Samsung and Philips Ditch 3D TV

Hè 3D per a Home In His Death Throes?

Cume a maiò parte di e grande marche di televisione setate per inizià a spedizione di i so bandieri di televisione 2016 in u prossimità settimana, avemu avè scrittu annantu à più nantu à a cumpuntazione chjave cumanda quelli televisivi portanu. È hè diventendu chjaru chì, per certi marchi, almenu, una funzione chì ùn hè più nantu à l'agenda hè 3D .

Per principianti, Samsung hà dettu di sta settimana chì, anche una telonezzu grandi varietà di televisiò per u 2016, solu a so strada insignia KS9800 (KS9500 in u Regnu Unitu) seranu supportanu 3D playback. Questa decisione hè vinuta da una marca, ùn deveremu micca, chì hà in u passatu hà statu unu di i supporturi più aggrissivi di 3D, in quantu à a quantità di i TV 3D hè prodotta è a tecnulugia hè sviluppata per pruvà à migliurà l'experientia TV 3D.

A Great Active Vs Passive 3d War

Quale hè chì pudete scurdà, o u sforzu di Samsung si metti à a so scata amara cù LG per esse si l'attraversu ottellu o passiu filtru dà i megliu risultati 3D per a casa?

Avà, ancu, Samsung m'hà dettu chì ùn hè micca solu crede chì ci hè sempre interessante interessante in 3D per justificà l'u costu, ancu s'elli ùn sò micca veramenti tutti quelli chì altri è cunsunzii di cunsumazione d'energie associati à mette 3D nantu à qualche, ma sò più caru TV.

Ancu di più drasticamenti, l'asseurtanti europeu di Philips hà annunziatu in un avvenimentu recente di stampa chì micca micca un mudellu solu in a so scala di TV di a TV di 2016 prumove l'attrezzione di 3D. Dopu ad avè parsi per chì u filatore di a tecnulugia di fotografia di Philips, Danny Tack, hà dichjaratu chì "3D hè mortu". Quantu hè di cunsiderà una dichjarazione di a pusizione di a marca TV in 3D cum'è pudete avè.

Not Just Samsung and Philips

Mentre chì Samsung è Philips anu statu i televigorii più telustrii chì hè questu quì à esse dichjaratu 3D in a casa questu niche chì ùn hè valutate di vede micca di più, l'ultima freccia di TV di Sony include di più 3D di più d'avanti, cù solu a so firma X94D (vista vista quì ) è u passageru X93D (vediate quì ) mudeli chì cuntinuanu à offre ripaghja 3D. Particularmente impressiunale hè a mancanza di l'assistenza 3D in Sony's probable X85D serie di TV di 4K, capacite HDR.

Ancu LG, chì hà da esse cambiatu in modu per quessa i so televine in modu chì pudaria cumprà usi filtri passivi in ​​elli à furnisce un supportu 3D, hà annunziatu chì unu di i so televisioni OLED 2016 ùn serebbe più supportu 3D.

Hè impurtante sferenzà à stu puntu chì 3D com'è un format di cinematograficu cummerciale fermu pare averebbe da l'OK, per quessa hè solu u formatu di casa 3D chì pareva per esse ghjunghje i skids. Dice questu, cù u novu formatu Ultra HD Blu-ray, ùn anu mancu un supportu per 3D, avete à dì chì i studios averanu sempre tandu interessante di invistisce à fà a versione 3D di una filmatu quand'elli ùn pò micca ancu dipendenu à una secunda casa di u mercatu per questa versione 3D.

Un Criddamentu Chianu?

A quistione di millioni di duminu quì nantu à tuttu quì hè se esse fussi un errore per i big brands di televisione per esse accuminciannu a rimettici di 3D da i so tele. Dopu tuttu, mentre ch'ellu pò esse induve chì, per una variità di razze, 3D in a casa ùn hà mai assicuratu quasi quantu a industria di a TV aiani aspessu, u formatu ferma parechje una fanfase niche dedicatu è passiale.

Allora Samsung è Philips fate u riscu di perde una minimu un pianu à u so telecharger in 3D-less 2016 - è in un mercatu cum'è ultimu cuncorsu cum'è quellu chì ogni marca di televisione hè affruntata di l'oghje, duvete dì di qualse òrdine d'elli pò veramente aduprà per perderte alcuni cumpratenti potenzjali. Avanzà avemu aduverà à vede si Samsung è Philips di decisu decide di megliu esse aduprà 3D in e so televisioni in u 2017 ...