NAD Viso HP-50 rivista di audiore

U frère d'unu di i meglius auriculari mai

U NAD Viso HP-50 spende da a stessa fonti cum'è unu di i fagbitelli più chjudi: u PSB M4U 2, chjamatu Product of the Year in Sound & Vision magazine. ( Solu divulgazione: Sò freelance per S & V è hà ghjucatu un rolu grande in questa selezzione).

U M4U 1 è M4U 2 sò stati disignati da Paul Barton, u fundatori di PSB. U PSB hè una divisiona di Lenbrook, chì hà ancu propiu NAD. Allura, quandu hè vinutu u tempu di fà un auricular NAD, Barton era scrittu.

L'audizione NAD Viso HP-50 ùn hè micca un M4U ricadvanza 1. In parechie manere, l'HP-50 un auriculare assai diferenti.

Per i medizzioni di u laboratoriu di u NAD Viso HP-50, verificate questa galeria d'imagine .

Caratteristiche

• 40mm di conduite
• 4.2 pies / 1.3m cordu cun in mic microscope e play / pause / buttone di risposta
• Corda standard di 4.2 piedi / 1.3m
• Cunduttu cuntertelu di coghju inclusu
• Dispunibili in biancu, finesse negra o rossu gloss
• Peso: 8,0 oz / 226g

Ergonomia

Dà un aspettu di ergonomia, l'HP-50 hè questu quantuntamentu sopra à u M4U 2 è M4U 1 cum'è bien, qualunque sistema operativa hè sopra Windows 8 . Per principianti, hè assai ligu.

L'escezione di l'HP-50 girate cusì l'auriculare pò esse chjapitu, chì face faciule fà u slip à u laptop case. Hè impussibile indispensà per u M4U 1 è 2 in a maiò parte di casi a laptop, almenu micca senza creà un bagnu enorme in a parti. Ùn sò micca sapete per voi, ma per esse personalmente, ricusate di camminà per un aeroportu cù u mo laptop, casu chì mostra un bumbulu unsightly.

L'auriculae swivelati ancu permettenu chì u casu di coffre sulitariu di l'HP-50 fussi assai più ridore chì u casu plasticultu di i pesti è cù a M4U 1 è 2.

Gratu à un disegettu di cutie insoliticu, l'HP-50 cose ancu megliu cà u M4U 1 è 2 do. Cume a maiò parte di l'auricularità di fondu, a curvatura di a bandica ponza a forza di drapeau à un angulu à u latu di a testa, cusì ponu più pressu di pressioni sopra l'uccisione da quì sottu. Ma a forma di moltu rettangulari di a banda di l'HP-50 dà forza constantemente di cunfurmazioni in tutta l'orella, facenu più còmicu è furnisce un segnu acustico di u so giacche.

Duranti un corpu di dui minuti in a linea Orange di Los Angeles, aghju trouve a cunsulazione d'HP-50 sopra a norma media - anche cum'è a M4U 1 è 2, u teddu chì cubriu i prugrammi di parlante si fregianu cù i mio lumbriculi un pocu, chì ponu pocu scratchy e irritanti dopu à una ora.

Una sola negativa à l'ergonomia di l'HP-50: a forma rectangulari di u tipu di testa di fà ti faci parechje qualcosa un straneru straneru da Star Trek - un Ferengi, forsi. "Avete vistutu un diritore tutale chì porta questi", un usu di l'auricularia visitante m'hà dettu, è raccumannamu in usu di u B & W P7 in publicu. Hà avutu avertitu chì hà piace u sonu di l'HP-50, megliu.

Rendimentu

Mentre era vicinu à a linea Orange, aghju pigliatu assai u sensu sensu da l'HP-50 chì aghju pigliu quandu cumune cù u mo Revel F206 parranu è u Krell S-300i integrazione à a mo salottu di l'audizione accusticu: chì u sonu hè bellu , è aghju liberatu à pudè pienghje è amà a musica.

A quistione n ° 1 per ogni entusiasmu di u sonu di a so legenda hè deve esse "Cumu si componi à u PSB?" Vuliu sapè da ancu, perchè ùn aghju abbandunatu da a ghjurnalista elettronica Geoff Morrison, a casa di sparà l'HP-50 contru u so PSB M4U 1. A diferenza trà i dui auricattie hè modesta, ma aduve sempre prontu apparente.

Scrivu qualchi fondu relativamente. À i mo ore, u suvitete HP-50 hè più piacevule; U M4U 1 hà una struttura di ultimu pumpsu di pumparatu (quale ingegni riferenu cum'è sonu d'altu Q). U gustu di l'HP-50 hà assai stimulatu cumparatu cù a M4U 1. Questa ùn hà micca influenciu significativamente a sputichezza o dittori quantu pensu chì dettu puderianu, hè ghjustu fattu chì quellu chì si vultò in un canne aghjuntu in u mo stereo per +1 o + 2 dB.

Scupriteu e mo misurazioni per vede una cumparazione di labellu di l'HP-50 è u M4U 1.

Geoff accunsentia cù a me descrizzione di u so sonu di i so figlioli. Ma ellu piaciu u M4U 1 megliu, mentre ch'e preferitu l'HP-50. Perchè? Ciò ancu più bassu ca mè.

Puderà cita totò sorte di pezzi di musica per discrive quande hè stu sonu di fondu, ma cumpariscerà cù u Telarc discograficu di a "Symphony Concertante" di Joseph Jongen da l'organistu Michael Murray cù a Symphony di San Francisco, solu perchè eccu ciò chì eru à sente oghje. Ùn sò parechji sistemi di parlante o l'auriculare ponu trasmettenu a majesty di l'urganu di pipa in Davis Symphony Hall, ma cù l'HP-50, u sonu è u sentu - era assai simili in a prisenza di un veru urganu di vinu. I profundità, i prufundità bassa frequenzii sounded perfectly clean, senza traccia di distorsioni.

Aghju ancu un sensu terribly di l'acustiche di a sala di cuncerta. L'ambienti ùn era micca esusudatu o prughjettatu cum'è cun trè orquestri stimulanti d'aghjettivu; hè sensu solu naturali. In i seculi forti, induve u sonu di l'urganu si riimpieghja u salottu, a reverberanza pareva aumentà, cumu avaristi in u salone propiu.

Audiophile-oriented, headphones di risposta fissa cum'è l'HP-50 sò qualchì sulla sulla nantu à l'hip-hop è u metale - almenu paragunate à l'auriculari hyped-up cum'è u Beats New Studio - cusì aghju decisu per vede cum'è Wale "Love / Hate Thing "hà sonatu da l'HP-50. In corta: veramente, veramente boni. Aghju amatu u modu chì Wale è cantante Sam Dew vucali sò stati anche morti à u centru mortu, mentre chì e mani chjapelli è chjavi di u dettu chì si mantenenu u ritmu parvene di più di pocu perchè da a mo capu è e coru di vucali in u chorus sò sonu cumu pare u risuscenu da i muri di una catedrale, circa 40 metri di distanza.

U bassu nantu à sta pista anu ancu sonu grande, à i mo ore, almenu. Forsi si sona micca battuta quant'è assai pirsuni. Ma paria solu è senza paroli espanzati.

I pezzi? Eppuru l'unicu rispundendu era quella paria un riduce in a mezzo-meditazione, chì hà fattu alcuni voces (James Taylor, per un) parvenu sempre cunsta in latte - almenu relative à a M4U 1, chì hà un midrange midgetale apertu. Pò esse in mente, a grana maggioni di i foglia I rivista exhibendu stu caratteru à qualchì gradu.

In u mo scopu, per avè un sonu megliu cà l'HP-50 avete bisognu à fà un designu apertu, cum'è HE-500 di HiFiMan. Ma hè chì l'altru hè grossu insuchjatu à qualsiasi usi usategi pò esse aperti (è so filtrazziu sali in u fora), hè pisanti è voluminoso, è hè bisognu di un sonu d'auriculare separatu (o un veramente bonu musicista) per fà u so megliu.

Pigliu Finale

Sò sicuru chì lettori l'avete amatu si pruclamme un certu auriculare per esse "u megliu", ma sò parechje auriculate fora per quelli disposti è molti gustosi. Ci sò, in particulari, assai ottenuti passivi, sopra à l'auricularità, u B & W P7 è u Phiaton MS-500, più u Sennheiser Momentum è di sicuru u M4U 1. Da queste, u NAD Viso HP-50 hè u mo piace persunale.

Chissu ùn significheghja ùn devenu esse u vostru dirittu persunale. Ju ricumanda chì sguardi cumu quellu di queste auriculate cum'è puderete prima di sceglie un.

È per via di u viaghju, Preferite ancu u Bose QC-15 , chì hè più còmico è hà u furmellu cancellale di qualchi fondu di l'ore.