeghja in un editurore di foto più putente, in ogni modu, una base d'utilizatore più numerosa hà stimulà a maiò produzzione di più unichi di Core Image è Quartz Composer.