Excel AND and OR Functions

Pruvate assai cundizioni cù funzioni d'AND è OR

E e funzioni E AND sò dui di e funzioni lògichi più cunnisciuti di Excel è chì questi dui funzioni hè di pruvà per vede s'ellu u prugrammu da dui o più crescenti i cungregati si cumporta e cundizzioni chì specifiche.

TRUE or FALSE ONLY

Una caracteristica di e funzioni hè chì ùn devenu più o ritornu o dispunibule unu di dui risultati o valori booleani in a cellula duve sò stati situati: TRUE o FALSE.

Cumbattinu cù Altra Funzione

Truverte queste True o FALSE sò signalati cum'è in i celluli induve si funziona e funzioni. I funzioni sò ancu cumbinati cù altre funzione di Excel - cum'è a funzione FI - in files four and five above per dà una varietà di risultati o portanu una quantità di calculi.

Cumu funzionu u travagliu

In l'imagine, i celluli B2 è B3 cuntenenu una funzione d'AND è O, rispettivamente. Eppo utilizanu una quantità di operatorii di paraguni per pruvà una variità di cundizioni per a dati in i celluli A2, A3 è A4 di a cumpilation .

I dui funzioni sò:

= AND (A2 <50, A3 <> 75, A4> = 100)
= OR (A2 <50, A3 <> 75, A4> = 100)

E i cundizzioni di e teste sò:

E FALSE O TRUE

Per a funziona E in a cell B3, a dati in i celluli (A2 à A4) devenu cunforme tutti i trè i cundizioni maiò per a funzione per rinvià una risponda VERDATA.

Quandu si ferma, i primi dui cundizioni si sò scontri, ma da chì u valore in a cell A4 ùn hè micca più grande o quantu à 100, u prughjettu per a funzione E hè FALSE.

In u casu di a funzione O in a cell B2, solu una di e cundizioni maiò hè bisognu da i dati in i celluli A2, A3 o A4 per a funzione per rinvià una risponda VERDATA.

In questu l'esempiu, a dati in i celluli A2 è A3 tutti riunitevanu a cunnizzioni d'accusséritate, per quessa a salute per a funzione d'OUR hè TRUE.

U sintassi di e funzioni di u / uu funzione è argumintazzioni

A sintassi di una funzione si riferisce à a pagine di a funzione è cumpresu u nomu di funziunalità, parcheghji è argumenti .

A sintassi per a funzione OR:

= OR (Logical1, Logical2, ... Logical255)

A sintassi per a funziona E è:

= E (Logical1, Logical2, ... Logical255)

Logical1 - (necessariu) si riferisce à a cundizione hè stata probata. A forma di a cundizzioni hè normale a riferenza cellula di e dati chì sò verificati seguità da a cundizione stessu, cum'è A2 <50.

Logical2, Logical3, ... Logical255 - (opcional) e cundizioni addizzjonali chì pò esse pruvati à un massimu di 255.

Intruducendu l'O Funzione

I passi sottu quì sottu a manera di trasfurmà a funzione OU situata in a cell B2 in l'imagine quì sopra. U stessu passi pò esse usatu per ingressu à a funzione E locu in a cell B3.

Ancu si puderà scrivele a furmulazione cum'è questa

= OR (A2 <50, A3 <> 75, A4> = 100)

in u manualmente in una cellula di scriva, una altra opzione hè di utilizà a caixa di dialogu di a funzione, comènti nant'à i passi sottu per ingressà a funzione è i so argumenti in una cellula cum'è B2.

Avanti di l'usu di u dialogu sò chì Excel cogliu di sguassà ogni argumentu cù una vigna è chjave tutti l'argumenti incù parèntesi.

Apertura di a funzione OR Dialog Box

  1. Cliccate nantu à a celula B2 per fà a cellula attiva - questu hè induve a funzione E se situà.
  2. Cliccate nantu à a Fettula di a cinta .
  3. Cliccate nantu à l'iconu Logica per abrir a lista di funziunalità.
  4. Cliccate nantu à O in a lista per apre u dialogu di a funzione.

I dati chì anu da esse ingressu in i fili chì vanu in u quadru di dialogu formanu l'argumenti di a funzione.

Intruducendu l'argumenti di a funzione

  1. Cliccate nantu à Logical1 line di u dialogu.
  2. Cliccate nantu à a celula A2 in a worksheet per indicate questa cellula di referenza.
  3. Type <50 doppu a riferenza di cellula.
  4. Cliccate in Logical2 line di u dialogu.
  5. Cliccate nantu à a celula A3 in a worksheet per entra in a second cell reference.
  6. Tipo < > 75 dopu à a riferenza di cellula.
  7. Cliccà nantu à Logical3 line di u dialogu.
  8. Cliccate nantu à a celula A4 in a spreadsheet per entra in a terza referenza di cellula.
  9. Tipo > = 100 dopu a riferenza di cellula.
  10. Cliccate da Adessu per cumplettà a funzione è u ritornu à a carattere.
  11. U valore TRUE appareccherete in a cell B2 perchè e dati in a cell A3 faci cù a prublema di ùn esse micca uguali à 75.
  12. Quandu clicate annantu à a cell B2, a funzione completa = OU (A2 <50, A3 <> 75, A4> = 100) apparissi in a formula di quì sopra a speculazione.

E invece di OR

Cumu l'esse cagiunati, i passi nantu à l'annu pò ancu esse usatu per entria a funzione E u situata in a cell B3 in l'imagine di cullera.

A funzione cumplessa è funzione seria: = E (A2 <50, A3 <> 75, A4> = 100) .

Un valore di FALSE hè stata prisente in a cell B3, postu chì solu una di e cundizzioni di esse pruvucatu deve esse falsa per a E funzione di ritornu un valore FALSE è in questu esempiu dui di e cundizione sò falsi: