Samsung si faci i Smart TVs smarter with Home Control Features

Samsung Strikes Again

Partendu cum'è un magitadoru in u televiziu in u 1970, Samsung ùn hè stata a distinzione di esse u più grande di u mondu, è una di i so pruduttori di TV innovadores - cù offerazioni in tutte e ranghe di prezzi è di screen sizes. Quandu vene à a tecnulugia di TV, Samsung ùn hà micca pigliatu un postu di novu à qualsiu.

Per esempiu, à u 2015 CES, Samsung introdutte a so linea di SUHD chì incorpora innovazioni cum'è Nano-Crystal (Quantum Dot), basatu di staghjunata , HDR (High Dynamic Range) chì hà elevatu a testa à a riproduzione di color è luminosità, è incorpore u sistema operatore Tizen per una navigazione more efficaci di funzioni di TV è internet / network streaming content.

In ogni modu, hè stata u 2015, cusì, in anticipu à u 2016 CES, Samsung hà annunziatu chì serà esaminatu una nova capacità chì serà dispunibili in a so linea di Smart TV - IoT (Internet of Things) based Home Control via SmartThings piattaforma.

U cuntroltu cuntrollu cù SmartThings

Ordinaramente, u cuntrollu di casa hè quarchi cosa chì esige una infrastruttura fisica è operativa separata (in parechji casi pò esse custretta), ma cù SmartThings, Samsung entre un mercatu crescente di creazioni d'alternatives simplici è affordabbli.

L'alternativa di Samsung si aprovechate di i TV famigliali com'è a basa per u control di casa. Samsung furnisce un centru di mudelli à scatuli "Stufa" chì si stalla in un di u portu USB da TV. Quandu s'activa, e funzioni di cuntrollu di casa si pò accede à u sistema operatu propiu di u televessu, è navigate da u teledirimentu di u televiziu (o via appruvata Smartphone o Tablet).

L'ùltimi apparenti esterni chì sò nicissariu es sò pocu rivechju di cumandru wireless chì i luci, càmera di vigilazione, serrature, termostati, cumpunenti d'àvulamentu multi-kamera, è altre "apparatu" cumpatibile pò esse inchufati in una divintà parti di u sistema di cuntrollu di SmartThings.

Perchè u fanàticu di u cinema in casa, u sistema SmartThings pò cuntene tutte l'elementi di u vostru ambiente viulente (accendà nantu à u televigilatore è l'armate l'ordine chì accuminu tutti l'apparecchi di u viaghju è di u viulinu, dim illuminazione è / o chjusu i persiani, è forsi ancu volta nantu à e popcorn popper).

More Info

Siccomu l'annunzzione hè solu un prucessu finu à più, più cunsultate nantu à i SmartThings i TV è apparezziunità eccellenti è l'appruvisazioni chì si ponu cuntrullà seranu à u 2016 CES, cum'è qualsiasi altre novu funziunalità innovadora per esse dispunibule nantu à a linea TV di Samsung.

Inoltre, tenete in mente chì Samsung hè un feud competitivinu continuu cù LG, è cum'è o u televigilante vene cun quarchima cosa nova, l'altru cunteghate dinò cun questu cosa simili - in questu casu, LG hè prometente di qualchi funzione di cuntrollu di l'appruvisione com a parte di u so WebOS U sistema operatore 3.0 di TV chì hà da debutà à u 2016 CES .

UPDATE 12/30/15: Sì LG Contadores Samsung Con SmartThinQ Control Hub (CNET)

ACIDDATA 01/04/16: Samsung hà ancu annunziatu aghjurnamenti à l'interfaccia di Smart TvE di Smart Tizen, è dinò mudele di u so cuntrollu remoto TV Smart.