A vostra guida à l'OS Assistant Migration Yosemite

Apple hà cumprendi una soluzione Migration Assistant in OS X da i primi ghjorni di u SO. In origine, a funzione principalu di l'app era di trasfurmà e dati d'utilizatore di una Mac existente per una nova. À u tempu, l'Assistente Migration hà presitu in novi funzioni è aghjunghjenu funziunalità novi. Avà hè unu di e manere fà più faciuli di miglià e dati entre Macs, da una pc à una Mac , o ancu da a vostra vanda startup drive, finu à chì a unità pò esse muntata nna nant'à a vostra reta.

Ci sò altre capacità è sottutate integrata in l'Assistente Migration; hè questu quì avemu da esse a prumittiva di utilizà l'OS X Yosemite Migration Assistant per trasluciri di dati entre i vostri Mac.

01 di 04

OS X Yosemite Migration Assistant: Trasferisce i vostri dati à un novu Mac

Screen shot courtesy of Coyote Moon, Inc.

L'Assistente Migration ùn hà micca cambiatu assai da a versione di l' OS X Mavericks , ma hà aghjustatu a capacità di copià un compte d'utilizatore à un destinazione Mac ancu quandu u vostru contu di usu hè digià presente nantu à u Mac di destinazione. Questu hè quandu avete seguitu à traversu a utilità setup di OS X è crea una prima admin di iniziale. A maiò parte di noi ci create u cuntu adminu nantu à a nova Mac cù u listessu nome d'utilizatore è a password chì avemu usatu in a nostra Mac previa.

In versione pre-Yosemite di Migration Assistant, chì hà travagliatu fine finu à quandu avete circondu à copià a vostra cartulare di u cliente di una Mac à l'altru. Quandu avete pruvatu di fà chì l'Assicurante Migration ùn puderà micca copie l'antica compte d'utilizatori perchè un cuntu cù u stessu nomu esiste digià in u Mac di destinazione. Hè perfettuamente ludico à vulemu utilizà u listessu nome di cunte in e Mac, ma Migliore Assistante si rifiuta micca di crede.

U solu solu hè un prugrammu viulente, se un tal cuntzertu: Crià un novu contu di amministratore cun un nome di l'usu novu in u novu Mac, accede à u novu account d'administrazione, sguassate u cunt amministratore chì hà criatu durante u prucessu di stallazione di l'OS X, Assistente, chì avà da esse piaci u cuntestu da u vostru vechju Mac.

OS X Yosemite's Migration Assistant ponnu manipule a dubbetti di duplicate compte cù facilità. Hè datu parechje modi di trattà cun u prublema, tutte senza avè necessariu di firmà è raghjunta un sorte di sforzà.

Migrazzioni Assistant Capabilities

A migrazione di data pò esse realizatu trà duie ordinateur cunnette cù una rete Wired o Ethernet wireless. Pudete ancu migrarà e dati cù una reta di FireWire o una rete Thunderbolt . In queste tipi di rete, cunnettece duie Macs chì utilizanu un cable FireWire o un cable Thunderbolt.

A migrazione pò ancu esse realizatu da qualsse qualsiasi startup drive chì pò esse muntatu nantu à u Mac di destinazione. Per esempiu, sè vo avete un Mac più anticu chì hà avutu problema di hardware, pudete instalà a so vechja startup drive in un accu miritu externu è cunnette u fugliale per a vostra nova Mac a través d'USB o Thunderbolt.

L'infurmazione di l'utilizatori pò esse mudificatu da un PC à una nova Mac a través d'una cunnessione di a rete. L'Assistente Migration ùn pò esse cupià l'applicazioni di PC, ma i vostri dati d'utilizatori, cum'è documenti, ritratti è pelle, pò esse migratu da un pc à u vostru Mac novu.

Migratore Assistant pò trasferisce qualsiasi cuntenutu di u contu di a fonte Mac à u Mac di destinazione.

Puderete ancu trasfiriu applicazioni, dati d'utilizatori, altri schedari è riccheti, è l'installazione di l'informatica è di a rete.

Cosa hè necessaria di migrà infurmazione di uccitanu

Sta guidazione vi mostrarà, in detail, i passi per trasfurmà a vostra cartulare di u cliente di una Mac più vechja à un novu Mac cunnessu da a vostra casa o a reta di a scrittura. Stu stessu metudu, cù pocu cambiamenti à u botulariu è i nomi di menzu, pò ancu esse usatu per copre un compte da un startup drive cunnessu direttament in a nova Mac, o da Macs connettati via FireWire o cable Thunderbolt.

Sè vo site liste, avemu principiatu.

02 di 04

Aduprà Set Up to Copy Data entre Macs

Screen shot courtesy of Coyote Moon, Inc.

Utilizà l'app Assistante Migration chì vene cù OS X hè pocu indispensente; a versione integrata cù OS X Yosemite cuntene una qualchì melanzia nantu versione di precedente per fà u processu ancu più faciule.

In questu guida, avemu aduprà l'Assistente Migration per copià u nostru infurmazione di l'utilizatore è l'applicazione di un Mac più anticu à un Mac chì avemu appena acquistatu pocu. Questa hè a prubabile probabiliaria di utilizà l'Assistente Migration, ma sò parechje razze per aduprà, includendu copià i vostri dati d'utilizatori à una installazione limpa di SO X. A principal diferenza trà i dui usi di l'Associazione Migration hè a surgente di u dati. In u primu casu, pudete aduprà copie u schedariu da un Mac più anticu chì hè cunnisciutu cù a vostra casa o a reta di a scrittura. In u secondu, pudete esse corsi di copia di schedari da una unità di inizziu cunnessu cù a vostra Mac actual. Inutili, i dui mètudi sò più u stessu.

Let's Get Started

  1. Assicuratevi chì i Macs antichi è novità sò annunziati è cunnisciutu cù a vostra reta tarritoriali.
  2. In u vostru novu Mac (o a Mac chì tenevate aduprate una stallazione neve), assicuratevi chì u sistema operatu hè abituutu da u Mac App Store è sceglie a tabulazione d'aghjurnamenti. Se ci sò qualsiasi aghjurnamentu di u sistema, fate micca sicuru d'installate micca prima di prucede.
  3. Cù u sistema Mac inseritu, fighjemu.
  4. Launch Migration Assistant nantu à i Macs antichi è novi. Truverete l'app situatu in / Appliaggi / Utilities.
  5. Migratore Assistant abrirà è mostrarà una pantalla di intro duzzione. Perchè l'Associatu Migration hè utilatu per trasferisce i dati, hè impurtante chì nisuna altra appone si usa l'infurmazioni chì anu da esse copiatu è trasfirutu per Migration Assistant. Se tenete qualsiasi appliuzione aperta da Migrazione Assistant, lascià e appiecura issa. Quandu avete prontu, fate clicate u buttone Cum cuntinuamentu.
  6. Puderanu dumandà un password di amministratore. Aduprà l'infurmazioni è cliccà cliccate.
  7. U Migratore Assistant vi schjarà opcions per a trasferimentu di l'infurmazione entre i Mac. L 'opcions sò:
    • Dà una copia di Mac, Time Machine, o un startup drive.
    • Da una PC Windows.
    • In altre Mac.
  8. In u novu Mac, sceglite "Da una copia di salvezza Mac, Time Machine, o di ripr issuu". In u vechju Mac, sceglite "À l'altre Mac".
  9. Cliccate u buttone Cumpla in i Mac s.
  10. A nova ventana di Mac Assistant Migration Assistant will show any Macs, Time Machine backups, o uni di inizziu chì pudete utilizà cum'è a fonte per a dati chì vulete movimentu. Sceglite u fondu (in u nostru esempiu, hè un Mac cù u nome "Maria di MacBook Pro"), è cliccateu u buttone Cuntinuà.
  11. Migratore Assistant vi mostrarà un numeru còdice. Scrivite u codice, è compari cù u numeru di còdice chì avà esse visualizatu in u vostru vechju Mac. I dui codici sò cunformitate. Se u vostru vechju Mac ùn si prisenta un còdice, hè prubabile chì a fonte chì avete sceltu in u passatu avianu era micca u vostru curretta. Utilizate a freccia di freccia per ritornu à u passatu avanti è selezziunate a fonte curretta.
  12. Se i codici codici, fate clicate u buttone Cum cuntinuà u vie Mac.

Andate à a Tres terri per l'infurmazioni nantu à cumu utilizà a lista di l'articuli chì ponu esse trasfirrati è per cumpricà u prucessu di trasferimentu.

03 di 04

Aduprà OS X Yosemite Migration Assistant per eviate i dati entre i Mac

Screen shot courtesy of Coyote Moon, Inc.

In i passaghi precedenti, avete Amparente Migration Assistant nantu à i vostri vechji è novi MAC, è hà stabilitu l'assistente per trasferisce i schedari da l'vechja Mac à u novu Mac.

Avete verificatu chì e dui Macs sò in cumunicazione cumparendu un numaru di codice generatu da l'app Assistante Migration, è avà aspetta mentre u vostru Mac novu cumencia di ricuvarazione di u vostru vechju Mac cù u tipu di dati chì pò trasfiriu frà elli. Stu prucessu pò piglià un pocu di tempu, perch'ellu hè paciente. In seguitu, u vostru novu Mac mudarà un listinu di elementi chì ponu migraru à questu.

Lista di trasferimentu

Appsazioni: Tutte e applicazioni stallati in u caratteru applicazioni in u vostru vechju Mac pudendu esse trasferitu à a vostra nova Mac. Se una applicazione si esiste in i Macs antichi è novi, a nova versione serà reticulata. Ùn puderete ghjustificà tutte l'applicazione o nimu; Ùn pudete micca sceglienu è sceglie apps.

Accounts d'usuariu: Questu quì hè chjucu a mutivu principalu chì vulete purtà datu da u vostru vechju Mac à u vostru novu Mac. Tutti i vostri documenti, musica, cinema è imagine sò stati guardati in u vostru contu di uttellu. U Migratore Assistant permette di copia o ignore tutti i caratteri di u persunale di u cliente:

  • Desktop
  • Documenti
  • Downloads
  • Movies
  • Musica
  • Pictures
  • Publicu
  • Altra dati

L'altra parte di dati hè essenze di qualsiasi schedari o caratteri chì creaste in u vostru contu d'utilizatori, ma ùn sò micca in quellu di i caratteri particulari chjamati prima.

Altre Archiu è Caratterifichi: Archivi è ricordi si riferenu à articuli chì resenu à u livellu supremu di l'impurtante di l'antica Mac. Questu hè un puntu di cumunicazione cumuni per assai applicazioni UNIX / Linux è utilitate. A scelta di sta stanza hà da esse assicurata chì qualsiasi appricatzammi Mac ùn avete installatu sò ancu fatti in a vostra nova Mac.

Compucazioni è Network Settings: Permette à l'Assistant Migration per aportà l'informazioni di l'urdinamentu da u vostru Mac in u vostru novu Mac à a vostra nova Mac. Questu cumporta cusì ciò chì u nome di u Mac, è a cunfigurazione di rete è e preferenze.

  1. Ogni articulu avarà una casella chjave chì vi permete di decide si vulete mettite l'articuli assuciati à u vostru Mac novu (una marca di verificatu presente) o micca movimenti (una casella viotu). Certi elementi cù un triangulu di divulgazione, indicannu chì pudete sceglie di movimentu di tutti o quarchi articuli rilativi. Cliccate u triangulu di divulgazione per vede a lista di articuli.
  2. Select the items from the transfer list that you want copying to your new Mac, and then click Continue.

Mitigazione di Cunsigliu d'Usuariu

Assicuranza Migration puderà esse resoluzà i prublemi di duplicazione di u cuntrollu d'utilizatori chì anu un tema in u passatu. Cù versioni di l'Assistente Migration, ùn pudete micca cupià un compte d'utilizatore à u vostru Mac novu se stu nome di cunnessu d'utilizatore era digià presentu nantu à a nova Mac.

Questu hè spessu mentre u procettu di cunfigurazione di l'OS X in u novu Mac, in quandu avete dumandatu à creà un compte di amministratore. Comu parechji di noi, pudete sceglie u stessu nome di cuntaccate chì eranu in a vostra vechja Mac. Quandu u tempu hè ghjuntu à migliure e dati di u vechju Mac, Migration Assistant dispiaciri li mani è dicenu chì ùn pudia micca esse còtate a dati perchè u cuntu d'utilizatori digià esiste.

Per bisognu per noi, l'Assicurante Migration now provides two methods for solving problems in duplication in account for users. Se Migration Assistant determina se contene un problema di duplicazione di u contu, u nome di contu d'utilizatore in a lista di trasferimentu comprenu un testu di avvirtimentu rossu chì dice:

" Stu usu avete bisognu à migliurà "

  1. Sì avete un cunflittu cù e contu di usu, l'Assistente Migration pudarà vede un pane abandone chjose per ellu unu di dui mètudi à risolve u cunflittu. E vostre scelte sò à:
    • Sustituisce a ricerca di u cliente in a nova Mac cù a unu di l'vechja Mac. Se selezziunate puru sta funziunalità, pudete puru instructà l'assistante migratori per mantene una copia di u contu d'usu chì hè stata rimpiazzata tramutendu à a carta di "Usuarii disposti" in u cartulare Users.
    • Sceglite per mantene e vostre contatti di usu è cambia u cambiamentu per u nome novu è u nome di contu d'usu. Questu resultarà à u cuntestu di l'utilizatori currentu nantu à a nova Mac quede senza cambiu; u vechju contu uttenimentu serà copiatu cù un novu nome d'utilizatore è u nome di contu chì provi.
  2. Fate a vostra selezione è cliccate Continue.
  3. U prucessu di trasferimentu principià; una valuta di u tempu restu vede esse indicatu. Questu prucessu pò piglià un pocu di tempu, da preparate d'aspittà.
  4. Quandu u trasferimentu hè cumpletu, l'Assistente Migration riunione a vostra Mac. Assicuratevi dà vede l'Assistente Migration chì hè sempre in corruzzione in u vostru vechju Mac.
  5. Appena chì a vostra Mac reinicia, avete vede u rapportu di a finestra d'Assistente Migration chì hè finalizazione di u prucessu di trasferimentu. In pocu tempu, l'Associatu Migration infurzà chì u prucessu hè cumpletu. À questu punto, pudete micca quit l'Assistante Migrationi in u vostru Mac novu.

04 di 04

L'Assistante Migration è l'Apprupte Moving

Screen shot courtesy of Coyote Moon, Inc.

Cù l'ultimi passi da a strada (vede e pàgine previa), a migrazzione di e dati da u vostru vechju Mac à u vostru novu Mac hè oghji cumpletu. Avete bisogna à pudè login in u vostru Mac novu è truvà tutte e vostri dati d'utilizatori prestu per voi per aduprà.

Licenza Applicense

Una di l'opzioni in l'Assistente Migration hè di copià nant'à i vostri applicazioni da u vostru vechju Mac à u vostru novu Mac. Stu prucessu solitu spende offrittu senza affullà.

Inoltre, ùn ci puderà esse un pocu appricazzioni chì ùn puderebbenu esse tombatu cum'è questu, è agisce cum'è s'ellu hè a prima volta chì sò stati installati. Questu significa chì puderanu dumandà di furnisce e chjave di licenza o attivate in qualchi manera.

Questu hè per parechje raggiuni. Certi appruvazioni sò vittata à u ferru ch'elli èranu stallati. Quandu l'app verifica u so basa di hardware, pò detectar chì u hardware hà cambiatu, perchè pò esse dumandate à riattivà l'app. Arcuni applicazioni mantenenu un schedariu di licenza in un locu offbeu chì l'Associatu Migration ùn si copia micca à a nova Mac. Quandu l'app appriga per u so schedariu di licenza è ùn a trova micca, vi dumandà da rinsignà a chjave di licenza.

Per bisognu, i prublemi di licenza di applicazioni sò pocu. Per a maiò parte, tutti l'appliuzione hanu da travaglià cum'è fàlla prima, ma per fà e cose faciuli più faciuli nantu à ellu stessu, avete bisognu di e vostre chjave di licenza prestu per ogni appurtà chì li necessite.

I vostri applicazioni chì anu acquistatu da a Mac App Store ùn deve micca avè issu tema. Sì avete vistu un prublema cù una app di a Mac App Store, pruvate à scuperta à a tenda. Se u prublema persiste, pudete sempre scaricate una copia nova da a tenda .