Storia di u Sega Genesis - Morte di l'Era di 16-Era

Quandu u libru di retro rici, à a fini di l'anni di l'anni di l'anni di l'anni 80, un gran bang occurred that wrought the dawn di una nova età in i video games di casa. Un avvenimentu di tali proporzioni biblica chì imprudendu à u jocu da i 8-bit cunfinati è in un stradellu righente chì esvintassi in i video games di l'oghje. Una cunsolta creata da a rib (o à u minimu tech) di u so precesore. SEGA Genesis, alba di l'era di 16-bit.

Basic Facts:

Prima di l'iniziu:

Cù u 8-bit Nintendo Entertainment System domina u mercatu di video game da 1984 à u 1989, u segadoru d'arcuni coin-op a fabbricanti Sega poveru u so capelli in a cunsola di casa cun u Sega Master System.

Dedicatu per andà in fronte à u NES, u Maestru Sistema hà liberatu sere anni dopu à a NES, è ancu mentre era un pocu più avanzatu chì a cumpetizione ùn mai hà assicuratu in Amèrica di u Nordu. Mentre chì u Sistema Maestru fu un successu maiò in l'Europa è divintò u sistema dominante in Brasile, in i Stati Uniti è u Canada, era sempre cunsiderata cum'è u NES di u poviru omu, senza nudda "app assassina" giochi Super Mario Bros. 3 nantu à i so sistemi Nintendo .

Dopu dopu anni di battre per un pezzu di u mercatu, Sega hà avutu una nova strategia. Invece di spuntà di u mercatu cumune di u jocu di 8 bits, anu da esse u primu veru consolare di 16 bits à mercatu cù un sistema chì era micca solu superiore ma per espansione u so putere cù l'usu di una seria di periferi.

Da Mega Drive Comes Genesis:

U nome di u sistema hè apiée l'Sega Mega Drive, in ogni regula, i diritti à u nome Mega Drive ghjèranu dipoi di una altra cumpagnia, cusì dopu una disputa di a marca, Sega hà sceglie l'usu di un altru nome per u sistema in l'America di u Nord. U Mega Drive hà divinamente cunnisciutu a Sega Genesis in i Stati Uniti è Canada, facendu a prima cunsola chjamata dopu un libru di a Biblia, chì indicava chì era ghjustu una nova età in i video games, è de verità.

A Rivuluzione di Genesi

A Sega Genesis hè u primu sistema di cunsola 16-bit. Mentri u TurboGrafx-16 predilucò u Genesis / Mega Drive, ùn hè micca veramente un sistema di 16-bit; a carta gràfica hè stata 16-bit, ma u CPU era ancu 8-bit. Inoltre, mentri u TGX16 hà publicatu in Giappone prima di a Mega Drive, Sega aduprò TGX16 à u mercatu di l'Amérique d'America da parechji simani.

A SEGA Mega Drive hà iniziatu in u Giappone in uttrovi di u 1988 à sparlazioni di vendita. U mercatu japunesi era duminatu da TurboGrafx-16 (chjamatu PC Engine in Japan), chì avia annunziatu l'annu di prima è hè stata surtene à a Famicom (a versione in Japanese di a NES), è hà tenutu una parte di cummerciale chì Sega ùn puderia micca anchi si

A deci mesi dopu, l'Agostu di u 1989, SEGA divulgò a SEGA Genesis in l'America di u Nordu, agrupatu cù un portu di u so opiate arcade cun l'opiate Altered Beast. In quandu Sega di u CEO di u America, Michael Katz hà custruitu una campana di marketing aggressivu è facia medie nantu à i ghjoculi diretti in modu à un mercatu americanu cù nomi di celebrità per vende u ghjocu, cum'è.

The Console Wars:

Mentre chì u Genesi hà vindutu beni, à a fine di l'anni 80, ùn era ancu micca devastatu a parte di cummerciale di Nintendo chì stilla dominata in l'America di u Nordu, è si stava forti grazia à a liberazione di Super Mario Bros. 3 in 1988.

Questa porta à l'urdidi cumuni cun Sega e Nintendo publicamente battendu. Consoles chì ancu pruvatu di scopre u mercatu Nordamerica, cum'è u TGX-16 è Neo-Geo, cariu di u moddu.

U CEO di a sede di a Sega in u Giappone decide di trasfurmà a gestione di Sega d'America da Michael Katz à Tom Kalinske. L'annunzii novi CEO base in l'U.SU eranu aggressivu, cuncintrau fora di u marketing è di famose branding per vende parechji partiti, ma invece per stabilisce una franchise franchise killer appuntu per u Genesi.

L'erica ch'ella staccate l'Scale:

In u 1991 u puntu di propuneru accuminzava a presentazione. Cu Nintendo pussede i leoni à parte di u mercatu grazia à a Franchisee Super Mario Bros. , Sega hà truvatu un ghjocu chì resonavanu à u stessu, Sonic the Hedgehog. Dedicatu principale per l'audienzia americana, Sonic era un platformatore veloce è innovadoru è un successu immediata. A ghjugna cumincià à scrambling per escegla è avè a consiglia di Genesis di sente di ghjucà solu per ghjucà u ghjocu novu.

In ogni casu, Nintendo pusseda u so propiu arma in a guerra di cunsola, u stessu annu Sonic sparghjatu in e costi di l'Amérique du Nord, accede à l'entrata di Nintendo in l'era di 16-bits, a Super Nintendo . L'SNES hè stata un ghjurnale in l'affari è ancu s'ellu vendenu Genesis hè sempri numerosa per via di Sonic , hè stata rapidamente superata da SNES.

Allora Kalinske hà avutu ancu più aggressivu, hà vultatu Chjesa Altered com'è u jocu cumpratu in u pacatu cù Genesi è a rimpiazzà cù Sonic , è abbandunò u prezzu di a cunsola per 10 $, facendu chì u sistema di 16-bit di più caru nantu à u mercatu. Sure quantu significassi di un prufittu nantu à u hardware, ma un ghjovembre cumprate un Genesi, a SEGA hà più di fà u so soldi in vendita di u jocu individuali.

A scappata travagliava è u Genesi hà principiatu suprana a vendita. Versu a fine di u 1993 Sega pussidìa un 60% di u mercatu di cunsola di 16-bighi in l'America di u Nordu, cù a vendita di Nintendo, perchendu à u 37%.

U Mega Drive Internaziunale:

U successu di Sega in l'anni 90 cumencia à risurrezzione internaziunale. Mentre ùn mai hà veramente capita in u Giappone, piggybacked in successu di u Sistema Maestru in l'Europa è u Brasili, diventà rapidamente u megliu sistemi di 16-bit in quelli territorii.

Oghje, u Genesi hè sempre cunnisciutu com'è unu di e prime consola sempre, cù i porti populari di i so libri in liberazione in massa per consoles Next-Gen, includendu a coleta massiva Sonic's Ultimate Genesis Collection (titulada Sega Mega Drive Ultimate Collection internazionale). In u Brasil stà a forza dominante, cù a Mega Drive chì hè sempri fabricata da Tec Toy avec nous jucati à esse specificatu per u Brasil.