Storia di i Nintendo Video Games

Da i carti di partita à u Nintendo Switch

A dominazione di Nintendo Corporation di l'industria di i ghjurnati ùn hà principiatu cù u ghjocu Super Mario Bros ou u so primu video game console . Comu de fattu, avianu già statu stabilitu cum'è una cumpagnia di ghjocu di qualità quasi 70 anni prima chì u primu video game hè statu inventatu. Nintendo micca solu Nintendo aduprate a popularità di i video games doppu l' industria di u crash di u 1983 , ma si stabileru prima in u 19u seculu quand'ellu si trovanu a popularità di i ghjucati à u ghjocu.

A Storia di Nintendo

Quandu u Japone tagliò e so relazioni cù u Munnu Occidintali in u 1633 ci hè statu una prohibita nantu à tutti i carti di partiti straneri, cum'è averghjianu u ghjocu illegali. I carti di ghjucate sò assai populari à u tempu (in particulare per i ghjoculi) per quandu ùn hè micca assai prima chì i ghjuridesi avianu cuminciatu a creazione di i so propri alloghje. U primu di questi fù designatu per un ghjocu chjamatu Unsun Karuta, ma eventualmente u ghjocu principia ancu utilizatu per una forma di ghjocu, perchè u guvernu mette à prutezione per elli. Un volley di novi cartoni di caccia, seguitatu da un regnu di u guvernu di u guvernu, passò è rimore nantu à u seculu dopu.

Infine, in u XIX sèculu, hè stata inventata un novu jocu di carte, Hanafuda, chì utilizate l'imàgine invece di numeri, facenu difficultà per u ghjocu. U guvernu rilassatu i so liggi nantu à i carti di ghjucadore chì permetteranu i vende di i cartulare Hanafuda. Sfurtunatamente, a furmazione constante di i ghjucati di cartone è a mancanza di u ghjocu per a ghjustìzia piglià u pedau è u novu jocu di cartolina hà ricivutu a risposta lackluster, finu à chì un ghjovaru impiegatu, Fusajiro Yamauchi , hè ghjuntu in scena.

Quandu era Nintendo Founded?

In u 1889 un fugliale di 29 anni Fusajiro Yamauchi abriu i porte à a so cumpagnia Nintendo Koppai, chì hà fabbricatu carte di Hanafuda fugliali di i pittura nantu à a carta da a cortezza di u mulberry. Fusajiro hà vindutu i carte in dui buttreghi di Nintendo Koppai. A qualità di l'arti è u disignu purtatu Hanafuda enormità pupulari è stabilisce Nintendo cum'è a cumpagnia di ghjocu in Giappone.

In u stessu annu Fusajiro principia a Nintendo Koppai, u guvernu guvernu hà fattu e primu elelezione generale per a Cumpagnia di i Rapprisintanti di u Giappone è a Cumpagnia di l'Imperu di u Giappone, chjamatu a Custituzione Meiji. Questi guvernu cambiani a purtari à a rivisioni di numerosi liggi chì includenu relaxà a scumetta di innumerente tipi di carti di ghjochi. Cum'è Nintendo era a cumpagnia di a cartolina più famosa, puderanu espansione più rapidamente di quellu di u cuncorsu.

L'evoluzione di i video di ghjocu riceviu una specje

À questa 40 anni, sottu tutta Fusajiro Yamauchi, Nintendo Koppai seguiteghja a prima cumpagnia di a cartulina in Giappone cumu si cuntinuonu aghjunghjendu i ghjucelli più famosu cumu invevà parechji di i so propii. A l'età di 70, Fusajiro si ritirò è u so figliolu adoptu Sekiryo Kaneda (chì cambiò u so nome à Sekiryo Yamauchi) assumò u cummandu in u 1929.

Doppu avè cuntinuatu a curraria a cumpagnia cum'è u maiò di u bigliettu di a cartulare japonesa, Sekiryo cercò cumprà a cumpagnia è hà stabilitu una joint venture chì cambiò nomi l'empresa Yamauchi Nintendo & Company in u 1933, è hà furmatu un distributore di cunnessione di carte chjamatu Marufuku Company, Ltd. Dawn żewġ kumpaniji cuntinuava a crèsta a cummercialtanti in un giant corporate. Dopu a carriera di a cumpagnia di 20 anni, Sekiryo hà patatu un impruvatore in u 1949 furzatu à a retire. Sekiryo hà dumandatu à u so niptu Hiroshi Yamauchi, chì era in a scola di liggi à u tempu, è li dumandò di ripiglià a famiglia di a famiglia.

Addivintà u novu presidente di Yamauchi Nintendo & Company hè un tempu tumultuu per Hiroshi, chì hà da esse abbandunatu di a scola à l'età di 21 anni in l'affari di a famiglia. A so mancanza di pruienta pruvucatu resinzione trà l'assistenti di Nintendo, seguitu da una strada di fabbrica. Hiroshi shocked everyone by firing all the employees that croared him and established new policies that required all potential products and ventures to first be cleared by him alone. Ellu cambiau u nome di a cumpagnia à Nintendo Karuta è da novu à Nintendo Company Ltd. Hyshie chì Hiroshi hà primu parechji prughjetti eranu bè in successu. Cumprìanu:

Inganna Hiroshi hà decisu di sviluppà a cumpagnia in mercati nè di cunnessu chì cumpurtavanu un servitore di taxi, hotel, è ancu a industria alimentaria, all of which failed. Questu cumminatu cù un crash in u mercatu di carte di u ghjocu hà causatu un prufittu per u Nintendo. Senza una reinvenzione maiò di a cumpagnia Nintendo a riscazione di fallimentu.

L'Ultra Man Mets Nintendo A Toy Company

In una visita di a linea di assemblea di caccia di carte di Nintendo, Hiroshi hà avvistatu un engineer di mantenimentu di u minimu chjamatu Gunpei Yokoi, ghjucatu cù un bracciu longu chì avia hà designatu è custruitu. Hiroshi era maravigliatu da u braventu chì stende è urdinò à a pruduzione massima chjamà l'Urutora Hando aka Ultra Hand.

L'Ultra Man hè statu un successu immediata è a decisione hè stata fatta à transizzione Nintendo in un pruduttore di ghjocu. Yokoi hè stata mudificata da u mantenimentu in u capu di Games è Setup chì travagliavanu u sviluppu di u produttu. L'associu di Yokoi è Hiroshi riavvià a Nintendo in una novu à diventà un giant di l'industria, chì turnaria Hiroshi in l'omu più riccu in Giappone, ma finisce tragicamente per Yokoi.

Mentre chì u mercatu di i ghjovanu japuniatu era digià cunsideratu di e cumpagnie staghjunati cum'è Tomy Co. e Bandi, l'attuali di l'ingenieria di Gunpei Yokoi guvernò Nintendo in u mondu emergente di i ghjuculi elettronique . Sti ghjoculi elettroni, tutti cuncipiti da Yokoi, anu statu assai populari è permettevanu Nintendo per esce per u so propiu niche in u mercatu di i ghjoculi. In seguita Nintendo furmò una joint venture cù a Sony Corporation per sviluppà i ghjoculi elettroni, u primu chì era chjamatu Nintendo Beam Gun Game, una versione di casa di i popular arcade light gun games.

Nintendo & # 39; s Video Game History

In u 1972 u prughjettu di l'esercito militare americanu, u prughjettu Brown Box fubbe statu dispunibule à u publicu americanu cum'è u primu casamentu di cunsola ghjocu chjamatu Magnavox Odyssey . Videndu u puteru di i seguenti passi in i ghjoculi elettroni, Nintendo facianu a so prima incursa in u mondu di i video games in u 1975, acquistendu i diritti di distribuzione di l'Odyssesi per u Giappone. U mercatu novu è cusì bellu ghjornu in a popularità è cù u successu moderatu di a Nintendo Odisea hà avivanu à sviluppà i so ghjoculi è cunsulanà cù i sistemi di Game Color TV .

A linea di linea di cunsiglii di televisione Color TV Begles in u 1977 cù u Color TV Game 6, una cunsula dedicata chì cuntene sete setti parmettini prugrammati nantu à u listessu vinedu cum'è u mega-hit Pong . Sviluppatu cù una scassa limitata, u sistema hà dimustratu firmatu di prumessa, è in u 1978 Nintendo u seguitu cù u Color TV Game 15, una altra consola dedicata, questu cun un designu più còmicu è novi ghjuculi supplementu (tutti variazioni di Pong). Questu stessu annu Nintendo publicò u primu ghjocu video game designed per Arcades chì hè chjamatu Computer Othello. Eppuru un successu, Computer Othello hè stata mai alluvata fora di u Giappone.

In u 1977, un studiente di l'arti novi graduate Shigeru Miyamoto , per l'amici di u so babbu cù u presidente di Nintendo Hiroshi Yamauchi, hè stata cum'è un staff-artist per u dipartimentu di pianificazione di Nintendo. Miyamoto hè prestu prestu tutta da Gunpei Yokoi è, eventualmente, diventà unu di i attori più impurtanti in u ghjocu video game, creazione di l'abitudini più famose di Nintendo è cose staspritati com'è "U Patre di Modu Video Games".

U Nintendo Game in i Stati Uniti

Di l'anni 80 hà avutu criscendu à una tarifa alarmanti per Nintendo, naziunale è internaziunale. U sistema di televisiò di culore fù un vinditore stabilitu cum'è u so catalogu d'arcuni coin-op. L'attività criscia in u puntu di unni si prestanu l'uffiziu in u so sicondu cumerciu di u mercatu, i Stati Uniti, chjamà Nintendo d'America (NOA).

Unu di Nintendo i più amichi di l'arcuni di coin-op in Japan, chjamatu Radar Scope, dimustrava un pocu di prumessa in i Stati Uniti basatu in pre-testi, è un numeru enormu di unità sò stati fabbricati per Nintendo d'America. Quandu u ghjocu era novu libru fu un flop enormi, furzò un valore di unità impurtante è una perdita potenzale disastru in u costu di l'inventariu.

Desperate per pruvucari u so talentu per u disignu di u ghjocu, Miyamoto hè stata assignata l'assignatura per sviluppà un ghjocu utilizendu u mutur Radar Scope è a tecnulugia chì puderia fà cunverte da l'unità di tedescu da u spaziu supplementu. Cù un pressu uriginale chjaru Miyamoto creò Donkey Kong . L'unità eranu prumuvutu rapidamente in Kongu è diventenu un successu storicu immedi. Questu Miyamoto hà fattu u primu prudutturi di u ghjocu di Nintendo è a forza dominante in u mercatu d'arcuni coin-op.

U Primu Nintendo Game

Quandu u so protettore Miyamoto hà tricatu Nintendo in successu à e arcades, Gunpei Yokoi avia riinventatu bè in u mercatu di u video di casa. Dopu avè spotting un manu di cummerciale messu cun una calculatrice per entretènvira nantu à un trenu di viaghju, Yoko hè statu inspiratu à utilizà a stessa tecnulugia di calculatori per inventà una ligna di u video game chì era cunnisciuta com'è Nintendo Game & Watch (questu eventualmente diventà un relativo distanti per a Game Boy , chì venenu dopu).

Questi ghjocu LCD di LCD di e funziunalità prisentanu a stessa tecnulugia di visualizazioni cum'è calculatori, solu cù u graficu chì formanu caratteri è l'ogetti invece di numeri. Cù avvisu primu stagatu pree stampatu è sfondate, i grafichi animati limitati puderebbenu trasladati da u prugrammore cù i buttone di cuntrolli in i bandii opposti di u screnu. U buttone di u buttone di u muvimentu avissi evoluzionatu in u cuncorsu Emmy di u D-Pad (chì pudete sapere ciò chì hè un cuntrollu di u ghjocu ). Quandu anu creatu in pupulazione, i Disini di Game & Watch se expandenu in pantegli duali, simili à a Nintendo DS di ughji .

U Game & Watch hè stata successu è prestu prestu parechji impresi ghjovani chì stanu liberà i so propri librettu LCD. Ancu in l'Unioni Suvietica, nascita di u clone di i Game & Watch, principamente per chì Nintendo ùn hè micca permessu di vende u so pruduttu in e fruntiere di l'URSS. Irnicamente, u jocu Macintosh ideali più famosu di Nintendo, seria creatu da u cumpagnia di l'informatica soviètica Alexey Pajitnov.

I Super Mario Bros Games

Dopu visti u successu è u putenziali di un sistema di cunsola cù cartridges intraggettati, Nintendo hà sviluppatu u so primu sistema di ghjocu multi-cartridge in u 1983, a Famicom di 8-bit (traduce a l'informatica Famiglia), chì offrava arcuni ghjochi arcade di qualità cù assai più forza è memoria di qualsiasi cunsulari prima in u mercatu.

À u primu, u sistema pubbricau in u Giappone cun fruttificheghji risultati, ma hà rapidamenti arriccutu dopu à Miyamoto hà pruduttu un jocu pigliatu u so Mario Bros popular à un novu stilu di avventura multi-nivellu: Super Mario Bros. U ghjocu era un successu enormi chì Nintendo aduprò rapidamenti cù u sistema Famicom, chì dirighjanu a vendita di a cunsola cum'è cunsumatori l'accattanu solu per ghjucà u ghjocu. Questu hè ancu principiatu a longa storia di l'emboli di Nintendo, cù i so ghjucati più famusi cumu cù i so ultime console di ghjocu.

Nintendo era vedutu un boom in u mercatu di video game in Giappone, ma u mercatu di u ghjocu americanu era in forma disastru. Cum'è Atari ùn avia nudda manera di evità li tituli senza llicenciu di esse creatu per u so sistema, l' Atari 2600 , u mercatu di l'U.S. era inolcu in inundatu di ghjucatori di qualità. Chistu causò a tuttu a industria per a soffre di una pobla reputazione.

À u primu Nintendo avvicinò à Atari per distribui u Famicom in i Stati Uniti, ma u sangue fieru s'hè furmatu durante a so attività competitiva, cusì Nintendo si annunziò à Sears chì avianu assistitu à l'Atari 2600 stabiliscenu in u mercatu. Hè incù u ghjocu di vendetta di u venditore devastate è un inventariu di Atari 2600 unità unsellable, Sears hà ancu passatu. Versu a fini di u 1983, u ghjocu di i video di i Stati Uniti hà chuzziunatu chì causò a maiò parte di i protagonisti attraversivi di partiri di l'affari.

U Risu di u Sistema di Natation Nintendo

Cridendu chì u so sistema puderia stillu splash in u mercatu di i Stati Uniti, Nintendo hà preparatu preparazione per alliberà u Famicom in i Stati Uniti, cura di particularità di sapè di i falluti d'Atari. Mentre chì i cunsumatori americani anu distruttu da a cunnutazione di un sistema di video game, pensendu di i tituli di qualità baixa di qualità chì anu speditu, Nintendo rinuminò u Famicom com Nintendo Entertainment System (NES), è ne righjiglianu à vede cum'è un cumpunente centru d'entretenimentu.

Per prevene altre sucetini di sparghje ghjochi è pezziotti micca permessi, Nintendo hà sviluppatu u chip lockout di 10NES chì impedìu li partiti micca licensed da travaglià in u sistema. Scopre dinò u Sigbilu Nintendo di Qualità per indicà i ghjucelli autorizzati è ufficialamenti licenza cum'è marca di qualità.

In u 1985, a prima prova di Nintendo praticava a NES in New York, andà dopu allargata à i Los Angeles, Chicago è San Francisco. Sti stati iniziali anu un successu è Nintendo estende a liberazione in tutti i Stati Uniti. Questa muvimentu ripigghia subitu u mercatu di videoccupazione in l'Stati Uniti è istantificatu indrintu Nintendo cum'è a marca maiò in l'affari.

U Prudenti Passu: Gameboy

In tuttu l'anni 80, Nintendo cuntinueghja a so cuntenuta in u mercatu di video game è micca solu libra i video d'autore pubblicatu di qualità, include un cuntinuu flussu di tedesi innovatori creati da Shigeru Miyamoto , ma ancu avè esse dumandatu un titulu di tartasimu di passà per una stima aprovata prucessu prima di permetterà un alluvione nantu à a NES.

Questu hà dimustratu u publicu di l'impegnu di Nintendo à a qualità nantu à quantità. Comu a so reputazione è a ricunniscenza di a marca, Nintendo diventenu cusì intégrale in a menti di u publicu chì allora u publiconu a so rivuluzzioni publicata in u 1988, Nintendo Power, chì s'hè grownu in un podcast.

In u 1989 Nintendo liberò u so primu, u più impurtanti, sistema di u ghjocu portátil. Creazione di Gunpei Yokoi, u Game Boy pigliò u marcatu da tempesta. Cù u video Game Boy parvenu esse vistutu solu per i zitelli, cum'è adulte cuminciaru aduprà i sistemi per amandate è nantu à buses, treni è subway durante longu travagliu per travaglià.

U Guerra di Video Game

A quantità di u successu di u handheld hè duvuta à Nintendo imballatu cù u Tetris addiciliativi di u puzzle, più di mantene un equilibriu di tituli per i ghjocori è hardcore, ancu criendu stili di ghjoculi uniche di u sistema. U Game Boy segue a esse a linea più larga di ghjucadore di sistemi di video game, è u so ultimu modellu, u Game Boy Advance SP, still plays all the original titles classic Game Boy.

Partu di u successu consistente di Nintendo in a so piacè à u cuncorsu hè stata daveru à parechji affariate dubirebili chì permettenu fixazione di prezzu, esplicite di terzu, è favurità retail. Parechji prucessi cuminciaru à volte da i cunsumatori (pricurazione di u prezzu) è SEGA (a so cumpetizione maiò) chì accusavanu Nintendo di furzà a so cunsola, u SEGA Master System, fora di e patefruttini nantu à i tratti tortu cù i clienti.

I tribunali truvonu a Nintendo è culpabilite a cambia di redistribute una quantità maiò à i cunsumatori è rutti opini sfarenti cù terzi e cummirciali, ma Nintendo finiscinu torna a perdita in una nova vittoria. Puderanu a settimana di pricurazione in a forma di millioni di cuntrolli di 5 ribosu, cusì à esercità u cuncettante di u stabilimentu avianu avutu acquistà novi prodotti di Nintendo.

In u 1990, a cumpunia di cunsola cumminciò à sviluppà una guerra in tuttu. Cù a pupulazione creda di l' ordinateur per l' aiutu per l'aiutu à a PC , l'intruduzioni di cunsola di 16-bit, a SEGA Genesis è a TurboGrafx-16 . Nintendo pratica di mantene a cumpetizione in bassa cù l'allippu di u Super Mario Bros 3 di Miyamoto, u titulu di vendetta più vende in l'istoria di sistemi, vendi più di 18 miliuna di copie è impone guidate di vendita di a consiglia NES 8-bit.

Sapendu chì era solu una solu solu, solu Nintendo avianu principiatu a disignà u so sistema di 16-bit, è in u stessu annu alliberatu Super Famicon in Giappone. U novu sistema era un successu monasteru chì vende 300.000 unità in pocu oghji. Un annu dopu u Super Famicom hè statu liberatu in i Stati Uniti com'è Super Nintendo (SNES), ma u so debut longu dopu a cuncurrenza ghjera statu stabilitu in u mercatu. In seguitu, i SNES fugliate soprappandu a industria da novu, cù SEGA Genesis chì aterò in u 2 slot.

L'Integrazione di Tecnulugia PC

Quandu a ghjucadella di u 90 era cunsigliu di cunsulà a tecnulugia di pc in u cunsultu di sviluppu per una nova generazione di sistemi superiori di ghjocu, in particulari i discorsi novi di CD-ROM . Questi discu podia più infurmazione nantu à scritti più chjucchi, risultatu in gràficu superiore, una gameplay più fonda è una sperienza più larga.

Subitu a cumpetizione principia à liberà cunsola di discu cù tecnulugia di 64 -bit . Ancu Nintendo hà studiatu e pussibuli di liberà u so sistema discu, hà scambiati è scelta di stallà cù i cartuccii di ghjocu cù a liberazione di a Nintendo 64 (N64) in u 1996.

Eppuru chì i cartuccii N64 eranu più costuosa di i discu CD-ROM, i tempi d'aghjurnamentu anu drillatu dramaticamente quant'è u trasportu era capace di furnisce l'infurmazioni in quasi istante. I dischi dumandatu u sistema per trasladà u lettore laser à u discu da u locu è lentamente staghjunate l'informazioni di u ghjocu. U N64 era ancu a prima cunsula in Nintendo, in a so linea per fighjà un analogicu (o pulgaru) nantu à u so cuntrolteru.

A liberazione di u N64 hè un pocu di stata. Mentre era vintu bè cumu in North America, cun 500.000 unità in i primi i quattru mesi, era a prima consola di Nintendo per arrivà a Cold reception in Japan. Invece chì u N64 supirau a consola di disegno di SEGA, a Sega Saturn, un sociu di previu video cù Nintendo, Sony, anu alliberatu u so propiu sistema di video game, a Sony PlayStation (aka PSOne). Cù càlculi di custioni di u minimu, prezzu di prezzu minimu è una biblioteca più grande di i ghjoculi, u PSOne hà stati sottumessi à u N64 da menu di 10 milioni d'unità, facendu chì u PSOne hà vincitatu da un nasu. Per a prima volta in a storia di a cumpagnia u sistema di a consola di Nintendo abandunatu à u 2.

3D - Nintendo Consoles Before Their Time

U stessu annu u N64 alliberatu in u Giappone, Nintendo hà sappiutu da una altra perdita cù u Boy Virtual. Per pruvà stavule a bundanza di a Realità Virtuale, u creatore Gunpei Yokoi vulgneri à u Boy Virtual per esse u primu sistema di ghjocu per rinvià una verità 3-D experience through goggles otturatore è un sistema di speculazione mutu. Da u so prugettu u Picciottu virtualu era culpita da prublemi. Nintendo furzò u Yokoi per fughjassi liberà u sistema, causannu assai cantone per esse tagliatu. Mentre era cummercializatu cum'è una spettabbili di reale di realtà virtuale, era luntanu da e cagiunci è assai attori di cumbattimentu. U fallimentu di u virticali Boyu avutu una fissa entre Yokoi è u presidente di Nintendo Hiroshi Yamauchi, cum'è culpè tutti l'accusavanu l'altru per u sistema tanking.

Yokoi arrestò cu Nintendo per u 1996 per vede u prughjettu di u Game Boy Pocket, una versione più chjuca di u sistema Game Boy Yokoi. Quandu u ghjocu Boy Pocket hè stata cumplittata, l'omu hà cunsideratu u Thomas Edison di i video games, hà diventatu a so relazione di 30 anni di Nintendo.

Pokémon: Reigniting the Nintendo & # 39; s Success

In u 1996, i valdi di salute di u Game Boy anu riavviatu per un novu appruvamentu novu à u ghjocu. Nessendo, u ghjocu di u ghjocu Satoshi Tajiri hà criatu una nova linea di ghjoculi chjamati Pocket Monsters (aka Pokémon) . Un successu instant à Pokémon hà spegatu e venduti è diventenu una franchise principale per ella stessu, spawning video games, card games, toys, television series è feature films.

Reignited with the success of Pokémon, ma amminazzati da i sistemi in mercatichi cumprendenti nantu à u mercatu, Nintendo alliberà u Gambleu Boy Color (GBC) in u 1998. Invece chì parechji si trovani u GBC cum'è più nunda di una versione colorizata di u Game Boy, un sistema novu è novu. Unu solu ùn hà permessu di ghjochi di culore superiore, ma era u primu sistema di scola di mani era cumpatibile, utilizà a cunnessione wireless à i sensorii infraredi, è u primu aduprà cartuchirsi di motion controlati chì anu inspiratu a consola Nintendo's Next-Gen, Nintendo Wii .

Dopu à l'altizza di Nintendo nantu à a cunsola è a fronti handheld, 2001 hà sirvutu com'è un maiò annu per a cumpagnia, cum'è eddiaru dui sistemi novi chì l'aghjurnà tutti i so tradizioni esistenti. U 21 di marzu di u 2001 u Game Boy Advance estremita in Japan, è u 14 di Settembre di u 2001, u so primu discu console, Nintendo GameCube fici u so debut.

Compatibilità cù Nintendo Classic Games

Pigliatu solu duie anni dopu à u GBC, u Game Boy Advance traduceru a qualità di a consola SNES in una regia. U sistema finali di produzzione di i 2D di joca in un stile classicu hè ancu rispettu à cumpatibilità cù tutti i partiti classic di u ghjocu originale Boy. U GBA hè ancu accadore più porti di i partiti classic di Nintendo ca qualsiasi altru sistema. I porti di ghjocu versi di u Nintendo Game & Watch è i tituli di a NES, à SNES è di muniti-op arcade games. A GBA hà avanzatu per un altru sistema di ghjocu è hè sempre oghje ghjornu.

Durante un'altura chì Microsoft era allargamentu di a Xbox è Sony allendu a so secunna generazione di PlayStation, a PlayStation 2, chì l'allungava com'è un sistema di entretenimentu allivatoghju apposta per prublemi, DVD è CD.

Nintendo dicidi di piglià l'avventura oppostu è allungà a GameCube cum'è l'unica "consecuta ghjente" di cunsola di ghjocu stampatu specíficamente per i video games, è a vendita à un costu più inferior à a cumpetizione. Sfurtunatamente Stu approcciu ùn aghjunghje è a GameCube hà abbandunatu Nintendo à u numiru quattru posti in a guerra di cunsola, cù a PlayStation 2 as # 1 è Microsoft's Xbox coming in # 2.

Invece d'admittà a scunfighja Nintendo si ne turnò à u cartulare è hà principiatu a sviluppà i piani per una nova è unica "Next Generation" di cunsola di ghjocu di casa. In u 2001 a Rivuluzione di Nintendo era cuncipitu cun una nova manera d'interagisce cù un video games, cuntrollu di u mocterinu.

In u 32 maghju, 2002, dopu 53 anni chì stà in Nintendo è di cunsigliu à u marcatu di l'industria di i ghjurnati, Hiroshi Yamauchi si ritirò da u so pusizianu cum'è presidente, è divintò presidente di u cunsigliu di Nintendo. U so succorsu, Satoru Iwata, capu di a División di Ipprogramari Stituzzioni Nintendo, fù numinatu cum'è u so succorsu è diventò u primu Nintendo prisente fora da a famiglia Yamauchi.

Oghje ghjornu Avale cù NES Classic è Nintendo Switch

Sottu à a nova presidenza, Nintendo cuminciò à piglià più avantaghji fora di i casi di u mercatu, micca solu per l'aumentu di a qualità di i ghjoculi, ma cumu si i ghjuculi. Primu allora liberta a Nintendo DS in u 2004, u primu sistema di u jocu di u primu mundanu cù una scossa sensitiva tettona, è a prima Nintendo a computadora di mano per ùn utilizà micca u monicu di Game Boy da u Nintendo Game & Watch.

A Nintendo allora u DS in cuncorsu direttu cù a Sony PDP in Sony è a Nokia N-Gage. U novu approchju à u ghjocu era un successu è mancava a DS à a # 1 vendetta di mano, anche anu u rè di vendita di Game Boy Advance in una frazzioni di u tempu.

Dopu à 5 anni di pianificazione, a Nintendo Rivoluzione hè rinuminata u Nintendo Wii è libera in l'America di u Norvegia u 19 di nuvembre di u 2006, facendu a Wii a prima consola di Nintendo per sparà in i Stati Uniti prima di u Giappone. U Wii includenu numerosi innuvamentu di i so cuntrolli unichi, cumpatibilità reticenza cù discos GameCube è a Console Virtual Wii chì includenu numerosi funziunalità interattivi chì inclusi a Consola Virtual Wii Shop Channel chì i publichi pò cumprà è scaricate classic NES, SNES è i tituli N64, in più di i ghjochi da i so cumpetizione previosu cum'è u SEGA Master System è Genesis, u TurboGrafx-16 è TurboGrafx-CD, è u C Geo Neo-Geo è Neo Geo. In Europa, assai Commodore 64 tituli sò dispunibuli ancu, in più in Japan, partiti da u sistema MSX scritta. Tutte e questi funziunalità in un sistemu solu vende in un costu più bellu di qualsiasi autri Next-Gen console in u mercatu.

Mantene a so postu chì u ghjocu hè più impurtante nantu à qualità di grafichi super HD, u Wii si esce fora in pocu oghji in u so prugettu è quasi da dui anni dopu hè ancu difficultu di ricerche di a demanda chì cresce più velozmente da Nintendo pozzalla fabrica. U successu di a Nintendo DS è a Wii hà trovu Nintendo torna à u cima di u mercatu di cunsola è avvisu cum'è i guanti di i guerri sirvulevanu. In cunziguenza, Nintendo vede a pupularità in a so Nintendo NES Classic Edition, è cun l'alliberamentu di u Nintendo Switch , disprezzu famusu, u ghjocu di l'idee hè sempre forte.

Quandu u so nignetiu di 117 anni Nintendo hà vistu a tutalità di a storia di video game è hè solu l'unicu cunsumu chì a fabricà per liberà un sistema per ogni generazione di cunsola di ghjocu. Cumpliranu per esse in cima, avà cù novi modi per riunioni i ghjochi classici in una audizione grande.