Learn About the rpc.statd Linux Command

U servore rpc.statd implementa u NSM (Network Status Monitor) u protocolu RPC. Questu serviziu hè pocu misnomatu, postu chì ùn hè micca veramente un monitoriu attivu cumu si puderanu suspecta; invece, NSM improdue un servizio di notificazione di reboot. Hè utilita da u serviziu di serviziu di schedariu NFS, rpc.lockd , per implementà salvezza di salvezza quandu a machina di u servitore di NFS chjusa è rinveni.

Sinopsia

/sbin/rpc.statd [-F] [-d] [-?] [-n nome] [-o port] [-p port] [-V]

Operazione

Per ogni cliente NFS o macchina di servitore per esse monitoratu, rpc.statd crea un schedariu in / var / lib / nfs / statd / sm . Quandu si principia, iteranu à traversu sti schedari, è notifica u peer rpc.statd nantu à e macchie.

Opzioni

-F

Da automaticamente, u forks rpc.statd è si mette in u sfondate quand'ellu hà iniziatu. L'argumintazione-F ci conta nant'à u primu urdinariu. Questa opzione hè principalmente per scopre di scuru.

-d

Per automaticamente, rpc.statd envia messagi di logging via syslog (3) à u logu di u sistema. L'argumintazzioni di -luna forza di log sortie pruverza per u stantr invece. Questa opzione hè principalmente per scopre di scuru, è pò esse solu usata in cunjunzione cù u parametru F.

-n, --name nome

specificate un nome per rpc.statd per aduprà com l'o nome di ospitale locale. Per a manera predeterminada, rpc.statd chjamà gethostname (2) per acquistà u listinuu locale. Fate qualcele un nomu di hostname locale pò esse utili per màquinas cun più di una interfaces.

-o, - portu portu di u portu

specifiche un portu per rpc.statd per mandà dumandà u duminiu d' ecunumia . Per automaticamente, rpc.statd dumandà à portmapu (8) per assignà un numaru portu. Questu di questu scrittura, ùn ci hè micca un numaru di portu standard chì portmapu sempre o oghje normalment. U spicchendu un portu pò esse utile à impone un bugadaritu.

-p, --port port

specifiche un portu per rpc.statd per eseguite. Per automaticamente, rpc.statd dumandà à portmapu (8) per assignà un numaru portu. Questu di questu scrittura, ùn ci hè micca un numaru di portu standard chì portmapu sempre o oghje normalment. U spicchendu un portu pò esse utile à impone un bugadaritu.

-?

Piglia a rpc.statd per imprimirà l'aiutu di a cumanda è surtite.

-V

Cette rpc.statd per stampà a versione di a versione è surtite.

TCP_WRAPPERS SUPPORT

Questa versione rpc.statd hè tutela da a biblioteca tcp_wrapper . Avete da dà à i clienti accessu à rpc.statd s'elli devenu esse permettenu di usà. Per fà cunse cunnette di i clienti di u dumande .bar.com pudete utilizà a linea in /etc/hosts.allow:

statd: .bar.com

Avete usatu u nome demone di u nome daemon (ancu se u binariu hà un altru nome).

Per più infurmazione pudete avete un telegramu di u tcpd (8) è l' anzianu_access (5) e pagine manuale.

Vede ancu

rpc.nfsd (8)

Impurtante: Utilizà l'ordine di u manu ( % man ) per vede cumu u cumandimu hè usatu in u vostru urdinatore particulari.