Utilizà u Menù di u Moteu per gestisce Mac applicazioni è Stacks

Right-Click an Apps Dock Icon per invento Commandos

Menù di u bacinu dà accessu à e funzioni cumune di e appliaggi chì sò attualmente attivi in ​​u Dock . L'applicazioni attivi sò identificati da un triangulu fasgianu nantu à u so icona Dock in Tiger, un fasuratu blu in Leopard, un puntu nìsu in Yosemite , è più tardi. A più prufonda attivita permette di esercerà un livellu di cuntrollu direttamente da u Dock, invece di purtà l'applijazione à u fronte è accede à i menu.

Aduprate un Menu di Dock di applicazione

  1. Pettite u cursore nantu à l'icona d'applicazione in a Dock.
  2. Cliccateu , cliccate è fassi, o cuntrole + cliccate l'icona.
  3. Un menzu di cumandamenti dispunibili.

Pudete puru sceglie tutti i cumandamenti dispunibuli è l'appiezione pruducerà cumpletu l'action selezionata, cum'è s'ellu avete pigliatu u tempu per portà a finestra di l'applicazione à u pianu è accede à i menu.

In parechji casi, accede à l'ordine d'applicazione basica da u menù di u mercariu pò esse summamente handy, cumu l'apertura di una nova finestra di u Safari senza avè da necessà l'app à u primu primu.

Tipi di Comandamenti

U prughjettu di l'applicatore determina quale ordine sò dispunibili per attivà da u Dock. Certi appiicazione sò solu furnisce u minimu minimu di cumandamenti chì Apple demande di sustegnu, cumpresa:

Ogni mottu di l'applijazione in attivazione includenu ancu una lista di pruponiti aperti da l'appiecu. Per esempiu, sè vo avete cinque buttuna di navigatore Web Safari aperta, ogni finestra hè listatu in u menù di u mercagou, facendu fàciule simplificà à cambià da intre.

In più di sti cumandamenti basi, i sviluppatori pò aghjunghje funzioni cumu vi vanu. Eccu unepochi di ciò chì pudete fà da u menù di Dock cun un pocu di applicazioni scelte. (Pudite o ùn pudete micca vede queste opzioni, secondu a quella versione di l'applicazione chì andava in running).

Dock Menu Esempi di Command

iTunes

Apple Mail

Missaghji

L'Elementu My Status in i Messageri cuntrolli di Dock permette di selezziunate è stabilisce u vostru status online di una di e scelte scelte.

Microsoft Word

L'Open Ordine recente mostra una lista di i documenti Word Word più vendu recentemente; pudete selezziunate unu è a aperta da u Dock.

Menù Docku per Ogni Articuli

Finu à quì, avemu avutu guardatu à u menù di u pantu per esse applicazioni nantu à a vostra Mac, ma ci hè un altru articulu di u mercurale cumuni chì anu u so propiu sommenti: u stack.

Menù di Dock per Stacks

Pila dispunibule u cuntenutu di e caratteri chì sò aghjuntu à u Dock. Queste pò esse un carattere simplice, cum'è u vostru cartulare Downloads, o più elaborate, cum'è un cartulare intelligente chì cuntene i risultati di una ricerca centrale .

Ci hè ancu alcune parechje spéciale chì Apple dispunibili, cumpresa una pila d'apps recenti, un pile di documenti recenti è altri .

Stacks anu u so propiu modi di menù di u bacinu. Cum'è l'apparechje in u Dock, accede à i meni di Stacks solu da fà clicciar o cumerciu in un clicle o cliccate in l'icona Dock Stacks. Quandu puderete, puderebbe vede i seguenti elementi:

Ordine per

Defini l'ordine di i elementi in u cartulare sarà spressu in:

Visualizzatu com

Pudete scelte u stilu chì u cuntinuu aduprà:

Vede u cuntenutu quant'è

Controla a quantità di l'articuli in u cuntinuu:

Avanzate è pruvate l'altri opcions; Ùn puderete micca perisce nunda. Truverete trova u vostru «Vede u cuntenutu quant'è« l'opzione più piacevuli chì ghjè simili à cumu si stabilisce Vede u Finder . In questu casu, Grid hè simile à Icon view, mentre chì Liste hè cum'è a vista di u Finder's List. Fan usa versione più chjude di i icone è i mostra in una curva, similar à un fan.

U Dock hè più cà solu un launcher d'appiecazione o un modu di urganizà e appruvazioni spessu usati. Hè ancu un atteruatu à i cumandamenti comunali utilizati ind'è l'appruvisazioni è i paràmetri utilizati à pilastri.

Dà Menù di Dock pruvate. Puderanu esse più produttu, in particulare quandu viaghjà cù assai applicazioni simultaneamente.