Specifying a Series of Font Families CSS Font-Family Property

La Sintache di l'Impurtanza Font-Famiglia

U pianu tipograficu hè un pezzu criticu di un grandu situu di designu di u situ. Crià siti cume testu chì hè faciule per leghje è chì ferma assai hè l'urdunzione di ogni prughjettu di u web designer. Per ghjunghje, avete bisognu di esse capace di stabilisce e tipugràfichi specifichi chì vo vulete utilizà nantu à e vostre pagine web. Per specifià a tipografia o font family nantu à i vostri cartulari Web uttene a propria stile di famiglia in u vostru CSS.

U stile simplice di font-famiglia chì puderia usà cumprendi solu una sola font family:

p {font-family: Arial; }

Se applicate stile à una pagina, tutti i paragrafi sò signalati in a famiglia di "Arial". Questu hè grande è postu chì "Arial" hè ciò chì hè cunnisciutu com'è "fonte web-safe", chì significa a maiò parte (in casu sanu tutta) l'avete da esse installatu, pudete restu bellu facilmente sapendu chì a vostra pagina vi schjevià in a fonte prevista .

So what happens if the font you select you can not find? Per esempiu, sè ùn avete micca usatu una "fattura segurua web" in una pàgina, chì cosa l'agentu d'utilizatore si ùn anu micca avè esa fonti? Facenu una sustituzzioni.

Questu pò résultat à qualchi pagine di aspettazione. Una volta funu à una pagina chì u mo ordinariu hà indicatu in u "Wingdings" (un icona-settore) perchè u mo ordinariu ùn anu micca a fonti chì u sviluppatore avia spicciatu, è u mio navigatore hà fattu una scelta predilettu nantu à quale fonte puderia utilizate com'è sustituzione. A pagina era micca leggianu per me! Questu hè un induve una stazzione fontana in ghjucà.

Famigili dispunibuli multiplicate Font with a Comma in una stampa di fonte

Un "stazzione font" hè una lista di e fonts chì voi chì vulete a vostra pagina per aduprà. Puderete sperà a vostra chjave di funziunamentu in modu di a vostra preferenza è siparate quì cun comma. Se u navigatore ùn avete micca a prima famiglia di font in a lista, pruvà a seconda è dopu u terzu è cusì avà finu à truvà unu chì hà in u sistema.

font-family: Pussycat, Algerian, Broadway;

In l'esempiu di supra, u navigatore cercarà prima pè a fontana "Pussycat", da "Algerian" in seguitu "Broadway" se nisunu di e altri fonti eranu truvati. Questu ci dessi più d'una chance chì almenu unu di e vostre funziunalità chjappi serà utilizatu. Ùn hè perfettu, chì hè per quessa chì avemu ancu più chì pudemu aghjunghje à a nostra stazzione font (sia sanu!).

Utilizà e geniculate Fonts Last

Cusì pudete creà una stampa di stampa cù una lista di tipografie è ùn anu mancu qualchissia chì u vostru navigatore pò truvà. Avete micca bisognu chì a vostra pagina ùn ponu esse unreadable si u navigatore face una scuperta saria di sustituzzioni. Cridenti CSS hè una solu suluzione per questu questu: generic fonts .

Aduprate sempre a vostra lista font (ancu se hè una lista di una sola famiglia o solu i risultati sicuri) cun una font genica. Ci hè cinque chì pò pudete utilizà:

I dui esempi supra anu da esse cambiatu per:

font-family: Arial, sans-serif; font-family: Pussycat, Algerian, Broadway, fantasia;

Certi noma di font nomi sò dui o più motte

Se a famiglia di fontana chì vulete utilizà hè più di una parolla, pudete circundà cù questi di cita doppiu. Mentre chì certi navigatori ponu leghje famìglie di lettera senza e quaghjure, quì parechji prublemi sò seghji indipindenti o ignorati.

font-family: "Times New Roman", serif;

In questu esempiu, pudete vede chì u nomu di stazzione "Times New Roman", chì hè multi-parolla, hè in casu in quotes. Questu hà dettu u navigatore chì e trè da queste parolle sò parte di u nome di font, in contattu à trè fonts diffecizii solu cù nomi di una sola parola.

Articulu originale per Jennifer Krynin. Edited u 12/2/16 da Jeremy Girard