Cumprezione di schedari è caratteri usanu Linux

Questa guida vi mostrarà tutte e diverse modi di eliminazione di schedari chì utilizanu Linux.

A manera più faciule di sguassà i schedari hè di utilizà l'amministratore di schedariu chì vene in parte di a vostra versione di Linux. Un amministratore di schedariu proporciona una vista grafica di i schedari è i caratteri chì sò almacenati in u vostru urdinatore. L'utilizatori di Windows seranu acquisto cun una appillazione Windows Explorer chì ghjè in u stessu amministratore di l'archive.

Ci sò parechji formichi di amministratori di scrittore per Linux ma quì sò quelli più comunamente installati:

Nautilus hè parti di l'ambienti di u scrittore GNOME è hè l'amministratore di schedariu predeterminatu per Ubuntu , Linux Mint , Fedora è OpenSUSE .

U Dolphin hè parti di l'ambienti di scrittura di KDE è hè u gestore di schedariu predeterminatu per distributions such as Kubuntu è e versioni di u Mint di Debian .

Thunar hè una parte di l'ambienti di scrittura XFCE è hè u gestore di schedariu predeterminatu per Xubuntu.

PCManFM hè una parte di l'ambienti di u scrittore LXDE è hè u gestore di schedariu predeterminatu per Lubuntu.

Caja hè l'amministratore di schedariu predeterminatu per l'ambienti di u desktop MATE è vene in parte di Linux Mint Mate.

Sta guidazione vi vi mustrarà cumu per sguassà i schedari chì utilizanu tutti queste ambienti di scrittura è dinò ancu indrintu cumu scumpientu i schedari chì utilizanu a linea di cumanda.

Aduprà Nautilus Per Delete Files

Nautilus pò esse apertu in Ubuntu facendo clicu in u cartulare di l'icona di u cabinet on the launcher. Puderete truvà Nautilus on Mint, clichendu nantu à u file manager in a barra di lancià veloce o à u menu. Ogni distribuzione chì usanu l'ambienti di u scrittore GNOME averà u file manager in a finestra di l'attività.

Quandu avete Nautilus apertu pudete navigà per i schedari è i caratteri da u cliquante in duie cliccà. Per sguassà un file unicu clic in su icone è elettu "Move To Trash".

Pudete sceltu parechje parechji cù a presenza di a chjave CTRL chjappente nantu à u fugliale è dopu cliccate u buttone di u buttone righjunu per affaccià u menù. Cliccate nant'à "Move To Trash" per moviri l'articuli à u rettili.

Sì avete preferitu usà u tecindicu, pudete puru pressu a chjave "Delete" in u vostru teclatu per mandà l'elementu à u bastone di a bande.

Per abbandunà per sempre l'archivi clic in l'icona "Trash" in u pannellu isuletu. Questa vi mostra tutte e articuli chì sò stati rimessu saldati ma solu saldà.

Per rinuncià un clicle di l'architettu nantu à un articulu è cliccate "Ubligatoriu" in u rightu di u cantonu ghjustu.

Per vundà a rossu poverete cliccà nant'à u buttinu "Vaciu" in l'angulu di a righjoni.

Cumu Utilizà u Delfinu Per Delete Files

U gestore di u schedariu Dolphin hè u gestore di schedariu predeterminatu cù l'ambienti di KDE. Pudete pettilate clicendu nantu à u so icona in a menzione.

L'interfaccia hè assai simili à quella di Nautilus è a functionalità di borra hè assai u stessu.

Per sguassà un unicu archicu cliccate nant'à u schedariu è sceglite "Move to trash". Puderete puru pressu a chjave di borra, ma cumparisce questu un missaghju dumandendu se sè stà sicuru chì vulete moviri l'articulu à u bande. Pudete impedisce u messagiu chì parechje torna cun ghjocu in una casella di scatula.

Per sguassà parechji schedari, sceglie tutti i schedari chì vulete sguassate presciendu a chjave CTRL è a stalla cliccate nant'à i schedari. Per traspenda di u trash can press the key issue or right-click and choose "move to trash".

Pudete restaurà l'articuli da u fugliale cliccu nantu à l'icona di rossu in u pannellu isuletu. Truvate l'articulu o articuli chì vulete restaurà, cliccate right-click è scelta "restaurà".

Per vale a bande à cliccà righteable nantu à l'opzione trash in u panel di u lissazione è sceglite "basura vacante".

Pudete puru sguassà i schedari senza elle ch'elli anderanu à u bande à rubbanu in u primu locu aghjustatu a chjave di cursa è pressu u buttone di sguassà.

Cumu Use Thunar Per Delete Files

A maiò parte di l'amministratori di schedari seguitendu u stessu tema quandu si tratta di selezziunate, copiant, mudificà è eliminazione d'arghjuli è caratteri.

Thunar ùn hè micca diversu. Pudete abiernà Thunar in l'ambienti di u scrittore di u XFCE cliccu nantu à a carta è cercatu "Thunar".

Per sguassà un schedariu cù Thunar sceglie u schedariu cù u clicu right and mouse. A principal diferenza tra Thunar è i dui amministratori di schedarii chjamati prima hè chì "mudene à trash" è "delete" sò dispunibuli in u menù di u cuntestu.

Perchè per mandà un schedariu à u papperu pudete sceglie l'opzione "trasfigurate à a bande" o per sguassà permanentemente l'usu "sguassate".

Per rinuncià un clicle di l'archicu nantu à l'icona "Trash" in u panel di u latu è dopu truvà u fugliale chì vulete restaurà. Scaricò nantu à u schedariu è cliccà nantu à l'opzione "Restore" in a menu.

Per vale la bande à cliccà righteable à l'icone "Trash" è sceglite "Vindiziu Scoria".

Cumu utilizà PCManFM Per Delete Files

U ghjenitariu di PCManFM hè u default per l'ambienti di u scrittore LXDE.

Pudete apertura PCManFM sceglie u gestore di file da u menù di LXDE.

Per sguassà un schedariu navigate through the folders è sceglie u schedariu chì vulete sguassà cù u passageru.

Pudete puru pressu a chjave di sguassà per sguassà u schedariu è avete da esse dumandatu se vulete mettite l'articulu à u bjetale. Pudete ancu cliccà nant'à u file è sceglite u "move à a papilla" di a scelta.

Se vulete sguassà permanentamente u schedariu possu torna a cambiura di a scossa è pressu u buttone di sguassà. Avete dumandatu se vulete sguassà u schedariu. Se mantene a canna di cursa è pressu u buttone di u bonu di u ghjallu, l'opzione di menzione hè scritta issa "rinfrescanti" invece di "traschisce a buccia".

Per rinfurzà l'articule clicchendu nantu à a pezza di zimbabwe è selezziunate u schedariu o schedari chì vulete restaurà. Right click and choose "restituisce".

Per vale la bande à cliccà righteable nantu à u lettone di scumparta è sceglite "Vucchjarà Trash Can" da a carta.

Aduprate Cume A Cumprirà Delete Files

Caja hè l'amministratore di schedariu predeterminatu per Linux Mint MATE è l'ambienti di u desktop MATE in generale.

U purtellu di l'archiviu di Caja seranu dispunibili da u menù.

Per sguassà un schedariu navigate through the folders è truvate u schedariu o schedari chì vulete sguassà. Sceglite u fugliale cliccu nantu à ellu è cliccate right click. A menzione tindrà una opzione chjamata "trasfigurate à a baga". Pudete puru pressu a chjave di sguassà per trasfurmà u schedariu à u bastone di a bande.

Pudete puru sguassà u fugliale aghjurnendu a chjave di scrittura è dopu urgeu a chjave di sguassà. Ùn ci hè micca una opción di menù di scaricamentu in menù per sguassà permanentement file.

Per rinforà un schedariu, cliccà nantu à u papilla nantu à u pannellu di left. Truvate u schedariu per esse restauratu è selezziunate cù u sguardu. Avà clicche nantu à u buttone di resa.

Per vundà a rossu puderà clicà nantu à a bande à casche è poi u buttone di cignale di voiu.

Aduprà un bordu di schedariu chì utilizà a linea Command Line di Linux

A sintaxia basta per a sguassà un schedariu da u terminal Linux hè a seguita:

rm / path / to / file

Per esempiu imagine chì avete un schedariu chjamatu file1 in u cartulare / casa / documenti / documenti chì pudete scrive u cumandimu seguitu:

rm / casa / documenti / documenti / file1

Ùn ci hè micca prevenzione chì dumandani sese sicurizate per chì avete bisognu à esse assai sicuru chì avete scrittu in a strada di u schedariu curretta o u schedariu serà sguassata.

Puderete sfrattate parechje persone solu per spicciàte micca cum'è parte di l'ordine rm cum'è cusì:

rm file1 file2 file3 file4 file5

Pudete ancu aduprà comodificanti per esaminà quale schedari per sguassà. Per esempiu, per sguassà tutti i schedari cù l'estensione .mp3 avete aduprà l'urdinendu cumandante:

rm * .mp3

Vale a pena indicare à questu staghjunu chì avete bisognu di avè i permessi necessarisi per sguassà i schedari altri, avete da vene un errore.

Pudete elevate permessi utilizendu l'òrdine di sudo o cambià à un utilizatore cù permessi per sguassà u schedariu da u cumandimu .

Cumu possu fà una & # 34; Avete Sure & # 34; Messaghju chì abbandunà Arghjuli Usendu Linux

Cumu l'esitatu in a seccua vechja, l'òrdine rm ùn ponu micca a cunferma prima di eliminà u schedariu. Hè micca ghjucà indiscriminatu.

Pudete furnisce un mudellu à u cumandru rm, per quandu vi dumanda se sè stà sicuru prima di eliminà ogni archive.

Questu hè bella, sì si sguassate un schedariu ma se si sguassate parechji centu stampati, sarà forti.

rm -i / path / to / file

Per esempiu, sè vo vulete sguassà tutti i schedari mp3 in un cartulare, ma voi vulete cunfirmà ogni rinuncitu pudete utilizà l'usu cumminatu:

rm -i * .mp3

A risurta di u cumandariu esse cercatu questu questu:

rm: Eliminar file regular 'file.mp3'?

Per sguassà u schedariu chì tenete per pressià o Y or y è prumove ritornu. Se ùn avete micca vulete sguassà l'impresa impastatu n o N.

Se vulete esse riferiti s'ellu hè sicuru chì vulete sguassà i schedari, ma solu quandu più di 3 schedari sianu stati sguassati o quandu sguassate recursivamente, pudete aduprà a sintaxe seguente:

rm -I * .mp3

Questu hè menu intrusive cum'è u cumandru rm -i, ma per suprattuttu se l'ordine era per sguassate micca menu di 3 schedari chì avete da perderà quelli 3 schedari.

A risurta di u cumandariu putissi essiri quarchi cosa chistu:

rm: scumpete 5 arguments?

A risposta hè deve esse o O Y per a rimorca di rializà.

Una alternativa à l'ordine -i è -I cum'è:

rm --interactive = mai * .mp3

rm --interattiv = allora * .mp3

rm --interactive = sempre * .mp3

A sintaxis da sinte hè più facilmente ligata è stende chì ùn sarà mai infurmatu di u borrattu chì hè listessa chì ùn furnisce un cambià à l'ordine rm, avete da esse dichjaratu quellu chì hè listessu cù rm cun l'I cambia o sì serà dettu sempre ciò chì hè listessu cumu curre a cumanda rm cù u cambiante -i.

Elimineu Direttori è Sub-Regoli R recursivamente Usendu Linux

Imagine chì tenete a struttura di carattere seguenti:

Se vulete sguassà u cartulare di i cunti è tutti i sughjetti è i schedari chì avete aduprà l'appressu seguenti:

rm -r / casa / gary / documents / accounts

Pudete ancu aduprà unu di i seguenti dui cumandamenti:

rm -R / casa / gary / documents / accounts

rm --recursive / casa / gary / documents / accounts

Quantu Elimine un Direttore But Only If Is Vacuum

Imagine chì avete un cartulare chjamatu i contatti è vo vulete sguassà ma solu s'ellu hè vacante. Pudete fate quì cù u cumandimu seguitu:

rm -d contatti

Se u caratteru hè viotu, serà sottumessu, ma se ùn hè micca avete ricevutu u missaghju:

rm: ùn pò micca rimpressà «cunti»: u repertoriu micca vacanti

Cumprecerate Ùn Ùn Ùn ÙŠ ÙŠ ÙŠ ÙŠ ÙŠ ÙŠ ÙŠè ÙŠ ÙŠ ÙŠ ÙŠ ÙŠ ÙŠ ÙŠ ÙŠ ÙŠ ÙŠ ÙŠ ÙŠÉÀ ÙNÉCÍ?

Sè vo site per esse un script chì avete micca vogliate un'errore di sviluppu si u schedariu o un schedariu chì vo site circate di eliminà ùn esiste micca.

In questu casu pudete aduprà l'urdinendu cumandante:

rm -f / path / to / file

Per esempiu, pudete aduprà stu cumanda per sguassà un schedariu chjamatu file1.

rm -f file1

Se u schedariu esisti, hè stata eliminata è se ùn avete micca ricevutu nisun missaghju chì dice chì ùn esiste micca. Ordinaramente senza u -f switch avete ricevutu l'avanti seguitu:

rm: ùn pò micca mancà «file1»: nisun schedariu o direttu

Resumen

Ci hè ancu altri cumandamenti chì pudete utilizate per rinfrescà i schedari, cum'è u cumandante di scursioni chì impedisce ogni ricuperazione di u schedariu.

Se tenete un vindicazione simbolica pudete cuscà u ligame cù l'ordine unlink.