Purtate a vostra prughjettu: Impact on Education

Avanzate è cuncepimentu di BYOD in l'ambienti di aula

Cù più numri e più veiculi mobile in u mercatu di ogni ghjornu, a dependenza di l'usu di elli hè sempre creatu. Ùn pudemu micca fà senza i nostri artefiseti - anu saranu parti in una parte di a nostra vita. Mentre chì l'attività hà avè principiatu l'adopru di a tendenza BYOD in una manera grande, un altru campu chì hè ancu sottu a so influenza hè quellu di l'educazione. Molte scole in i Stati Uniti d'America sò oghji abbiati à i studienti utilizanu l'apparizione mobili persunali in l'ambienti di l'aula. Parechji universi stabilissentini sò l' usu di tabbili cumunitii; anu sviluppatu applicazioni solu per l'utilizazione di i studienti di l'istituzione particulari, i duttori è altri staffers.

Cumu l'IMPATTU IMPUGNATURA IMPORTA? Chì sò i so vantaghji è i disadvanesses? Averete nantu à scopre ...

BYOD in Education: Pros

A adopzione di BYOD in l'educazione si beneficia a l'istituzione interessata. Prima, permette à i studienti usanu l'apparatu chì sò più familiale. Questu ci mette à a faciule; anu aghjatu ancu a so pruduzzioni. Questu aiuta u stabilimentu educatu reduci u costu di circula libri, laptops o comprimi per i studienti.

Un prugramma di mobiltà prumettiva puteva dà studienti un accessu senza accessu documentale à e lecture, note, presentazione è un altru materiale chì avissiru aiutà à u travagliu di casa. Puderanu ancu sottumendarà i so duminii elettronicu - questu seria uttellu utili à i tempi quand'elli ùn pò micca assiste à a scola; per esempiu, se u studiente hè bisognu à esse da a cità per un tempu; duranti i periodi di malatizza è cusì.

I seguenti sò i vantaghji di permette a BYOD in l'educazione:

BYOD in Education: Cons

L'impurtanza soprattuttu soprattuttu, ci sò scumale di a dimustrazione à BYOD in l'educazione. A primariu entre elle sò prublemi di sicurità è privacidad, prublemi di legalità è di cumplizzioni è discrepanzii salarii.

Questa siguenti sò l'disadvanessità di permetterà BYOD in l'educazione: