JBL Sobre Stage IIIp iPhone & iPod Speaker Dock Review

Originale pubblicatu: ottobre di u 2008

Travagliu cù
Ipods cù cuneccedore di u bacinu
iPhone
iPhone 3G

U bonu
Remote manexa tutte e funzioni di l'iPod
Portable - lume, pudete aduprà batte
Sound solidu

U malu
So-so bass
Too expensive

U prezzu
US $ 169.95

JBL's On Stage IIIp. Dock iPod Speaker packs a lot in a so piccula forma. Ma, per un sonu eccettivu è un prezzu à pena più elevatu, ùn hè micca bellu distinatu cum'è qualcuni di e so funziunalità puderanu guidà d'esse espertu.

U Stage IIIp pari pare un pianu chjucu negru o un discu cù una parrilla intellettiva à u circondu peri fora. Hè cume small-about as big as my hand è hè designatu per esse in portable: pò esse energizatu da un adaptador AC o 6 batari AA è pesa solu 1 libra.

Cumu cù a maiò parte di u ponte di iPod, l'On Stage IIIp accetta l'iPod o l'iPhone mentre hè atticatu è inglesa un lugiziale stereo in cunnessione di cunnessione altre music players.

Ma ancu altri attorii di musica ùn sò micca cuncernati quì. A quistione hè: cumu si un sonu di l'iPod ghjucanu à a musica da u Stage IIIp?

U sonu pruduciutu da u Stage IIIp hè solidu. Mentre ùn avete micca cunfunditu u sonu pruduciutu quì cun un parlante dirigitutu à l'audiophiles, per un sistema small portable, u sonu hè accettatu.

A musica in generale sanu sana è pò esse forti, ma à u listinu attentatu, a qualità di sonu scumetta un pocu. Queste vicinu scuprite revela una rispunsevule à middling, è un sonu chì ùn hè micca prufunnu o riccu cum'è pruduciutu da altri parlanti. Treble produttu da u Stage IIIp sò un sonu pocu spaziu è di u sumere pò esse un pocu persu, particularmente à volumi altìssimi.

In vista di questu, sarete più piace cun ellu si utilizate stu parlante in una stanza o in un locu, micca in partiti o in grandi chambres chì necessitanu gran sonu.

Un Mezzu Remiteru Esemplariu

Mentri u sonu di u Stage IIIp hè bellu accettable, u so cuntrollu rematu hè casi perfettu. A maiò parte di i cuntrolli remoti per l'iPod iPod pò fà un pocu di cose: cuntrollanu u voluminu è u putere, è si movenu è in i listini. Chì a maiò ùn pò micca fà, però, naviga tuttu i menus d'iPod.

U remota in u Stage IIIp pò fà questu, facenu è summatu capaci è utili. Sta funzione hè cumuni nantu à i prudutti JBL, ma manca in ciò chì a maiò parte di l'altri prudutti fabricanu. Ùn sò micca sicuru perchè hè cusì difficiule per altri fabbricanti per aghjunghje sta funziunalità, ma JBL guadagna maiò punti per mè per avè.

Un Avvisu Correbile è una Nota

Invece JBL hà dichje chì In u Stage IIIp travaglia cù l'iPhone, quandu mi pruvà aduprà u mo 3G, u telefuninu m'hà dettu chì i praticatori ùn sò micca designati per travaglià cun ellu. Hà ignuratu l'avvirtimentu, ancu, è hà pudutu usà senza a difficultà è senza avè à u moddu di avvena . Un problema, veramente, ma un scherzu.

Una cosa chì impedisce u Stage IIIp da ​​acquistà una qualità più altu hè u prezzu. À US $ 170 si senti stimulatu, sopratuttu cù a JBL's On Stage 200iD , chì produci un sonu cusì bellu, se ùn hè megliu, è custa 150 $. Questa distacula di $ 20 pò esse dovutu à a portabilità più grande di l'IIIp, ma quellu factor ùn pò micca ottinutu a qualità in a mo vista.

A Bottom Line

U Ponti di Speaker iPod JBL On Stage IIIp hè un pruduttu sustuttivu. Hè offra un megliu remoto, u sonu solidu è a portabilità. Hè vale a pena cunsiderà, ma se u so prezzu era un pocu caldu o a so qualità di sonu un pocu più altu, hè ancu più digià.