L'HTML 5 Tags Casu Sensitive?

Prudutti pratichi per scrive HTML 5 elementi

Una quistione chì parechji novi artisti di web designu hè esse o micca, HTML 5, etiquetas sò fattenivi? A risposta hè curretta - "No". E etichettatura HTML5 ùn sò micca cunzidenza maiò, ma chì ùn significheghju ùn deve esse micca riguardu in quantu scrive u vostru tagu HTML!

Retour à XHTML

Prima di l' HTML5 hè vinutu in l'industria , i prufessori di u web puderanu aduprate un sapori di lingua di marche lingua chjamata XHTML per eddu i so pagine web.

Quandu si scrive u XHTML, deve scrive tutti i tags standard in minuscule perchè l'XHTML hè fattivu maiò. Questu significa chì a tag hè una tag differenti da in XHTML. Avete avè esse assai specificatu in cumu hà codificatu una pagina web XHTML è solu l'utilizanu caratteristiche minuscule. Questa accusione stretta hè statu un beneficiu per parechji novi sviluppatori web. Invece di pudè scrive marcatu cù una misura di minùculi è majuscule, sapianu chì ci era un formatu strettu chì deve esse segundu. Perchè qualchissia chjappà i denti in u web designu quandu l'XHTML era populari, a idea propria chì u marcatu puderia esse una mezcheta di e lettera in altri è minori d'almenu parissimu stranore è chjucu.

HTML5 hè aggradèvule

E versioni di HTML per avanzu di u XHTML ùn eranu micca sensitivi di i maiò. HTML5 hà seguitu in quella tradizione è si n'andà da i rigioni rigularità formate di XHTML.

Cusì l'HTML 5, a versione di u XHTML, ùn hè micca sensitivu di i maiò. Questu significa chì è è sò tutti listessa tag in HTML 5. Si avete sto parechje u casu à voi, mi sentu u so dulore.

L'idea darruralla HTML5 ùn esse fattura maiò hè da fà più faciule in un novu prufessori di u web per apprendre a lingua, ma cum'è qualchissia chì enseigne u web design a novi studienti, ponu esse attu à u fattu chì questu ùn hè micca u male.

Puduleghju à furnisce i novi studienti in u web design un settidu definitu di reguli, cum'è "scrive sempre u vostru HTML in minuscule", aiuta per elli cumu pruvate à amparà tutte ciò chì deve bisognu di sapè à un web designer. Dàtene elli règuli chì sò assai flexuli in veru fendu assai studianti invece di fà fà più faciuli per elli.

Amu u fattu chì l'autori di i specje HTML5 anu aiutu à aiutà à fà aiutu per apruntà fendu più flexitu, ma in questu instigatore, pensu chì hà fattu scupertu.

A cunvenzione in HTML 5 hè di utilizà a minuranza

Mentri hè validu per scrive l'aiutativi cù qualsìasi casu avete scrittu à scrittu HTML 5, a cunvenzione hè di utilizà tutte e minuscule per i tagghi è attributi. Questu hè in parte perchè assai più sperimentati in u web sviluppatore chì anu travagliu duranti i ghjorni di XHTML riduatu anu purtatu i pratichi megliu à HTML5 (è alloghju). Quelli prublemi di Web ùn ci piace micca chì una mezcheta di lettera in lettera in lettera minuscritta sò validi in HTML5 oghje, vi si sò cun quellu chì cunnosanu, chì ghjè tutti i lettri minuscule.

Da tantu di cunuscenza di designu di u web hè di l'appassiri di l'altri, in particulari di quelli chì sò più stanu in l'industria. Questu significa chì i novi sviluppatori Web riveveranu u còdice di i prufessiunati è vedi tutti i minuscultate. Sìmuli emulanu stu còdice, chì significheghju chì elli scrivenanu HTML5 in tutti i minuscusculi. Questu hè chì dice chì avarà oghje.

Prattati pratiques per Lettercasing

In a mo stessu spirienza, a mi truvu megliu d'utilizà sempre lèttene minuscule per u còdice HTML, è ancu per i nomi di archive. Perchè certi servitori sò case sensitive à u nome di u filename (per esempiu, "logo.jpg" serà seen differente di "logo.JPG"), sè vo avete un flussu di travagliu duve sempre alcuni lettera minuscritti, mai avete a dumandassi induve a casing puderia esse u prublema si avete prublemi di prublemi cum'è l'imaghjine micca . Sì avete sempre l'usu di lettera minuscenza, pudete cunfittà quandu hè un prublema quantu dite un tema di difenda. Questu hè u flussu di travagliu chì m'aghju di studià à i me studianti è chì aghju in u mo travagliu di disignu web.

Articulu originale per Jennifer Krynin. Edited by Jeremy Girard.