Cumu impurta una Palette di Culore in Inkscape

01 di 05

Cumu impurta una Palette di Culore in Inkscape

L'applicazione libera in linea, u schema di scema di colore hè un modu immubiliu per sviluppà comodamenti rapidamente è cuncolte di culore armoniu. L'applicazione permette di esse exportatu i schemi di culore in parechji formati distinti, cumpresu u formatu GPL chì hè utilizatu da palette GIMP . In ogni casu, i palette GPL pò ancu esse impurtati in Inkscape è utilizate in i vostri carte di linea di vettore.

Questu hè un prucessu simplice è e seguenti pane vi darà vede cumu impurtà a vostra schema di culore in Inkscape.

02 di 05

Esporta un GPL Culore Palette

Ancu di prima più, avete bisognu à produtà un mudellu di culori in Scheme Designer di Scema. U prucessu hè spiegatu in più detail in u mo tutoriale per u schema di u Color Scheme .

Quandu hà criatu u schema di culore, andate à Esportatu > GPL (Gimp Paleta) è una nova finestra o tabulazione deve aperta cun una lista di i valori di colore di paleta. Questu ùn hà micca bisognu di sensu, ma ùn dettiru micca chì u preoccuvamentu, cumu avete bisognu à copre è piazzate questu in un altru schedariu.

Cliccate nantu à a finestra di u navigatore è fate cliccà Ctrl + A ( Cmd + A nantu à Mac) per selezziunate u testu, seguitu da Ctrl + C ( Cmd + C ) per copià in u cartulare.

03 di 05

Guardà u schedariu GPL

Pudete create u vostru libbru GPL cù Notepad nantu à Windows o TextEdit nantu à Mac OS X.
Oblee l'editore chì vous centu Ctrl + V ( Cmd + V in Mac) per appiccà u testu in un documentu in legno. Sè vo avete aduprà TextEdit nantu à una Mac, press Ctrl + Shift + T per cunvertisce u schedariu per u testu di chjaru prima di salvà.

In Notepad , deve fà Andà > Salvà è chjama u vostru archiviu, assicurendu chì avete finitu u nome di u schedariu cù l'estensjoni «.gpl». In a Garda comu tipu drop-down, fate in tutti i file è fate finale cuntrolla a Codificazione hè di ANSI . Se utilizate TextEdit , salvà u vostru còdice di testu cù Codificazione setticà à uccidintali (Windows Latin 1) .

04 di 05

Importa a Palette in Inkscape

Importa a vostra paleta hè fatta cù Explorer in Windows o Finder in Mac OS X.

À Windows, apre a C à l' unità è andate à u cartulare di u schedariu di u schedariu . In there, truvate un cartulare Inkscape . Auta esa carpeta è dopu u cartulare di partita è a carta di palette . Pudete trasladà o copia u schedariu GPL chì hà criatu prima in questa cartula.

Sè vo avete adupratu OS X, apre u caratteristru d'appliaggiatori è cliccà nant'à l'appellu di Inkscape è selezziunate Prugettu cuntenutu . Questu averebbe aperta una nova finestra di Finder è avà po pò abbrettulà u cartulare di cuntenutu , da Risorse è pate finale. Pudete trasfigurate o copià u vostru libbru GPL in stu cartulare finale.

05 di 05

Usendu a vostra coleta di colore in Inkscape

Pudete issa utilizà a vostra nova paleta di culore in Inkscape. Nota chì si Inkscape hè stata abbretiata quandu aghjunghjite u vostru libbru GPL à u cartulare di palette , pudete bisognu di cercà tutti i Windows aperti Inkscape è Inkscape.

Per selezziunate a vostra nova paleta, cliccà nantu à l'icona di freccia di freccia di l'ucechjata à a diritta di a paleta vista di vista in a versione di Inkscape - pudete vede cumparatu in l'imagine. Questu aperta una lista di tutti i palette pallatizzati è pudete selezziunate quellu chì avete importu. Tandu vi vede i novi colori dispostu in a paleta vista di prima in a versione di u minimu, chì permettenu di applicà questi culori à u vostru cartulariu Inkscape.