Assassin's Creed: Liberazione PS3 Ricerca

Ubisoft cuntinua a so misura di mantene in ghjucà "Assassin's Creed" solu ghjochi solu per u restu di a to vita aghjurnà a so PlayStation Vita hit "Assassin's Creed: Liberation" cun una cappella HD di polacca, aduprà nantu à a tenda di PSN per a scaricare à a vostra PS3 , è s'appiccicate di vultà in i marini di " Assassin's Creed IV: Bandiera Necra " per un pochi d'ora per sperienze a saga di Aveline nantu à a vostra HD TV. Invece chì pare mancu difettu di comparsu un ghjocu chì hè stata fora un annu prima di "Bandera Negra" in a so incarnazione originale, u fattu hè chì avemu da esse da discussà a versione PS3 di u 2014, chì se compara cun più di a megliie "AC" ghjocu sempre (è ancu i so simili temàticu " Libertà Cry " DLC). E cusì chì si sentia un pocu di treading water per un ritmu relattivamenti riescita in casu à u frangero chì u ghjocu era ghjucatu com'è cumpagnu di " Assassin's Creed III " chì issa sia a menu in a longa ombra di "Bandera Negra". Stu ghjocu hà i so tempi, è i cinematicas HD-upgraded sò megliu cume in a Vita, ma hè micca ghjustu da ghjochi per i PS3, in quantu à a narrativa / di carattere è di jocu.

L'oppurtunità di veramente un addimannatu à u canon "AC" cun una femina protagonista è riccu riccu storicu si stende duvitatu. Invece di una espansione canonica, "Liberazione" serà una nota periusa.

Perchè Assassinat Creed: L'Alliberazione Ùn Ù micca vicinu à u so Potenzu

Settimatu tra 1765 è 1777, "Liberazione" faciva qualcosa chì troppu rara in a industria di ghjocu d'accionariu - una protagonista femina. Aveline de Grandpré hè un assassinu africano-francese in 18 ° seculu a Nova Orleans - chì a sola sentenza sullinzià solu à l'ore di narrativa densa video game story and yet "Liberation" hè, per esse affucatu, scrittu pocu scrittu. Aveline hà da cambià imbiancà in tuttu u jocu per incarnà meglietta in certi situazioni suciali, è u cuncettu ch'è questu camaleonu pò passà cum'è socialite o un servitore averebbe esse un fundatu grandile per a gameplay, ma troppu di "Liberazione" hè statu creatu attornu una pianeta fina. U peppu di tuttu, i ricordi à travaglià anu un scantu chjuchec di ricerche quest problems - vai quì, avè qualchì volta. Sti tipi di missioni simplici pò avè sentutu sentu inspiratu in Vita, ma sò stati stati nutatu da a generazione passata quandu ci hè un PS4 in a vostra casa.

Highlights of Assassin Creed: Liberazione

Per esse ghjustu, ci sò qualchì elementi tecnici pusitivi di "Liberazione" chì pò micca esse denegati. Siccome cusì tantu spessu u casu, u puntuazione è l'effetti di sonu sò ben più di l'average. U travagliu di voce hè cunfidatu è u cummattimentu hè tutte di qualità gràfica. U ghjocu hè relativamente grande per u puntu di u prezzu. Ju vogliu chì stimava l'esplorazioni quantu i più prudutti di "AC". Un mondu di u mondu di "Liberazione" chì ùn implica micca a vostrazione immediata ùn hà micca ghjustu cumu si deve. I NPCs passanu per e rovii di scrittura scritte, è spessu ùn ponu micca belli chì facianu assai di tuttu. I megliu di "AC" dispunìanu munzelli attori chì si sentenu vivu per ogni detallu. U ghjocu hè ancu un pocu glitchy - clippa per i muri chì m'hanu fattu più ca d'una volta, è ci sò parechje quandu i salti o movimenti necessanu esse precisamente precisamente per u sistema di registra ciò chì vulete fà; canoeing hè mai stata annuestante - è hè chjaru chì a maiò parte di u pianu di l'aghjurnamentu di u PSN hè stallatu nantu à i cinematichi, chì sò sempre stati rilitatu da i so Vita.

I prublemi principali cù u ghjocu vinendu à a storia reale è l'architittura di misioni - duie cose chì ùn pò micca esse mudificate cù un capeddu HD di pintura.

A Bottom Line in Assassin Creed: Liberazione

"Assassin's Creed: Liberation" hè di "Assassin's Creed III" per "Assassin's Creed: Freedom Cry" per "Assassin's Creed IV: Black Flag". "Freedom Cry" hè una espansione notable in un jocu notable. "Liberazione" hè u travagliu di un mudellu di cunnessu di jocu è di sviluppu da un titulu chì ùn hà micca veramente travagliatu tuttu ciò chì in u primu postu. Trasfurmà da u relativamente mediocre "Assassin's Creed III" à "Liberazione" fa per un scupertu più strettu. Ùn hè micca chì "AC3" o ancu "Liberazione" sò un ghjucatu ghjocu, sò più indicative di cumu sta stagione era flutterizzante in creatività in u 2012, pre- "Bandiera Nera". Avà, assai dopu a so vita di Vita, "Liberazione" hè in particulare una curiosità.