Chì sò i famigghje generale font in CSS?

I categurichi di fonten genérico disposegule à utilizà in u vostru situ web

Quandu designu una pàgina web, unu di i elementi chjave di una pagina chì vi prupunimu hè u cuntenutu di testu. Per quessa, quandu site di custruisce una pàgina web è stile cù CSS, una gran parte di stu sforzu seranu centru in a tipografia di u situ.

U prugettu tipugràghjolu ghjucà un rolu impurtante in u dissenyu di u situ web U settore è u cuntenutu di testu in furmatu aiuta un situ cù più successu cuscini creendu una experience di lettura chì hè à tempu piacevule è faciule di cunsuma. Partu di i vostri sforzi in u travagliu cù u tipu sarà per sceglie i fonts di ghjustìzia pè u vostru articulu è da puderà utilizà CSS per aghjunghje e stile di tipugràfichi è à a visualizazione di a pagina. Questu hè fattu per quellu chì chjamà " font-stack "

Font-Stacks

Quandu pudete esse pricurà una tipica per aduprà in una pàgina web, hè una prublema di prublemi per avà ancu inclusi opere di risultazione in casu chì a vostra ricerca di fontana ùn si trova. Queste l'opcions di ricerca sò prisentati in a "stampa tipica". Se u navigatore ùn pò micca truvà a prima font quoted in u stack, si move in u prossimu. Segui stu prucessu finu à truvà una fontana chì pò esse aduprata, o si cunta senza scelte (in quale casu si sceglie alcune qualsiasi fonte di sistema chì vole). Quì hè un esempiu di cumu un pezzu di fontana vi pareva in CSS quandu hè appiicatu à l'elementu "corpu":

corps {font-family: Georgia, "Times New Roman", serif; }

Avemu avemu indicatu a prima Georgia prima. Per automaticamente, questu hè a pagina chì utilizarà, ma se a fonte ùn hè micca dispunibule per una certa raggiuni, a pagina falza à Times New Roman. Inghjughe chì u nome di font in dazzi doppia perchè hè un nome di parechje parolle. Nudu nomu di parola, cum'è Geòrgia o Arial, ùn deve micca esse questi, ma u nome di fontulare multiplica po necessanu bisognu perchè u navigatore sapi chì tutti questi paroli ffurminanu u nome di a fonte.

Se vi vede un finu di u stazzili di font, avete bisognu chì vulemu cù a parola "serif". Hè un nome di genè di font generale. In l'improbabbile eventu chì una persona ùn hà micca Ghjerusalemme o Times New Roman nantu à u so urdinatore, u situ puderia usà qualcunu fontu serif pudendu truvà. Questu hè preferitu per permettenu u situ per fallu à qualsìasi fìculi chì volenu, perchè pudete spiccà da quale hè u tipu di fonte à l'usu chì l'aghjustate è u tonu generale di u discu di u situ serà inattu quantu possibili. Sì, u navigatore ellu sceglie un tipu per voi, ma almenu avete vi guarantutu cusì cunnisciutu chì tipu di fontuale travaglià bè in u disignu.

Generic Font Families

U nome di genere generico dispunibuli in CSS sò:

Mentre chì ci sò parechje altre tipificazioni di fontificazioni dispunibuli in u web design è tipugrafia, inclusi slab-serif, blackletter, visualizazione, grunge è più, quessi 5 nomi di font genombratusi chjamati i nomi esse chè eranu in una font-stack in CSS. Chì ci sò e differenzi in queste classificazioni tipica? Let's take a look!

E forti Cursivi sò spessu apposta, letterature stampati chì sò intesu riproduce un textu manuscrittu di fantasia. Sti fontene, per via di i so larii fissi, ciuri, ùn sò micca appruvati per u big block of content like body copy. E letteratura Cursiva sò in generale per e rùbbriche è i più belli corsi di testu chì ponu esse vede in più grande font size.

I fountains di fantasia sò i fugliali certi boni, chì ùn veramente micca cascà in questa categoria. Fonti chì riplicate logos connoscitsi cunnisciuti, cum'è i letterformi di i Harry Potter o a volte à u Futuru films, eranu in questa categoria. Una volta, sti fonts ùn sò micca appruvati per u cuntenutu di u corpu, postu chì sò spessu stilizati chì lighjendu e passaggi più longu di testu à scritte in queste fonts hè troppu duro per fà.

I fontini di Monospace sò quì chì sò tutti i formate di lettera sò uggettorii è spazziati, cum'è chì avete truvatu nantu à una vechja màquina d'escriure. A cuntrariu di altre tipu chì anu un anellu variàbildu per e lettere in quantu à a so diminuità (per esempiu, una capitale "W" piglià assai più di l'uttene di un minùcule "i"), fontani di monospace sò largu fissatu per tutti i caratteri. Sti fonts sò spessu usati quan u codice hè esse sprezzatu nantu à una pàgina perchè anu vistutu distinatu distinatu à l'altru testu in quella pagina.

Serif sò una tipa di classificazioni più populari. Queste sò tipulugia chì anu u ligne di ligne extra in i formate letterifici. Quelli pezzi extra sò chjamati "serifs". E serif serif chjode sò Georgia è Times New Roman. Serif sò carte per u testu grande cum'è di rùbbriche cumu è longu passaghji di testu è copia di corpu.

Sans-serif hè a classificazione finali chì guardemu. Quessi sò tipoli chì ùn anu micca avè i ligame chjamati. U nome significa "senza serif". Figurines popliani in questa categoria seranu Arial o Helvetica. Simili à serifs, fontani sans-serif pò esse usatu bè ecchè ancu in e rùmpre, cum'è u cuntenutu di u corpu.

Articulu originale per Jennifer Krynin. Edited di Jeremy Girard u 16/10/17