Canta u Populu Corsu: POP - Wii Game Review

Pudete averebbi pitittu

Pros: Competente, certi canzoni decritti.

Cons: Interfaccia Bland, cancionu di canzone sforzu

U ghjocu di karaoke Ci Canta: POP! mi ricurdeghja di questu cibo rùviu camminare in trè da a matina. I parechji sò cupbi in pittura posteriore di u Grèghjiu, i luci fluorescenti ùn sò micca brillantamenti brillanti, quattru top 40 stazzione di radiu dà un mezchemu di canzoni è di publicità, u camero hè abituutu è listless. Ma l'avete alimentu, è secondu tuttu, pudete fà veramente un tempu di notte?

______________________________
Sviluppatu da : Le Cortex
Published by : Nordic Games
Genre : Rhythm game
Per l'età di 13 anni
Plataforma : Wii
Data di nascita : u 14 dicembre di u 2012
______________________________

I Basi: Canta

Cumu a diner, Canta u Populu Corsu: U POP stende à voi, ma ùn hà micca assai sapori. I so menu di menzu sianu funziunanti ma in un apprezzamentu, a so cullezzione di canzoni popolari cuncepate, ma inveciziu, u so cunquadore cuntadore legale bè. È sempre, hè un ghjocu perfetivu.

Wii Sing: POP offre 30 canzoni di sceglie. I canzoni, sicuru, sò tutti canzoni populari, cum'è Hey Ya !, Quandu Creduppu, Ice Ice Baby, MMMBop è Girls Just Want to Have Fun , cumparciati da u so video musicali originale.

L'urdinamentu hè, per suprattuttu, di cantà cun la canzone. Un metru di u mettone indicà se chjude nantu à a nota o a falla, ancu chì i risposte nantu à sè vo o troppu altu o troppu pocu hè tantu sottupostu per esse inutilmente. A canchjarà si prisentanu à u fondu (o a cima per un segundu bastone) è dà una idea generale di quandu di vene.

A Variata: Uni pochi Modes è una Classe di Cantare

Ci hè parechje modi. Solo, multiplayer è un modu di karaoke chì simplamente permette di canterà senza puntezza. In multiplayer pudete chjamà duets o cantate vocaline di salvezza, è questu hè fatta cun più cumpetenza di quellu chì era in u superiunore Wii U game, SiNG Party . Ci hè ancu un modu «expertu» induve ùn deve micca dettu a lettera è un modu «cecu» induve u sonu chjucu perghjuntà, chì pensu era abbastanza muttica.

Nudda di questu hè particularmente horrible, è ancu, u ghjocu solu hè cusì uninspiring. Hè solu s'assumiglia, quì una presentazione obligata chì una so storia di produzione cun l'articulu di produzzione apparentemente creata per una scola o fàbrica.

U ghjocu hà ancu un modu di lezioni chì, cum'è u tuttu, si senti sottutu. Hè essenzalmentu un settore di lezioni in quale canterete diverse scali. Lea unu hè tenuta una nota, dopu in leie lezioni, vai da una nota à l'altru, à seguitu è ​​fate, etcètera. A cosa veramente stata di e lezziò hè chì ùn ghjucanu micca a nota o scala chì deve sulla cantà. Avete dittu à cantà "doh" o "mi", è avete bisognu di tichjarà a voce alta è falata finu à truvà u correttu pianu nantu à u metru di u passiu. Aghju pigliatu lezioni di cantu, è u mio maestru tocava a scala in u pianu è da dumandà di ripetiri. Wii Sing Pop era apparentemente disegnatu da i persone chì ùn anu mai fattu una lettura di cantu.

U Verità: Nunda à Cantà

Eppuru, nunda in u ghjocu hè tutte micca inutile, è, finiscinu, hè menu una prucessu di gran fallimenti ca d'scarsi choices. Mi cumprendì per questu lyrics movime in direzioni opposti, secondu s'ellu si trovanu nantu à a cima o di fondu di a pantera, ma mi pensu disconcreti. Ci hè un sistema perfettamente ravitatu per cambià a diffizzioni o a longa di canzella, ma ùn aghju micca avutu chì era quì una ora. I cani sò perfettamenti accettabili, ma ancu parechje di i canzoni sò cum'è simpaticu ùn sò micca assai diventimenti per cantà. Eppuru si in una festa di karaoke ebrau, suvergiu Milkshake o YMCA puderia esca perfeccionà.

Hè 3 am per a Wii, metafòricamente parlante, chì a maiò parte di u sviluppu di u jocu s'hè trasfirutu à a Wii U, perchè s'è vulete cumprà un ghjocu per a consola, ùn avete micca assai opere. Cum'è un comune, Cantemu: POP ùn hè l'ideale, ma hè quellu o nunda. Certe volte un bonu manghjà, ma quarchi, nantu à quelli di e strade madureghje, sò felici chì qualcosa hè sempre aperta.