Ricerca: McGruff SafeGuard Navigator per iPad

Quandu era chjucu, McGruff u cani di ghjucatu di i prublemi era un pezzu assai grande. Hè stata in TV è occasione hà fattu apparenza in i manifestazioni lucale (o almenu u qualcunu cù u so vistimentu). Aghju ricordatu u so lettu "Fate una muzzica da u crimeu". Sempre core di quale hanu vintu in una lotta tra McGruff u cani di ghjocu è Smokey l'altru.

McGruff s'hè abbandunatu u mo radar, finu à vedi l'apparenza di McGruff SafeGuard Browser à l'iTunes App Store. Pensu chì u cuncettu hè una grande idea. Aghju sempri vulutu à pudè filtrà u cuntenutu inutilità per quandu i mo figlioli anu usando l'iPad. McGruff SafeGuard Browser hè una applicazione libera, cusì decisu di dà un rimulu.

Dopu chì stallate l'app, deve cunfigurà quandu avete i vostri figlioli aduprà. Avete da furnisce l'indirizzu di e-mail, stabilitu un password di cuntrollu parenti , è hà datu l'intervalu di età di u zitellu chì averà aduprà, presumibule per stabilisce filtre di u cuntenutu pertinenti di età.

Hè ancu bisognu di attivà un control parenti nantu à u vostru iPad (da l'icona di paràmetra) per chì i vostri figlioli ùn ponu micca elettu u navigatore per solu utilizà un altru navigatore, cum'è l'navigatore Safari di l'iPad. A megli manera di fà questu hè di scambià Safari in l'area di cunfigurazione ristretta è api l'installazione "Apps". Vulete ancu vulete eliminà l'altri navigatori di 3 parte in u vostru iPad.

Dopu chì a setup hè cumpletu, vi facevendu una pagina di pagina persunalizata Google chì parechji filtri ligami per impedisce u cuntenutu inutilizatu. U zitellu puderia ancu và à a strada URL à u cima di u screnu è introduverete manualmente in un indirizzu web si vulete. Intrì in Google è hè stata pigliata à a prima pagina di ricerca di Google.

Aghju decisu à pidà i pneumàti è cliccà nantu à a tabulazione di imagine nantu à a pagina di Google. Averigdà in un termini di circunstancia chì qualchissia sangue di sangue, l'hormone hà chjamatu 13 anni d'altru puderà pruvà è hè stata salutata cun risultati chì, quandu ùn anu micca esplicitu, anu still highly inappropriate.

Pruvava cù l'urdinamentu in l'URL per certi siti adulti più famusi è u browser di McGruff ùn permetti micca chì visitate micca di i siti pruvate.

Una di e funziunalità chì u navigatore tutte hè a capacità di seguità ciò chì u vostru zitellu fate in ligna. U primu locu chì cuntrollu era a stennione di storia . Lamentablemente, pare à esse un glitch with the app, perchè ùn vi mancu micca mostra di storia per mè, ancu s'ellu avia utilizatu u navigatore durante parechji minuti. Ci era una altra zona in a secunna di cuntrollu tutale di a parsunalità chì hà una opzioni di "vede ochju" ma u ghjuntu hè summamente crípticu è difficiule di capiscenu. Hè stata addirizzata più à un sustegnu chì hè debuggante un prugramu in versu di un genitru chì prova à calculà quandu u so ziteddu pruvate à visita in a pagina.

Puderò sanu per vede cumu siti chì sò stati bluccati è visitate l'area di "Cuncità sottumettetazione ricetteghjite". Mentre ùn hè intuTitu, almenu fornitu una lista di i siti chì eranu stampati da i filtri. Mentre ùn hà fattu manifesta siti siti imbligati, ùn ùn si prisenta siti chì anu visitatu cù successu, ùn mancu ùn ci dà l'un'altura per bluccà siti spicifici chì pò esse scappatu da i filtri.

L'app McGruff hè statu ancu chì vi mannari un resumu di l'attività di l'internet di i vostri figlioli (o inattività) ogni ghjornu. Aghju ricivutu un mail di McGruff, però ùn ùn furnisce micca specifiche, hà dettu chì l'altru numulu di siti sò stati visitati è X l'altru siti eranu stampati. Comu parente, aghju bisognu di più infurmazioni. Chì site siti foru custretti? Chì site siti sionu? Quessi sò e cose fundamentale chì i genitori vulemu sapè.

Un altru mètu chì m'hà fastidiu hè chì, quandu hè una appliazione libera ad avutu cù una compra in app per annunziate per 99 centesimi, l'annunci in a versione libera sò irrelevantamenti. U mo figliolu era acquistatu publicazioni di i pruducituri di l'auto, l'assicuranza, è tutti i modi di altre cose chì ùn sò micca età appruvata. Sè avete avutu avè publicatu, almenu ani gearu à u gruppu di età chì utilizarà u browser.

L'app appiegazione hè un pocu aspra à i vigneti è hà un'essità assai "1.0" chì anu spiegatu a pesar di a so versione di a versione 2.4. Aviu avutu qualchì problema di urganizazione di u rotativu di u scantu chì facissi cliccà qualcosa è a scumera rotà da u paisaghju à u ritrattu ancu s'ellu ùn avia micca trasladu l'iPad.

Tutte e fugliali cuntene, l'app hè liberu è hè un cuncettu grandusu. U filtru di tuttu u cuntenutu povimu chì sia fora nantu à a reta hè un sfida disprezza à dì più menu. I folgetti di McGruff anu da esse elogiati per ancu tentativu. S'elli puderanu capisce qualcuni di i pinseri in una futura aghjurnamentu, andò cusì crede chì questa app hè a pussibilità per esse un grandi strumentu per aiutà i parenti curghjenu i so figlioli da almenu arcuni di a crap chì hè nantu à Internet.

McGruff SafeGuard Navigator hè dispunibile da fruttu in iTunes App Store.