Aduprate per cheats in Games Using Wii Homebrew

01 di 07

Preparate a vostra Wii per cumprà Cheats

Nuke

Installa Wii homebrew si ùn avete micca già.

Installa l'appiccicazione homebrew GeckoOS, chì ponu accumighjà un ghjocu cù codici faciliate permessi. (Questa funzione hè aduprata per esse realizatu cù l'applicazione Occarina, ma a so funziunalità hè statu persienata in GeckoOS.)

Sceglite un metudu per creà u schedariu di tramutà GCT chì GeckoOS necesita. Ci sò 3 scelte:

Accio Hacks hè una appiccicazione omega di Wii chì vi permette di scaricate è gestite tramezzalli direttamente da u vostru Wii. Hè parechje limitazione (hè ancu in beta) è a volte ùn fate micca fà cunnetta cù a basa di basa di Gecko, ma quandu u travagliu hè u trattamentu simplice.

Online Creator GCT pò esse accessu da u situ web di Gecko Codes. Hè più flexibulu cum'è Accio Hacks, ma deve esse di ripiglianza manualmente u vostru còmicu file à a vostra cartulina SD.

Gecko Cheat Code Manager hè una appillazione di pc chì permette di travaglià cù schedari di testi scaricatu da u situ web di Gecko Codes. Hè u più flessibule è putente di i gesti di u codice di ghjochi di Wii, ma hè ancu u più pocu cumu còmicu per l'utilizazione.

02 di 07

Locate u vostru schedariu cheat

Pudete locu cheats per u vostru jocu in u situ Web di Gecko Codes.

Quandu si trova cheats, truverete molti affari per u stessu ghjocu. Questu hè chì i ghjurnati libbirtati per e diverse regioni ponu averebbe diverse cheats. Lista di cheats di caccia includinu sempre un jocu id, a quarta littra di u quale indicatu u codice di a righjoni. "E" hè per i Stati Uniti, "J" hè per u Giappone, "P" hè per l'Europa. "A" indica chì un codice sarà travagliu per tutti i regioni, in ogni modu, GeckoOS ùn ricunnosce micca u ghjocu id per u codici "A" in elli; Avete bisognu di rinumintà u schedariu cù a lettera appressu appressu. In certi casi, cheats viranu da travaglià per altri regioni; Quandu era stata mischjata in Metroid: Altre M Ùn puderia truvà un file di tramuntana in Japanu, ma quandu aghju cambiatu a "J" à "E" hà travagliatu.

Per fà tramutà da u situ web di Gecko Codes, navigate à u vostru titulu di u ghjocu sceglie a prima lettera di u ghjocu è sceglienu seleccionà da a lista. Cliccate "GCT" per abrir o Creatore Online GCT o fate "txt" per scaricà un schedariu di testu chì ponu utilizà fora di a linea.

Per fà tramezzalli cù Accio Hacks , bisognu di u vostru Wii per esse cunnessu à Internet . À u menu principale, marcate "Accio Hacks / Manage Codes" è pressu u buttone A. Navigate à a prima lettera di u vostru ghjocu. Avete vistu un menù "Canulu Select", induve pudete selezziunate u formatu di u jocu chì vulete (scelte include Wii, WiiWare, VC Arcade, Wii Channels, GameCube, etc.). Rilevemu u canali vulete è press A. Avà si sceglite a prima lettera di u ghjocu chì cercate è pressa A. Rispira "Accio Hacks" è press A. Trascorsu u schedariu hè telecaricatu serà da ritornu à a lista di u ghjocu. Pulsà u buttone B per rinvià. Avete verificate u schedariu di tramutà di u vostru jocu. Rilevemu è press A.

03 di 07

Crea un File GCT: Select, Edit and Save your Cheats

Link

Dopu trovu un schedariu di fucilatore per u vostru ghjocu, hà bisognu di sceglie e cheats particulare chì vulete attivatu (invincibilità, crescita di rapidità, tutte armi, etc.) è salvalli in un file "GCT" chì pò esse legatu da Gecko OS. Questa pò esse fatta cù l'Accio Cheats, u Creador Online GCT o a Gecko Cheat Code Manager. Mentre chì l'interfaces per ognuna sò diversi, i principii sò i stessi.

Avete avutu una lista di cheats. Ogni còdici di fàttanu hè fattu di gruppi di caratteri alfanumèttici, per esempiu, "205AF7C4 4182000C". In certi casi alcuni numeri seranu cadenza di X chì deve esse rimpiazzati cù a stringa alfanumèrica approprita. X si usanu quandu ci hè più di una un scelta; un cumentu in quì, o sopra u sottu à u cicatrisu, vi diciarà chì valura pò sustituisce a X.

U Catturista GCT Online è u Gecko Cheat Code Manager t'hanu permettenu di aghjunghjà infurmazioni di più.

Opzione 1: Crià un schedariu GCT Usendu Accio Hacks

Opzione 2: Crea un schedariu GCT Usendu u Creatore online GCT

Opzione 3: Crea un schedariu GCT cù Gecko Cheat Code Manager

04 di 07

Opzione 1: Crià un schedariu GCT Usendu Accio Hacks

(Nota: pressu u "+" dopu sottumettenu una spiegazione di i cuntrolli di Accio Hacks "in ogni mumentu).

Quandu si sottumessa u ferri pè u ghjocu è stampa A, vi vede una lista di tutti i buttoni dispunibule per quellu jocu. Scopre un ghjornu chì vulete è presse A per aghjunghje. Sì avete bisognu di mudificà un clics à chjave di a scrittura 1. A pressa 2 vi mostraranu cumandate per questu còdicu (chì si trovanu ancu quì si pressa 1).

Quandu avete sceltu qualchissia chì vulete, tuccate u buttone B. Tandu sarà datu un sceltu di salvà o micca salvà u schedariu. Andate andà salvamentu.

Mantene a pressa à u buttone B finu à truvà à u menu principali. Highlight "Fughjenu à HBC".

Noti:

Hè pussibule chjamà i TXT files downloaded da u Gecko Codes Website cù Accio Hacks (utile si ùn fate micca cunnette cù a basa di Gecko, o se u vostru Wii ùn hè micca cunnessu à l'Internet). Simu bisognu di mette u schedariu in u cartulare chjaru in a vostra cartulina SD. A formula hè SD: \ codes \ X \ L \ GAMEID.txt, cù X chì indicanu a lettere di u canali (chì pò esse vistu in u menu principali acccio dopu ogni selezione) è L chì indicanu a prima lettera di u titulu di u ghjocu.

Ùn pudete micca rinvalidà u schedariu GCT in Accio Hacks. Ùn pudete micca (in presentu) aghjunghje còdici in Accio Hacks.

Avà hè u tempu di inizià u vostru ghjocu.

05 di 07

Opzione 2: Crea un schedariu GCT Usendu u Creatore online GCT

Dopu chì avete trovu u vostru contru u fucile u ghjocu GCT pudete vede un box di testu cù tutti i codici catalogati. Cliccate "aghjunte còdici". Questu situate u listinu di codici cù boxes boxe à toccu à ognunu. Cliccate i codici chì vulete, editendu l'averebbi.

Se avete scupertu qualsiasi codici in altre locu, puderete clicà "aggieghjanu più codici" è entrà in a scatula di testu, dopu cliccate "aghjunghje i codici".

Una volta avete sceltu u vostru codice, cliccate "scaricate GCT". Guardate u vostru cartulare GCT à u cartulare "/ codes /" in a carta SD chì utilizate per l'homebrew Wii, cresce u cartulare si ùn esiste micca.

Avà hè u tempu di inizià u vostru ghjocu.

06 di 07

Opzione 3: Crea un schedariu GCT cù Gecko Cheat Code Manager

Cumplighendu u Manager. Cliccate nant'à "Fichele" per apre u menù, sceglite "Cunsigliu TXT di Open". Apertura u testu di u schedariu chì voce da u situ Web di Gecko Codes.

Puderete vede una lista di cheats in a columna di u zogliu cun una casella vale à ogni diritta. Cliccate u cartulare per ognunu vi fà vulete è edità quì chì anu bisognu editatu. Cliccate "Esporta a GCT" (in u fondu). Sfranice u vostru cartulare GCT à u cartulare "/ codes /" in a carta SD chì utilizate per l'homebrew Wii, creendu u cartulare si ùn esiste micca.

Avà hè u tempu di inizià u vostru ghjocu.

07 di 07

Pigliate u tranàticu è correghjanu u ghjocu

Pone u discu di u ghjocu in Wii. Start Gecko OS. Sceglite "U ghjocu Spartitu". À un certu puntu, GeckoOS vi diciarà chì hè di circà i codici di fata per l'id di scrittura di u discu. Se ùn truvate micca, pudete avete fattu qualcosa in male. In quellu casu, verificate i vostri SD / codes / folder in WiiXplorer o cù u vostru pc e fate assicuratevi di avè un schedariu GCT cù l'idrediente adattatu di u ghjocu (Gecko vinturarà bellu pezzu di u codice di id idantificatu prima di cargarà u ghjocu.

Se GeckoOS trova u schedariu GCT appighjeru u puderechjaru automaticamente è puderete tramplà à u cuntenutu di u core. Se vulete impedisce di fàrimule, salche u ghjocu, puderà esse direttamente direttamente nantu à u menu principali Wii, scambià i SD cheats in l'opere di cunfigurazione GeckoOS, sguassate u ducumentu trammi da l'SD: / codes / folder, o simule reedite u GCT in u modu chì avete creatu, ma anulete elencu e trovu solu è scrivite l'architettu esistenti.