Crea una nova magia virtuale cù Fusion di VMware

A Fusion di VMware permette ghjestione un quasi unlimitedu numaru di sistemi operativi in cunflante cù OS X. Prima di pudete installà è esecutà un clientu (nativu) OS, debite prima di creà una máquina virtuale, chì hè un cuntenutu chì mantene u OS è permette di corse.

01 di 07

Prestite listessa per creà una nova magia virtuale cù fusion

VMware

Chì necessite bisognu

Avete tuttu ciò chì avete bisognu? Avemu principiatu.

02 di 07

Crià una nova magia virtuale cù Fusion di VMware

Dopu tù avete a firuzione Fusion, andate à a magia virtuale. Questu induve creà e novi màquinas virtuale, cum'è l'aghjurnamentu di e dispusitivi di e virtuti.

Crià una novu VM

  1. Launch Fusion da cliccandu dopu in u so icona in u Dock, o accatighe duie cliccellu in l'appruvisazione di Fusion, locu abituale in / Applications / VMware Fusion.
  2. Aghjunghjite à a finestra di a bibbia virtuale. Per automaticamente, sta finestra deve esse frontiere è centru di quandu accumite Fusion. Se ùn hè micca, pudete accede à aduprendu sceglie "Machine Library" in u menù di Windows.
  3. Cliccate u «New» in a finestra di a bibbia virtuale di machine.
  4. L'Assistante Machine virtuale cresce, sparendu una breve introducció à creà una magenta virtuale.
  5. Cliccate u buttone 'Continue' in a finestra di l'Assistante Machine virtuale.

03 di 07

Selecciona un sistema operante per a vostra nova magia virtuale

Sceglite u sistema upirativu chì vulete ghjunghje nantu à a vostra nova macchina virtuale. Avete una larga varietà di sistemi operativi di sceglienu, cumprese Windows , Linux, NetWare, Sun Solaris, è dinò una larga versione di versione di sistema di u sistema operatore. Sta guida prupone chì avete di stallà Windows Vista, ma l'urdinamentu sarà per un OS.

Sceglite un Sistema Operatore

  1. Aduprà u menù dispunibule per selezziunà un sistema operatore. E scelte sò:
    • Microsoft Windows
    • Linux
    • Novell NetWare
    • Sun Solaris
    • Altru
  2. Select 'Microsoft Windows' in u menù minimu.
  3. Select Vista cum'è a versione di Windows per stallà nantu à a vostra nova macchina virtuale.
  4. Cliccate u botunieru "Continue".

04 di 07

Select a Name and Location for Your New Machine Virtual

Hè u tempu di selezziunà una locu di almacenamiento per a vostra nova macchina virtuale. Per automaticamente, Fusion utilizeghja u vostru Directory Home (~ / vmware) com a locu preferitu per i macchufe virtuale, ma pudete messa in un locu in ogni locu, cum'è nantu à una particione specifica o in un hard drive dedicatu à e magli.

Nome chì una magia virtuale

  1. Ingressu un nome per a vostra nova macchina virtuale in u 'Sfrancate cum'è: ".
  2. Sceglite una situazione di almacenamiento cù u menù minimu.
    • U locu predeterminatu currente. Questu hè stata l'ultimu locu chì avete sceglie per fà una macchina virtuale (se avete creatu prima unu), o a situazione predeterminata di ~ / vmware.
    • Altru. Aduprà sta opzione per sceglie un novu situ cù una finestra standard Mac Finder.
  3. Fate a vostra selezzione. Per sta guida, accettà u locu predeterminatu, chì hè a carpeta vmware in u vostru bigliettu.
  4. Cliccate u botunieru "Continue".

05 di 07

Select Virtual Hard Disk Options

Specifique e vostre preferenze per u discu duru virtuale chì Fusion creà per a vostra màquina virtuale.

Opzioni virtuali di discu duru

  1. Specifique u grandu di discu. Fusion mostrarà un grandu suggeritu chì si basa in u SO chì hà sceltu prima. Per Windows Vista, 20 GB hè una bona scelta.
  2. Cliccate u «Opere di Discu Discu» u triangulu di divulgazione.
  3. Pujene una marca di verificatu da veda à qualsiasi di l'opere di discu avanzatu chì vulete usà.
    • Allocate tuttu u spaziu di discu. Fusion utilizeghja un impulse virtualmente dinamico. Sta opción principia cù una piccula sparghjera chì ponu esse expanditu, quantu necessariu, finu à u discu di u grandu hà indicatu. Sì avete preferitu, pudete sceglie per creà u discu virtuale tutale issa, per un renditu un piu maiori. U spegnu hè chì voi rende l'espazio chì pò esse usatu in altrò, finu à chì a maquinaria virtuale deve bisognu.
    • Discu Split in 2 GB files. Questa opzione hè principalmente usata per formate cù FAT o UDF, chì ùn sustene micca assai schedari. Fusion spartarà u vostru hard drive in parechje seccioni chì FAT è UDC ponu utilizà; ogni sezione ùn serà più grande di 2 GB. Questa opzione hè necessariu solu per MS-DOS, Windows 3.11, o altre sistemi operatori più vieve.
    • Utilizare un discu virtuale. Questa opzione permetterà utilizà un discu virtuale chì avete creatu prima. Se selezziunate questa opzione, avete bisognu di furnisce u nome di u viaghju per u discu virtuale.
  4. Dopu avè a vostra selezione, cliccate el'Controllate '.

06 di 07

Aduprate l'opere di Easy Install

Fusion ha una opción di Windows Easy Install, chì utilizate l'infurmazioni furnite quandu crea una macchina virtuale, cù un pocu pezzi di dati addiziunanti, per automatizà una installazione Windows XP o Vista.

Perchè sta guida prupone chì avete esse instalatu Vista, uttene l'opzione Windows Easy Install. Se ùn avete micca vulete utilizà sta scelta, o stalla installate un SO chì ùn soporta micca, pudete uncheck it.

Configurate Windows Easy Install

  1. Pujene una marca di cuntrollu in ghjornu à 'Utilizà facilità facilmente.'
  2. Ingrese un nome d'utilizatore. Questa serà u dirittu amministratore per XP o Vista.
  3. Entra una password. Invece questu campu hè listatu cum'è facultativu, vi ricumandemu à creà password per tutti i contatti.
  4. Confirmate u password aggressivu a seconda volta.
  5. Ingrese a vostra chjave di u prodottu Windows. I numeri in a chjave di u pruduttu sarete intrudutti automaticamente, per chì avete bisognu di scrivite i caratteri alfanumerici.
  6. U vostru direttu Mac Home pò esse accessibule in Windows XP o Vista. Pettite una marca di verificatu da veda à sta scelta se vulete esse à pudè accede à u vostru dirittu di u Windows in Windows.
  7. Scegli i diritti d'accessu chì vulete chì Windows avete per u vostru dirittu di casa.
    • Lee solu. U vostru regula di u situ è ​​i so schedari ùn sò micca leghjite, micca editatu o sguassatu. Questu hè un bonu sceltu di a fine di a strada. Hè accessu à i schedari, ma i pruteghje micca per ùn avè micca permessu i cambiamenti da esse fatte in u Windows.
    • Lee è Scrivite. Questa opzione permette i schedarii è e caratteri in u vostru cartulare di casa per esse editatu o sguassatu da u Windows; chì ancu permette di creà i schedari novi è i caratteri in u situ di Internet in Windows. Questa hè una bona scelta per i persone chì volenu l'accessu sanu à i so schedari, è chì ùn sò micca preoccupati nantu à l'accessu autore.
  8. Utilizate u menù dispunibule per fà a vostra scelta.
  9. Cliccate u botunieru "Continue".

07 di 07

Salvate a vostra nova magia virtuale è installate Windows Vista

Avete finatu a cunfigurà a vostra nova màquina virtuale cù Fusion. Pudete issa installate un sistema operatore. Sè vo site listinu per stallà Vista, seguitate e seguenti struzzioni.

Salvà a magia virtuale è l'installate Vista

  1. Pujene una marca di verificatu da veda à a 'Prughjettà a magia virtuale è installate l'opere di u sistema operatore'.
  2. Selecciona u «Usate l'òrdine di l'installazione di l'installazione di u sistema».
  3. Inserisce u vostru Vista installate u CD à u vostru òspite òspite di u Mac.
  4. Aspitteti per u CD da esse muntatu nantu à u scrittore di u Mac.
  5. Cliccate u «Finalizar».

Salvà a magia virtuale senza installà un OS

  1. Eliminate a marca di verificatu da veda à a 'Prughjettà a magia virtuale è installate l'opere di u sistema operatore'.
  2. Cliccate u «Finalizar».

Quandu avete pratu per installà Vista