Miyamoto Pidani à Creatività di i Criduttori

Dice Nintendo Aduprandu Domu Industria di Video Game

Cù Satoru Iwata anu da rinfurzà di a cirurgia, l'accussifogheru di Nintendo, Q & A, dumandava à l'altri execs a ripiglià a cumpitenza di dà risposti vasti è indistincti promessi. I prublemi antagonisticamenti anu eranu spessu più interessanti ca queste risposti, ancu chì Shigeru Miyamoto offrau un pocu prugrammi nantu à a direzzione di u prubleju di u Zelda è hà fattu un discorsu interessante nantu à a necessità di creazione creativa in l'industria.

Dumaniu: L'indigeni sò inquiet

Dopu una dumanda di softball per un arcusgi E3 è un appellu à i rigali di videogame per i sapienti chì hè statu rapidamente scattata, i dubbuli ntenenu l'insufistenza è a distrust. Ci era una pretesta per a mancanza di ghjoculi immersivi in ​​jocali chì fù culpata da a curva di HD. Ci era un accionista chì hà sappiutu chì a riunione era troppu inghjustata in discussioni di i video games è chì era siveru chì Iwata ùn anu micca resignata dopu a povira finanziaria di Nintendo. Un gamer espressa u timore chì Nintendo puderia "diventà un pruduttu di cumpunenti di sanità in l'avvena" (una riferenza à u sistema di propositu di "qualità di vita" di Nintendo) chì avianu una risposta avasurava chì prumesse a prublema di salute pale funu divertitu, è un accionista sospettante espressa preoccupa chì fora di Iwata, a maiò parte di i direttori di Nintendo sò assai stati in a cumpagnia.

Zelda: Evoluzione hè Coming

Miyamoto ùn hè dispatchu di prupone una nova infurmazione nantu à a Legend of Zelda Wii U prublema, ma dicenu ch'elli eranu "a preparazione per evoluzione novu a serie per Wii U", com'è un esempiu chì i pezzieti puderà pagà l'articuli da u principiu in " La Legend of Zelda: Un Link Between Worlds "in 3DS.

Chjave di u Successu di Miyamoto: Creatività in una Industria Stancée

Mi commenti interessanti di Miyamoto hè vinutu à a fine dopu una quistione chì paraghjaru e prublemi per i pubblicisti di video game à quelli di studi di film di l'anni 50 è 60. Diciarè una mancanza di variità di u software in E3 hè "una revelazione di creatura immadulità per a parte di creaturi in l'industria di video game", Miyamoto riferit à l'antica presidenza di Nintendo Hiroshi Yamauchi "chì in u cummerciale di l'entertainment, solu un pò esse forte è tutte di l'altri si deve vulnera, "perchè" se create una cosa cum'è inprevedent ... cunsumatori ùn pensanu micca chì hè necessariu di cumprà prudutti di l'altri ".

"U mo cummentariu pò esse risicu di stà malinterpretatu", continuò, "ma in u campu di cuntenutu di discu digitale, pensu chì a nostra creatività hè sempri immatu. In u mondu di i libri di cumbattimenti è di i filmi, ci sò parechje persone chì sò sfidate di l'esse ancu più creativa da l'avà in a creazione di u so cuntenutu. Crede ch'è noi ... anu in un periodu transitoricu è ghjunghje à passà in e fasi, postu induve scopre è enrich a sustancia di a nostra creatività. Se pudemu gestionà Nintendo senza perde di vista di questu sfida, crede ch'è pudemu esse pudemu creà un novu divertimentu chì dumineghja a industria. "

Nintendo hè accusatu di una mancanza di creatività in u so ricchezzamentu di i caratteri è di i genre, ùn ci hè chjaru se Miyamoto si cumprenda à i novi idee novi o spitballing.