Cumu Validate Fonts Con Fonte Libru

Aduprà a Font Book per validà Fontsattuale o dopu chì l'installanu

I fonti parvenu pocu architetti inocuous, è a maiò parte di i tempi. Ma cumu cù qualsìasi file di l'informatica, i fontenei pò esse danniculati o currutti; quandu chì succede, ponu causà prublemi cù documenti o appricazzioni.

Se una font stà ùn esse riunificatu bè, o à tuttu, in un documentu, u furmatu in fonte pò esse danatu. Se un documentu ùn hà micca apartu, hè pussibule chì una di e fontane utilizata in u documentu hè danatu. Pudete usar Font Book per validà i fontificare installati, per assicurà chì i schedari sò seguru d'utilizate. Inoltre, pudete (and should) validate fonts prima di installà , per fallu almenu qualchì problema futuri. Validate font aux installazione ùn ponu impedisce e archivi ùn esse danatu più tardi, ma almenu, aiutarà à verificà chì ùn avete micca installatu schedari prublemi.

Font Book hè una applicazione libera chì hè cumpresa cù Mac OS X 10.3 è dopu . Truvarete Font Book à / Appliendi / Librettu di Font. Pudete ancu prughjettà a Font Book per cliccate u Menu Vai in u Cercadoru, sceglie Aduprini, è dopu cliccellu dopu in l'icona Fonte Librera.

Validate Fonts With Font Book

Font Book libera in autumàticu i valuta una fontenella quandu installate, salvu chì avete apagatu sta scelta in i preferenzi di Font Book. Se ùn erate micca sicuru, fate u libru di Font Book è selezziunate Preferenze. Ci hè una marca di valeverzanti per "Validate Fonts Abballa Installation".

Per cunvalidà una fontene chì hè digià stallatu, fate clicà a fonte per selezziunate, è da u menu Archiviu, escollite Validate Font. A finestra di Validazione di Fiche vendenu tutte l'avvettena o l'errore assuciati cun una font. Per rinfigurà un prublema o ducumentu duoppiu, fate clic à a casella di verificatu da veda à a fonte, è cliccate elencu Remove Button. Attentu à eliminà i fugliali duplicate, soprattuttu se u duplicate hè utilatu da una appicciata specifica. Per esempiu, quandu aghju eseguitu Validate Font, aghju alcuni certi mezi di duplicate, chì sò parti di u prugramu fonte in a Microsoft Office.

Sè vo site di pruvà di scaccià i fugliali duplicate, assicuratevi avè una copia di salvezza di e vostri dati di Mac prima di prucede.

Se tenete un grande nume di frasi installati, pudete sparà u tempu è validà tutti in una volta, inveci di selezziunate e fugliali indices o famiglie font. Launch Font Book, da à u menu Editatu, sceglite Select All. Font Book selezziarà tutti i fonts in a Colonna di fonte. Da u menù di u File, selezziate Validate Fonts, e Font Book hà validatu tutte e vostre fonts installati.

A Font Book rilassà i risultati immobiliate l'iconu à veda à ogni fonte. Una marca di scatula bianca nantu à un cerculu veru è solidu significa chì a fontana hè stata accerta. Una marca negra d'exclamazione in un cimiteru u ciculu biancu ci fate a fonte hè un duplikatu. Un "x" biancu in un cercolu rossu significa chì un errore seriu è avete esse sguassatu u fonte. Ricumpendemu sguassà i fonts cun icone gialli, ancu.

Validate Fonts With Font Book Before Installation

Sì avete collezzione di e fonteniu nantu à a vostra Mac chì ùn avete micca installatu, pudete wait until you installu per validà l'elle, o pudete cuntrollà in anticipazione è tossu qualchidunu chì l'Eghjetti di Font Book discoppule esse prublemi. Font Book ùn hè fatta, ma chjosi sò, se dice chì una fonte hè segura per utilizà (o chì possa avutu prublemi), a nfurmazione hè prubabilmente corretta. Hè megliu per passà una fontana da i prublemi di risichi in a strada.

Per cunvalidà un furmatu di font stante senza installazione di a fonte, cliccate u menù Archiu u seleccionate Validate File. Situate a fonte nantu à u vostru urdinatore, clicate una volta in u nome di a fonte per selezziunate, è dopu cliccate dopu u buttone Open. Pudete cuntrollà i fichi à indipindente o verificate parechje funti simultaneamente. Per selezziunà diversi funti, fate u primu fonte, mantene staccate a chjave di cursa, è cliccate dopu l'ultimu fonte. Se vulete verificà un grande nume di fugliali, pudete esse, per esempiu, verificà tutti i nomi di fontanale chì accuminzanu cù a lettera "a", allora tutti i nomi di fontanale chì accuminanu cù a lettera "b", etc. Pudete selezziunate è validate tutte e vostre fonts à volta, ma hè prubabile megliu per travaglià cù gruppi più chjucchi. Sì nunda di più, hè più faciule per scansà per una lista curretta per truvà è caccià i marcati fonts.

Dopu chì fate a vostra selezione di funzioni, fate clicate u menù di Archiu, è sceglie Validate Fonts. Per rinfigurà un prublema o ducumentu duoppiu, fate a chjave di u nome di u nome per selezziunate, è cliccate elename Chjama un verificatu. Repetite u prucessu finu à chì avete verificatu tutti i vostri fonts.