Audeze LCD-XC Headphone Review

U Primu Messiu Chjubiu in u primu Nomu in u Sonu Persunale Tutale

Cumpigliulemu di stu modu. L'Audeze LCD-XC hè caru. Ma aghju cresce l'audillutori praticamenti ligne per cumprà.

Ogni auriculari di Audeze , l'LCD-3 è l'LCD-2, sò i dui disinni aperti, chì risultanu un sonu più spaziu è naturali. In ogni casu, cù l'auriculare aperti, u sonu sdrughju per e altre puderanu sente. Più peurighjate, soni esterni - quelli chì a più parte di l'audienzi di voce di fondu volenu esse chjuchettate - fuger à l'auriculare, perchè e fora di cunversazione è raffinzate competichendu cù Chopin è Coldplay.

U LCD-XC hè u primu audiuet de l'Audeze, perchè sali di u sonu esterni è mantene a musica di l'audientu da incusità di l'altri. A spalle di u frasco hè un tesofreio di legnu puliticu, dispunibule in u vostru sceltu di iroko (vistu sopra), nètturu, purpurinu di cori o bubinga.

Per l'LCD-XC, Audeze hà sviluppatu una nova versione sensittiva di i so cunduceri magnetichi planari, chì anu utilizatu una film plastica impregnata di filmu per creà sonu. L'LCD-2 è LCD-3 ùn pò micca esse stimatu à niveli utili cù, dicemu, un smartphone o tableta; esse dumandenu u usu di un amplificadori esterni. U LCD-XC hè chjucatu per ch'ellu pudete plugine direttamente in u vostru telefunu o un laptop o quantu esse. Ùn puderà micca esse cusì megliu chì u modu, ma almenu u so travagliu.

Secunnu l'Audeze, u novu mutori era un successu chì a Cumpagnia l'hà adupratu per creà un novu fondu apertu: l'LCD-X. Tutti i fossi di l'auriculare sò fatti cù cupcelli d'ore di aluminium inveci di i cupelli d'ore di legno utilizati nantu à LCD-2 è LCD-3.

Per i medizzioni di u labillu massimu di l'Audeze LCD-XC, verificate questa galeria d'imagine .

Caratteristiche

• Currieri magnetichi Planar
• 8.2 pies / 2.5 m di cundu cù un plug in 1/4 inch
• Corda 8.2 m / 2.5 m cù plug XLR per amplificatori equilibrati
• Adapter 1/4-inch à 3.5mm
• Disponibbli cù spine in iroko, walnut, purple heart o bubinga
• Dispunibuli cù earpads cuparti in lambskin o microsuede senza coriu
• Grafica di risposti di freccia di Audeze
• Pelican-style carcase case included

Ergonomia

Quandu pruvà à l'LCD-3, aghju fattu amori cù u sonu ma ùn pudia stà sopra à purtà per più di pocu minuti. Ùn hè solu era pesante, i so palangani pressionate à i mio tempuli in modu tortuoso. Ma cumu avè nutatu in u mo Repertoriu di l' auricula di u mo Rocky Mountain Audio Fest , Audeze hà cambiatu in un corpu, spuma di densità per densità di tutti i so auriculare, è per mè, almenu, hè questu, assai più còmicu. L'LCD-XC hè sempre un pocu pisu, ma l'oreppi sò cusì comfy pudemu pirduna.

Comu a maiò parte di l'auricular audiòfilu , l'LCD-XC ùn ponu micca un micru in linea o remota per u vostru smartphone. Hè offrittu dui cumbugliu. Un duvutu un plugin standard di 1/4 inch TRS-headphone. L'altru hè un cuncillu XLR à quatre pinsu per l'utilizazione cù l'amps auriculate chì anu equilibrali, induve ogni cundutore obtene a so propiu cunnessione di terra.

Audeze include un casu stilicatu superìpieru, Pelican. Comu l'auriculae hè stata, hè voltu, ma hè perfetta per piglià u so LCD-XC in u vostru tronu di u carru per viaghji estivi.

Rendimentu

U primu cosa chì pruvà cù l'LCD-XC l'era di guidà cù u mo iPod touch. Era un pocu scunfante. U soffiu Auricular di pianificazione HiFiMan HE-500 Emu uni di i mo fondu di rifarenza à pocu pocu travagliu cù un iPod Touch, ma u LCD-XC ùn hè micca saldatu bè, ùn hà sappiutu à un altru più grande di ciò ch'e avianu bisognu. Ùn hè micca sonu fantastichi - u sonu paria un pocu magre à mè, cun bass inqasu di l'aghju, ma hà fattu travagliu.

Claramente, anche ancu chì l'LCD-XC hà travagliatu cù un discu portabbli , meritava una fonta megliu. Allora aghju cuncessu u mo laptop à un cunversatore di Fidelitate Musical V90-DAC digitale à analoggiu, è aghju cunnessi u DAC à a mo Musical Fidelity V-Can, è dopu à u my Rane HC 6S sei prupietà prufessiunitari di prufessiunale per chì pudia fannu qualchi analisi rapidi.

Comparare u LCD-XC cù duie auriculare aperti, l'LCD-X è l'HE-500, è cù dui audífonos closed-back, u NAD Viso HP-50 è l'AKG K551. Sapemu, l'ultimi dui ùn sò micca nisun locu vicinu à a classa di prezzu LCD-XC, ma sò pocu fondu di st'autore chjusu.

Emu preoccupatu chì u dissenyu chjusu di LCD-XC poissi pirmettinu di sonu ... bien, chjusu . Cum'è in "micca apertu" è "micca espacioso". Ùn era micca. Quite u cuntattu, veramente. Piglianu cose: u NAD Viso HP-50 hè enormu cumparatu cù a maiò parte di l'auriculare chjusu, ma l'LCD-XC sona enormi cumparatu cù l'HP-50. U LCD-XC hà realizatu scritti di l'audiophile cum'è u Coryelli u sonu quasi vicinu; quandu aghju chjusu i mio ochji ùn pudia fà cuddà facilmente a pareti è u tettu di a chjesa di Manhattan induve a stampa hè stata fatta. No, l'LCD-XC ùn pudia micca ugguà u spaziali spiestà di i fossi di l'apertura retrovisu, ma si pò piglià u 80% di a strada.

Finu a ora, u K551 hà presumibilizatu u telefuni cerchi chjusi chì avianu intesu mai, ma l'LCD-XC hà rializatu un sonu più spaziale, ma ancu deve dicu chì u K551 hè vicinu à questu . U salutu tonale in u cuntenutu sanu comparativamente magre, ma è un pocu forti di u mo gustu, è a so midrange è treble ùn pò micca avvicinà a lisura chì l'LCD-XC alcuna.

Tonally, l'LCD-XC sona à u pianu - ma micca abbattitu . U bassu hè una sutiliità di qualità bumbarata, ùn hè mancosa cum'è punchy chì a maiò parte di l'auriculare chjusu torna, ma micca cusì bagnu com'è a bassa di l'LCD-X è HE-500. Ùn hè micca chì u latinu di LCD-XC sia più veloce, però - hè più risondu. Puderà paragunà a diffarenza entre un bon subwoofer ported è una bona subfilma stampata. Cumu cù un speru portatu, u bassu LCD-XC havi una qualità più risonti cù più saccheghje, mentre chì l'auriculare aperti d'avè a qualità più neutru a spessu intesa in subs secchi.

Vulete acquistà una perspettiva scientifica nantu à u performance LCD-XC - cumpresa una paragunii cù l'LCD-X? Scupriteu e mio laboratori cumpletu di e labburatori .

Quand'e ghjucu à l'esordiu di l'Ordine di l'Ordine di Saint-Saens, da l'Audio-Società Audio CD-1, l'LCD-XC sembra a gusto cun l'orgogliu cù l'orgue mentre l'altri telefoni cerchi-back fucinianu, u K551 sounding rather lightweight è l'HP-50 quasi suprattuttu à eliminà e frequenzi fundamentali di i nota profonda. In seguente à u LCD-X è HE-500, però - chì mancanu l'analisi pocu prufundamenti propria - u sottu LCD-XC sona un pocu eternu.

À a musica pope è roccia, quellu chjaru extra in u bassu hà travagliatu assai per l'avvena di LCD-XC. Per esempiu, l'LCD-XC facilitava e strogramà l'LCD-X è l'HE-500 quand'e ghjucavanu à "Soundtracks" di Soundgarden. Mi sentu cummossu di Matt Cameron è i bassuti di u Bass Shepherd's ... antenata, ùn hè micca in u mio pettu, ma in a mo testa. E a mo ànima. I cantoni chianu critti di Chris Cornell sononu distrettu, quasi cum'è ch'e eru in una sala di prughjetta cù a banda è in guardu davanti à ellu.

Pigliu Finale

Pò u piacettu risorse spiratoriamente chì andarete and buy this headphone? Hè dipende.

Avemu parlatu di sughjurnà in a vostra casa solu, diventendu i vostri disegni preferiti è i risultati high-res cù nimu in ghjucà per disgrazzià? In questu casu, aghju avutu l'LCD-X. U so sonu hà facilitu chì l'LCD-XC ùn pò mai avè bastatu. Ogni vota aghju fattu l'LCD-X, mi sentu più allora un pocu di più è trascedì più in a musica, ùn importa ciò chì l'auricularia aghju intesu prima.

Se un auriculare apertu ùn hè micca praticatu per voi, sè - se, dicerete, vo vulete sente mentre u restu di a famiglia di vede u televigore, o vive in un appartamentu storicu, o vo vulete aduprà i vostri auriculari in u Office senza pinsà di l'altri - in a mo scusa, l'LCD-XC hè u megore fondu chì pudete cumprà.