Comparatore operatore

Excel è Google Spreadsheet Seis Comparatore Operatori

L'operatori, in generale, sò simbuli usati in furmuluzzi per specifià u tipu di calculu chì si pò esse purtatu.

Un operatore di comparatori, cum'è u nomu suggerisce, duverna una paragina entre dui valura in a formula è u risultatu di questa paragunu pò esse sempre o VERTU O FALSE.

Seis Comparatore Operatori

Comu hè indicatu in a imagina prima, ci sò sei operatore di comparativa utilizati in programmi di spreadsheet cum'è Excel è Google Spreadsheets.

Queste opiani sò usati per pruvà qualità cumu:

Utilizazione in FTP

L'Excel hè assai flexibleu in a manera chì i questi operatorii di comparatione pò esse usatu. Per esempiu, pudete adupirà per paragunate di dui caghjuli , o paragunate i risultati d'una o più formule . Per esempiu:

Quandu l'esemplari suggerenu, puderete chjamate quessi direttamente in una cellula in Excel è l'Excel calculate i risultati di a formula cum'è per fà cù una formula.

Cù questi furmuluzzii, Excelri sempre tornerà TRUE o FALSE com'è u risultatu in a cellula.

L 'operatore cunnitatu pò esse usatu in una formula chì compara i valori in dui caghjunte in a worksheet .

U novu, u risultu per questu tipu formule ùn serà solu sia TRUE o FALSE.

Per esempiu, se a cell A1 cuntene u nummiru 23 è a cellula A2 cuntene u numaru 32, a formula = A2> A1 rinviaria u risultatu di TRUE.

A formula = A1> A2, per un'altra truverta, rigalava u risultatu di FALSE.

Utilizazione in Stituzzioni cunnuttivi

L'operatore di comparaison hè ancu usatu in stipule condicionale, cum'è l'argumentu di a funzione argumentu logica di SI per definisce ugualità o difesa entre dui valura o l'operandori.

A prova lòggica pò esse una paragina entre dui referenzi di cile cum'è:

A3> B3

O a prova lòggica pò esse una paragina entre una rifarenza è una cantina fissa cum'è:

C4 <= 100

In u casu di a funzione SI, ancu s'ellu l'argumentu di prova lòggica solu valutà a paragunazione cum'è TRUE or FALSE, a funzione FI ùn spessu ùn mostra micca sti rizultati in i celluli di worksheet.

Invece, se a cundizione hè statu pruvata hè vera, a funzione duperta l'action di listessa in l' argumentu Value_if_true .

Sì, per un'altra banda, a cundizione hè statu pruvata hè FALSE, l'attività di listessa in l'argumentu Value_if_false hè esercitu invece.

Per esempiu:

= SI (A1> 100, "Ciumi di centu", "Cenzu o menu")

U teste di lòggica in questa funzione s'ellu si usa par determinar si u valore chì cuntenenu in a cell A1 hè più grande di 100.

Si sta cundimentu hè CERT (u numaru in A1 hè più grande di 100), u primu messaghju di teste Quandu più più di centu hè indicatu in a cellula induve a fede hè stata.

Sì sti cundizzioni hè FALSE (u numaru in A1 hè menu di o oghje à 100), u second messagiu U centu o menu hè indicatu in a cellula chì cuntenenu a formula.

Aduprà in Macros

L'operatore di comparaison sò ancu utilizati in esempii cunnizionali in Excel macros , in particulare in loops, induve u risultatu di a paragunela decide si a fettazione cume oghje.