Crìtica: Ordine è Chaos Online

Hè facilitu per chjamà Ordine è Chaos Online un World of Warcraft Clone. Dopu tuttu, hà u stessu cartellu gràficu, i razzi inclusi l'orchi è l'undeadi, è u sistema di classi hà parechje strade chì cambia di modu dramàticu chì u vostru caratteru interaccetta cù u mondu. Gameloft certamenti anu avutu i so ochji nantu à u MMORPG più popolari di u mondu quandu creà Ordre è Chaos Online.

A verita question hè se hè o micca u megliu di u World of Warcraft clone nantu à l'iPad. Dopu tuttu, facenu una certa prudenza di Pocket Legends, chì a piglia u punch. Ma mentre Pocket Legends hè una facilità di unu di i meglii pulìstichi nantu à l'iPad , hè più d'un RPG di Action in un locu MMO, mentri l'Ordine è u Caccia fa un megghiu travagliu di chjudarà u mudellu MMORPG.

U primu passu à iniziu a vostra Ordine è a storia di u Chaos hè di sceglie una carriera, anche di sta scelta hè principalamenti cosmètica. I razzi ùn piaceru micca bonus cum'è fà in a maiò parte di MMORPG, anche si stabiliscerà duv'è cumencia u ghjocu, incù Orcs è Undead starting in Tanned Land è Elfos è Humani accumincianu i so avventu in Arcadian Forest.

Sùbitu, scelta a vostra classa. L'Ordine è u Chaos segue u sistema tradiziunale di Tank-DPS-Healer, cù i Mages and Rangers chì rifurmanu u rolu di dannu. Li guerrieri sò a classa di tassa, è i Monti cumpricate u rolu curatoriu, ma cù l'abilità di specializà cum'è Monk Militar, ùn anu micca bisognu di fughje.

U Diablo Clone nantu à l'iPad

World of Warcraft in u vostru iPad

L'Ordine è u Chaos hà un bon tutoriale per avè u principiu, ma quellu chì hà familiarizatu cù i MMORPG moderni ùn avè micca incuntrà à scelta di u ghjocu. U ghjocu hè moltu sòfulu in i so meccanica, è tutti i aspetti fundamentali chì pudete esse espertu da un MMO sò stati implementati, da questing to crafting to gathering supplies. Sè vo circate di l'espanzioni di u World of Warcraft in u vostru Ipad, ùn voi micca circate più. Ordine è u Chaos daraghju à voi.

Di sicuru, questu hè micca sempre una bona cosa. Sè vo circate una cosa nova in u mondu MMO, ùn trovi micca quì. Ùn ci hè nisun tentativu à quantu aghjunghje novi arruganti à u ghjocu di ghjocu, più menu redefinisce u genre. U jocu si basa assai in quests, chì porta à un modu lineale di ghjocu. Invece chì ci hè parechje reutilità in sceglie una razza cù una nova zona di inizziu, è ghjucà à e diverse classi ci daraghju un novu tipu d'esperienza.

Ma ùn aghju micca contu chì contru l'Ordine è u Caos. Dopu tuttu, hè ciò chì esistassi per fà: furnisce una alternativa per quelli chì circate di abbandunà Azeroth. È u travagliu assai bellu.

A manera di vede a TV su iPad

L'Ordine è u Chaos Online Duffà da a New MMO Syndrome

U MMO veterani ùn vi maravigliate di sèntenu chì l'Ordine è u Cainu pesa una mancanza di cuntenutu in certu spazii, in particulare cù u cuntenutu di u ghjocu. Questu hè u listessu fraccellu chì assai MMORPG passa per quandu hè alliberatu iniziale, è spessu si adopende un annu o più à veramente solu questu prublemu.

U jocu hè ancu u so puntu equu di bugs. Uni pochi affare dispunibuli inclusi l'incapacità di presa di i monsters si sò à u latuanu di u screnu troppu cercano à i vostri cuntrolli di u muvimentu, a mancanza di a fisica chì permette à l'archettini per sparraru à e pareti chì tocca à voi, è un scopu di cliccà chì pò avè po ghjunghjeate per chì andavanu in un monstru quandu puderete vultà à sparà da ellu da elli si era tanta piacè di toccu a pila d'arburuchju di rocci in manu à u zuccucciu male.

Sbuncettu, sò sti bugni ùn anu micca impactu a diversione di u ghjocu. A più, pò esse "moltu sfamatori". E altri ca una mancanza di cuntenutu in certi loca, l'unica gripe vera chì assai persone anu cun u ghjocu hè u prezzu fora di quessi in a tenda. (Per esempiu, u costu 10 runas - o 2 bucks - per cumprà un rancho per caratteri extra). Ma nantu à u più, i dumande per più di i vostri contensi sò assai assai moltu di quelli chì sò quì trovanu in certi ghjoculi, è pudete avè un pocu di divertisce senza fà cumprà l'estrazzioni da a magazzina.

Per quelli chì aspittàvanu di cutà u spensu di un $ 14,99 à u mesi MMO nantu à i so pc finu à $ .99 à u mesi nantu à l'iPad, Ordone è u Chaos puderia esse un veru vincitore. Scaricate l'Ordine è u Chaos da l'App Store.

The Best Strategy Games per l'iPad