Aduprà Terminal à creà è gestione un RAID 0 (Striped) Array in OS X

Sentite a bisognu di rapidità? Dopu à i primi ghjorni, OS X hà supportatu parechje raids di RAID cù l'AppleRAID, software chì Apple hà criatu. L'appleRAID hè in parti di discu, l'uttene di a stallazione di cumanda utilizatu per furmà u formate , spargimentu è reparazione di un dispositi d'almacenamiento in un Mac.

Finu à u SO X El Capitan , u supportu RAID hè statu intruduttu in l'applijabilità Disk Utility, chì permette di creà è gestisce i vostri arrays RAID cù una app Mac standard chì era faciule d'utilizà. Per una certa raggiuni, Apple anu abbandunatu l'aiutu RAID in a versione di El Capitanu di l' app de l' utilità Disca, ma mancu apprezzata manufatti à quelli disposti à usu di a Terminal è a linea di cummanda.

01 di 04

Aduprà Terminal à creà è gestione un RAID 0 (Striped) Array in OS X

Flexibule 5 raffiestanti RAID external 5. Roderick Chen | Getty Images

Speremu chì a superazione di u supportu RAID da Utility Disk era un cuntrollu, prubabilmente causatu per i limitazioni di u tempu in u prucessu di sviluppu. Ma ùn avemu micca veramente a vede u torna di u RAID à Disk Utility in qualchì tempu.

Allora, cù questu in mente, vi vede cumu fà cumercià novi arrays RAID, è cumu gestionà cum'è l'arrays RAID chì create è pre-existing di e versione iniziale di OS X.

L'AppleRAID soporta scaricata (RAID 0), mirrored (RAID 1) , è cuncatenati (spanning) tipi di RAID. Pudete ancu crià gruppi di RAID anu da incunificate i tipi di basa per creà novi, cum'è RAID 0 + 1 e RAID 10.

Sta guidativa vi darà cun u principiu di creà è gestione una razzetta RAID array (RAID 0).

Cosa Ti creasti un RAID 0 Array

Dui o più impunità chì ponu esse dedicate cum'è fette in u vostru razzu RAID.

A copia di salvezza; U prucessu di crià un array RAID 0 borrarà tutte e dati nantu à l'uni impiegati.

Circa 10 minuti di u vostru tempu.

02 di 04

Utilizare lista di discu lista Command per creà un RAID ra rayatu per a vostra Mac

schermu cortesia di Coyote Moon, Inc.

Utilizà a Terminale per creà un RAID 0 array, cunnisciutu ancu com'è un gruppu raggiunatu, hè un prucessu simplice chì pò esse realizatu da qualsiasi usu Mac. Ùn ci hè bisognu di capacità spéciale, ancu chì pudete truvà l'app Terminal un pocu stranu sè ùn avete micca usatu prima.

Prima di principià

Avemu da creà un array RAID strisu per incrementà a veloce chì a data pò esse scritta è leghje da un dispositiu di almacenamiento. Stringed arrays furnisce un aumentu di veloce, ma ancu crescenu a pussibilità di fallimentu. Un fracassu di qualchì unica unità chì faci un gruppu raggiunaria farà fallu a razza di u RAID. Ùn ci hè un metu magicu per recoverà e dati di una distribuzione strisce falluta, chì significa chì devi avè un bon sistema di copia di salvezza chì pudete aduprà per restaurà e dati, in casu un fracimentu di a raghione RAID.

Getting Ready

In questu esempiu, avemu aduprà dos discos cum'è di a reta di a serie RAID 0. Sàssitate sò solu a nomenclatura utilizata per discrìviri i volumi indettenu chì componinu l'elementi di qualsiasi matriga RAID.

Pudete usà più di duie dischi; aghjunghjendu altre discu aduprà u performance ancu mentre l'interfaccia trà i uni è a vostra Mac pò soporta a veloce supplementu. Ma u nostru esempiu hè per una settimana minimu di basa di dui rettili à cumpensu u duminiu.

Cosa Type of Drives Can Be Used?

Quì solu di qualchì proprietà in un tipu di accordu pò esse usatu Discu durri, SSD , ancu USB flash drives . Ancu s'ellu ùn hè micca un requisitu strettu di RAID 0, hè una bona idea per i drives per esse idèntica, sia in grandu è mudellu.

Salvà a vostra dati prima

Ricurdativi, u prucessu di creazione di u telenoveliu borrarà tutti i dati nantu à l'impunità chì seranu usati. Assicuratevi avè una copia di salvezza cum'è prima di cumincià.

Crià a razzetta RAID Array

Hè pussibule di usà una partizioni da un discu chì hè statu divisu in parechje volumi . Ma mentre ch'ellu era pussibule, ùn hè micca cunsigliatu. Hè megliu per dedicà un pezzu tutale per esse un pezzu in u vostru raghju RAID, è questu hè l'avvicinamentu chì facemu à stà guida.

Se l'impunità chì vous partita di l'utilizazione ùn sò micca stampati cum'è un uveru solu usendu OS X Extended (Journaled) com u sistema di schedari, utilizate unu di e seguenti guida:

Formate una Mac's Drive Using Disk Utility (OS X El Capitan o più tardi)

Formate una Mac's Drive Using Disk Utility (OS X Yosemite o prima)

Quandu l'impieghi sò appuntu furmatu, hè urdinatu di combina cù a vostra serie RAID.

  1. Launch Terminal, situatu in / Appliaggi / Utilities /.
  2. Scrive u serviziu à seguente in u promptatu in Terminal. Pudete copre / paste l'òrdine per fà u prucessu un pocu facilissimu:
    DiscutilList
  3. Questa ferà a Terminale per vede tutte e uni cù e uncesi cunnessi cù u vostru Mac, cù l'identifiers di l'unità chì avemu bisognu à creà a raghione RAID. I vostri impegni sò disposti da u puntu di l'accessione di scrittore, in generale / dev / disk0 o / dev / disk1. Ogni unità hà avutu i so particeddi ind'i particeddi, cù a grandezza di a partizioni è l'identifier (u nome).

U identificatore ùn prubbabbiliserà micca esse cum'è u nome chì avete usatu quandu formate e vostre impetu. Per esempiu, hà furmatu dui attitudini, è dete un nome Slice1 è Slice2. In l'imagine quì sopra, pudete vede chì l'identificatore Slice1 hè disk2s2, è Slice2's hè disk3s2. Hè l'identifieru chì avemu da utilizà nantu à a pagina dopu per fà creà a raghione RAID 0.

03 di 04

Crea una razzetta RAID Array in OS X Using Terminal

Screen shot courtesy of Coyote Moon, Inc.

Finu à quì, avemu ottinutu quellu chì avete bisognu di creà un RAID 0 array using Terminal, è utilizate l'ordine di listutil liste per acquistà una lista di l'unioni à u cuntattu cù u vostru Mac. Dopu avemu usatu esa lista per truvà l'identifier names associated with the drives chì vulemu usà in our RAID striped. Se ci vole, pudete ritornu à a pagina 1 o pagina 2 di sta guida à aghjunghje.

Sè vo site liste per creà a raghja RAID, seguitamu.

Comu Terminale per Crià una razzetta RAID Array per una Mac

  1. A terminal hè sempre aperta; si non, ppi lancià l'applicazione Terminal locale à / Appliaggi / Utilities /.
  2. In a pagina 2, avemu amparatu chì i vostri identificatori per i prughjetti chì vulete usà son disk2s2 è disk3s2. I vostri identificatori pò esse sfarenti, cusì sse sicuru per rimpiazzà i nostri identifiers di l'esempiu in u cumandimu bellu cù i corrette per a vostra Mac.
  3. Avvisu: U prucessu di crià a raghione RAID 0 borrarà qualchì u cuntenutu solu à l'impegni chì facenu u duminiu. Assicuratevi chì avete un copia di salvezza di a dati si averebbe bisognu.
  4. U cumandimu chì avemu aduprà hè in u seguente furmatu:
    Diskutil appleRAID create stripe NameofStripedArray Fileformat DiskIdentifiers
  5. NameofStripedArray hè u nomu di u dispunibule chì vi serà indicatu quandu si muntò nantu à u scrittore di u Mac.
  6. FileFormat hè u formattu chì serà usatu quandu u listinu arrugatu hè creatu. Per i servitori Mac, questu seranu probabbili ch'hè +.
  7. DiskIdentifers hè l'identifichi di nomi avemu scupartu in a pagina 2 usendu l'ordine di listutil liste.
  8. Ingressu u cumandimu seguitu in u promptatu di u Terminal. Assicuratevi cambià l'identità di l'unificà per fassi cù a vostra situazione specifica, è u nome chì vulete utilizà per a raghione RAID. U cumandimu dettu pò esse copre / pasted in Terminal. Un metudu fàciule per fà questu hè di triplicate cliccà nantu à una di e parolle in u cumandimu; questu ferà chì u testu di u cumandariu sianu scritte. Pudete copre / paste u cumandimu in Terminal:
    Diskutil appleRAID create stripe FastFred HFS + disk2s2 disk3s2
  9. A Terminale exhiberà u prucessu di custruisce a matrizzia. Dopu un pocu tempu, u novu array RAID muntarà nantu à u vostru scrittore è a Terminale exhiberà u testu à seguente: "Apertura di RAID finita".

Ùn sò tutti setti pà principià à utilizà u vostru RAID strisce à veloce.

04 di 04

Elimine un RAID Arrazione Striped Usendu Terminal in OS X

Screen shot courtesy of Coyote Moon, Inc.

Avà chì avete creatu un raghadate di raghji RAID per a vostra Mac, à qualchissia puntate site probativamente avete da truvà a bisognu di sguassà. Appena novu l'appartimentu Terminale cumminatu cù l'uttellu di a linea di commandru di disulliche pò permettenu di sguassà l'array RAID 0 è detechate ogni slice di RAID per l'usu di volumi quant'à u vostru Mac.

Eliminazione di un RAID 0 Array Using Terminal

Avvisu : Sguassà u vostru raghjentu chì pruvucarà ogni data nantu à u RAID per esse borra. Assicuratevi di salvà a copia di salvezza di prima .

  1. Launch the Terminal app situatu in / Applications / Utilities /.
  2. U cumandimu di scuperta RAID solu esegue u nome RAID, chì hè listessa chì u nomu di u dispunìvule quandu hè muntatu nantu à u scrittore di u Mac. Comu tali ùn ci hè micca ragiunà per utilizà a cumanda di listutil liste cumu avemu fattu in a pagina 2 di sta guida.
  3. U nostru esempiu di creazione di un RAID 0 array hà rumanatu in un array RAID denominat FastFred, anu da esse utilizatu stu stessu esempiu per eliminazione di a serie.
  4. À a prugramma Terminali intérieure quì, seguita è cambienu FastFred cù u nome di u vostru RAID strisce chì vulete sguassà. Puderete trillarlo in una di e parolle in u cumandimu per selezziunà a ligna di i cumandenu, cusì copie / paste l'òrdine in Terminal:
    Diskutil AppleRAID elimina FastFred
  5. I risultati di l'esempiu di sguassà esse unmount the RAID 0 array, piglià u RAID offline, rumpute u RAID in i so elementi individuali. Chì ùn hè micca impurtante chì l'impurtanti individuali chì cumpurtavendu a distribuzione ùn sò micca rimanificati o furmati formate.

Pudete utilizà Disk Utility per reformate l'impunità per quessa ponu esse in novu in a vostra Mac.