Make - Linux Command - Unix Command

fà - GNU facenu utilitate per mantene gruppi di prublemi

Sinopsia

[ -f makefile ] [option] ... target ...

Avvisu

Questa pagina hè un extractu di a documentazioni di GNU make. Hè aghjurnatu solu in ocasioni, perchè u prughjettu GNU ùn utilizà micca. Per a ducumentazione cumpletu, attuale, invià à l' infosamentu file.info chì hè fatta da u centru di u Texinfo . Face.texinfo .

Descrizzione

U scopu di a utilità prutetta hè di stabilisce automaticamente quale parechji un grande prugramma avete bisognu à riaccettevule è issue l' ordini per recompile. U manual qualifiche l'implementazione GNU di , chì era scrittu da Richard Stallman è Roland McGrath. I nostri esempi cresce i programmi C da chì sò più cumuni, ma puderete aduprà cù qualsiasi lingua di prugrammazione chì u compilatore ponu esse dumandatu cù un cunghjettu di intesa. Infatti, ùn sò micca limitati à i programmi. Pudete aduprà per descrizanu tutte e cume di qualchì schedariu deve esse aghjurnatu automaticamente da l'altri chì l'altri cambiani.

Per fà preparà per aduprà, avete dettu scrive un schedariu chjamatu di makefile chì descrire e rilazione trà i schedari in u vostru prugrammu è i stati i cumandamenti per aghjurnà ogni file. In un prugrammu, u solitu u schedariu eseguitu hè aghjurnata di i schedarii di l'ughjettu, chì sò in u turnu fattu da compilà i schedari.

Quandu u schema di makefile applicata esisti, ogni volta mudificheghjani alcuni ricordi fonte, questu comendariu simplice di castagnu:

abbastanza per cumprà tutte recompilazioni necessarii. U prugramma cumpunuta a basa di dati di makefile è l'ultime modificazione di i schedari per decide chì di i schedari sò deve esse aghjurnatu. Per ognunu di quelli archiò, emette i cumandamenti registrati in a basa di dati.

eseguisce e cumandamenti in u makefile per aghjurnà unu o più di target, induve u nomu hè tipicu un prugramma. Se no- fè l' opzione hè prisente, fate cercà a furmazione GNUmakefile , makefile , and Makefile , in questu ordenu.

In solitu avete deve chjamatu u vostru makefile, di made makefile o Makefile . (Avemu suggerutu Makefile, perchè pareva apprezzamente propiu di u principiu di un listinu di u catalogu, ghjustu vicinu à altri schedari più impurtanti cum'è README ). U primu cuntroltu , GNUmakefile , ùn hè micca cunsigliatu per a maiò parte di makefile. Avete usatu stu nome si avete un makefile chì hè specificu à GNU make , è ùn serà micca capitu per e altre versioni di . Se makefile hè "-", l 'input standard hè leggiu.

aghjurnà un destinazione s'ellu depende di prublemi di ricetti chì sò state mudificati chì u destinazione hè stata mudificata, o se u vostru mira ùn esiste micca.

OPTIONS

-b

-m

Queste selezziunate sò ignorati per a cumpatibilità cù altre versioni di .

-C dir

Change to directory dir before reading the makefiles or doing any other thing. S'ellu sò specificate variate -C sò cume l'interpritenu relative à l'anterior: -C / -C etc. hè equivalente a -C / etc. Questu veni usatu cù l'invucazioni recursiva di .

-d

Invece di l'infurmazioni di depressione di aghjuntu in più di u procesatu normalu L'infurmazione di debugging dice chì i schedari sò cunsiderate per rimbarsà, quale schedariu hè stati paragunatu è cù quelli risultati, quale schedari realisani deve esse riabilitatu, quale e ricerche implicite hè statu cunzidiratu è chì sò applicati: tuttu interessante di cumu si decide chì fà.

-e

Dà Variables chjamati da a precedenza di l'ambientu nantu à variàvulevuli di makefiles.

-f file

Utilizate u schedariu cum'è di makefile.

-i

Ignite tutti i errore in i cumanduli eserciti per rimpiaveri i schedari.

-I dir

Especifica un dir direttu per circà i schemi di schema. Se qualchì variazione -I scelta sò usati per spicificà quelli direttori, i cartulari sò cercati in l'ordine specificu. A cuntrariu di l'argumenti à l'altri bandieri di , i direttori dati cù i bandieri pudete vèninu direttamente dopu à a bandiera: -I dir hè permessu, è cum'è -I dir. Questa sintassi hè permessa per a compatibilità cù u pre-processore C -I bandiera.

-j jobs

Especifica u nùmeru di impresi (cumandamenti) per coperà in modu simultaneu. Se ci hè più d'una opere di -j , l'ultimu hè effittivu. Se l'opción -j ci hè datu senza una argumentu, ùn hà micca limitatu u nùmeru di posti di funziunamentu chì ponu esse direttamente.

-k

Segui u più pussibule dopu un errore. Mentre chì u focu chì falliu, è quelli chì devenu di micca, ùn pò micca esse rinfrescante, l'altri dependenziali di sti mira di pò esse tratatu tuttu u listessu.

-l

-l carbu

Especifique chì nisun postu novu (cumandamenti) deve esse attivatu s'ellu ci sò altre maniche di travagliu chì eseguite è a media di carica hè almenu carica (un numaru di punti flottante). Cù senza argumentu, sguardi un limite di caregge prevale.

-n

Impressà i cumandamenti chì anu esse esercitu, ma ùn l'eseguite micca.

-o file

Ùn remake u schedariu di schedariu ancu se è più vechje di i so dependenziali, è micca remake nunda in u cuntenutu di cambiassi in u schedariu . Essenalmentu u fugliali hè trattu com'è assai vechju è i so règoli sò ignorati.

-p

Impressà a basa di dati (regule è valute variabile) chì risultati da leghje l'altru di telefuninu; andà per eseguite cum'è solitu o cum'è specificatu. Questu also stampe l'infurmazione di versione datu da u cambiariu -v (vede below). Per stampà a basa di dati senza pruvà à rimborsà i schedari, utilice make -p -f / dev / null.

-q

«Modu di dumanda». Ùn correghjite micca e maniche, o imprima nunda; ghjustu già un status di sicurezza chì hè u cero si i miriali spicciati sò oghje annunciate, non cero altrimenti.

-r

Eliminate l'usu di e reguli internamente impliiti. Scurdate puru a lista predeterminada di suffissi per reguli di suffissu.

-s

Operazione silentia; Ùn imprighjunghje stampati cum'è l'esercitanu.

-S

Annulla l'effetti di l'opzione -k . Questu hè micca mai più necessariu, salvu in un casu recursivu induve esse possu esse ereditatu di u livellu d'altru pruduttu via MAKEFLAGS o se set -k in MAKEFLAGS in u vostru ambiente.

-t

Touch files (marcate oghje ghjornu senza cambiassi solu) invece di eseguisce e so cumanduli. Questu veni usatu per fintu chì i cumandamenti sò stati fatti, per fate l'invocatori futuri di .

-v

Impressjate a versione di u prugramma di più, ancu un copyright, una lista di l'autori è un avvisu chì ùn ci hè nisuna garantia.

-w

Impressà un missaghju chì cuntene u regnu di funziunalu prima è dopu l'altru prucessu. Questu pò esse utili per rindirizzhe l'errore di i nidi complicati di recursive cumandalla.

-W file

Pensate chì u schedariu destinatu hà simu cambiatu. Quandu s'utilice cù a bandiera -n , quì si mostra ciò chì succeviò sè se fate per mudificà quellu file. Senza -n , hè quasi u stissu cumu chì u so cumandariu di tuccu nantu à u schedariu donu prima di esecuté , solu chì u tempu di mudificazione hè cambiatu solu in l'imaginazione di .