Move Spam à u carattere Chjovu In automaticamente in Mozilla Thunderbird

Dopu chì avete furmatu u filtru di spamatori in Mozilla Thunderbird per un tempu è sò sanu cù i so classificazioni, pudete piglià u so beneficu più grande. Mozilla Thunderbird pò traspurtà automaticamente di tuttu u scherzu di a strada di u vostru Inbox automaticamente è dump in u cartulare Junk .

Assicuratevi chì avete visitate u carattere Chjarre da u tempu è chì curregge chjarificazione falza in questa cartulare è in u vostru Inbox cu meticulosità pedantina.

Move Spam à u carattere Chjovu In automaticamente in Mozilla Thunderbird

Per fà u Mozilla Thunderbird file junk mail à un caratteru separatu automaticamente:

Set Regoli per u cuntestu

Invalida a cunfigurazione di imbulighja di a scacchi globale seleccionendu e Strumenti | Accounts Settings | Trasfigurazione di Chjave di u menù. U Thunderbird soporta reguli per upertu per manipulà messagi. In u pannellu di Settings di Junk, spiccifiche questu induve un spam: u caratteru predeterminatu "Junk", o qualsiasi altru carpeta di a vostra scelta: per ogni account chì hà stabilitu in Thunderbird. Optionally, pudete puru cunfigurà ogni numeru per sguassà spàrcà più vechja di una quantità configurable di u tempu (u predefinitu hè 14 ghjorni).

Sguassà automaticamente di Spam

Thunderbird ùn hà micca spapen automaticamente l'ispamà da i vostri cartulare di fugliali, salvu ùn hà stabilitu una regula per u contu. Invece, i reguli di u cuncortizadori u reguleanu u situ. Per esempiu, Gmail ùn hà micca sguassatu automaticamente u messagiu, ma pudete creà un filtru mentre a ghjunta direttamente in Gmail chì salderà u messagiu per mezu di voi. Questa stagnazione hè ndipinnenti di Thunderbird.

Pudete ancu uttene u scaricamentu manualmente da un cartulina di Chjami in ogni mumentu, seppu in Thunderbird o mentre cuntene à u vostru contu cun un schedariu diferenze o l'interfaccia Web.

Prudutti di Prudutti Junk Mail

Nimu ùn piace cumparisce i puzzate, ma a ghjestione per puzzicheghje pò piglià qualcosa pacienza