Revel's First Car Audio System

01 di 04

13 è 19 sistemi di parlante per Lincoln MKX

Brent Butterworth

Revel hè unu di i marchi di fondu di l'alta freta più rispettava; Piglia preferenza un paru di Revel Performa3 F206 allighjanti di torre, cum'è a me referenza. Revel hè parti di Harman International, a parent company of JBL, Infinitatu, Mark Levinson, Lexicon è un anzianu di marchi di pro audio. Tutte e tradizione chì aghju indicatu quì hè ancu usatu in u sistema stereo di u carburante di u fabrica. Allora ùn hè micca ghjustu cum'è una gran sorpresa quandu aghju una invitu à viaghjà à Detroit per un avitu di cunnessione in Lincoln / Revel. Ma aghju felicità per sèntelu tutta a stessa.

Durante u cursu di l'associu di 10 anni, "Revel sistemi seranu in tutti i novi Lincoln vai avanti," Lincoln CEO Matt VanDyke hà dettu. U primu apparatu Revel-equipped hè u novu Lincoln MKX.

Aghju aghju una bona lancia à sente e dui versioni di u sistema Revel in u fattu, chì vi a vi dicu in breve. Prima, cumbattì cumu u sistema hè stata data.

02 di 04

Revel / Lincoln System: Cumu funzione

Brent Butterworth

U sistema Revel in u MKX hè disponibile in duie versioni: una versione di 13 parlante è una versione di 19 parlante (anchi 20 canali).

I ricurdavanu tantissima di u Revel F206s sò propiu. U core di u sistema hè un array cù un midagli di 80mm è un tweeter di 25mm, chì pudete vedà nantu à stampa above. (Pudete bisogna à vede u pruduttore di u midlatore à a grille) hè stata fatta in quantu a manera di i puteri Performa3, cù un guidirettore nantu à u rispicadoru per allisione u transitu trà i dui ripertorii, è i dui cunduttori pusani assai vicinu funziona più cum'è una sola fonte soe. Ancu i crossover punti è piani sò simile à i quessi utilizati in i parratori di casa. (In u carru, i trasluzioni sò fatti in furmatu di signalatu digitale, micca cù cumpunenti passivi cum'è capacitors e inductors). Cume di e quattru passageri di porte posseddi un manucure di midàghju 170mm è quì ci hè ancu un tagliu in ogni passione di passageru. Un sottufrafricitore trasparenti li furnisce u bassu.

U sistema di parlante 19, chì porta a Ultima designazione utilizata à i altri parlanti di Revel, aghjunghjenu a rotula di midrange / tweeter in ogni passione di passageru, è dui arrangii di midrange / tweeter à a darrera. Havi puru un sottuvrefoferu di dual-coil chì ponu apprufittate di un canali amplifier extra. Allora u sistema di 19-parlante anche 20 canali amplificatori.

L'amplificatore hè un disignu hibridu, cù l'amperti AB di classificazione tradiziunale per i tweeters è di l'Amps d'alta efficienza di a Clase D per tutti l'altri pruvucatori. Questu hè fatta à furnisce u megliu mistu di efficienza, cumpatibilità è qualità soniche. U mondu in u cantu behind corner da u carru, davanti à u subwoofer.

03 di 04

Revel / Lincoln System: U Sonu

Brent Butterworth

Comu l'unicu ghjurnalista di l'audio in l'assistenza à l'eventu, aghju passatu assai tempu di qualità à sente à i sistemi di 13 è 19 parlante. Eppuru, aghju listu solu à i clips di musica, chì a più hè familiar per mè.

Era cuntentu di sèntelu quantu di a qualità di u sonu di u mo sistema di casa parechje persunale per passà in i sistemi di l'auto. U primu cosa chì n'avemu nutatu chì, cum'è in i mo parlanti di casa, ùn pude micca sente a transizione trà i currieri; hè questu solu perchè aghju compru u sistema di casa in u primu locu. Cumu cù i parratori di casa, i culorazioni sò assai, assai minuri, è u sistema sanu sona veramente neutrali è intruduble - a furtuna di a vasta majuranza di sistemi di audio d'auto, chì à i mo ore sò generalmente sonate un pooppu sordo.

Solu cusì impurtante, però, era u sughjettu di u sistema, chì ùn m'hà micca chjamatu à tuttu cum'è ciò chì aghju intesu prima in i sistemi di l'auto. Aghju qualchì estensione di sonu chì stende nantu à u panel; a mìa, veramente sonava quasi cum'è s'ellu ci era puteri virtuale nantu à u pianu, situatu circa 1 passu da ogni parte, tipu di cum'è un sistema di casa propiu. E mo ore ùn localizza micca l'arranotti midrange / tweeter à u pannellu lateral à tutti .

Per rende qualcà chì u sistema puderia fà, Harman induve u cumpagnu acustico acustico Ken Deetz po nantu à una melanzatura EDM cù bass massiv è ultra-dinamica è cuminciò a chjappa. Ùn ùn distorscia, nè u sonu fate prima, nè u chjaru di u letturare anu briunatu. Sembau assai u stessu, solu assai più forte - ringraziatu, Deetz m'hà dettu, à i circuiti di limiteri avanzati. "Averemu esistenti 35 volte [supply power supply] rails in carni di 4-ohm, perchè ellu vi parechje pruduzzione", disse.

"In modu tipicu, l'audiutori attruvamu una settimana per sintonà un carbu", Alan Norton, Manager di Global Enterprises Sistemi per a Ford Motor Company (u patronu sociali di Lincoln) m'hà dettu. "Cù questu, Harman avia u carru per parechji mesi."

In prima di u ghjornu, aghju avutu una visita per u centru di Novi, Michigan in chì Harman faci a maiò di u sviluppu di sti sistemi. Questu hè questu induve l'accunciamentu di u sistema Revel in u MKX hè stata fattu. A cumpagnia hà rializatu un sistema di parlante di Revel in una sala adiacente, perchè durante u prucessu di sintonia, l'ingenieria è l'ovinendu capacitanti puderanu sèntenu u sistema Revel, à prossimu caminu versu a porta è senti u sistema Revel in u carru. Allora crede ch'è ùn deve esse sorpresa chì u sistema di u carchjatu sona cusì cum'è i parlanti di casa.

04 di 04

Revel / Lincoln System: i tecnulugia

Brent Butterworth

Hè in modu stereo. I Sistemi Revel / Lincoln sò ancu a prima di prisentà QuantumLogic Surround in Harman, o QLS, tecnulugia di sonu surround. QLS analizeghja u signalu entraliziu, dividanu di manera digitale per i strumenti diffirenti, e guverna in li differenti rapprisintanti in u casu intornu. A matriciali cunventione circundatecè decode, cum'è Dolby Pro Logic II è Lexicon Logic7 (chì sustituverà a QLS) analizà a diffirenzii in u livellu è a fasi trà i canali di u latu à u dirittu è di guira à i canusciuti inturniatu senza tene quantità à u so cuntenutu di freccia. Avè travagliatu in Dolby durante a prughjettu Pro Logic II, sò sensu hyper-sensitivu à l'articule è di a fasi chì a maiò parte di i decodificatori matrici producinu, è aghju stunatu di sente ancu un insinuatu di queste in QLS. Hè solu paria à veru 5.1 o 7.1 audio.

"Ciò chì mi piace di a QLS hè chì ùn ci hè aghjustatu nunda", digià Norton di Ford. "Pudete aghjunghje tutti i signali back together è vi riceve u listessu modu sterile stante chì avete principiatu".

Dui modi QLS sò include: L'audienzia, chì furnisce un effettu cirtuèvule ambulanti assai sutile; è Onstage, chì i cinghielli sona più aggressivamenti à i canali davanti. Ci hè ancu un modellu stereo in linea. A fàbrica chì stese predica di u modu di l'Audience, ma ùn era surprised chì sente quantu aghjunghjia l'effettu drammaticu di u modalità di l'escenu. Una cosa genovore nantu à u sistema hè chì ùn ci hè micca mutate o clichenu quandu mudificà i modi, solu sperene in modu imperceptible da u moddu.

I dui sistemi Revel sò sistema Clari-Fi di Harman chì ghjera in full time. Clari-Fi hè dumandatu à restituurà cuntenutu di freccia alta à audio cumprate cù l'MP3 è altri codici. Cume cumpressa a musica hè, u più grande Clari-Fi hà. Cumu à i signalazioni di ritagli di satritte di u bitrate di bassu, Clari-Fi faci assai. Quand'omu ghjucate CD, ùn faci micca nunda. Aghjunghje una manifestazione breve di Clari-Fi à a facilità di Harman's Novi è parechje travagliate bramu cum'è publicitatu.

Sure, cum'è criante di Revel hè predispone, ma à mè, ghjè veramente sensu cum'è un modu tutale di u sistema di l'audio di u carru. Dàtene un listinu è vede s'ellu accunsente.