Classificazione Roman Font

Fountains serif romane sò longu cunnisciutu per a so leghjibilità

Di i trè classificazioni tipichi originali di a tipografia occidentale-rumana, italica è urigine-rumana hè l'stile cù l'usu più largu. Sta classificazione cumpresi i tipugrafie serif chì sò l'insignante in parechje pubblicazione è cunnisciutu per a so leghjibilità è bellezza. E forti rumani sò urighjini basati nantu à un stile letterformu da a Roma antica chì fù diventata pupulari durante u Rinascimentu è cuntinuavanu à evoluzione in i frasi serif classificate di l'oghje. Molti di e funzioni più persistente sò i frasi serif romani-u nanzu Times Romain é un esempiu.

Fattu Serif Fonts

A classificazione di tipu rumana hè chjesa di tipi serif . Serifichi sò lichpi rigulati à l'estremità di i colpi in una lettera. Un tipu chì utiliza e sti linchi hè chjamatu tipu serif. Un tipu chì ùn anu micca serifs hè chjamatu tipu sans serif .

Tipi romane serif sò largamente utilizzati in publicazioni cù passageri di longu di teste, cum'è ghjurnali, riviste è libri. Ancu sè pensà chì serif era più legibile cum'è sans serif, a maiò parte di l'espunelli tipografichi accunsenu chì i serif di u sirif è sans serif sò leghjulemente leghjite.

Tipi romani ùn sò micca listessi per l'utilizazione in e pagine web, perchè a scatula risuluzione di qualchi monitorizatori di l'informazioni ùn hè micca abbastanza per rende a so tinti serifia chjaramente. I web designers tendenu di prefetture sans serif fonts.

Categurî di Serif Roman Fonts

Fountain serif romanu sò categurizzati cum'è vechju stilu , transitorju o mudernu (chjamatu ancu neoclàssicu). Ci sò migghiara di fontini serif romane. Eccu alcuni exempli:

U tipu di stile antica era u primu di i modi di tipografia romanica moderna. Eranu creati prima di a mità di u XVIII seculu. L'altri tipe di difetti appiicati dopu chì eranu mudelli nantu à sti fonts di origine sò dinò chjamati fonte di stile antica. Esempii include:

E fontane traspurtate sò attribuiti à u travagliu di John Baskerville, un tipograficu è di l'impresora à a mità di u seculu XVIII. Ai megliu i metudi di stampa finu à u so puderianu ripruduce e maniche finale, chì ùn era micca pussibule previstu. Alcune di i tipichi chì anu da i so miglii sò:

Tipi muderne o neoclassiche sò stati creati duranti u fini di u seculu XVIII. U cuntrastu trà i grignanti è finti di i lettri sò drammichi. Esempii include:

Classificazioni Moderni

I classificazioni uriggini di letteratura romanica, italica è nuvola ùn sò micca utilizati da l'artisti di grafichi muderni è tipografi chì prughjenu i so prughjetti. Hè più prubabile per riferenu à i fugliali in una di quattru categorii basi: serif fonts, sans-serif fonts, scripts è stili decorattivi.