Aduprà a Font Book per installà i Delete Fonts in your Mac

Font Book si puderà gestionà tutte e vostre fonte di Mac

Font Book hè stata a modu standard di gestione fonts in OS X da OS X 10.3 (Pantera) . Ci hè una quantità di sistemi di gestione di fontenità di terzu, ma Font Book pruponi a maiò parte di e funziunalità di i Mac users, ancu a capacità di aghjunghje, sguassate è gestionà i fonts.

U Mac vene cun un nùmmuru di fonti preinstallati, ma sò una piccula frazzioni di e pussibuli possibili. In più di e fonti cummirciali, ci sò parechji centu di e libri in u web.

A acquiring new fonts hè faciule; installanu li hè bella. Ci hè una quantità di modi per installà e fontenile. Pudete installà a manu, utilizate l'installadoru tipu chì hè cumpratu cù parechje tipugrafia, utile un installatore di terzu, o utilizate Font Book.

Eccu cumu fà di crià Font Libreria è aduprà per installà è sguassà i fonts.

A Font Preferente di Font Book & # 39; s

Font Book libri dui opzioni per installà e font. Pudete stallà e fonte per quessa solu sò dispunibili (u default), o pudete stallà e fonte per ch'ellu sò dispunibili per quellu chì usa u vostru urdinatore. Per mudificà a situazione di installazione predeterminada, fate cliche da u menu di Libreria è elle Preferenze. Da u menù di stallatu Default Install Location, select Computer.

Pudete usar Font Book per validà fonts prima di installallu, per assicurà chì ùn ci hè micca prublemi cù u fugliale di tipu. U paràmetru predeterminatu hè di validà i fonti prima di stallazione; vi ricumandemu à mantene a configurazione predeterminada.

Per più infurmazioni nantu à validazione i fugliali, scuprite l'articulu seguente: Utilizando a Font Book per Validate Fonts

A l'attivazione di l'attivazione di u funziunamentu vi permettule i fontenzii (se ci sò disponibile in l'urdinatore) per qualsiasi applijazione chì deve bisognu di funziunalità speciale, ancu s'ellu ùn hà micca stallatu e funzioni cù Font Book. Questa opzione hè attivata da u default. Pudete puru sceglie di piglià a Font Book preguntà da attivà automaticamente e funziunalità scegliendu "Ask me before you activate".

Infine, Font Book puderà avvettare chì sè vo vulete mudificà qualsiasi funziunhe di sistema chì OS X utilizeghja per vede u testu di a pantalla. Questa opzione hè attivata per un incascidimentu, è ricumandemu di sceglie selezziunate.

Stallazione di fonti cù a Font Book

U Mac OS X aporta Type 1 (PostScript), TrueType (.ttf), TrueType Collection (.ttc), OpenType (.otf), .dfont, e Multiple Master (OS X 10.2 è dopu) formatei fonti. Molti cartulare dispunibuli per scaricare da a web sò deskritti as Windows fonts, ma se sò in un di i formattuli tipichi di e cose maiò, anu ancu esse travagliatu bè fine cù u Mac.

U primu aduprà ùn deve esse da solu l'appiccicate aperta. Se ùn abandone micca una applicazione prima di installà una nova fonte, pudete bisognu di rilancià l'appiccazione prima di vede a nova font.

Puderete pudite installà fonts manually, cum'è noi spieghendu in u tippu seguente: Cumu fà instalà Fonts in OS X

Ma puderete avè più cuntrullatu annantu à i vostri fugliali se utilizate Font Book (o un maestru font) per installà. Font Book pò validà una font prima di stallà, per assicurà chì ùn ci hè micca micca prublemi cù u schedariu, chì hè altru puntu in favore. Pudete ancu aduprà a Font Book per validà i fonts chì sò digià stallati.

Pudete stallà una fontu cù cliccuzienu in u cartulare di storia, chì prumettjarà a Font Book è vede una vista di a fonte. Cliccate u buttone di Finsta installate in a cantonata di a righjoni di a finestra di vista da prima per installà a fonte.

Pudete puru prucede Font Book è installate a fonte da quì. Truvarete Font Book à / Appliendi / Librettu di Font. Pudete ancu di selezziunà Appliaggi di u Menu Go, è poi cercate è doppia clicà l'apparenza di Scorsu.

Per installà una font, cliccate u menù Archiu u sceglite Chjave Aggiungi. Situate a fonte di destinazione, è cliccate u buttone Open. Font Book imponite installà a fonte.

Eliminazione di fonti cù a Font Book

Launch Font Book. Cliccate a fonte di destinazione per selezziunate, da u menu Archiviu, sceglite Quitar (nome di font). Quandu Font Font di u libru si dumanda se sè stà sicuru chì vulete sguassà u fontu sceltu cliccate u buttone di u Cancellu.

Amparate più nantu à una Font

Pudete infurmà ancu più nantu à una fontula, cum'è quandu hè stallatu, u tipu di fonte hè (OpenType, TrueType, etc.), u so fabricatore, restrizioni di copyright, è altra informazioni per eseguisce e seguenti passi, secondu a versione di OS X hà installatu.

Font Info: OS X Mavericks è Earlier

Select the font name or family as shown in Libreria di Font.

Select Mostra Font Info in u menù di Vista previa.

Font Info: OS X Yosemite è Later

Sceglite u nome di a fontenazione o famiglia in Font Book.

Select Mostra l'informazione fonte da u menu di vede u menu di cliccà l'icò info in a libru di lingua di Font Book.

Preview and Print Samples

Se vulete previsualize fonten o stampate samples, l'articulu seguente pudete puntà in a direzzione bona: Utilizando a Font Book à Preview Fonts e Print Font Samples .