Pudete i Video Games Puderanu Da Realtà?

Aduprà gràficamenti favuruti in Better Games? Risposta short Nope.

U primu video game chì ghjocu era Pong. Una piccula pixedda di l'informatica hà livatu trà duie paddle compostu da un pocu più pixel. Pudete pudè trasllendu e paddle up and down. U ghjocu ùn hà pare micca assai, ma era assai divertente.

I Video Games sò assai megliu di quelli chì avianu in l'anni 1970. Hè ciò chì hè grande, perchè ùn sò micca assai ghjurnati chì pudete fà nantu à un pianu pixellu in glaciale nantu à una scherma negra. Ma quantu avemu aspittatu per a consola di Nintendo, u NX, quistione sò novamenti risultatu nantu à ch'ellu sia ghjucatu per l'ultimu filu di gràficu a cunsula o se, cum'è a Wii è Wii U per questu, a cunsola vi sarà un passu. E dinò una volta, pensu chì a stupidu persecuzione per i supergraphichi hè. Aghju deve dumandà: Aviate ghjucatu in impauriti in a realità?

A Storia di a Realità

A ricerca per una emulazione megliu di a rialità hè stata cun noi per decennii. In u filmu, i silos cedeu u sonu, u biancu è u biancu facia u modu di u culore. Screensi anu più largu per cumpielu a nostra visione perifèrica. I films sparghjenu freti à 3D, cun successu variu, sempre attentatie di alcuni un perfettu di a rialtà.

I video games anu ancu esse travagliatu nantu à a so realità. Da manifestazioni monocromati simuli di pixelli, i ghjorni agregati culore, scrollanti sfundanti è ambiu 3D. Cu ogni saltatu tecnologicu avemu avutu vistu tariffu di fotograficu superiore, textures più detallati, animazione più sudu. U 3DS hà purtatu 3D vetroli in u jocu, è simu ghjunghjenu una nova era di VR.

In certi modi, questu hè tuttu bellu. U puteri di cunsuleti moderni permetanu à i disinfettori di ghjochi à creà scènes rousing of vast crowds moving effortlessly through enormous, elaborate, detailed worlds. Ma i pruduttori gràfiche chì facenu alcune incontri incuraggei à ghjunti di ghjochi a strive sempre in versu versu una cosa chì vede "vera." E certi volte chì a crescita di l'iperessa ùn creanu micca un monde credulente cum'è ferma un avverbiu.

La irrealità di a Realità

Aiu ancora chjamatu ghjucatu un pocu di Call of Duty: Black Ops nantu à a Xbox 360 in un avvena prus. Sicondu ghjorni più principaru di i Wii games à u mumentu, aghju veramenti espantavule da i visuale. I rifieri in l'acqua, a fisica cunvince di i splusioni, i pollastie camminendu, eranu alliammi sfarenti di l'infurmazioni quantità chì a so tecnulugia hanu purtatu i ghjucassi.

Eppuru, ùn aghju micca veramente l'aspettate. Era troppu brutta, troppu chjucu, troppu chjucu; guerra ùn deve micca vera cusì neve. In un modu, l'attu di a fideltà gràfica reali di u mondu reali hà fattu solu chì sinsenu falanu.

Una fotografia puderete vede una donna chì sò nantu à una muntagna, ma per mè ùn ha micca mai ritruvatu in una fotografia cum'è a donna di Monet cun un Parasol . A pittura ùn sia micca squadra per a rialtà, ma ponu sentu u sole, Sognu di u ventu, Puderaghju u grass blowing. Hè a rialità di l'imaginazione.

Copià a realità sia unrealità. U squadra chì hà fattu Ico in prima prupone a prusprissioni di i movimenti di i so caratteri è truvaru artificiali. Scusaranu invece di l'animazione di l'antica scola, è i caratteri sò vintu chì vive, respira ghjente.

Di sicuru, ùn ci hè bisognu di fà ancu attuale a realtà. U ghjocu, cum'è Okami è Mad World, sò prupòsitu, flamboyantly, micca reale, è erani visually stunning. Ma si senti cusì tali attempte di altu stile si scurdate in favore di e stile brillanti è texturizati HD.

Ancu di i ghjoculi chì vulete parete à u mondu reale, sò in u so megliu quandu u mondu reali hè avvicinatu artfully. U primu jocu Splinter Cell hè, per mè, facilmente a più visually striking, no per u processu di gràficu crue, chì hà perfigliatu assai da quì, ma per l'incredibile art design. U ghjocu hà avutu un sensu sensu di lume è di l'ombra, è aghju scurdatu di vedere l'ombra chì l'arraggiate nantu à u muru è i drapes facenu in un corridor. I sussegwenti ghjochi avvintenu a so visuale in una manera utilitariu, chì offrenu più fine cù l'arti.

Questu ùn significheghja micca chì aghju averebbe aduprà gràfici. À quantu I love Ico , cù i so impressionista, visuale di u PS2, i viudine più nimi di a versione HD di a PS3 sò appelanti. Ma a ragiunata chì a sola versione hè bella hè per via di a direzzione di l'arti sottocetti; a tecnulugia hè solu una ferramenta.

U Problem Con Obsessione Grafica

Questu era sempre u mo core cù e pretene à a mancanza di HD in Wii. U prublema per u Wii ùn era micca ch'elli ùn eranu micca HD, ma chì parechji sò avìanu un artu disignu chjamatu. Ammulani di gràfiche sò una malatie di u funziunamentu chì faci i disinfettanti di ghjucatori incapaci di pensà à qualcosa più di tariffu è texturizati, è i Wii chì parevanu boni, cum'è a Legend of Zelda: Skyward Sword è Disney Epic Mickey , pi fari qualcosa chì parecia bè in Wii, invece di scalingnu qualcosa chì sultantu solu piacevule nantu à una PS3. Eranu i ghjoculi chì ponenu imaginazione prima di a tecnulugia.

Credu chì a maiò parte di u mutivu di Nintendo ùn hè micca impurtentatu di rivalà gràficamente cù l'altri consolei quand'ellu hà liberatu a Wii era solu perchè Nintendo ha statu sempri più interessatu cun l'imaginativu di u visuali cù u realismu. U ghjocu di ghjocu di Nintendo-di-a-residenza Shigeru Miyamoto hà dettu chì ùn era micca interessatu di fà e cose chì oghje aspettu, è chì hè prublemu a norma di Nintendo. Ancu quand'elli pusonu qualcosa cù gràfici più realistichi, cum'è i ghjoculi Metroid Prime , tendenu à sceglienu i culori è i disegni chì sò un pocu più cartoonie.

In ultimamente, u prugressu tecnologicu sempre hè un scambiu. Parechji filmi ghirreri sò oreurentati da l'avventu di u sonu, perchianu anni di definisce un mediu chì stanu belli cuntatu stori per visuale. I so teme eranu justificati prima; Cammari sti firmatu, i sceni cuntinuanu. Eventualmente i cineastichi truvaru un modu di utilizà i so novi utili. Ma in video è ghjudiziati novi tecnulugichi ùn sò micca arrinceru parechji decennii, ma cchiuttostu pocu anni o ancu mesi, è di ghjunti di ghjochi sò spessu saranu cusì obsesionati di cose chì l'attrachante realisticu chì ùn anu micca pensatu chì deve esse unicu visualmente unicu.

Reality & lt; Bellezza

Grafica più bellu ùn avete micca meglii di partiti. La Legenda di Zelda: Twilight Princess HD ùn hè più divertente ca l'uriginale, è mentre ch'ellu sia megliu in un video di comparatore side-by-side, ùn àiu avè notatu a mellura mentre ghjucanu, perchè un ghjocu ùn hè micca studiatu di u numeru di pixel à avè una sperienza.

L'annu funu à a cunvenzione di cunvenzione E3 hè l'annu di a Xbox 360. U ricordu chì cammina, vintendu i partiti chì rapprisentanu l'altitudine attuale di a tecnulugia, è sintendu chì tutti parianu di u listessu jocu male. Di tuttu ciò ch'e aghju vistu, l'unicu ghjocu chì l'imaghjini mi smaravanu era Okami, un ghjocu PS2 cù gràpiu unicu d'acuarela. Ùn era micca un ghjocu chì impastò i pussibbilitati di a fideltà visuale, ma hè un ghjocu chì impastò i frontieri di quale un jocu pare puderebbe.

Parechji critici objected that with Wii U, Nintendo scacciò a so rispunsabilità per unisce à a guerra di gràfica, è questi critichi insistenu chì u NX hà bisognu di ottene u megliu gràficu per Nintendo per u so mojo. Invece di insistèvule chì Nintendo parte à a razza, però, vogliate puderè cunvince l'industria per esempiu. In u mondu di gràfici di HD, dinò di staghjunata, ùn sò sempre dumandate solu una cosa di i ghjunti di ghjochi di u mondu. Ùn aduprate micca gràpure gràfiche cum'è una crutch, ma cum'è strumentu, è fà una cosa abitata.