Chì hè Final Fantasy?

Questa franchise franchise game franchise game is available on multiple platforms

A Final Fantasy hè un rolu di jocu (RPG) di franchising cù elementi di fantasia è di scienza. A franchise apertura quintu tìtuli numerii principali, numeri spin-offs è side games, animati è live shows di televisiunale è films. Unu di l'spin-offs più noti, Kingdom Hearts, era ancu esercitatu in cullaburazione cù Disney.

Avete bisognu di ghjochi ghjochi fantastichi per Ordine?

À u primu sguardu, una seria di video game cù più di trè anni di a storia puderia esse cumpariscenu bè l'equipaggiu troppu per sceglie in ghjustu. Mentre hè veru chì a franchizia di Finanza fantastica possa una tonna di storia, u fattu hè chì pocu di i ghjoculi ponu attaccà nzemi in termi di parolle è di caratteri riali. Questu hè chì un novu jugadoru pò scuprarà quasi ogni ghjocu in a serie, ghjucà è ùn ne serebbe in ghjustizia.

A franchise finale fantastica pussedi un pocu di sequels direct, cum'è Final Fantasy X-2 , Final Fantasy XIII-2 , e Lightning Returns: Final Fantasy XIII . L'altri ghjoculi nantu à a franchizia sò assuciati, assai prestu, da temi cumuni, meccanica, munti, criaturi è nomi di caratteru. Per esempiu, casi ogni ghjocu di Final Fantasy hà un carattere chjamatu Cid.

Elementi Commune, Parceli è Temi in Games Fantasy Final

Final Fantasy games ùn sò micca abbattuti in termu di storia o di caratteri, ma ùn fanu assai elementi chì i fancianti di a serie recurdanu da un tìtulu à u prublemu. Per esempiu, i cristalli sò spessu presentati com'è l'objet misticu chì sò intrinsicamenti ligati à a salute di u pianeta è anu prisentatu in parechji stori. I cristiani sò spessu ligati o in relazione cù l'elementi classici giantichi di a terra, l'acqua, u focu è u ventu, chì also forma u core di i sistemi maghjori in parechji ghjochi di Final Fantasy.

L'Airships sò un'altru elementu commuali, è parechji partiti di Final Fantasy anu cumpariscenu cum'è un mezu di trasportu o di basa di l'operazione. U chocobo, un tipu d'agonie gigante chì hè ridden like a horse, hè una altra forma di trasportu videndu in parechji di e ghjochi. L'altri elementi, cum'è e spade chjamati Excalibur è Masamune, fighjanu u tempu è tempu tornanu.

A classi, o travagliu, chì definen l'abilità un carattere pò usà in a battaglia sò ancu veddi in parechje ghjunti diversi di Final Fantasy. Maghi bianchi focu à a guare è à i maghi bianchi focuse nantu à trattà danni, mentri i maghi vermuri dàmpule in i dui. I Dragoons leap in u celu per fà per fallu di i so aversà, i cavalieri è paladini cummatti cù spada è scudo, è cusì. Certi elementi di i tecnulugii funziona chì permettenu i caratteri per cambià liberamente entre i travaglii, è l'altri sò più richi.

In termini di plot, ghjochi di Finali Fantasy fucincianu à u focu à un gruppu pocu di prubabili erume chì stanu truvà contru una forza apparente in un besta. In parechji casi, un albaru è un mutandine si trova ancu, è l'eroi si finiscinu quandu u stissu annu, è assai più potente antagunista, da a fine di u ghjocu.

L'altri elementi comuni in parechji ghjochi di Final Fantasy include caratteri amnesiacu, caratteri chì si sacrificanu per i so amichi o di salvà u mondu, avvenimenti apocalyptici, viaghju in tempu è steampunk o tecnulugia magia.

Jucatoru in a Serie di Final Fantasy

A maiò parte di i ghjochi numeru ghjochi di Fini di Ghjuventù sò partiti di rolu. U ghjuggeru cuntene un cuntrastu di una piccula festa di aventureur o d'eroi in trè ambiti discretti: una mappa di i nazione d'inglesi, ungexiche è i cità, è un ambientu batticu astratu induve culleghje.

Quandu un ghjocu di Final Fantasy hà include una mappa di i futuri, u ghjocu u ghjocu utilizà à movime trà cità, cunfittarii è altre locu. A maiò parte di i tituli in a serie ponu accumpagnà aleatorii, induve i nemichi pò smaraviglianu u prugrammà in ogni mumentu duverebberu in u mondu nentru o in un cunchju. I paisoli, è altri ambienti simili, sò tipulamenti seguru, è u prugressore hè capacitu di spustà è parranu cù traductori non-player (NPC) per amparerà più nantu à a storia o avvicina di u plotter.

I primi ghjucassi in a serie includia combattenu basatu nantu à basa. In questi ghjoculi, u sughjettu chjelle una accionu per ogni membre di u so festa, invece i nemichi avianu una chance d'attaccaru, è u ciclu repite. Questu hè stata sustituuta da u sistema di a Time Active Time (ATB), induve cumprà una accionu cù un caratteru di battaghju principia un cronometru. Quandu u cronista scurtatu, u carattere pò esse attu di novu. Quelli chì sò accaduti sempre, ancu quandu u ghjovanu hè accede à un menù, chì aghjunghje un sensu d'urgenza per cumbattà.

L'altru jocu in a serie includenu ancu cummattimentu più attivu, è parechji, cum'è Final Fantasy XIV , ùn sò micca basati nantu à tutte.

Final Fantasy I

Final Fantasy Comu accuminzava tuttu cù una grande storia di quattru guerrieri di lume è a so scumessa per salvà u mondu. Screenshot / Piazza Enix

Data di nascita: 1987 (Giappone), 1990 (US)
Sviluppatore: Square
Editore: Piazza, Nintendo
Genre: Role playing
Tema: fantasia
Modi di ghjocu: Unicu ghjucateur
Pianu Infermaria: Famicom, NES
Also Available on: MSX2, WonderSwan Color, PlayStation, Game Boy Advance, PSP, iOS, Android, Windows Phone, Nintendo 3DS
The Best Way to Play: Final Fantasy Origins (PlayStation)

U primu ghjocu di Final Fantasy hà introdutu un nùmmuru di stizzi chì surveghjanu in a franchizia à questu ghjornu. Quandu u ghjocu s'apre apertu, u prugramperu pudendu sceglie u nome di quattru carattari da un pannellu di sei classi di qualità: u prugnanu, u ladrone, u cinturallu nìvuru, u maggiu biancu, u maggiu biancu è u maggiu u biancu. Queste classi sò tutti vistu novu, in una forma o l'altru, in i ghjucuzzi sussegwenti.

I caratteri cuntrullati da u jugatore sò cunnisciuti cum'è guerrieri di lumi, è si sò stati offri per battellu à un vilainu chjamatu Garlande. Fans di a serie venerà quelli nomi pop up again and again.

Final Fantasy hà una basa basta di basa di jocu cumparatu cù l'intrattenimentu dopu in a serie. Ogni carattere adopra un attaccamentu attaccatu, usu di magia o utilizzatu un articulu, è cusì ogni ghjuntu ricive à u so turnu.

I Famicom è a versione NES utilizanu un sistema magicu unicu, induve ogni urtuggeru hà un numaru limitatu di usi chì ùn pò micca rimbursatu senza visitare un alloghju à reste.

Stu sistema hè stata mantenuta in Final Fantasy Origins in PlayStation, chì ghjè per quessa chì a nostra versione ricunniscendu di u ghjocu. A versione di Dawn di Souls in Game Boy Advance (GBA) hè ancu una grande manera di sperienza questa sceglie di storia di u ghjocu, ma usa un sistema mudernu di punti magichi chì facenu à u jocu più simplici.

Final Fantasy II

Final Fantasy II iterata nantu à u primu ghjocu cù i pezzi migliori, è era u primu à implementà un sistema di punti magia per i missi di fundazione. Screenshot / Piazza Enix

Data di nascita: 1988 (Giappone), 2003 (US, cum'è Final Fantasy Origins)
Sviluppatore: Square
Editore: Piazza
Genre: Role playing
Tema: fantasia
Modi di ghjocu: Unicu ghjucateur
Plataforma iniziale: Famicom
Also Available On: WonderSwan Color, PlayStation, Game Boy Advance, PSP, iOS, Android
The Best Way to Play: Final Fantasy II Anniversary Edition (PSP)

U sicondu Ghjustu Final Fantasy hè simili in termi di gràfica è ghjocu à u primu. U jocu di caratteri di u prugressore ùn hè micca esse presentatu in un casu spartutu da i nemichi, è infurmazioni utili cù punti d'attaccà (HP) è punti magichi (MP) sò claramente presentati à una grande box à u fondu di a pantalla.

U sistema di battaglia hè stallatu à rigalu basatu, ma era raffinatu. Punichi maghju stati ntruduciuti per limità l'usu di i belli, è una fila curretta, induve i caratteri eranu prutetti di qualchì attaccu avicanu, hè statu implementatu. Tutti dui funzioni anu vistu in i ghjucuzzi sussegwenti.

Final Fantasy II hà vistu ancu a prima apparenza di un carattere chjamatu Cid. Ogni finalizazione finale Ghjuca di Final Fantasy hà include un caratteru cù quellu nome.

A diversità di u primu ghjocu, a liberazione Famicom in u Giappone hè micca suitatu da un libru in a NES in i Stati Uniti. In fattu, u ghjocu ùn hè statu liberatu in i Stati Uniti finu à chì una versione di PlayStation facia in u spalle in 2003.

A megghiu modu di sperienze di u ghjocu oghje hè l' Ultima Fantasia II Anniversary Edition per PSP, ma a versione integrata cù Dawn of Souls per GBA hè ancu assai bona.

Final Fantasy III

Final Fantasy III fù u primu in a serie per implementà un sistema di travagliu. Screenshot / Piazza Enix

Data di nascita: 1990 (Giappone), 2006 (US, remake)
Sviluppatore: Square
Editore: Piazza
Genre: Role playing
Tema: fantasia
Modi di ghjocu: Un reproductor, multiplayer (remake solu)
Plataforma iniziale: Famicom
Also Available On: Nintendo DS, iOS, Android, PSP, Windows Phone, Windows
The best Way to Play: Final Fantasy III (Nintendo DS, PSP, Mobile, PC)

U terzu ghjucu di Final Fantasy hà vistu qualchì improvità gràfica, ma era u primu ghjocu in a serie per implementà un sistema di travagliu.

Invece d'avè classificazioni statii cum'è i primi dui ghjurnati, l'eroi in Final Fantasy III pò cambià i travagli. Questu permette à u ghjovanu à persunalizà u so festa cù una grande libertà è cuntrollu.

Final Fantasy III hà seguitu a tendenza stabilitu da Final Fantasy II di vede micca in i Stati Uniti in a so forma originale. U jocu fù rimanente per u Nintendo DS in u 2006, è questa versione hè stata liberata in u mondu. Fora di Giappone, chì hè ancu u megliu modu di sperienze u jocu.

Final Fantasy IV (Final Fantasy II in i Stati Uniti)

Final Fantasy IV fù u primu ghjocu in a serie à introduzione u sistema di battida di u tempu. Screenshot / Piazza Enix

Data di nascita: 1991 (Japan, US)
Sviluppatore: Square
Editore: Piazza
Genre: Role playing
Tema: fantasia
Modi di ghjocu: Unicu jocu, multiplayer
Plataforma iniziale: Super Famicom, Super NES
Also Available On: PlayStation, WonderSwan Color, Game Boy Advance, Nintendo DS, PSP, iOS, Windows
The Best Way to Play: Final Fantasy IV: The Complete Collection (PSP)

U quartu ghjocu in a serie di Final Fantasy hè stata a prima di esse liberata in Super Famicom è Super NES consoles. Questu significa chì hà vintu infurmazioni gràfiche è sonu significativu nantu à e versioni previa. I sfondi, spritesi di carattere, è altri elementi grafichi foru tutte sviluppati.

In quantu ghjocu di jocu, Final Fantasy IV hà ancu implementatu un novu tipu novu di cunvenuta turnu. Questu hè u primu ghjocu in a serie per usà u sistema ATB, induve cada carattere hà rinviatu nantu à a so velocità.

U sistema di travagliu da u ghjocu previ ùn hè micca implementatu. Invece, ogni caratteru ghjustu in un archetipu cum'è u maggiu biancu, u maggiu u dame, è cusì.

Final Fantasy IV: L'anni dopu hè una sequenza diretta à questu ghjocu chì hè stata liberata dopu.

Final Fantasy IV hè u sicondu ghjocu in a serie per vede u libru in i Stati Uniti, chì rescindia in una situazione strana è confusing. Siccomu gamers in i Stati Uniti ùn anu micca familiarizatu cù u seculu è terzu ghjocu in a serie, a versione di i Stati Uniti di u ghjocu fù rinuminatu Final Fantasy II .

Final Fantasy V

Final Fantasy V includia un sistema di travagliu assai flexibiliu. Screenshot / Piazza Enix

Data di nascita: 1992 (Giappone), 1999 (US)
Sviluppatore: Square
Editore: Piazza
Genre: Role playing
Tema: fantasia
Modi di ghjocu: Unicu jocu, multiplayer
Plataforma iniziale: Super Famicom
Also Available On: PlayStation, Game Boy Advance, iOS, Android, Windows
The Best Way to Play: Final Fantasy V Advance (GBA)

U quintu ghjocu in a serie di Final Fantasy hà vistu più avanzati à gràficu è sonu, è hà ancu custruitu nantu à u sistema ATB chì hè statu intrudutatu in Final Fantasy IV. A cuntrariu di quellu jocu, induve u cronista hè statu occupa, Final Fantasy V hà introdutu un barracone di tempurizate per vede quandu u turnu di ogni caratteru era prontu.

Final Fantasy V riintroduced un sistema di travagliu chì era similar in cuncettu à quellu chì hè truvatu in u terzu ghjocu in a serie. Stu sistema permetterà i caratteri di scopra a nova abilità à cambià travagli. Dopu capiscenu una capacità, quellu caratteru puderà aduprà ancu da cambià à un altru travagliu.

Final Fantasy V ùn hà micca vistu un libru in i Stati Uniti finu à u 1999, chì creò più confusion in quantu di numeru. Per i jugaturi fora di Japan, Final Fantasy V Advance per a GBA hè a megli manera di sperienze u jocu.

Final Fantasy VI (Final Fantasy III in i Stati Uniti)

Final Fantasy VI era u ghjocu finali 2D in a serie.

Data di nascita: 1994
Sviluppatore: Square
Editore: Piazza
Genre: Role playing
Tema: Steampunk Fantasy
Modi di ghjocu: Unicu jocu, multiplayer
Plataforma iniziale: Super Famicom, Super NES
Also Available On: PlayStation, Game Boy Advance, Android, iOS, Windows
The best Way to Play: Final Fantasy III (SNES), Final Fantasy VI Advance (GBA)

Final Fantasy VI era u terzu è finali, ghjocu in a serie per esse liberatu nantu à Super Famicom è Super NES. Hà avutu ancu marcatu u fini di a seriale 'longa è esclusiva pussibuli in Nintendo hardware.

I gràfiche è u sonu di Final Fantasy VI sò stati migliori in l'entizzioni cumercii in a serie, ma a ghjocata hè simile à i partiti preteni. U sistema ATB hè una incarnation similare da quella vista in Final Fantasy V.

U sistema di u travagliu di u ghjocu previ ùn era micca rivisitu. Invece, ogni caratteristicu si mette in un archetipu rassu, cum'è ladru, ingegieru, ninja è ghjambattore, è hà un set unicu di capacità basati annantu à l'archetipu.

I caratteristi sò ancu capaci di amparà e magia, è crescenu i so putere, furnisce objecti cunnisciuti com magicite. L'urìggini di sta magicita figura assai in a storia di u ghjocu.

Final Fantasy VI era u terzu ghjocu in a serie per vede u libru in i Stati Uniti. Dopu cun l'esame di nomene di l'alimanu, fù liberatu cum'è Final Fantasy III .

Versione successivi di u ghjocu, cum'è u portu excelu di GBA, sò numinati per rinvià in lineu cù a versione di u Giappone.

Final Fantasy VII

Final Fantasy VII trasfigurò a seria in a terza dimensione, è a terza dimenzione hè stata sorta da i capelli spiky. Screenshot / Piazza Enix

Data di libru: 1997
Sviluppatore: Square
Editore: Piazza
Genre: Role playing
Tema: Sci-fi fantasia
Modi di ghjocu: Unicu ghjucateur
Plataforma iniziale: PlayStation
Also Available on: Windows, iOS, Android, PlayStation 4
The Best Way to Play: Final Fantasy 7 (PS4)

U settimu ghjocu in a serie di Final Fantasy hè stata prima per apparisce nant'à un altru solu una consola Nintendo . Hè statu inizialmente alliberatu per a Sony PlayStation, chì permette a serie per fà u saltellu da spriti à 3D.

Malgradu u cambiamentu in i plataformi è l'estilu visuali, Final Fantasy VII hà fattu utilizà un sistema ATB chì era assai simili à quellu chì anu vistutu in i dui punti di precedente. U cambiamentu maiori hè a preghjunzione di scuperta di u limitu, chì foru attachi putenziosa chì anu cumbatte da e attacche avicanu.

U ghjocu hà intruditu ancu un sistema di materia. Stu sistema hà permessu di l'attori di inserisce l'oggetti chì anu chjamatu materia in l'equipaggiu, chì putianu squadra di i mischju è i so capacità per u carattere chì porta l'equipamentu.

Inediti anticipati in a serie mettevanu quarchi tecnulugia in elementi principarmenti fantasichi, ma Final Fantasy VII hà pigliatu una volta assai più distinta versu a scienza.

Final Fantasy VII hè stata liberata sottu u stessu nomu in tutti i territorii in u mondu, chì finiscinu a tradizione confusing di numerazione di e versioni di i Stati Uniti versatu di e versioni in Japanese.

Final Fantasy VIII

Final Fantasy VIII utilizzava un sistema radicalmente differenti per i magia. Screenshot / Piazza Enix

Data di nascita: 1999
Sviluppatore: Square
Editore: Piazza
Genre: Role playing
Tema: Sci-fi fantasia
Modi di ghjocu: Unicu ghjucateur
Plataforma iniziale: PlayStation
Also Available On: Windows, PlayStation 3, PSP, Vita
The Best Way to Play: Final Fantasy VIII (Windows)

Final Fantasy VIII hà seguitu à i passi di u ghjocu previ cù elementi di scienza è di gràficu 3D inveci di spriti.

A più grande cambiamentu introduttu in stu ghjocu era a rimozione di punti magia per i missi di casting, chì era statu standard in a serie da Final Fantasy II . Invece di punti maghjori, i caratteri usanu un cumitatu "scribgliu" per alluntanà i magi di magia da i nimici è di l'attitudini in u mondu di u mondu.

Sti ghjinochjite puderà esse stati maghjabli, utilitate per aghjustà u poteru di i caratteri, o cast durante a battaglia.

A più bella manera di spirimintassi Final Fantasy VIII hè l'edizione PC di Windows, chì avarà gràzzione improvise è certi modifiche à u sistema di magia.

Final Fantasy IX

Final Fantasy IX era una lettera di amici versu i ghjovi iniziali in a franchise. Square Enix / Screenshot

Data di nascita: 2000
Sviluppatore: Square
Editore: Piazza
Genre: Role playing
Tema: fantasia
Modi di ghjocu: Unicu scrittu, multiplu
Plataforma iniziale: PlayStation
Also Available on: iOS, Android, Windows, PlayStation 4
The Best Way to Play: Final Fantasy IX (Windows)

Dopu qualchì entrata sci fi, Final Fantasy IX hè statu cummercializatu cù u slogan, "U Cristallo Veni Retornu". Hè stata distinta di assai caratteri è elementi di pianificazioni apprupziati à appellu à l'amatori di l'entragazioni più avanzati in a serie.

Combat hè stata similar à i tarri precedenti in a serie, cù u stessu tipu di sistema ATB chì hè statu introduttu in Final Fantasy IV .

Cum'è l'ultimi altri intricciati in a serie, i caratteri ùn anu micca pussibule di cambià travagliu o classe. Inoltre, un novu sistema hè stata introduta induve i caratteri anu pudè apre studii novi nantu à l'armatura. I capacità disponibili sò limitati per ogni caratteru, chì permette parechji persunalizazione.

U megliu modu di spirimassi Finali Fantasy IX hè u libru PC, chì hà assai amaratatu gràficu.

Final Fantasy X

Final Fantasy X era u primu in a serie per spawn una sequenza diretta. Screenshot / Piazza Enix

Data di nascita: 2001
Sviluppatore: Square
Editore: Piazza
Genre: Role playing
Tema: fantasia
Modi di ghjocu: Unicu ghjucateur
Plataforma iniziale: PlayStation 2
Also Available On: Windows
The Best Way to Play: Final Fantasy X / X-2 HD Remaster (Windows)

Final Fantasy X era u primu ghjocu in a serie per appare nantu à a PS2, perchè ellu hà trottu in a so gràfica è u sonu cumparatu cù i tituli previos in a serie.

U ghjocu hà ancu marcatu a prima partenza principale di u sistema ATB introduttu in Final Fantasy IV. Invece, hà implementatu u sistema di a Battaglia di Basa Cumparativa (CTB). Stu sistema ditchedu a natura sensibilita di u tempu per pausingu a battaglia durante u turnu di ogni ghjucadore, è hà ancu inclatu un schedellu per indicà l'ordine turnu per ogni participant in a battaglia.

Per questu correglienu cum'è cursu è lentu, u prugettu era capaci di cuntrollu u flussu di battaglia. U jugatore era ancu capaci di scambià novi membri di u partitu in ogni mumentu, ancu a mità di battaglia, anche s'ellu sò solu trè pudessenu attivà in ogni un tempu.

U jocu era assai successu chì Quadri alliberò una sequelazione diretta, Final Fantasy X-2 , chì tracciò parechji di i stessi caratteri ma cambiò radicalmente u sistema di battaglia.

U megliu modu di sperienze u ghjocu oghje hè Final Fantasy X / X-2 HD Remaster per u PC, chì pruduce i dui ghjoculi in un solu paese.

Final Fantasy XI

Final Fantasy XI pigliò a seria in una nova direzzione multiplayer. Screenshot / YouTube / Square Enix

Data di Data di Versione: 2002 (Giappone), 2004 (US)
Sviluppatore: Square
Editore: Piazza, Sony Computer Entertainment
Genre: Massively Multiplayer Online Role-playing
Tema: fantasia
Modi di ghjocu: Multiplayer
Inizie di a Stazione Plataforma: PS2, Windows
Also Available On: Xbox 360
The Best Way to Play: Final Fantasy XI: Ultimate Collection Staccannati Edition (Windows)

Final Fantasy XI hè un ghjocu multiplicitore in rolulu onlove, chì marca una divizzioni fatta da a norma per a serie di Final Fantasy. Tutti i partiti preziosi sò stati unicu attore, mentri certi avianu implementatu u so multiplicitore limitata permettenu un secondu attore à cuntrullà unu o più di i caratteri.

L'altru cambiamentu cambiamentu introduciutu in stu ghjocu era a rimozione di u combattimentu turnatu. Eppuru chì u cummessu manteneu a basa di menù, u cuncettu di rinviatu era totalment ditched. I attuali si uniscini in partiti cù altre persone di u mondu, è u cummattimentu si face in tempu reale.

L'espansione finali di u ghjocu, Rhapsodies di Vana-diel, hè stata liberata in u 2015. In ogni casu, u ghjocu hè sempre in corruzzione. U megliu modellu di sperienze oghje hè di ricunvertiserà Final Fantasy XI: Ultimate Collection Searchers Edition per u PC. A versione PS2 è Xbox 360 di a Final Fantasy XI ùn sò più in operazione.

Final Fantasy XII

Final Fantasy XII hè statu u primu singulu Ultimate Fantasy per fà un cunflittu in tempu tempu. Square Enix

Data di libru: 2006
Sviluppatore: Square Enix
Editore: Piazza Enix
Genre: Role playing
Tema: fantasia
Modi di ghjocu: Unicu ghjucateur
Plataforma iniziale: PlayStation 2
Also Available On: PlayStation 4, Windows
The best Way to Play: Final Fantasy XII: The Zodiac Age (PS4, Windows)

Final Fantasy XII hà tornatu à u ghjornu generale RPG di i partiti previa in a serie, ma rientrava l'idea di battaghju di tempu. Hà avutu ancu u scontru à battagghia à battagghia chì era un raportu di a franchise per i primi 10 partiti. Invece, i nimici si poni vittiru attornu, è u prugettu scelta di cummattiu o prutezza di evitari.

A causa di a natura in tempu reale di e batta in Final Fantasy XII , u prugettu ùn pò cuntene un caràcteru à un tempu. L'altri caratteri sò cuntrullati da intelligenza artificiale (AI), anchi si u jugadoru puderanu sceglie u caratteru per piglià u cuntrolu direttu à ogni mumentu.

Final Fantasy XII hà statu ancu introduttu u sistema di scritta, chì permette à i ghjovani di definisce e cundizioni specifichi sottu un caratteru scriveghjani specifiche actions. Per esempiu, puderanu stabilisce un sanatoriu di scaccià un corpu curativi sempre chì un membru di u partitu abandunò sottu à un certu limoso di salute.

A megghiu modu di sperienze u ghjocu oghje hè Finali Fantasy XII: L'Eddie di Zodiac , chì hè dispunibule nantu à PS4 è PC. Questa versione di u ghjocu permette una maiurezza di persunalizazione di l'azzioni chì ogni carattere ponu esse realizatu.

Final Fantasy XIII

Final Fantasy XIII nascita di dui sequetti è una corbula in cun Final Fantasy XIV. Screenshot / Piazza Enix

Data di nascita: 2009 (Giappone), 2010 (US)
Sviluppatore: Square Enix
Editore: Piazza Enix
Genre: Role playing
Tema: Sci-fi fantasia
Modi di ghjocu: Unicu ghjucateur
Plataforma iniziale: PlayStation 3
Also Available On: Xbox 360, Windows, iOS (Japan only), Android (Giappone solu)
The best Way to Play: nisuna differenza tra versioni

Final Fantasy XIII hè u primu ghjocu in a serie per appare in a PS3 , perchè hà vistu una mellura significativa à gràfica è à audio nantu à i tituli precedenti.

I nivellu di u ghjocu era stata scurdata da u ghjocu, cù l'enemichi visibles erunu cum'è Justificia Final Fantasy XII . Invece, ingaghjate un nimicu putissiru daveru una transizione à una scena di battaglia cum'è quelli chì anu vistutu in i tituli di a serie.

Una variante di u sistema ATB hè statu ancu implementatu, ma era più impurtante. U jugatore era ancu capaci di cuntrollà un carattere unicu, mentri u restu di u partitu era cuntrullatu da AI.

Final Fantasy XIII hà ricivutu dui sequenzi diretti: Final Fantasy XIII-2 è Lightning Returns: Final Fantasy XIII .

Final Fantasy XIV

Final Fantasy XIV hè un MMO basatu à sottolineu chì scava prufundità in a storia di franchise, cum'è questa batta pè Halicarnassu chì chjamà à Final Fantasy V. Screenshot / Square Enix

Data di libru: 2010, 2013 (Un Regnu Reborn)
Sviluppatore: Square Enix
Editore: Piazza Enix
Genre: Massively Multiplayer Online Role-playing
Tema: fantasia
Modi di ghjocu: Multiplayer
Inizie di a Plataforma: Windows
Also Available On: PlayStation 4, OSX
The best Way to Play: Final Fantasy XIV Online Edition (Windows)

Final Fantasy XIV hè u sicondu ghjochi in linea massivamenti multiplayer (MMO) in a serie. Hè iniziatu solu in u Windows PC, è hè stata una spezialità fiasca.

Dopu qualchì liberu di disappruvazioni, Square Enix hà distinatu à un novu pruduttori per rinvià u ghjocu. Sistemi sò stati sfruttati è i cambiamenti sò stati introditi, ma u ghjocu hè statu eventuale fora offline dopu un avvenimentu in jocu, videndu un eventu catastròficu, perchè falanu à u mondu.

U jocu fù rilanciatu cum'è Final Fantasy XIV: Un Regnu Rebornu , chì era ricivutu più favurèvule, è parechji espansione sò stati liberati in l'anni dopu.

A cumpagnia in Final Fantasy XIV hè tutte e reale, anche si basa annantu à u cuncettu di un cunfustamentu glubale. I attitudini sò capaci di imbulighjà in tempu reale, ma a maiò parte di e cumpetenze è i sappelli sò solu attivati ​​quant'è rapidamente cum'è i reseste di i crescenu in regali.

A megli manera di sperienze u ghjocu hè Final Fantasy XIV Online Edition per u Windows, chì includenu u ghjocu di basa è tutte l'expansioni. Per i jugatori senza rigali di ghjochi di u ghjocu , hà ancu attentatu è corre sempre fine in a PS4.

Final Fantasy XV

Final Fantasy 15 hè u ghjocu più attivu in a serie à data. Square Enix

Data di libru: 2016
Sviluppatore: Square Enix
Editore: Piazza Enix
Genre: Rwol de accion
Tema: Sci-fi fantasia
Modi di ghjocu: Unicu ghjucateur
Plataforma iniziale: PlayStation 4, Xbox One
Also Available On: Windows
The best Way to Play: nisuna differenza tra versioni

Final Fantasy XV marcò una volta à l'attraversu di a franchizante è era ancu u primu ghjocu in a serie per esse dinò, da a terra, per a PlayStation 4 è Xbox One.

A cuntrariu di l'entragazioni precedente in a serie, Final Fantasy XV hè un ghjocu di gioco di scova di u gioco in scrittore apertu. U jugatore hè capaci di spustà liberamente in u mondu di u mondu è usa un caru, chì deve esse refueled periculturalment, per avvicinà.

Combat hè in tempu reale, è ghjè in u ambientu di ghjocu di regiu in cunversu di una scala di battaglia specializata. Utilizeghja u novu sistema novu Crosu Attivale (ACB), chì assula i cumandamenti familiari, cum'è attache, difenda è articulu, à i buttuni in un controller.

In modu simili à Final Fantasy XII è Final Fantasy XIII , u prugettu hè solu in cuntrollu di u caratteru principale. In questu casu, l'altri dui caratteri sò sempre cuntrullati da AI.

Final Fantasy XV hè stata liberata in PlayStation 4 è Xbox One , cun un alluvione per PC in Windows per seguità dopu, è ùn ci hè micca abbastanza di una diffarenza per recommandà una versione sopra l'altru.