HiFiMan HE-560 Repertorii di telefuni

01 di 08

Hè FiMan à u centru di u prigiuneru di Planar Magnetic Headphone

U HE-560 incù un cateciule magneticu planari unilattu designatu per rinvià u basso stretchore è megliu stampa. Brent Butterworth

U HiFiMan HE-560 recuerda chì, di assai modi, HiFiMan pò sculpittà i fossi di pianificà in u situ. O, almenu, torna in u mappa. I magnetichi di u Planar anu stati circundatu di decennii, fatte da e cummerciu dedicatu à a qualità audio. Ma l'abbracciu di a tecnulugia da HiFiMan - è l'intruduzione di mudelli ravagantly affordabbli è grandi cunsunanti - trovani magnetichi planari à l'attinzioni di l'audiophiles.

Ancu abbochjutu, i prughjetti di a cumpagnia vedanu un primu primitivu - ùn hè micca maraviglia, chì Ghjuvendu à l'Alta Fini era di struzzione di una tecnulugia nonfamiliar a l'ora. U HE-560 è l' auriculare HE-400i rapprisentanu un penseru sustinibili pianu pianu novu per l'impresa. A tecnulugia basica hè a stessa - pianoforte magneticu planari muntatu in prughjetta cilindrica, cun un scantu assai riccu. A cella hè cunsigliata per furnisce una prublema di pruzimmuzza chì si stende à l'ochji di u culu, chì permettenu à accumighjà megliu cù l'uccisu, cusì cunfurendu sentu più còmicu.

Cum'è l'HE-400i, l'HE-560 incù un cunnessore magneticu planari unilattu designatu per rinvià u basso stretchore è una imaging milloratu. Per quelli chì ùn sanu micca quale esiste di magnetic planar, utilizan un diafragma di muleta à quale hè stata una traccia di fila longa. U diafragma hè circuncheghjatu da i pannelli di metudi perforati (o ranchi), chì sò assuciati à un magnetu. Quandu l'elettricità passa per i traccia di filatelia, u diafragma si movi versu u pane.

Compare this to a headphones dinamichi cumuniali; anu avutu u cuntrolli chì sò impresi in bocca parolle chì imballa micca a viloria di voce familiar, imetera cilindrica è di diafragma chì travaglia in moda pistonica. U vincenti presumatu di a tecnulugia magnetica piananti hè chì u diafragma hè più liggeru è ponu esse pruduciutu un treble più detallatu, delicatu.

U disignu di u cunduceru unilaterali di l'HE-560 elimina unu di i dui panni di u metale, perchè u diafragma hè apertu in un latu. Questa scelta aiuta per l'eliminazione di l'impedanza acustica di u pannellu di metalli borra ancu chì alleghja l'auriculare.

HiFiMan ùn detalla e differenzi trà u HE-560 è u HE-400i, salvu chì l'anziani aghjustate cables è tacchi di tezioni. Ma, cumu averete vistu, sò e medichi diffirenti.

02 di 08

HiFiMan HE-560: Funzioni è Ergonomia

Cumu cù a maiò parte di l'auriculari magnetic planar, l'HE-560 hè un designu apertu. Brent Butterworth

• Conducteur magnétique planar unilateral
• Muscari di tacchi
• 9.8 piedi / 3 m chjavi untabile cù 1/4 inch (plug 6.2mm)
• Casu inclusa di almacenazione / presentazione

U HE-560 hè un audiu di l'audiophile disignatu per l'usi casa, per ùn avè micca assai in a strada di e caratteristiche. Hè fattu solu per u sonu bellu (per esempiu micca di piglià chjamati da u vostru smartphone, annunzià u sordu di u mutore di u jet engine, etc.) è si vede bè. I lati di u legnu di rinviallu un stile refinatu è elegante chì avissi da piacè di u fumu di pipa, Brubeck / Kenton-listening, Esquire -geading audiophiles di u 1960 è cusì cum'è l'oghje.

Cumu cù a maiò parte di l'auriculari magnetic planar, l'HE-560 hè un designu apertu (versus certi-back) , chì significa chì ùn furnisce micca un isulamentu significativu da u sonu fora. Allora, quandu i figlioli cumincianu a chianciri, u ghjornu fragene u barcaghjoli, u 560 ùn vi prupunimu micca un santuariu. Havi puru filtrà a so sorte, chì pò annoy someone sitting next to you.

I caghjunhe fatti sò pocu prezzu chì l'affari fornitu cù u sommu di ricerca. HiFiMan viaghja nurmale l'HE-560 cun un cable in più altu di culore cristallinu è di crystallina cristalina.

Cumu hè avvezziunatu cù l'auriculare HE-400i, u novu di u filu di u filu di l'alta fiducia pare u più liggeru ca l'anziani mentre distribuzendu a prissioni annantu à i vostri gricchi più uniformi. Avemu trottu locu abbastante per valdi di l'ore - qualcosa ùn hè micca facilmente infurmatu di u HE-500, chì hà tende di sentu moltu di parechji. HiFiMan dice hè un 30% ligne - sì qualchì ghjustu sopra l'aurichi, hè obvi chì l'HE-560 hè radicaliamenti più ligne in u pesu.

03 di 08

HiFiMan HE-560: Performance

Perchè parechji audiophiles, l'HE-560 puderà ghjustu a quantità perfetta di u bassi. Brent Butterworth

Per a maiò parte di l'eseguisce, avemu usatu i cumbattiti d'arghjentu di covalenti furnitutu cù u studiu HI-500 rivista HIFIMan annunziu anni fa. Comu vistu in e misurazioni (sottu), u 560 hè micca sensitivu solu per acquistà un livellu utilizable da un smartphone o di table. Cusì avemu incubate l'auriculare cù dui apparecchi USB DAC / AMP : un Sony PHA-2 portable, è un GoldWorld HDA. E duie èranu cunigati à un laptop Toshiba full di musiciche digitale.

Quannu l'eseguisce "Entre Joy and Consequence" da jazz drummer Franklin Kiermyer's intense Apertu , e diffirenzii tra u HE-560 è HE-500 sò evidenze - i so similisimi sò prontu evidenti. U soffiu novu hè più versatu di u spaziumentu. No que soni più bellu, ma u sonatu hè definitumente più grande, è l'aria è u rinfrescante di u tenor di sopra à l'attu à Stelle è soprano sò più faciuli di sente. In casu, u HE-500 hè un bass più chjaru è più profonda, cun un sonu più completo, ancu se a so riputazione tremosa sona più refined.

Quale hè megliu? Hè una cosa di gustu. Avemu a presumirate chì u Dr. Fang Bian, l'imprendatore di HiFiMan, sintonice u frascu di l'HE-560 per apprezzamente per andà à l'audiophiles. Ùn avà hè unu di quelli chjudaranu, chì porta i vostri-tesi di faves d'audiophile, cum'è l'AudioTechnica ATH-M50; U 560 hè luntanu, assai megliu equilibratu, menu culuritu, è più naturali. Allora, se u bass hè impurtante per voi, ùn sò micca i vostri auriculate.

Toccu a nostra ricerca preferita per i teste di pezzi per u balancenu tonale, "Rosanna" di Toto è a versione di James Taylor di "Dioni a Persone", avemu avemu chì l'HE-560 hà qualchissimu enfasi fussile in a treble inferior - circa 3 o 4 kHz . Queste si manifesta nò menu cume una culurazioni evidenti è più com'è un sutile suttu di sta banda. L'unicu ciò chì avemu da cunsiderà cum'è a culminazione hè chì l'HE-560 ponenu percussioni, i cymbali è e so gustu di l'acchjianu di l'acchjianu sò più una sizzling chi ci forsi in a vita verita.

In novu, u 560 ùn ci sona assai brillanti, è ùn ùn senti micca fatigatu. Hè un'enfasi un'epulazione cuntenute sanu chì detti un dettagliu esistenu un pocu più, anche mancu prubà chì u bass apparutu hè un pocu robusta. Hè in veru maravigghiusu è raru chì sèntenu un auriculare cun tanti dettu chì ùn ne fatigue l'armate.

U bassu in "Rosanna" è "Dioni a ghjente" hè struitu è ​​precisu quantu spiecanu da un capu di auricularità magnetica pianale d'alta freccia. Un test di batte in più stretchedu, u ghjustu ghjustu ghjustu chì principia "A Balena Blava" da u saxofonista David Binney's Lifted Land , l'HE-560 ampiezza di a so precizione perfetta, capturendu ogni sete dettagliu di u Bassist Evisu di vittoria è sfacciata. Cumu cù u partitu di Franklin Kiermyer, ùn si sentenu micca un tonu di corpu in u bassi. Ma, paradosgianamente, a nè a U-560 truverate cum'è noce.

Ci ponu esse dati chì parechji prupietà di HE-560 averghjenu una lotta di piscia di roccia o hip-hop in questa tappe di u ceppo, ma decisu di pruvà di qualchì manera. Traghjettimu "King Contrary Man" da u mega-classic Electric di u Cultu solu per fallu in love cù a manera chì l'E-560 dà enormi sensu di spaziu per i platelli, riti è guitar electric. Sure, più bassu seria bonu, ma hè faciule per apprezzà u fattu chì ùn ci hè micca u sensu più minimo di bombe, o risonanza in u fondu di fondu - una speranza immensa cun l'audunità.

Avemu avutu l'esattamente cusì sperienza cù "Little America" ​​da u REM . In questa intunzione, l'HE-560 sona quantu prublema di ideale. U ditagliu, dinamica è impunite in a filetta di guitare di Peter Buck, a fila di Bill Berry è u tamburinu di pidali, è a cumpagnia di Mike Mills 'assai attentu à voi. In particulare u bassu, chì ùn hè micca forte, ma senti assai astringenti è precisu - assai a manera di quandu si plug in un bass electricu in diretta à un tabellu di mischju in viaghju di registra cù un amp.

E si sapi? Perchè parechji audiophiles, pò esse a quantità perfetta di u bassi.

04 di 08

HiFiMan HE-560: Measurements

Cumu cù l'auriculari magnetichi planar apertura, l'HE-560 hè abbattitu pianu in u bassi è a midrange. Brent Butterworth

A cartula arriba mostra a risponde di freccia di u HE-560 à i canali di left and right. Cumu cù l'auriculae magnetica pianica apertura retroactiva, a medica hè bella in u bassi è a midrange. In più di 1,5 kHz, anche, si sviluppeghja cunsideratu, chì suggerenu chì u 560 saldava un pocu pocu.

Avemu i meditatu a realizazione di l'HE-560 da a stessa manera chì facemu altre auriculare di l'auricularità, cù un simulatore di u fiocchi di grassi 43AG, un analista d'àudio Clio FW, un computer laptop cumminatu software TrueRTA cun un audio M-Audio MobilePre USB interfaccezione, è un Fibellettu Fidelitate V-Can anificà l'altru. E misurarii sò calibrati per u punteddu di rifarenza (ERP), quasi u puntu in u spaziu induve a vostra palmata intersecca cù l'assi di u canali orvu à quandu pressu a to manu contr'à l'orella. Avemu sperimentatu cù a pusizioni di i veci di u palpitu, trasfurmassiru quarchi in u simulatore d'uvedellu / prugna, setghendu nantu à i pusizioni chì dettiru u risultu più caracteristicu.

05 di 08

HiFiMan HE-560: Comparison

U HE-560 serà più bellu radiu di u so altru magneticu planu. Brent Butterworth

Questa stampa compara a risposta di i telefuni HE-560 à risponde à trè altri auriculare spugna planate: u HiFiMan HE-400i, l' LCD LCD-X , è l' Oppo Digital PM-1 . Tuttu sò riferiti à 94 dB à 500 Hz. I medizzioni sò sìmuli per i so dui auriculate HiFiMan, cù u HE-560 chì mostra un pocu quantità à u pianu lessore chì l'HE-400i, è +2 à +5 dB più energia da l'HE-400i trà 3 è 6 kHz. Questu suggerisce chì u HE-560 serà u più brillanti (ie più amatori) di tutti queste parlanti.

06 di 08

HiFiMan HE-560: Diminziu Spettrale

U HE-560 amare assai risonanza in a midrange, ma sete resonance bassu di u solitu. Brent Butterworth

Questa chart mostra una scumparsa spettrale (o cascata) plot di l'HE-560. Longa strisce blu indiate risonanzi significati. Cumu cù parechji auriculari magnetichi planarli, l'HE-560 amare assai risonanza in a midrange, ancu chì a so resonanza di sottile à latinu hè micca menu di u spaziu di l'auricularità dinamica cumuniali.

07 di 08

HiFiMan HE-560: Distorsioni è più

Cumu cù a maiò parte di l'auriculari magnetic planar medite, distorsioni da u HE-560 hè summamente estremamente. Brent Butterworth

Questa installata mostra a distorsioni harmonicali tutale di u HE-560 misurata à 90 è 100 dBA (cun ​​u rughju rosatu generatu da u Clio). Cumu cù a maiò parte di l'auriculari magnetic planar medite, distorsioni hè summamente baxu. Hè casi micca esistenti a través di a maiò parte di a banda di audio, aumendu à 1,5% à 20 Hz / 90 dBA è 4% à 20 Hz / 100 dBA. Overture chì 100 dBA hè un livellu risudu elevatu (avemu amparatu cù i prudutti di sottufrafii ) è u distorsioni di 4% in 20 Hz hè assai, assai difficult to hear.

Impedance hè casi mortuore in magnitude è fase, à 48 sensu ottima. L'isulamentu hè, per a maiò parte di scopi è scopi, non esistenti, cù l'atenuazzione massima di solu -4 dB à 6 kHz. A sensibilità, medite cù un signalu di 1 mW entre 300 Hz è 3 kHz à l'impedanza di 50 ohmichi, hè 86.7 dB. Hè bassu, ma ancu altri altri auriculturi magnetic planar orientati di l'audiophile, chì avemu misuratu, anu risultati simili. A linea di fondu: utilice un amplificador de auriculares o un dedicatore, un reprodutor di musica high-end con l'HE-560.

08 di 08

HiFiMan HE-560: Ultimate Take

U 560 hè facilmente unu di i magnetichi planari più còmici nantu à u mercatu. Brent Butterworth

Amu u novu prugettu industriale di HiFiMan, in particulare perchè assai magnetichi planarli si senti incùmoduli per u so pesu è / o massa forza di drapeau à i tempii. U HE-560, cum'è l'HE-400i, hè facilmente unu di i magnetichi planari più còmusi nantu à u mercatu.

Per quarchi, a dura decisione seria da spenniate più nantu à u HE-560 o menu di u HE-400i. U su-560 hà una risposta più allusingusa, mentre chì u HE-400i hà più enfasi in u trippu più minimu. Certamenti avete preferitu u HE-560, anche si a diferenza ùn hè micca valore a quantu casi duppià u prezzu. Ma questu hè una decisione persunale dictazione da i buttigli pulitiche è e prublemi in a vita.