Depmod - Linux Command - Unix Command

Nome

depmod - manipule descrizzione di dependenza per i moduli di kernel carcasses

Sinopsia

depmod [-aA] [-ehnqrsuvV] [-C configfile ] [-F kernelsyms ] [-b basedirectory ] [ forced_version ]
depmod [-enqrsuv] [-F kernelsyms ] module1.o module2.o ...

Descrizzione

L' uttimi di depmod è modprobe sò destinati à fà un kernel modulari Linux manighjatu da tutti l'utilizatori, amministratori è distributori mantenenti.

Depmod crea un "Depende" di un "Makefile", basatu in i simboli truvate in u settore di moduli esmentati à a linea di cummanda o da i direttori specifichi in u schedariu di cunfigurazione. Stu schedariu di dependenza hè stata dopu usata da modprobe per carica automaticamente u modulu correctu o stack of moduli.

L'usu nurmale di depmod hè di cumpressione a linia


/ sbin / depmod -a

in un locu in u rc-files in /etc/rc.d , perchè e dependenziali di modificatu di u modificatu seranu dispunibule postu dopu à arrizzà u sistema. Nota chì l'opzione -a hè issa opcional. Per scopi di boot-up, l'opzione -q puderia esse più appiecata da quella chì prufonda silenziu di i simbolii risolti.

Hè ancu possibili di creà l'archivu di dependenza immediatu dopu a piglia un novu kernel. Sè vo site " Depmodu -a 2.2.99 " quandu avete compilatu u kernel 2.2.99 è i so moduli a prima volta, mentre chì stilla eseguita per esempiu 2.2.98, u schedariu serà creatu in u locu curretta. In questu casu, i dependenzii di u kernel ùn sarà micca garantitatu esse curretta. Vede l'opcions -F , -C è -b à nantu à più infurmazione nantu à a robba di stu mutivu.

Mentre a custruisce a rilazione trà moduli è i simbuli exportati da altri moduli, depmod ùn conta micca u situ LPL di i moduli o di i simboli exportati. Hè esse, depmod ùn flagà micca un errore si un modulu senza una licenza cumpatibule GPL si riferisce à un simbulu solu GPL (EXPORT_SYMBOL_GPL in u kernel). Inoldu l'insmodu si rinfuccari di risolve GPL solu simbuli per mòmpule non-GPL per quessa a carica propria falla.

Opzioni

-a , --all

Ricerca per i moduli in tutti i directori specifichi in u vostru file (optique) /etc/modules.conf .

-A , --quick

Compare file timestamps è, se ne necessariu, agisce cum'è dipanda -a . Questa opzione si aghjusta u schedariu di dependenza s'ellu hà cambiatu.

-e , --errsyms

Fate tutti i simboli risoluti per ogni mòdulu.

-h , --help

Indicate un resumu di l'opzioni è sito immediatamente.

-n , --show

Scrivite u schedariu di dependenza à stdout inveci di in l'archivu / lib / moduli .

-q , --quiet

Dìite à dichjarà di sbulà tranquillu è ùn ne ùn spessu ùn si lamentà i simboli falanti.

-r , --root

Certi utilizatori recopilatori moduli sottu un usu raianu micca usu di stallà i moduli di root. Questu proghjettu pò abbandunà i moduli pusseduti da l'usu non-root, ancu se u cartulariu di i moduli sò pussidìanu di a ràdica. Se l'usu urdinariu hè cumprumatu, un intrudu pò esse scrivite muduli e pussibule di l'usu urientale è l'utilizate di sta esposizione per arrizzà à l'accessu radicali.

Da automaticamente, modutils ritenutu i tentativi di usà un modulu chì ùn hè micca pussibule di raizzione. Spicchendu -r prubbà l'errore è permettenu di a basa di carattere moduli chì ùn sò micca pusside di razzi.

U utilizazione di -r hè una esprissioni di salvezza maiò è ùn hè micca cunsigliatu.

-s , --syslog

Scrivi tutte messagi d 'errore per u sistema diemon inveci di stderr.

-u , --unresueltu-error

depmod 2.4 ùn mette micca un codice di ritornu, quandu sò qualchì simbulu risolutu. U libruppulu più impurtanti di modutils (2.5) hà stabilitu un codice di ritornu per i simboli risoluti. Arcuni distribuzione voli un codice di ritornu nùn cero in modutils 2.4 ma quellu cambiu puderanu causà prublemi per i crescenu di l'utilizatori chì cresce u cumpurtamentu anticu. Sè vo vulete un codice novu micca di cero in depmod 2.4, specifice -u . depmod 2.5 ignora silenciu a bandiera-u, è sempre darà un codice di ritornu non cero per i sìmbuli risoluti.

-v , - verbose

Indicate u nome di ogni mudellu cum'è secondu.

-V , --version

Visualizza a versione di depmod .

I seguenti opcions sò utili per i ghjente di gestione distribuzione:

-b basedirectory , - basatu direttrice

Se l'arghjulu di l'arghjulu / lib / moduli chì cuntenenu i sotate d'arbuli di i moduli hè stallatu in un altru mètu per affruntà moduli per un ambiente differenti, l'opzione -b di qualchì depmod induve truvà l'imbuttata di u liburu / lib / moduli . U schedariu di riferenze in u schedariu di pruputtu di u prugettu chì hè custruitu, modules.dep , ùn cuntene u travagliu di u pathu di cunsultatu . Questu significa chì quandu u filatu di l' arghjintu hè stituutu di SPIP / lib / moduli in / lib / moduli in a distribuzione finali, tutte e referenze serà bellu.

-C configfile , --config configfile

Utilizate u cuntestu file configfile invece di /etc/modules.conf . L' ingiru di u mediu MODULECONF pò ancu esse usate per selezziunate un schedariu di cunfigurazione differenti da u default /etc/modules.conf (o /etc/conf.modules (obsoleta)).

Quandu l'ambienti variable

UNAME_MACHINE hè stata, modutils utilizighjate u so valore in lettone di u campu di a machina da uname () syscall. Questu hè principalmente di usu quandu si compule moduli di 64 bits in spaziu d'usu d'32 buzzi o vice versa, stabilisce UNAME_MACHINE à u tipu di i moduli chì sò stati fatti. Modutils attuale ùn sustene micca u modulu di creazione in crescita solu per i moduli, hè limitatu à sceglie versioni di 32 è 64 bit di l'architettura ogetta.

-F kernelsyms , --filesyms kernelsyms

Quandu custruisce i schedari di dependenza per un kernel distinto da u kernel in corsu, hè impurtante chì u depmod aduce u settore curretta di simbuli di kernel per risolve e referenze di kernel in ogni mòdulu. Questi simbuli pò esse una copia di System.map da l'altru kernel, o una copia di u prughjettu da / proc / ksyms . Se u kernel usa i simboli versiunisti, u megliu esse aduprà una copia di u procuratu / proc / ksyms , chì quellu file cuntene i versioni di simule di i simbuli di kernel. In ogni casu pudete aduprà System.map ancu cun simboli versiunati.

Configuration

U cumpurtamentu di depmod è modprobe pò esse ajustatu da u (optionale) u file config /etc/modules.conf .
Vede modprobe (8) è moduli. Conff (5) per una descrizzione completa.

Estrategia

Ogni tempu ti compilaranu un novu kernel, u cumandimu " make modules_install " creà un novu direttu, ma ùn hà micca cambiatu u predeterminatu.

Quandu avete un mudellu senza mancamentu di a distribuzione di kernel, deve circundà in una di e directori indipindariu di versione / lib / moduli .

Questa hè a strateġija predica, chì pò esse invistitu in /etc/modules.conf .

Vede ancu

lsmod (8), ksyms (8)

Impurtante: Utilizà l' ordine di u manu ( % man ) per vede cumu u cumandimu hè usatu in u vostru urdinatore particulari.