I vini rusi i Windows Apps

Cumu Funenu

L'urdinamentu di u prughjettu di u Vinu hè di sviluppà una "strata di traduzzione" per u Linux è di altri sistemi operativi compatibili POSIX chì permette à l'utilizatori per correr applicazione nativa Microsoft Windows in quellu sistemi operativi .

Sta strada di traduzzione hè un prugramma di software chì "emula" l'API di Microsoft Windows ( Apps Programming Interface ), ma i sviluppori sottuviani chì ùn hè micca un emulatoriu in u sensu chì aghjunghjia una capa di software extra nantu à u sistema operatu nativu chì aghjunghjenu a memoria è a computation overhead è affettanu negativamente a performance.

Invece Vinu dispostu DDL alternativu (Biblioteche di Link Dynamic) chì sò necessariu di scorri l'applicazioni. Questi sò cumpunenti di software cumpurtamentu chì, secondu a so implementazione, pò esse efficae o più efficaci ca i so contrapartiti di Windows. Hè per quessa qualchì applicazioni Windows MS run più veloce in Linux chì in Windows.

U travagliu di sviluppu di u vinu faci fattu un prugressivu prugressu à fà a ghjustificazione di l'uttene per attivà i programmi di Windows in Linux. Una manera di misura chì u prugressu hè di cuntà u numeru di prugrammi chì anu pruvatu. A basa di a pruduzzioni di u vinu hè cunteni più di 8500 entrati. Ùn tutte e cose funziona perfetta, ma l'applicazioni Windows più cumunimenti usati sò bè ​​bè, cum'è i paesi di e software di seguente: Microsoft Office 97, 2000, 2003 è XP, Microsoft Outlook, Microsoft Internet Explorer, Microsoft Project, Microsoft Visio, Adobe Photoshop, Quicken, Quicktime, iTunes, Media Player 6.4, Lotus Notes 5.0 è 6.5.1, Silkroad Online 1.x, Half-Life 2 Retail, Half-Life Counter-Strike 1.6, è Battlefield 1942 1.6.

Dopu l'instalazione Wine, l'applicazioni Windows ponnu esse installatu incunenti u CD in u CD, apertura di una finestra di cunghjilla, navigandose à u cartulare di CD chì cuntene l'installazione d'installazione è entralla "wine setup.exe", se setup.exe hè u programa di installazione .

Quandu esecutà programmi in u vinu, l'upertu pò esse sceglie entre u modu «scrittura in un box» è un finestu mixtable. U vinu accumente diretta è OpenGL. A sustegnu per Direct3D hè limitata. Ci hè ancu una API di vinu chì permette à i scrittori per scrive u software chì si sviluppa è a fonte è binariu cumpatibile cù u codice Win32.

U prugettu cuminciò in u 1993 cù u scopu di esecutà i prugrammi 3.1 in Linux. Subsequently, i versioni per altri sistemi operativi Unix sò stati sviluppati. U coordinaru urigginali di u prugettu, Bob Amstadt, entrì u prugettu à Alexandre Julliard un annu dopu. Alexandre hè stata guidata l'sviluppi di sviluppu invece.