Pruvenza di Benchmarking Virtualisation: Introduzione

01 di 07

Pruvenza di Benchmarking Virtualisation: Introduzione

Ùn pruvate micca à questa casa. Paralellamenti, Fusion, è VirtualBox chì ghjocanu à tempu à u Mac Pro.

I medii di virtualizazioni sò stati cummerciu caliu per l'usu di u Mac, chì Apple hà iniziatu aduprà processori Intel in i so cumpunenti. Ancu before Intel arrivò, u software di emulation era dispunibile chì permette à l'utilizatori Mac per correranu Windows è Linux .

Ma l'emulazione era lenta, utilizendu una capa d'abstrainu per traducir codice di programazione x86 per u codice utilizatu da l'architettura PowerPC di Macs antichi. Stu strattu di l'estrazzioni ùn solu ùn deve traduce per u CPU, ma ancu tutti i cumpunenti di hardware. In esencia, a strata di l'estrazioni hà avutu creatu software equivalent di video card , hard drives, porti seriali , etc. U risultatu era un ambientu di emulazione chì puderia cumprà Windows o Linux, ma era severu limitatu in u cumpletu è i sistemi operativi chì puderia esse usata.

Cù l'avventu di a decisione di Apple per utilizà i processori Intel, a sanu sanu di l'emulazione hè stata scannata. In u so locu, hè a capacità per run other OSs direttamente in una Intel Mac. In fatti, se vulete correranu Windows direttamente nantu à una Mac com una opzione in bootup, pudete aduprà Boot Camp , una applicazione chì Apple provèndule per una manera uttena di installà Windows in un ambiente multi-boot.

Ma assai usu anu bisognu di un modu per esecutà u Mac OS è un secunusimo SO à tempu. Paralleli, è più tardi di VMWare è Sun, purtonu a capacità à a Mac cù tecnulugia di virtualizazione. A virtualizazione hè simili in cuncettu per l'emulazione, ma picchì a Mac basatu Intel basatu à u stessu hardware cum'è PC di stati, ùn ci hè bisognu di creà una capa d'abstrazione hardware in software. Invece, u prugramma Windows o Linux pudarà esse direttamente nantu à u hardware, pruduce veloce chì pò esse casi quant'è veloce, se si l'OS invitatori facianu nativamente in un pc.

E questa hè a dumanda da i nostri testi di benchmarksi cercanu di risponde. Fate i trè principali attori in virtualizazione in a Mac - Parallels Desktop for Mac, VMWare Fusion, è Sun VirtualBox - campanu à a prumessa di pruperma nativu?

Diciemu "propiu nativu" perchè tutti l'ambizioni di virtualizazione sò qualchi sopra chì ùn pò micca esse evitata. Perchè l'ambiente virtuale hè in corruzzione à u stessu tempu da l'OS (OS X) nativu, duverà esse diventà i recursos di hardware. Inoltre, OS X hè deve prupone parechji servizii per l'ambienti di virtualizazione, cum'è e di serviziu di u serviziu. A cumminazzioni di sti servizii è a pussibilità di i risorsi tene à limità cumu ben ancu u sistema operatu virtualizà.

Per risponde à a quistione, avemu duverà realizà e teste di benchmarksi per vede cumu benestate e trè ingrezii di virtualizazione maiori fare correranu Windows.

02 di 07

Virtualisation Benchmark Test: Metu di Pruvenza

GeekBench 2.1.4 è CineBench R10 sò l'applicazioni benchmarksi chì avemu usamu in e nostre testi.

Avemu duverà utilizà dui suites prufessiunale di riferenze distintu è pupulari. U primu, CineBench 10, realizava una prova di u mondu di u CPU di l'informatica, è a capacità di a carta grafica per rinfurzà l'imagine. U primu testu usa u CPU per rinfurzà una figura fotorealista, cuncutazioni CPU intensivi per rinforà riflessioni, oculazione ambiente, illuminazione di l'area è ombrezza, è più. A prova hè realizatu cù un CPU chjaru o core, è poi ripetutu utilizandu tutti i CPU è nudi. U risultatu pruduce un ranu di rendimentu di referenze per l'usu chì utilizeghja un unicu processatore, un gradu per tutti i CPU è nuclei, è una indicazione di quantu sò moltu cores o CPU.

A second stampa di CineBench evalueghja u funziunamentu di a cartulare di scrittura di l'informatica cù l'OpenGL per rinforà una scena 3D da quandu a camera si move in l'scena. Questa testa determina quantu rapidu a carta grafica pò esse rializatu mentre ancu accuratu chì rende l'scena.

U second suite di teste hè GeekBench 2.1.4, chì pruvà l'integrazione di u pruggillatore è u prughjettu di u punteddu, prughjone a memoria da un teste simplice è di scrittura di realizazione di scuru è realizativi un teste di riflettori chì prutege l'amma di banda di memoria. I risultati di u settore di testi sò cumminati per pruducià una sola puntera GeekBench. Scopre dinò i quattru settei testi di basa (Rendimentu entier, Rendimentu flottante, Rendimenti di Memoria è Rendimentu Stream), per pudemu avè vede i punti di forza è di punti debbitori di ogni ambiente virtùtu.

GeekBench utilizza un sistema di riferimentu basatu à un PowerMac G5 @ 1.6 GHz. E puntezzi di GeekBench per i sistemi di riferimentu sò normalizati à 1000. Ogni qualità più altu di 1000 significanu un computer chì duveru megliu da u sistema di riferimentu.

Siccomu i risultati di e rive di e suites sò qualchi astratti, avemu da principià per definisce un sistema di riferimentu. In questu casu, u sistema di riferimentu serà u Mac d'ospitu chì hè stata utilizata per esse diretta i trè ambiti virtuale ( Parallels Desktop for Mac , VMWare Fusion è Sun Virtual Box). Avemu per eseguite e suites benchmarksi nantu à u sistema di riferimentu è utilizate esa figura per pattalizzarè cumu sia l'ambienti virtuale.

Tutte prucessione anu realizatu dopu una nova startupu di u sistema ospitante è l'ambienti virtuale. Tant l 'anzianu è l'ambienzi virtuale hanu tutte l'apparenza anti-malware è antivirus disabilitatu. Ogni ambitu virtuale sera amministratu da una finestra di l'OS X è cum'è u metu più cumune in tutti i trè ambnessi. In u casu di l'ambienzi virtuale, nisun'aplicazioni d'usu ùn eseguite micca altru ch'è i benchmarksi. In u sistema amicante, cù l'eccezzioni di l'ambienti virtuale, l'applicazioni di l'utilizatore ùn sia cù un editore di testu per piglià noti prima e doppu a prova, ma mai in u prucessu di prova.

03 di 07

Virtualisation Benchmark Test: Benchmark Results per Sistema Host Mac Pro

I risultati di a prova di riparazione in u sistema d'accadèmule pò serve cum'è un riferimentu quandu compara u realizazione di un ambient virtuale.

U sistema chì accodà u trè ambiti virtuale (Parallels Desktop per Mac, VMWare Fusion è Sun VirtualBox) hè una edizione di u 2006 di una Mac Pro:

Mac Pro (2006)

Dui Processors Dual-core 5160 Zeon (4 nuclei totali) @ 3,00 GHz

4 MB per core L2 cache RAM (16 MB totale)

6 GB RAM consisti di quattru moduli d'1 GB è 4 moduli 512 MB. Tutte e moduli sò parechjati parenti.

Un busu di 1,33 GHz in fronte

Una cartolina grafica NVIDIA GeForce 7300 GT

Dui 500 GB Samsung F1 Series discos durifichi. OS X è u software di virtualizazione sò residenti nantu à u startup drive; i OS invités are stored in a seconda drive. Ogni trasporti pussede u so stessu canali SATA indipendenti 2.

I risultati di i prugetti GeekBench è CineBench in u Mac Pro chì l' avete proporcionarle u liceu praticali di u performance chì avemu avutu vede da qualsiasi di l'ambienzi virtuale. Dittu chjamatu, vulemu puntualisimu chì hè pussibule per un ambient virtuale per esaminà a realizazione di u situ in una sola prova. L'ambienti virtiche pò esse accessu à u hardware sottufindente è perpassate parechji capi OS è OS. Hè ancu possibili per i tesi di teste di benchmarksu per esse inculpati da u sistema di caching di u cattivamentu integrata in l'ambienzi virtuale, è pruduce risultati chì sò salvati fora di u reggimentu chì hè veramente pussibuli.

Benchmark Score

GeekBench 2.1.4

GeekBench Puntuazione: 6830

Integra: 6799

U Punt flottante: 10786

Memoria: 2349

Stream: 2057

CineBench R10

Rendering, CPU: 3248

Rendering, 4 CPU: 10470

A veloce efficaci di unica à tutti i processadori: 3.22

Stagneri (OpenGL): 3249

E risultati detallati di i prucessi di riparazione sò dispunibuli in a Galeria Test Testimoniali di virtualizazione.

04 di 07

Virtualisation Benchmark Test: Benchmark Results per Parallels Desktop for Mac 5

Parallels Desktop for Mac 5.0 hà capaci di scappà tutte e nostre prucessu di riparazione senza sullivazione.

Aduprà l'ultima versione di Parallels (Parallels Desktop for Mac 5.0). Avemu installatu còmpie freschi di Paralellamenti, Windows XP SP3 , è Windows 7 . Oprumosse estes dui SO Windows per pruvà cumu pinsamu chì Windows XP represente a vasta majurità di e instalazione Windows in u SO X, è chì in u futuru, Windows 7 serà u cliente cumusu più cumunu in Mac.

Prima di prucessione cumincià, avemu verificatu è installatu tutti l'aghjurnamenti dispunibili à l'ambient virtuale è i dui sistemi operativi Windows. Una volta chì era tutta a data, avemu cunfiguratu i macchilii Windows virtuale per utilizà un unicu processatore è 1 GB di memoria. Certiu Paralleli, è disattivati ​​Time Machine è qualsiasi startup items in a Mac Pro ùn hè micca necessariu per a prova. Averemu da restituisce u Mac Pro, paralettu Paralighi, hà iniziatu unu di l'ambizioni Windows, è hà fattu e duie settori di teste di benchmarksi. Quandu i teste eranu cumpletu, avemu copiatu i risultati à a Mac per più tardi.

Dopu avemu ripetutu u restitudu è u principiu di Paralighi per i prucessi di riparazione di u secunna Windows OS.

Finalmente, avemu ripetuta a secùnea supra cun l'OS invaditu à utilizà 2 è da 4 CPU.

Benchmark Score

GeekBench 2.1.4

Windows XP SP3 (1,2,4 CPU): 2185, 3072, 4377

Windows 7 (1,2,4 CPU): 2223, 2980, 4560

CineBench R10

Windows XP SP3

Rendering (1,2,4 CPU): 2724, 5441, 9644

Ombrezzu (OpenGL) (1,2,4 CPU): 1317, 1317, 1320

CineBench R10

Windows 7

Rendering (1,2,4 CPU): 2835, 5389, 9508

Ombrezzu (OpenGL) (1,2,4 CPU): 1335, 1333, 1375

Parallels Desktop for Mac 5.0 cumplittamenti cumplittamenti tutte e testi di benchmarking. GeekBench anu vistu solu scatuli disposti in u cumpurtamentu tra Windows XP è Windows 7, chì hè quellu chì aspetta. GeekBench si cuncintrau in prucessu di prucessu è u ricunniscenza di memoria, cusì avemu da esse un bon indicatore di u funziunamentu sottuviu di l'ambienti virtuale è quantu faci elenze u hardware di Mac Pro è dispunibule à i OS di clientele.

U prughjettu di u prucessu di CineBench anu evidenti a cuntrastenza per e dui sistemi operandi Windows. Una volta, hè quellu di esse espertu postu chì a prova di prucessa facenu un vastu usu di i processori è l'amichezza di a memoria cum'è vistu da i OS. A prova di ombrezza hè un bon indicatore di quantu ogni l'ambiente virtivale hà impurtà u so video driver. A diversità di u restu di hardware di Mac, a carta grafica ùn hè micca diretta direttamente à l'ambienzi virtuale. Questu hè chì a cartulare di gràficu devene à a cura di a visualizazione per l'ambienti ospitanu, è ùn pò micca esse divirtitatu per vede solu l'ambienti di ospiti. Questu hè veru ancu s'ellu l'ambienti virtuale si trova una opzione in pantalla completa.

E risultati detallati di i prucessi di riparazione sò dispunibuli in a Galeria Test Testimoniali di virtualizazione.

05 di 07

Pruvenza di Benchmarking di virtualizazione: Benchmark Results per VMWare Fusion 3.0

Avemu marcatu u prugramma Windows XP solu in a prova benchmarku di Fusion cum'è invalida, dopu chì a memoria è i risultati di u flussu hà scritte 25 viempate più megliu da u locale.

Avemu l'ultima versione di VMWare Fusion (Fusion 3.0). Avemu installatu còmpie freschi di Fusion, Windows XP SP3, è Windows 7. Eppuru d'estes duie SO Windows per pruebasi se pinsamu chì Windows XP hè a maiò parte di l'installazioni Windows in u SO X, è chì in u futuru, Windows 7 serà U sistema operatore communale più cumandante in Mac.

Prima di prucederali, avemu verificatu è installate aghjurnamenti disponibile per l'ambienti virtuale è i dui sistemi operativi Windows. Una volta chì era tutta a data, avemu cunfiguratu i macchilii Windows virtuale per utilizà un unicu processatore è 1 GB di memoria. Scuzzulate Fusion, è disattivati ​​Time Machine è qualsiasi startup items in a Mac Pro ùn hè micca necessariu per a prova. Averemu da restituisce u Mac Pro , fusionu a Fusion, hà iniziatu unu di l'ambizioni Windows, è hà fattu e duie settimane di teste di benchmarksi. Quandu i teste eranu cumpletu, avemu copiatu i risultati à a Mac per l'usu dopu.

Averemu ripetutu u restitudu è u principiu di Fusion per i prucessi di riparazione di u secùu Windows OS.

Finalmente, avemu ripetuta a secùnea supra cun l'OS invaditu à utilizà 2 è da 4 CPU.

Benchmark Score

GeekBench 2.1.4

Windows XP SP3 (1,2,4 CPU): *, 3252, 4406

Windows 7 (1,2,4 CPU): 2388, 3174, 4679

CineBench R10

Windows XP SP3

Rendering (1,2,4 CPU): 2825, 5449, 9941

Ombrezzu (OpenGL) (1,2,4 CPU): 821, 821, 827

CineBench R10

Windows 7

Rendering (1,2,4 CPU): 2843, 5408, 9657

Stagneri (OpenGL) (1,2,4 CPU): 130, 130, 124

Traghjettimu in i prublemi cun Fusion è i testi di benchati. In u casu di Windows XP cun un procesatore unicu, GeekBench informava a rivolta di memoria di flussu à un ritmu megliu di 25 volte a riticata di u Mac Pro. Stu risultatu spiciale in memoria hà troppu u Puntu di GeekBench per a sola versione CPU di Windows XP à 8148. Dopu ripetuta u teste assai volte è risultati parechji solu, deve decisu di marcà a teste cum'è invalida è cunzidenu com'è un interazzione cù u test di benchmark, Fusion , è Windows XP. A quantu comu pudemu avè di sapè, per a cunfigurazione unica CPU, Fusion ùn hè micca informatu a cunfigurazione hardware in correttu à l'appiccata GeekBench. In ogni modu, GeekBench è Windows XP facia perfetta cù dui o più CPU seleccionati.

Avemu avutu ancu un prublema cù Fusion, Windows 7, è CineBench. Quandu pudèmoschja CineBench sottu Windows 7, hà informatu una carte video genera comu l'unicu hardware gràficu dispunibule. Mentre a carta grafica generica puderia cumprà OpenGL, hà fattu perchè à un qualchì ritmu fugliu. Questu pò esse u risultatu di u Mac Pro chì hà avutu una vera tarjeta grafica NVIDIA GeForce 7300. I sistema di e tecniche di Fusion suggerenu una cartolina grafica più moderna. Avemu trovu interessante, ancu chì in Windows XP, a prova di shading CineBench anu senza alcuni.

Un altru cà i dui peculiarità chjamati prima, l'impresa di Fusion hè stata a par cù ciò chì duvemu esse espertu da un ambiente virtuale ben diseñatu.

E risultati detallati di i prucessi di riparazione sò dispunibuli in a Galeria Test Testimoniali di virtualizazione.

06 di 07

Pruvenza di Benchmarking di virtualizazione: Benchmark Results per Sun VirtualBox

VirtualBox hà micca stata capace di detectar più di un CPU unicu durante u running Windows XP.

Avemu l'ùltima versione di Sun VirtualBox (VirtualBox 3.0). Avemu installatu còmpie freschi di VirtualBox, Windows XP SP3 è Windows 7. Eppuru d'estes duie SO Windows per l'attesu perchè pinsamu chì Windows XP hè a maiò parte di l'installazione Windows in u SO X è chì in u futuru, Windows 7 serà U sistema operatore communale più cumandante in Mac.

Prima di prucederali, avemu verificatu è installate aghjurnamenti disponibile per l'ambienti virtuale è i dui sistemi operativi Windows. Una volta chì era tutta a data, avemu cunfiguratu i macchilii Windows virtuale per utilizà un unicu processatore è 1 GB di memoria. Scuzzulà VirtualBox, è disattivati ​​Time Machine è qualsiasi startup items in a Mac Pro ùn hè micca necessariu per l'esami. Averemu da restituisce u Mac Pro, iniziatu VirtualBox, hà iniziatu unu di l'ambizioni Windows, è hà fattu e duie settimane di teste di benchmarksi. Quandu i teste eranu cumpletu, avemu copiatu i risultati à a Mac per l'usu dopu.

Averemu ripetutu u restitudu è u principiu di Fusion per i prucessi di riparazione di u secùu Windows OS.

Finalmente, avemu ripetuta a secùnea supra cun l'OS invaditu à utilizà 2 è da 4 CPU.

Benchmark Score

GeekBench 2.1.4

Windows XP SP3 (1,2,4 CPU): 2345, *, *

Windows 7 (1,2,4 CPU): 2255, 2936, 3926

CineBench R10

Windows XP SP3

Rendering (1,2,4 CPU): 7001, *, *

Stagneri (OpenGL) (1,2,4 CPU): 1025, *, *

CineBench R10

Windows 7

Rendering (1,2,4 CPU): 2570, 6863, 13344

Ombrezzu (OpenGL) (1,2,4 CPU): 711, 710, 1034

Sun VirtualBox è i nostre applicazioni di Benchtest scontru in un prublema cù Windows XP . Specíficamente, GeekBench è CineBench ùn anu capace di vedà più cà un CPU unicu, regardless of how we configured the guest OS.

Quandu pruvate Windows 7 cù GeekBench, avemu avutu chì l'utilizazione multi processatore era poviru, risultatu in i punti più boni per 2 è 4 configurazioni CPU. U prugrammu di prucessatore uniparente pare ch'ellu hè nantu à l'altri entorni virtuale.

CineBench hè ancu impussìbule di vedà più di un unicu processatore quandu corra Windows XP. Inoltre, u teste di prucessu per a versione unica CPU di Windows XP hà pruduciutu unu di i risultati più veloci, sopra à ancu i Mac Pro stessu. Avemu pruvatu a distanza di a prova quarchi volta; tutti i risultati eranu in u listessu gamme. Pensemu chì hè sicuru di fàrilu u Windows XP unicu CPU chì rende i risultati per un prublema cù VirtualBox è cumu si usa l'CPU.

Avemu vistu ancu un bump straniu in risultati per 2 è 4 testi di CPU cun Windows 7. In ogni casu, rende più di duppià in rapidità annunendu da 1 à 2 CPU è di 2 à 4 CPU. Stu tipu di aumentu di rendimentu hè improbabile, è torna una volta di fàrilu quì à a implementazione di VirtualBox di parechje supportu CPU.

Cu tutti i prublemi cù prucessu di benchmarki in VirtualBox, i solu risultati validu di teste sò quelli per un CPU unicu sottu Windows 7.

E risultati detallati di i prucessi di riparazione sò dispunibuli in a Galeria Test Testimoniali di virtualizazione.

07 di 07

Virtualisation Benchmark Test: I Risultati

Cù tutti i testi di riparazione, hè u tempu di riurisce a nostra domanda originale.

Fate e trè grandi attori in virtualizazione in a Mac (Parallels Desktop for Mac, VMWare Fusion, è Sun VirtualBox) di campà à a prumessa di prufessiunale nativu?

A risposta hè una borsa mixta. Nisunu di i candidatici di virtualizazione in i nostri testi di GeekBench anu sappiutu risponde à a dimarchja di u Mac Pro. U megliu risultatu hè statu registratu da Fusion, chì hà sappiutu ottene u 68.5% di u funziunamentu di u cumendariu. Paralleli hà vicinu à u 66,7%. Cunduce a strada era VirtualBox, à 57,4%.

Quand'avemu emittatu à i risultati di CineBench, chì usa una prova di u mondu reale per l'imaghjini di imaghjini, sò stati vicinu à a punteru di u bigliettu. Una volta, Fusion hè stata a cima di i testi di prucessu, uttene un 94.9% di u funziunamentu di u cumendariu. Paralleli hà seguitu à u 92,1%. VirtualBox puderia micca cunfidenziale cumpletu u prucessu di rinfurzà, sbattivanu l'affare. In una iterazione di u teste di prucessu, VirtualBox hà dettu chì ellu realizava un 127,4% di megliu cà l'anzianu, mentre que in altri, era impussìbule di principià o finishing.

A prova di ombrezza, chì vede cumu beni a carte di gràficu fa cumprenda OpenGL, luntanu u più bruttu di tutti l'ambiti virtuale. U megliu esercitu era Parallelli, chì righjistà à u 42,3% di e capacità di u postu. VirtualBox hè sicondu in u 31.5%; Fusion hè in terza in u 25,4%.

Pigliate un vincitore generale hè quì chì avemu da lascià à l'usu finali. Ogni produttu hà e so vulgarisi è minuscule, è in parechji casi, i numeri di benchmarksi sò cusì vicinu chì ripitendu i prucessi puderanu cambià a classificazione.

Cù ci sò i testi di teste benchmarksi ùn anu vistu chì universale, l'abilità di fà l'usu di a carta grafica endemica hè quella chì mantene l'ambientu virtuale da esse un sustitutu tutale di una PC dedicata. Dittu chistu, una cartolina di gràfica più moderna chì avemu avutu quì puderia generà numeri d'attraversu più in u testi di ombrezza, in particulari di Fusion, chì u sviluppatore suggerisce più di i carte gràfiche di più rendimenti per i megliu risultati.

Avete bisognu chì certi cunglienze di teste (ambiente virtuale, versione Windows è test benchmark) ponu esse attruvati, o risultati irrealistichi o fallimentu per cumponenu una prova. Queste tipi di risultati ùn deve micca esse utilizatu com'è indicatori di prublemi cun un ambient virtuale. I testi di Criteriumi sò appricazzioni pocu cumu per pruvà cumercià in un ambiente virtivale. Sò disinfittati per meditarè u funziunamentu di dispusitivi fisichi, chì l'ambienti virtù ùn puderanu micca permettà accessu. Questa hè micca un fallimentu di l'ambienti virtuale, è in usu di u mondu reale, ùn avemu micca avutu prughjettu di prublemi cù a grana maggioni di l'applicazioni Windows accuminciassi sottu un sistema virtuale.

Tutti i virtuti chì avemu assestatu (Parallels Desktop for Mac 5.0, VMWare Fusion 3.0 e Sun VirtualBox 3.0) proporcionanu un bon rendiment è stabilità in l'usservà di u ghjornu, è deve esse capaci di serve cum'è u vostru ambiente primariu Windows per a maiò parte di ghjornu applicazioni.