UltraFlix ponu accumpagnamentu HDR Streaming Service

Move Over 4K!

Ancu s'ellu ùn pare micca avè principiatu una gran sensibilizazione cun i cunsumatori, a frasa buzz in u mundo di TV hè ora hè video High Dynamic Range (HDR). E quellu bugatone hè altru un pocu più forte cù l'annunziu sta settimana da a UltraFlix di u video streaming americanu chì avarà da principiu di aghjunghje HDR à quelli di i so video streams.

Hè prisediat a tecnulugia HDR e di ciò chì deveru bisogna à fà, ma pocu tempu, hè un novu sistema di stampa imaginatu per aghjunghjendu più qualità per a quantità di pixel chì vene cun 4K UHD (invece chì ancu hà travagliatu ancu cù definizione standard è HD cuntenutu). Hè ciò chì furnisce a luminosità / cuntrastu dilate è una larga scala di culore chì a signalazioni di video tradiziunali avemu stati stati cun per decennii ora.

Più HDR, per piacè!

U solu prublema incù HDR ora, cum'è cù qualsiasi nova tecnulugia di video chì hè dipenditu di u cuntenutu di u software, è di u hardware, hè chì quandu puderà certezzione di riunioni brillanti, ùn hè micca oghji più d'avà à guardà a vista. Infatti, prima di l'annunziu UltraFlix, l'ùnicu fonti HDR chì era largu, era Amazon, chì cum'è l'aghju informatu l'ultimu mesu hà fattu un parechje di TV shows disponibili à HDR à e persone chì utilizanu a so app nantu à l'ultima alta Samsung, HDR-capaci SUHD TV .

In u mumentu i detallsu nantu à u serviziu UltraFlix di NanoTech sò più priziosi nantu à a terra. L'annunziu HDR hè vinutu da parte di un comunicatu di stampa più larga chì ancu discutissi di altre mudellu tècnicu à u serviziu UltraFlix, è a parti di HDR si limita nant'à i vantaghji di HDR: "U culore, tonalità è l'ombra sò dramaticamenti più ricchi. A Brightness hè à 40 tempi più ricchi. U cuntrastu hè ricunnisciutu à 500 volte, chì dà un sensu finellu di dimensione cù più profonda naturali è ombrezza. I so veiculi ùn solu ùn sente a scatula ma averebbiate significativamente a fine fine.

4K in sottu 4 Mbps!

L'infurmazioni divulgati à a data ùn dà micca una data precisa per quandu e flussu HDR puderia scopre, è nè mancu fà nisuna indicazione di quale teneiche in a libreria UltraFlix pò esse ricevi u trattamentu HDR. Ma hè cuncepimentu significativu, sopra à ciò chì cunzidira chì unu di UltraFlix's USPs hè a so capacità per offre 4K streaming di video nantu à l'anchufe di banda larga quant'è da 4 Mbps (Netflix è Amazon, per paragunazione, ricunniscinu una 25Mbps greche per i so flussi 4K).

I riflussi di UltraFlix HDR puderà esse dispunibuli annantu à i televisii Samsung in HDR in i Stati Uniti (cum'è l'UN65JS9500 hà rivisitu ch'è avessi prubilmente) in u cortu termini, ma cum'è cù i HDR d'Amazon - è quelli di Netflix quandu abbiananu dopu annu - a dispunibule hà difende à l'altri apparenti in u tempu. Certamente, UltraFlix hè di travagliu cù HiSense, Sony, è Vizio per a so applizione di 4K nantu à questi marche TV è ancu Samsung.

Pudete HDR è 4K Be UltraFlix Ticket?

Ci hè deve esse dichjaratu chì, anche a so ricunniscenza cuntzertusali, pò esse liberatu "flussi visually lossless" 4K Ultra HD streams à sottu 4Mbps (è una pretendenza solu chì pò offrende flussi à clienti cù 100Mbps broadband chì cunnessu a qualità definita da l'annuncia annuncia UHD Blu-ray specification), UltraFlix hè un niche cuntrattu cù Amazon è Netflix. Questu hè sopratuttu perchè u so cuntenutu si sviluppa di un prufunnu chjaru di quellu chì si porta di i so rivali globale.

In ogni casu, UltraFlix hà cunsideratu un colpu di cuntenutu in marzu quandu prufitizò i diritti incù Paramount a stream Interstellar in 4K UHD di fronte à alculisce. Cumu si a piattaforma pò gestionà à cunghjilla un pocu più di tratti di cuntenutu cù a so qualità chì di più forte forte / storia tecnica, pò iniziale per fà un nomu per ellu stessu - sopratuttu se continúa esse u casu chì ùn hè preziosa pocu altre 4K nativo cuntenutu tutale per tutti quelli milioni di ghjente cumu acquadendu 4K televisiò per persequitar.