Assassin's Creed IV: Libertà Cri PS4 Reviżjoni

" Assassin's Creed IV: Black Flag " fù u ghjocu più impurtante essenziali di u 2013, un titulu cumerciali è critica populari chì Ubisoft hè rappurtatu chì cunzidira spin-off di pirate-temati sottu a marca "AC". L'amava assai per putitu à u 4 à u megliu di u 2013 . E accussì, malgradu a fallenza relativo di "A Tyranna di u Rè Washington", a DLC per " Assassin's Creed III ", l'anticipazione era alta per "Libertà Cry", u primu cuntenutu di cunnessu storicu per "Bandera Negra" $ 10 per quelli chì anu micca passatu di staghje (chì hè $ 20 è permette l'accessu à tuttu u DLC di u corrente è di u futuru). Cridà "Libertà Cridu" cuncreti creativamente? Iè. Ùn hè micca a casa di a "Bandera Negra", cum'è qualcuni di i mecànici senti un pocu menu refinatu (avè avutu più prublemi cù u battellu di u battellu in quattru ore ora quì chì in u ghjocu propiu, chì fa pocu sensu) è i missions avete ripetitivi à un diploma chì in qualchi cosa danesu a pezza tematichi, ma hè sempri una forti forti per u prezzu è dimustra u prugettu creattivu di stà in questa nova basa di pirate di "Assassin's Crede".

U fondo

"Libertà Cridu" ghjucatu quinze anni dopu à "Bandera Negra", cum'è per piglià u cuntrolu di Adewale, l'anzianu cumpagnu di Edward Kenway. Toccu un strumentu forte è neru in un ghjocu di azione muderna hà qualcosa di notte, ma "Libertà Cridu" si mette un passu più allora, chì travaglia in l'arena sensitiva tematica di l'horrors di l'esclava umana. Quandu piace u Quentin Tarantino di "Django Unchained", sì un omu chì cunnoscia u dulore di l'esclavità è hè infughutu à salvà a vostra persona è guidendu una rivuluzione contru à quelli chì anu esclavitatu i vostri cumpagnari in l'Antille. Scuprarete diversi spazii di u Caribe, principarmenti Port-au-Prince, è i sviluppori ùn utilizonu micca solu l'esclavitud com un pianu di funziunamentu per un jocu d'action. Hè una parte di tuttu ciò chì fate, da salvà i navi di schiavi in ​​l'acqua aperta à a constantità di interruzzione di e missione postale basata annantu à l'esplicitu di u vostru cumpagnariu.

U ghjocu Play

Tandu vi sarete strada à una storia di missione (ci hè 9 ricordi à "sync") è vede un servitore per esità per a libertà, dumandà per vultà à u so captor da piglià. Puderete tene à i schiavi di i torturanti, allora e altri di e cresce, è ancu i piantazioni sante. Centu di caprini si ncontranu u finale ghjustu di u machete cum'è u cumbattimentu hè essu essu u listessu, ancu chì Adewale si senti cum'è più di una forza brute chì Kenway. Forsi hè l'ghjustu ghjustu creatu da u sughjettu, ma aghju truvatu l'ellu di scannarà i mio nimici più frequentamente ch'è sneaking around. È si miritanu.

I Missions

I missioni di u centru di "Libertà Cridu" in custruisce una revuluzione è liberazione di u vostru cumpagnariu. Puderete aghjustà a vostra resistenza per esclave liberante è forsi u novu interessante novu in termine di jocu hè chì cusì avvicinate parechji vostri esforzzi puderi costisce a vita di i vostri cumpagnari. Si guariscenu assai a attenza durante a liberazione di i piantazioni, i capelli principianu di scaccià i servitori à disputà una rivuluzione potente. A vostra fallimentu di jocu pò porta à i morti di i servitori. Hè intensu è una volta di narrativa chì ùn avemu micca veramente vistu prima.

Pensieri

Sfortunatamenti, aghju aspittà un pocu più, e cose chì ùn avè vistu prima durante "Libertà Crid". Hè una solidissima avventura di 4 ore (è assai più ca quì si sceglite per scopre, caccia, pillage, etc. cume pudete in u ghjocu à ghjocu à l'ore è l'ore), sopratuttu cun u so costu, è si pò esse incridibuli nantu à u PS4 - forsi i più boni gràfici dispunibuli attuali nantu à u sistema genere-gen, ma u fattu hè chì avete vistu più di ciò chì "FC "Ha de vede l'iniziu di a so gameplay o in" Bandera Negra ". Ùn averete micca sveltu da esse cum'è u ghjocu, è aghjustò un pocu più deviazione di u ghjocu à tuttu. Comu sugnu, Adewale hè un altru tipu di eroi, ma si pò esse in essenza a stessa manera, ancu s'ellu ci piace quantu i scrittori di issu ghjocu fate chjaru chì a so corsa cambia a manera chì deve mudificà da stu mondu (cum'è i "Chjami" chì sò in custruzzione di i persone cun u so culore di a pelle).

Hè una dura decisione di fà criticu. Comparamoce "Libertà Cry" à "Bandera Negra" o à altri DLC add-ons? Ùn hè micca pulitu o refine cum'è u ghjocu à tuttu (ma anu cuncitanti cuncessu tematicamenti) ma creà diessamenti a storia cchiù moderna di u DLC, ancu l'episodicu "King George" di sta sola franchezza. In questu in mente, unu ha di ricumanderà "Libertà Cridu", ancu s'ellu appena à teme l'Ubisoft per piglià solu risichi per questu in quantu à temi, ma di mantene avvicinate à stu mondu di pirati, assassini e luttari umani. Ci hè più stori pi dicenu quì. E ùn aghju micca dettu per sente u prublemu.